Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko Sanni ja Evelina vielä yhdessä?

Vierailija
23.05.2017 |

Itse en ole törmännyt uutisiin erosta tai uusista heiloista, mutta ei heitä ole kyllä näkynyt yhdessäkään. Eivätkö vain tahdo virallistaa suhdettaan vielä(kään)?

Kommentit (666)

Vierailija
341/666 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eve ja Sanni ovat edelleen yhdessä, eli ei ehkä kannata noin kirjaimellisesti tulkita noita biisejä.

Ja nuista teksteistä voi olla myös aikaa

Vierailija
342/666 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tämä ketju on aika säälittävä. 12-vuotiaat pissaliisat kirjoittelee useita viestejä peräkkäin jokainen. Mitään omaa elämää ei näköjään ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/666 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo itse sain levystä käsityksen että ovat eronneet, palanneet yhteen ja taas eronneet. Levyltä kun kuuntelee biisit SOS, Formula, Maalauksii, Miks ja Lähetä tuossa järjetyksessä niin saa aika selkeän mielikuvan suhteesta: viime hetkistä kun halusivat vielä yrittää, miksi lopulta erosivat ja mitä on tapahtunut suhteen jälkeen. Lähetä biisissä tosi selkeästi kertoi että on itse miettinyt viestin laittoa ja yrittänyt ottaa jossain (yhteisissä juhlissa?) katsekontaktia, mutta S ei oo huomioinut..kunnes sitte E on uskaltautunut laittamaan viestiä ja huomannut että S on sen nähnyt muttei vastannut ja se Eveä nolottanut.

Mutta entiiä tämmöinen käsitys tuli itselle ja kertokaa ymmärsittekö itse jonkun biisin erilailla mitä minä :D

Eve ite sanonu että lähetä tehty 2015. ei ihan aikajana toimi tolla kaavalla.

Vierailija
344/666 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkämaalainen poika tää Evelina on? 

Vierailija
345/666 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Even uudella levyllä aika vahva eroteema. Tulee fiilis että S lopettanut suhteen jossain vaiheessa, sitten E yrittänyt uudestaan ja palanneet yhteen.

Jotenkin tää on ainoa mitä itsekin sain levystä irti. Mut ei Evelinan kappaleista oo muutenkaan saanut kiinni niin hyvin kun esim taas Sannin, tai Sanni kirjoittaa jotenkin tosi tarkasti ja yksityiskohtaisesti ja Evelina paljon ympäripyöreämmin.

Formula kappaleesta tuli sellanen fiilis että kertoisiko toisistaan kun molemmat kokoajan tien päällä :D

Kitjoittaako Evelina itse biisinsä?

Vierailija
346/666 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Even uudella levyllä aika vahva eroteema. Tulee fiilis että S lopettanut suhteen jossain vaiheessa, sitten E yrittänyt uudestaan ja palanneet yhteen.

Jotenkin tää on ainoa mitä itsekin sain levystä irti. Mut ei Evelinan kappaleista oo muutenkaan saanut kiinni niin hyvin kun esim taas Sannin, tai Sanni kirjoittaa jotenkin tosi tarkasti ja yksityiskohtaisesti ja Evelina paljon ympäripyöreämmin.

Formula kappaleesta tuli sellanen fiilis että kertoisiko toisistaan kun molemmat kokoajan tien päällä :D

Kirjoittaa itse! On sanonu joskus instagrammissa, mutta muutamalla biisillä myös joku hänen luottokirjoittaja jonka kanssa esim. Tornado oli kirjoitettu!

Vierailija
347/666 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronnu on. Uskokaa pois.

Vierailija
348/666 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eahwhyievengogle kirjoitti:

Eronnu on. Uskokaa pois.

Perustelut?

Vierailija
349/666 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelina tägännyt Sannin eilen Disneyn facebook kuvaan :)

Jotain ”Sanni pliiiiissss” joten eivät taida olleet eronneet!

Vierailija
350/666 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Sanni ja Eveliina??

Vierailija
351/666 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpöä

Vierailija
352/666 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin Disneyn kuvaan? t: ullataalasmaa

Vierailija
353/666 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin kuvaan??

Vierailija
354/666 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin kuvaan??

