Ovatko Sanni ja Evelina vielä yhdessä?
Itse en ole törmännyt uutisiin erosta tai uusista heiloista, mutta ei heitä ole kyllä näkynyt yhdessäkään. Eivätkö vain tahdo virallistaa suhdettaan vielä(kään)?
Kommentit (666)
Mistäs tiedät? Nimittäin Sanni ja Evelina asuvat ihan eri kämpässä :) Sannin osoitteen tiedän itse.
Mistäs tiedät? Nimittäin Sanni ja Evelina asuvat ihan eri kämpässä :) Sannin osoitteen tiedän itse.
Eikö sitten voi olla yhdessä jos asuu eri kämpässä?
taitaa Sannia nykyään enempi cheek kiinnostaa
Taitaa olla lomallakin juuri yhdessä.
Olivat just kuukauden lomalla Jenkeissä yhdessä. Sannin uusi insta-kuvakin sen kertoo: girls do it better ;)
Eivät taida olla enää yhdessä, eivät seuraa nimittäin toisiaan instagramissa enää :’D
Akakak kirjoitti:
Eivät taida olla enää yhdessä, eivät seuraa nimittäin toisiaan instagramissa enää :’D
eihän ne oo seuranneet ikinä toisiaan siellä.
Akakak kirjoitti:
No eivät tietenkään virallisilla tileillä seuraa, vaan yksityisillä. Hyvin voi suhde, vaikka sen joutuu julkisuudelta piilottaa.
mitä toi kanye juttu siis meinaaa
Vierailija kirjoitti:
mitä toi kanye juttu siis meinaaa
No Kanye = todella itserakas. Eli jos rakastaa toista yhtä paljon ku Kanye itteensä, niin se on aika paljon.
https://www.instagram.com/p/5hyOloi1wK/?taken-by=evelinavirallinen
Vierailija kirjoitti:
Olivat just kuukauden lomalla Jenkeissä yhdessä. Sannin uusi insta-kuvakin sen kertoo: girls do it better ;)
Sanni on edelleen jenkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni on edelleen jenkeissä.
Niin on. Jäi kirjoittaa sinne musaa, kun Evellä alkoi jo keikat. Samoilla studioilla näyttää hengaavan kun Vesalat ja Saarat sun muut siellä asuvat artistit.
Mites pitääkö se paikkaansa että nyt idolsissa kisaava Anni ois Sannin eksä? Mm. "Mitähän vittua" kuulema tästä a:sta tehty.
Vierailija kirjoitti:
Mites pitääkö se paikkaansa että nyt idolsissa kisaava Anni ois Sannin eksä? Mm. "Mitähän vittua" kuulema tästä a:sta tehty.
Joo
No tää Anni ainakin näyttää olevan naisiinpäin..
Kiva kun on nousemassa julkisuuteen ja saa maineen "että mitähän vittua-muijana" XD
Mutta Sanni ainakin vaihtoi paremman näkösee naisee!
No eikö se jo ole tullut kaikille selväksi, että kyllä on yhdessä (jo yli kaksi vuotta olleet) ja eivät tuo suhdetta julkisuuteen. Annetaan olla. Oon nähnyt heidät pari kertaa, ihana ja onnellisen oloinen pari.