Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko Sanni ja Evelina vielä yhdessä?

Vierailija
23.05.2017 |

Itse en ole törmännyt uutisiin erosta tai uusista heiloista, mutta ei heitä ole kyllä näkynyt yhdessäkään. Eivätkö vain tahdo virallistaa suhdettaan vielä(kään)?

Kommentit (666)

Vierailija
321/666 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha. Sanni nuolisi parhaillaan Jenni Vartiaista jos Jennikin olisi lebakko. Näin heidät lähtevän Kaija Koon Hartsun konsertin jatkoille ja oli kyllä aika läheistä menoa. Tästä joku muukin oli täälläkin maininnut.

Tästähän oli puhetta jo silloin kun olivat 2017 Vain elämäässä. Sanni katsoi Jenniä kuin Jumalatarta, sanoikin viimeisessä jaksossa että nyt tuli sellainen odottamaton fanituksen aalto ettei ole sellaista kokenut aiemmin. No ei heillä mitään suhdetta ole, mitä nyt pitävät hauskaa ja pelleilevät.

Vierailija
322/666 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennille taitaa olla raskaana muutenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/666 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Even uus biisi kertoo erosta, mutta eiköhän ne oo eronnu aika monta kertaa?? Ja taas yhessä

Vierailija
324/666 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa surullinen biisi. Toivottavasti ei ole totta.

Vierailija
325/666 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Alma ja Sanni sopisivat paljon paremmin yhteen kun molemmat hokevat sitä vitttua lavalla koko ajan.

Vierailija
326/666 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onpa surullinen biisi. Toivottavasti ei ole totta.

Jep, saattaa olla myös aika vanha. Levyä tehty 2 vuotta

Vierailija
327/666 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Evellä kaikki aivan hyvin? Yleensä kaikki instalivet ja stoorit ym. kun uus biisi ulkona ja nyt ei yhtään mitään. Muutenkin pidempään oon tätä miettinyt :(

Vierailija
328/666 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei hirveesti hae huomiota... ei käskeny äänestää Sun Vikaa vuoden musiikkivideoksi ja yms...

Vierailija
329/666 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Evellä kaikki aivan hyvin? Yleensä kaikki instalivet ja stoorit ym. kun uus biisi ulkona ja nyt ei yhtään mitään. Muutenkin pidempään oon tätä miettinyt :(

Kohta tulee ulos koko albumi..haluaa varmaan säästää instalivet ja muut hehkutukset sinne ensviikolle :) Innolla kyllä odotan uutta albumia :)

Vierailija
330/666 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat yhdessä.

Vierailija
331/666 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai näitte sannin siistin paidan Levin keikalla! 

Vierailija
332/666 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Even uudella levyllä aika vahva eroteema. Tulee fiilis että S lopettanut suhteen jossain vaiheessa, sitten E yrittänyt uudestaan ja palanneet yhteen.

Vierailija
333/666 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Even uudella levyllä aika vahva eroteema. Tulee fiilis että S lopettanut suhteen jossain vaiheessa, sitten E yrittänyt uudestaan ja palanneet yhteen.

Jotenkin tää on ainoa mitä itsekin sain levystä irti. Mut ei Evelinan kappaleista oo muutenkaan saanut kiinni niin hyvin kun esim taas Sannin, tai Sanni kirjoittaa jotenkin tosi tarkasti ja yksityiskohtaisesti ja Evelina paljon ympäripyöreämmin.

Formula kappaleesta tuli sellanen fiilis että kertoisiko toisistaan kun molemmat kokoajan tien päällä :D

Vierailija
334/666 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen paita sillä oli?

Vierailija
335/666 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä olen aina pitänyt tästä parista. Harmi kun eivät halua olla vapaasti ja julkisesti yhdessä, vaan salailevat suhdetta. Olisivat näyttävä pari, ja ei olisi huolia siitä että saattaa yksityisen henkilön julkisuuteen ikävinekin ilmiöineen, koska molemmat ovat jo valmiiksi tunnettuja.

Vierailija
336/666 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/BuJggdajTk_/?hl=en

Vierailija
337/666 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyy myös uusimmassa Instagram kuvassa

Vierailija
338/666 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itse sain levystä käsityksen että ovat eronneet, palanneet yhteen ja taas eronneet. Levyltä kun kuuntelee biisit SOS, Formula, Maalauksii, Miks ja Lähetä tuossa järjetyksessä niin saa aika selkeän mielikuvan suhteesta: viime hetkistä kun halusivat vielä yrittää, miksi lopulta erosivat ja mitä on tapahtunut suhteen jälkeen. Lähetä biisissä tosi selkeästi kertoi että on itse miettinyt viestin laittoa ja yrittänyt ottaa jossain (yhteisissä juhlissa?) katsekontaktia, mutta S ei oo huomioinut..kunnes sitte E on uskaltautunut laittamaan viestiä ja huomannut että S on sen nähnyt muttei vastannut ja se Eveä nolottanut.

Mutta entiiä tämmöinen käsitys tuli itselle ja kertokaa ymmärsittekö itse jonkun biisin erilailla mitä minä :D

Vierailija
339/666 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Sannin sit ku mä oon vapaa hänen versio näistä? :D

Vierailija
340/666 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eve ja Sanni ovat edelleen yhdessä, eli ei ehkä kannata noin kirjaimellisesti tulkita noita biisejä.