Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

' ' ' ' EX-HAAHUT____ VIIKKO 13' ' ' ' ' '

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä tähän väliin; tehdäänkö pullista vaippakuoret ja sit imukerros erikseen mistä haluaa? Onko joku käyttänyt hamppua vai onko frotee ihan ok? Entä onko eroa tytön ja pojan välillä millainen vaipan tulisi olla?

Vierailija
62/78 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaipoista:

pul-kankaasta voi tehdä kuoria ,taskuvaippoja taikka aio-vaippoja.Omasta kokemuksesta itse tehdyt kuoret on vähän kökköjä,koska monet pul kankaat on siltä laminoidulta (muovitetulta)puolelta tahmeita,eikä mua ainakaan iskeny yhtään laittaa sellasta lapsen päälle,olkoonkin et sisävaippa oli alla,mutta esim lahkeensuista ja vyötäröltä se voi kuitenkin koskettaa ihoa,siksi suosisn noita täyttiksiä.

Itse käytän päivällä kotona täytteenä ihan harsoja,joskus pikkupikku pyyhkeellä(ikean lastenosastolta) terästettynä,ja kaupunki reissuille ja päikyille hampulla terästettynä,ja oikeen hyvin riittäny.Eli hamppu on imukykyisempää siksi sitä pidemmille vaihtoväleille.

Kukas se kertoi kuivalina neuloksen hiertävän?Riippuu varmaan miten sen on asetellut ommellessa.Mä en koskaan ompele enää lahkeensuihin ompeleita päällipuolelle,silloin niistä tulee pehmeempiä ja pysyy ihan hyvin muodossaan noinkin.Mutta en osaa neuvoa kun en oo nähny ko.vaippaa.

Mulla olis ruusukuosista pullia tuolla,mutta enpä sit taida alkaa leikellä siitä mitään,on niin poika-fiilis kyllä.Eko pirpanahan se oli mistä tilasin sitä pullia jota käytetään myös fuzzissa,ja se on ollut ihaninta käytössä.Kuviolliset pullit tuppaa olemaan koppuroita aika monta pesuväliä,mutta kyllä nekin siitä notkistuu.Keltaista pullia juu...käy sit molemmille...ja pitää piirtää kaavoja kanssa,onneks on noita vauvanukkeja apuna :)

aamukahvilla femmis,valmistautuu päivän lentoihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida muistaa, kenelle piti kommentoida, sillä eilisen aikana viestejä olikin tullut aika läjä. Itse olin lähes koko eilisen päivän nettipimennossa.

Femmis ja Sartsu: Hyvä, että Ikean-reissu oli tuottelias... rahaa siellä kyllä saa kulumaan, vaikka vaan menis ihan " katselemaan" . Kerran mentiin miehen kanssa Ikeaan, koska halusin saada tiettyjä servetttejä sieltä paketin. Siis vain servettejä! Ja kotiin tultiin varmaan 100 euron ostosten kanssa. Onneksi en itse ollut yksin syyllinen ostosten kertymiseen!

Nopeat omat kuulumiset: Mulla alkoi eilen aamupäivän aikana hirveä päänsärky, ja koska ke-aamuna mulla mitattiin ne korkeat verenpaineet, ei auttanut muu kuin lähteä taas neuvolaan. Puolen tunnin levon jälkeen paineet näyttivät 150/102 eli siis arvot olivat IHAN PYLLYSTÄ! Ja lähete kädessä äitiyspoliklinikalle.

Siellä pääsin aika nopeasti makailemaan sängylle, ja samalla mittailtiin vauvan sydänkäyrää ja mun supistuksiani, joita yllättäen juuri samaan aikaan ilmaantui. Käyrien jälkeen hoitaja pyysi menemään aulaan odottamaan, niin lääkäri kutsuu sitten sisälle. Aikaa kului siinä 2,5 tuntia odotellessa. Mulla oli pää ihan räjähtämispisteessä, eikä kukaan ollut yhtään siitä kiinnostunut. Siinä käytävällä tosiaan vain odottelin, kunnes vihdoin pääsin lääkärin vastaanotolle, juuri kun meinasi itku päästä pelkästä kiukusta/ ehkä vähän kivustakin.

Verenpaine oli kuitenkin laskenut taas ihan kohtuukorkeudelle, vauvalla oli ultran mukaan hyvin vielä lapsivettä, vauva oli laskeutunut niin, ettei päätä pystytty mittaamaan, mutta koko arvio on nyt 3,2 - 3,5 kg. Kohdunkaulaa jäljellä 2 cm ja kohdunsuu auki noin 2,5-3 cm. Eli siis jotain edistymistä on kuitenkin alkanut tapahtua. Sisätutkimuksen jälkeen lääkäri vielä oikein kunnolla " rassaili" paikkoja, jotta saisi kohtua vähän työllitymään. Saas nähdä, miten tämä nyt lähtee jatkumaan. Viime yö vielä meni ainakin ihan rauhallisesti ja päänsärkykin on poissa. Kohta pitää taas lähteä sinne verenpainekontrolliin!

