Ovatko Sanni ja Evelina vielä yhdessä?
Itse en ole törmännyt uutisiin erosta tai uusista heiloista, mutta ei heitä ole kyllä näkynyt yhdessäkään. Eivätkö vain tahdo virallistaa suhdettaan vielä(kään)?
Kommentit (666)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Voin kertoa alalla olevani” -selvästi et alalla ole kun valehtelet. Jokainen jota yhtään kiinnostaa Even biisien kirjoittajat voi käydä Spotifysta ne lukemassa. Siellä kaikki nähtävillä niin miksi pitää arvailla. Mitä itse Sos albumin biisien kirjoittajat kävin läpi niin ainoastaan kahdessa ollut Tiina mukana ja nekin olivat Sun vika ja Tornado. Eli ei todellakaan Tiina ole Even suurintaosaa isoista biiseistä kirjoittanut. Jos katsoo Sos albumin uusia biisejä niin kaikki tais olla Even kirjoittamia ja siitä myös itselle tulee fiilis että Eve parissa vuodessa kehittynyt biisien kirjoittajana paljon, eikä enää tarvitse apua niiden kirjoittamiseen. Niinhän sitä sanotaan että kukaan ei ole seppä syntyessään. Ja vaikka käyttäisi jokaisessa biisissä jotain toista kirjoittajaa, niin se ei tee artistista yhtään sen huonompaa verrattuna johonkin toiseen artistiin joka itse ne kirjoittaa. KIITOS OLEN PUHUNUT.
No voi lässyn lässyn. Miksi pitää väittää tekevänsä biisejä vaikkei tee?
Sulla on vissii lukihäiriö? Lueppa teksti pari kertaa uudelleen ajatuksen kanssa :)
on aina hauskaa pilkata lukihäiriöllä (ei). anyway; kirjottaja jota lainasit sanoi että even isoista hiteistä suurimman osan on kirjoittanut vainikainen. itsekin myönnät että vainikainen on kirjottanut tornadon ja sun vika (jotka isoimpia hittejä uudella levyllä). vainikainen myös kirjoittanut sireenit. kyllä väittäisin että even biiseistä isoimpia hittejä on juuri nää. mitä isoja hittejä eve on kirjoittanut itse kun on niin taitava biisienkirjoittaja? kerro toki; ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Voin kertoa alalla olevani” -selvästi et alalla ole kun valehtelet. Jokainen jota yhtään kiinnostaa Even biisien kirjoittajat voi käydä Spotifysta ne lukemassa. Siellä kaikki nähtävillä niin miksi pitää arvailla. Mitä itse Sos albumin biisien kirjoittajat kävin läpi niin ainoastaan kahdessa ollut Tiina mukana ja nekin olivat Sun vika ja Tornado. Eli ei todellakaan Tiina ole Even suurintaosaa isoista biiseistä kirjoittanut. Jos katsoo Sos albumin uusia biisejä niin kaikki tais olla Even kirjoittamia ja siitä myös itselle tulee fiilis että Eve parissa vuodessa kehittynyt biisien kirjoittajana paljon, eikä enää tarvitse apua niiden kirjoittamiseen. Niinhän sitä sanotaan että kukaan ei ole seppä syntyessään. Ja vaikka käyttäisi jokaisessa biisissä jotain toista kirjoittajaa, niin se ei tee artistista yhtään sen huonompaa verrattuna johonkin toiseen artistiin joka itse ne kirjoittaa. KIITOS OLEN PUHUNUT.
No voi lässyn lässyn. Miksi pitää väittää tekevänsä biisejä vaikkei tee?
TÄMÄ. on ihan fine käyttää kirjoittajatiimejä, mutta turha esittää, että yksin tekee asiat. tämä loukkaavaa yleisöä kohtaan mut erityisesti niitä artisteja, jotka itse tekee alusta loppuun asti (esim. Vesta, Vesala, Eetu, Vilma Alina, Chisu, to name a few). Eve (ja sen fanit) haluaisi ajatella varmaan olevansa suurikin taiteilija mut miks ei vois vaan ylpeenä hyväksyy itsensä ja se että on hyvä esiintyjä, someasiantuntija ja jossain määrin vokalisti - mutta biisienkirjoittaminen ei oo sun juttu.
Mut onko ne siis yhdessä vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Mut onko ne siis yhdessä vai ei?
Ovat yhdessä edelleen.
Mahh, Eve ei oo ees yhtä hot kuin silloin tummatukkaisena. Tosi boring.
Voisipa vaan ryhtyä Sannin leluksi... :) Sanni se vaan on aina hot.
Onks varmaa että ne on yhessä?
Eivät taida olla enää yhdessä, Sannia bongattu jonkun muun naisen seurassa läheisissä tunnelmissa kuulemma... Harmi, kaunis pari olivat!
Vierailija kirjoitti:
Eivät taida olla enää yhdessä, Sannia bongattu jonkun muun naisen seurassa läheisissä tunnelmissa kuulemma... Harmi, kaunis pari olivat!
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä?
Ei missään. Evelina ja Sanni ovat yhä yhdessä.
