Ovatko Sanni ja Evelina vielä yhdessä?
Itse en ole törmännyt uutisiin erosta tai uusista heiloista, mutta ei heitä ole kyllä näkynyt yhdessäkään. Eivätkö vain tahdo virallistaa suhdettaan vielä(kään)?
Kommentit (666)
Sanni on itse sanonut, että ''Sit ku mä oon vapaa'' biisi ei kerro hänen elämästään, vain yleisesti muiden ihmisten tuntemuksista. Eli en usko että tämä biisi olisi evelle tarkoitettu. Ja evelinan uusin biisi ''vielä kerran'' voisi hyvin viitata siihen kun joskus puhuttiin että he olisivat eronneet kerran aijemmin ja palanneet yhteen, niin siitä ajanjaksosta?
Uskoisin että eve ja sanni on edelleen yhessä, ainakin mitä lähiaikoina helsingissäkin on niitä yhdessä bongailtu.
Sekä esim. Sannin kun kanye kanyee biisi on niin omistettu evelinalle. Evelina on julkaissut instagramissa pari vuotta sitten quoteja missä lukee kanye kanyee juttuja ja sanni on muistaakseni tykännytkin niistä, sit kun kuuntelee noita sanoja tarkkaa niin kyllähän palaset loksahtaa paikalleen! :)
Varmasti ovat evestä nämä biisit! Mutta taitavat nykyään kulkea eri polkuja:((
https://www.seiska.fi/Uutiset/Paparazzi-iski-Poppari-Sanni-ja-Cheekin-h…
Toi yasmin vai mikä onkaan, niin seurustelee kyllä miehen kanssa ja eikö kaverit voi muka pitää selästä kiinni yms. :D? Itse ainakin kävelen festareilla välillä käsi kädessä kavereiden kanssa ja halailen tosi paljon niin eise tarkota että meillä olis jotai juttua xd huoh
Sanni oli suureksi yllätykseksi tykännyt Evelinan yhest kuvast vähän aikaa sitten Instassa. Minä luulen että ovat yhdessä. Mä ainakin kovasti toivon! En voi vaan kuvitella kuinka vaikeata voi sellainen suhde olla kun pitää olla koko ajan piilossa. .
Siinäkin kaksi marjaa rakastunut toisiinsa, ihan saman näköisiä! On niin ihana itse, että halusivat etsiä peilikuvansa?
Kukakohan otti Evelinan uusimman insta kuvan...
Sannin instatoryssa ja even uudessa kuvassa silta. Onkohan sama?
Mä niiin toivon että ovat edelleen yhdessä!
Vierailija kirjoitti:
Siinäkin kaksi marjaa rakastunut toisiinsa, ihan saman näköisiä! On niin ihana itse, että halusivat etsiä peilikuvansa?
Paikkaansapitämättömiä juoruja vain..
Siis lisääää naispareja ulos kaapista, kiitos! :)
Eli OVATKO sit vai ei? Eikö jumalauta kukaan oikeesti tiedä??
Olis mahtava jos olisivat! Ikävästi kuitenkin keikkapaikat menneet ristiin tänä kesänä, joten voisiko tuosta päätellä, etteivät enää ole yhdessä.
Joo, sama mäkin ihmettelen että miten voisivat olla yhdessä kun ovat niin paljon erillään. Toisaalta.. useille pareille tällainen kuitenkin sopii. Eikös ne olleet Tikkurila festivaaleilla samaan aikaan? Huomasin myös että huhtikuisen Evelinan instakuvan alla näkyi tykkäys Sannilta. Erittäin harvinaista.
Myös pariviikkoa sitten Sanni on tykännyt Evelinan kuvasta instagramissa
Tosi omituista kyllä että Seiskallakaan ei ole ollut näistä mitään, yli vuoteen! Eikä av:lläkään varmaa tietoa. Huh huh. :D
Voisko tästä päätellä, että välttelevät julkisesti liikkumista yhdessä kaikin voimin. Jos nyt yhdessä ovat.
Jotenkin kurjaa, että haluavat molemmat olla noin kaapissa, vaikka imagoon kuuluu molemmilla niin vahvasti sellainen "ole rohkeasti oma itsesi". Practice what you preach...
Ovat yhdessä. Ainakin jodelissa kerrotaan, että just pari päivää sitten joku oli nähnyt ne jossain huoltoasemalla. Ja viime viikolla bongattu lentokentällä. Evelina oli myös Tikkurila festivaaleilla kattomassa Sannin keikkaa.
Ja jos nyt stalkkaus-moodiin mennään, niin esim Even facebookin uudesta profiilikuvasta on tykännyt Sannin äiti ja sisko :D
Uusimpien biisien sanoituksista voisi päätellä että ovat eronneet.
Sannin sitkun mä oon vapaa, ja Eveliinan vielä kerran...
Eihän kaikki laulut tietty kerro heidän omasta elämästä, mutta tuli vain mieleen.
mistä even kuvasta Sanni on muka tykännyt?
Ellet vielä ole huomannut, maailmassa on edelleen ihmisiä jotka eivät tyrkytä suhteitaan julkisuuteen tai lääpi ja pussaile toisiaan somessa.