Tällaisia kuulumisia tällä kerralla! Heippa kaikille!

Wilkuna (rv 40+2)

Vierailija
64/78 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen mulla oli tämän flunssan suhteen jo tosi hyvä olo ja ajattelin, että nyt se on taakse jäänyttä elämää, mutta kattia kanssa. Taas on nuha, aivastuttaa, silmät on aivan väsyneet ja muutenkin olo ihan ryytynyt. Nukkumisesta ei viime yönä aluksi meinannutkaan tulla mitään, kun aina alkoi kurkkua kutittaa ja vähän väliä piti yskiä. Piti hakea kurkkupastillit, ne auttoi kyllä kutitukseen, mutta taisin heräillä kyllä yskimään useampaan otteeseen. Pitäis kohta ruveta soittamaan yhdelle tietokoneohjelman valmistajalle, kun silloin sippas tämä meidän kone, niin nyt pitäis saada ne vanhat tiedot siirrettyä oikeeseen paikkaan. Kerran aikaisemmin olen sen homman joutunut tekemään ja siinä meni kyllä aikaa, kun monesta hakemistosta piti siirtää. Ei paljon huvita, kun väsyttää ja aivastuttaa, räkä valuu. Puhu siinä sitten puhelimessa ja ole skarppina.

Minuakin kiinnostais nuo kestovaipat, mutta miten ihmeessä siinä pääsis alkuun. Ei minusta taida olla kyllä tekemäänkään niitä vaippoja. Nuo kankaitten nimetkään ei sano mulle mitään paitsi tietysti frotee ja harsokangas ;-). Meidän kylällä on yksi neljän lapsen äiti, ompelija, joka on ollut vauvamessuilla esittelemässä itsetekemiään kestovaippoja. Häneltä tietysti saisin asiasta tietoa ja voisin ostaa niitä vaippojakin, jos tilanne siltä näyttää. Tän ompelijan nuorimmainen täyttää kohta vuoden ja kerran katsoin, että miten sillä on niin valtavan suuri pylly... Siis tuleeko noista kestovaipoista jotenkin niin suuria, että lapsen pyllykin näyttää tosi isolta? Pliis, älkää naurako mulle. Mulla ei todellakaan ole kokemusta kestoilusta.

Wilkunan vaiheissa elän mukana. Voi että sulla on jo lähellä se synnytys. Voisivat kyllä jo kohta ruveta käynnistelemään, jos sulla tuo päänsärkykin niin kovasti vaivaa. Ei tartteis joka päivä ravata verenpainettakin mittauttamassa. Mutta ihanaa, sulla on vauva sylissä aivan minä päivänä hyvänsä! Toivottavasti se päivä tulee pian!!!

neronja rv17+5

Vierailija
65/78 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan wilkuna, että tuottais rassailu tulosta ja pääsisit pian tositoimiin sinne sairaalaan.. Ikävä tuollainen pääsärky! Kuinkas se verenpaine nyt noin pomppasi ilman syytä. Kaikenlaista!

Mulla on edelleen tää flunssa ja jotenkin erityisen kurja olo.. Toivottavasti johtuu pelkäsään flunssasta ja menee pian ohi! Saisin tehtyä kaikkea mitä olin äitiysvapaalla ajatellut tekeväni. Nyt vaan harmittaa kun en saa oikein mitään aikaiseksi.

Paitsi että keräsin voimani eilen ja lähdin ostoskeskukseen pyörimään hetkeksi! Täytyy sanoa että aika tehokas olin sen hetken kyllä, rahaa kului ihan hurjat määrät. Mulla oli enää yhdet äitiyshousut jotka menevät kiristämättä päälle, joten olin antanut itselleni luvan ostaa vielä yhdet vaikka tässä " lomaillessa" kotosalla ei välttämättä kauheesti vaatteita enää tarvitsis. No, tykästyin sitten ihan hirmuisesti yksiin farkkuihin ja ne sopi täydellisesti. Olivat vielä niin joustavat ja pehmeät että sopivat oleskeluhousuiksikin. Maksoivat vaan hiukan enemmän kuin olin budjetoinut! No, ostin ne kuitenkin. (Pitäähän sitä vähän jotain nättiä itsellekin...) Sitten ostin vielä kaksi äitiys/imetyspaitaa. Ja tietysti vauvalle vaatteita :) Ja sellaisen korisysteemin, jossa voin vauvanvaatteita säilyttää.

Mihin Mellu on jäänyt? Mikä päivä se olikaan kun vedet menivät, kai siitä on jo viikon verran? Tulis nyt pian ilmoittautumaan ja kertomaan ihania vauvauutisia :)

joanna rv35+2

Vierailija
66/78 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ja kumma, ei sada just nyt lunta! Vois vaikka käydä kävelylenkillä, kun eilen tuli jo imuroituakin. Meillä on tänään 2 v. hääpäivä ja ajattelin miehelle leipoa marjapiirakkaa valmiiksi kun töistään kotiutuu. Kirjan ostin sille lahjaksi. Oon kyllä ihan satavarma, että se ryökäle on unohtanut koko hääpäivän :/ Yleensä sitä saa muistutella erinäisistä merkkipäivistä etukäteen, mutta nyt oon ollu hissukseen. Oonkohan mä jotenkin pirullisella päällä...