Ei ole Evelina ainakaan tykännyt Sannin instagram julkaisuista pitkään aikaan. Aiemmin tykännyt kuitenkin lähes kaikista. Taitaa olla ainakin ryppyjä rakkaudessa, mutta teinimäistä vuoristorataa näiden suhde on aina ollutkin...Kyllä se välittyy rivien välistä.
Mahtaisko Evelinan muodonmuutos olla syynä välien (mahdolliseen?) viilenemiseen? Aika tavalla kuitenkin muuttunut vuodesta 2015 eli siitä kun alkoivat seurustella. Evelina itse on jossain haastattelussa kertonut, että uskoo vain ensisilmäyksestä syttyvään ihastumiseen, joten ulkonäköseikoilla nyt joka tapauksessa on pelattu ainakin alussa. Sannihan on edelleen yhtä timmi ja freesi kuin ennenkin.
Onko näitä kahta edes ikinä nähty yhdessä ns. vapaa-ajalla? Tuntuu niin levy-yhtiösetien keksimältä koko suhdesoppa, että pidetään tytöt otsikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Onko näitä kahta edes ikinä nähty yhdessä ns. vapaa-ajalla? Tuntuu niin levy-yhtiösetien keksimältä koko suhdesoppa, että pidetään tytöt otsikoissa.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Laulajapari-Sanni-ja-Eveliina-Rodoksella-…
En mäkään usko näiden olevan yhdessä. Taisivat erota vuosi sitten kun kummallakin vaihtui tyyli jollain tapaa ja lisäks Sanni hengaa enemmän julkisesti just frendin (Lauran) kanssa. Sitä paitsi olisihan se ihan pöhköä olla kaapissa kun Sannikin kuitenkin vähän väliä liputtaa lgbt-juttuja somessa... Eikä kukaan oikeesti jaksa VUOSIA salailla suhdetta tärkeään ihmiseen, tai ihmettelen jos pystyy. En usko, että levy-yhtiö sanelee kuinka hoitaa yksityisasioitaan ja mitä saa itsestään julkistaa tai jos niin on nii ite lähtisin vetelemään ja perustaisin omat pajat musalle. Olisi vaan niin siistiä, kun Sanni joskus toisi kisulin näytille extempore jossain julkkisbileissä.
Haluavat pitää matalaa profiilia suhteessa... Muuten se vaikuttaisi uraan, jos julkisesti yhdessä olisivat.
Evelina jossain haastattelussa sanoi et suomalaiset vihaavat isoon ääneen ja rakastavat hiljaa xd
Mitä se uraan vaikuttaa? Kyllähän sitä on monia suomalaisiakin artisteja, joilla on samaa sukupuolta olevat kumppanit ja silti menee hyvin myös musahommat Suomessa ja ulkomailla.
Kaikki true fanit on kuitenkin jo nähny noi rhodoksen lomailukuvat nii ei se kuitenkaa tuu yllätyksenä että tytöt tykkää tytöistä ja sanni "deittaa vaan mimmei joit me kuolataan instagramissa". :3
Vierailija kirjoitti:
Mitä se uraan vaikuttaa? Kyllähän sitä on monia suomalaisiakin artisteja, joilla on samaa sukupuolta olevat kumppanit ja silti menee hyvin myös musahommat Suomessa ja ulkomailla.
Sillon eivät saa tehä niin paljoo omaa juttua, koska joutuvat haastatteluissa vastaamaan myös toista koskeviin kysymyksiin ja muutenkin kommentoimaan jos ero tulee yms...
Voi itku. Tähän ketjuun kirjoittavat kaksi 10-vuotiasta yksinkertaista ää-liötä vuorotellen. Joutaisi jo poistoon.
sanni ja evelina samana päovänä qstockissa
täällä puhutaan siitä tekeekö eve itse biisinsä. vastaus on= kyllä ja ei.
kyllä siksi, että on mukana prosessissa ja kirjoittaa esim omia sanojaan (laatu toki paska mutta se on toinen asia)
EI siksi, että yhtään biisiä ei ole eve tehnyt itse alusta loppuun asti, ei säveltänyt ja sanoittanut, tuottanut, sovittanut tai edes yhtä näistä aspekteista. Eve on nykyajan artisti, jolle biisi on tuote, se tehdään enemmän imagoa ajatellen ja cowrite-tiimit auttaa ja lähettää biisejä. syvempää luovaa työtä biisin eteen ei siis tehdä. lisäksi nää even "kreditit" biiseissä on ihan huuhaata välillä - esim sireenit biisin tiina vainikainen säveltänyt yksin ollessaan vielä signaamaton biisinkirjoittaja - silti krediteissä eve. useampi even biiseistä on kaiken lisäksi plagiaatteja, tai jos ei plagiaatteja niin refejä muista jenkkiversioista.
siinä lyhyt vastaus. harhaluuloa on turha olla, että "kyllä joo eve tekee yksin biisinsä" ja että ne on jotain peilikuvia sen elämästä saatika suhteen tilanteesta. kannattaa avata silmät eikä uskoa kaikkea mitä artisti syöttää ja haluaa uskotella.