Aladdin-leffan traileriin. Sekä Tampereen että Helsingin Jodelin julkkisjuoruissa on myös tästä ketjut, joissa on kuva tuosta tägäyksestä. Tästä on joitakin päiviä aikaa, niin jos noihin Jodeleihin on pääsy niin pitää selata kanavia vähän alaspäin.

Vierailija
355/666 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin kuvaan??

Aladdin-leffan traileriin. Sekä Tampereen että Helsingin Jodelin julkkisjuoruissa on myös tästä ketjut, joissa on kuva tuosta tägäyksestä. Tästä on joitakin päiviä aikaa, niin jos noihin Jodeleihin on pääsy niin pitää selata kanavia vähän alaspäin.

10 pistettä ja papukaijamerkki sulle!

Vierailija
356/666 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaa itse! On sanonu joskus instagrammissa, mutta muutamalla biisillä myös joku hänen luottokirjoittaja jonka kanssa esim. Tornado oli kirjoitettu!

voin kertoa alalla olevani ja evelina ei itse kirjoita biisejään. osallistuu prosessiin mutta ne tehdään ns. co-writteina. Evelinalla on luottokirjoittaja tiina vainikainen joka on tehnyt suurimman osan even isoimmista hiteistä. 

Vierailija
357/666 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Voin kertoa alalla olevani” -selvästi et alalla ole kun valehtelet. Jokainen jota yhtään kiinnostaa Even biisien kirjoittajat voi käydä Spotifysta ne lukemassa. Siellä kaikki nähtävillä niin miksi pitää arvailla. Mitä itse Sos albumin biisien kirjoittajat kävin läpi niin ainoastaan kahdessa ollut Tiina mukana ja nekin olivat Sun vika ja Tornado. Eli ei todellakaan Tiina ole Even suurintaosaa isoista biiseistä kirjoittanut. Jos katsoo Sos albumin uusia biisejä niin kaikki tais olla Even kirjoittamia ja siitä myös itselle tulee fiilis että Eve parissa vuodessa kehittynyt biisien kirjoittajana paljon, eikä enää tarvitse apua niiden kirjoittamiseen. Niinhän sitä sanotaan että kukaan ei ole seppä syntyessään. Ja vaikka käyttäisi jokaisessa biisissä jotain toista kirjoittajaa, niin se ei tee artistista yhtään sen huonompaa verrattuna johonkin toiseen artistiin joka itse ne kirjoittaa. KIITOS OLEN PUHUNUT.

Vierailija
358/666 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Voin kertoa alalla olevani” -selvästi et alalla ole kun valehtelet. Jokainen jota yhtään kiinnostaa Even biisien kirjoittajat voi käydä Spotifysta ne lukemassa. Siellä kaikki nähtävillä niin miksi pitää arvailla. Mitä itse Sos albumin biisien kirjoittajat kävin läpi niin ainoastaan kahdessa ollut Tiina mukana ja nekin olivat Sun vika ja Tornado. Eli ei todellakaan Tiina ole Even suurintaosaa isoista biiseistä kirjoittanut. Jos katsoo Sos albumin uusia biisejä niin kaikki tais olla Even kirjoittamia ja siitä myös itselle tulee fiilis että Eve parissa vuodessa kehittynyt biisien kirjoittajana paljon, eikä enää tarvitse apua niiden kirjoittamiseen. Niinhän sitä sanotaan että kukaan ei ole seppä syntyessään. Ja vaikka käyttäisi jokaisessa biisissä jotain toista kirjoittajaa, niin se ei tee artistista yhtään sen huonompaa verrattuna johonkin toiseen artistiin joka itse ne kirjoittaa. KIITOS OLEN PUHUNUT.

No voi lässyn lässyn. Miksi pitää väittää tekevänsä biisejä vaikkei tee?

Vierailija
359/666 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi lässyn lässyn. Miksi pitää väittää tekevänsä biisejä vaikkei tee?

Sulla on vissii lukihäiriö? Lueppa teksti pari kertaa uudelleen ajatuksen kanssa :)

Vierailija
360/666 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas ihminen, se, että jos artistin nimi on kirjoittajien joukossa ei tarkoita, että hänellä kontribuutiota siihen on. 

ja mikä tekee artistista "huonon" tai "hyvän" on varmasti subjektiivista, mutta luovuuttaan ei voi siinä tapauksessa ylistää jos käyttää muita kirjoittajia.