Puoliso kokoajan puhelimella
Jatkuvasti. Kun siitä sanon ärsyyntyy todella paljon.
Mies on paikalla,mutta ei läsnä.
Puhelin on aina mukana ja sitä selaa pakonomaisesti.
Ja kyllä ,olen sanonut tästä monta kertaa. Viime sanomisen jälkeen olis puhelimella yhden päivän ajan selvästi vähemmän. Siitä taas vauhti vaan kiihtyi. Edes elokuvaa ei pysty katsoa ilman puhelimen selaamista.
Ikävä tunne jäädä kakkoseksi ja puhelin on ykkönen.
Kommentit (33)
Mitä kokoaja on mieltä tästä, että miehesi on hänen puhelimellaan?
Eroa. Ota eri mies. Mies ottaa naisen joka on myös puhelimella.
Anna olla. Pitää keksiä itselleen muuta tekemistä kuin puolison tekemisistä kiinnostuminen.
Vierailija kirjoitti:
Anna olla. Pitää keksiä itselleen muuta tekemistä kuin puolison tekemisistä kiinnostuminen.
Oletko tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Idiootti!
Ole itsekin. Tee samoin hänelle äläkä siinä kitise.
Katso sit kuin käy. Valitus ei auta yhtään mitään.
Valittamalla pahennat omaa tilannettasi vaan.
Jos olet aiheesta jo sanonut kerran sen tulee riittää. Hän tekee omat valintansa.
Seurauksena on että ala sinä puuhata omiasi ja sano että olkoot hän puhelimensa kanssa vaan rauhassa.
Jossei itse tajua on ääliö. Anna olla oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä idea,ja testattu. Ei hän huomaa että olen puhelimellani kun hän itse on täysin keskittynyt omaan someensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä idea,ja testattu. Ei hän huomaa että olen puhelimellani kun hän itse on täysin keskittynyt omaan someensa.
Sitten et ole tehnyt sitä tarpeeksi kauaa.
Katoa johonkin kotoa ja katso huomaako mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten et ole tehnyt sitä tarpeeksi kauaa.
Katoa johonkin kotoa ja katso huomaako mitään.
Laitat ruoan vain itsellesi ja ala tekemään itsekkäitä valintoja. Elä sinä omaa elämääsi välittämättä hänestä.
Ei se muutu ajan kuluessa. Tulet huomaamaan. Jos ette eroa niin hyvin yksinäinen sinusta tulee.
Saatat tulla jätetyksi, jos alat tekemään omia juttujasi miehesi eläessä teidän parisuhdettanne puhelimensa kautta. Siinä kohtaa se nokka nouseekin luurista ja sitten sinä olet syypää kaikkeen.
Hän tekee valinnan. Myös omani on priorisoinut puhelimen lisäksi lapsen harrastukset.
En mä sille mitään voi, enkä edes yritä koska tuo valinta ei ole omani. Seurauksia kyllä on.
Mutta sen päätöksen itse tein että omaa mieltäni enkä oloani en enää anna toisen pahentaa. Omat tunteeni on minusta kiinni. Minä päätän annanko tuon haitata omaa elämääni. En anna. Se on miehen oma valinta.
Meillä nainen on tehnyt samaa jo aika pitkään. Ymmärrän että siihen jää helposti koukkuun. Harmittaa kun tunnen itseni näkymättömäksi ja jos yrittää jutella tunnen häiritseväni ja toinen odottaa saavansa palata luurin katseluun. Olen puhunut asiasta ja yrittänyt löytää joitain hetkiä, joista puhelin jätetään pois. Olen siis pyytänyt, että voisimme esimerkiksi joskus syödä ilman puhelimen katsomista.
Vierailija kirjoitti:
Meillä nainen on tehnyt samaa jo aika pitkään. Ymmärrän että siihen jää helposti koukkuun. Harmittaa kun tunnen itseni näkymättömäksi ja jos yrittää jutella tunnen häiritseväni ja toinen odottaa saavansa palata luurin katseluun. Olen puhunut asiasta ja yrittänyt löytää joitain hetkiä, joista puhelin jätetään pois. Olen siis pyytänyt, että voisimme esimerkiksi joskus syödä ilman puhelimen katsomista.
Olet ihana. Olisipa kaikki tuollaisia.
Eikö nuo tajua että kartoittavat kaikki ihmiset siitä ympäriltä toimimalla noin?
Kummalla puhelimella?
Tatiana, Veera, Nadia, Katia
Elämä ja parisuhde on valintoja.