Noista vaipoista edelleen. Mulla on vaaleankeltaista ja -violettia pulia ja siinä yhdessä vaipassa, jonka kunnialla sain valmiiksi päällipuoli tuota keltaista ja sisäpuoli vähän tummempaa violettia fleeceä (pääsiäismäinen :)) Fleece on aika paksua ja musta tosiaan tuntuu, että on vähän turhan paksu tuo täyttis. Tilauksessa on nyt sitä kuivaliinaneulosta ja ilmeisesti on ohuempaa. Muutenkaan en haluais tuota fleeceä oikein käyttää meidän pesukoneen takia, joka ei oikein tykkää pyykkipulverista. Nestemäisiä pesuaineita olen käyttänyt ja niissä taitaa olla kaikissa liikaa saippuaa fleecelle (tukkii sen eikä päästä enää kosteutta läpi).

Tuosta yahoon listasta: mä koitin mennä sinne, mutta mikä maa siitä valikosta valitaan kun en ollut huomaavinani Suomea? Ei ole mulla id:tä sinne ennestään.

Omassa navassa on ollut taas kiitettävä möyrintä parin hiljaisen päivän jälkeen. Maha tuntuu välillä olevan niin ylhäällä, että se pyrkii jo tissiliiveihin... Huomenna sitten koko päivä synnytysvalmennusta. Meillä se on suunniteltu niin, että yksi kokonainen lauantai ja seuraavalla viikolla yhtenä iltana synnäritutustuminen. Ihan ok musta.

Enkä mä nyt tietenkään muista mitään kommentoitavaa :/ tsori... Hyvää viikonloppua joka tapauksessa kaikille!

Mauku 32+0

Vierailija
67/78 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on yksi vierähtänyt. Kyllä nämä viikot menee niin nopeasti, juurihan minäkin palasin lomalta töihin ja viikko on jo tehty hommia. Plääh. Tuossa viikolla yks päivä esimieheni sanoi minulle et jos hän ei tietäis että olet juuri tullut lomalta töihin niin hän suosittelisi minulle lomaa... =) Oli kuulemma sen mielestä sellaiset jutut, että loma olisi paikallaan. =)

Wilkuna: Mainitsit että menit ostamaan servettejä Ikeasta.. =) Tuli hymy, kun muistelin erästä reissuani Ikeaan. Nimittäin minä lähdin ihan vain kaverina katselemaan sinne, ja kuinkas ollakaan kun lähdin niin kassaneiti sanoo: 100¿!! Meinasin pepulleni lentää.. Ja, itse olin ihan tähän syypää. ;-) Eli, kyllä sinne Ikeaan vaan sitä rahaa kulumaan. =)

Sinulla vain tuo synnytys lähestyy lähestymistään¿! Voisin vaikka veikkailla, että viikonloppuun mennessä teillä olisi oma nyytti kainalossa. =)

Mellu: Sinun kuulumisiasi täällä kovasti odotellaan¿ Tulehan nyt kertomaan meillekin iloiset uutiset. =)

Neronja ja Joanna: Toivotan teille molemmille pikaista paranemista. Toivottavasti flunssa menee nopeasti ohitte.

Mauku: Onnitteluni teidän 2v. hääpäivän johdosta!! Miehet ovat kyllä sellaisia, että ne unohtelevat tuollaiset merkkipäivät. Mutta, toivottavasti miehesi yllättää sinut kun hän tulee kotiin. =)

Oma napa: Eilinen päivä meni aikas hyvin töissä, vaikka vähän tekikin huonoa. Kun pääsin töistä menin kotiin ottamaan oikein kunnon päikkärit, heräilin joskus viiden maissa. =) Tais siinä vierähtää kolmisen tuntia.

Tänään on sitten taas tehnyt vähän enemmän ja vähän vähemmän huonoa. Kaikki etoo, olen koittanut syödä jotain että mitään pahempaa olotilaa ei tulisi. No, onneksi on vielä n. tunti töitä ja sitten pääsee kotiin nukkumaan.

Masussa on eilisen ja tämän päivää tuntunut oikein kunnolla nipistelyä. =) Muuten on ollut ihan hyvä olla.

Niin se vain viikonloppu kolkuttelee kovasti ovelle.. Onko teillä minkälaisia suunnitelmia? Itse olen töissä, joten mitään erikoista ei meidän viikonloppuun kuulu.

Toivotan kaikille oikein mukavaa päivän jatkoa! =)

Kaksonen76 ja Asukki 10+2

Vierailija
68/78 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän se Mellu luuraa??Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin.

Vaipoista:mä surffailin noissa nettiputiikeissa ihan urakalla ja ihailin noita kestoja.Vielä en niistä mitään tilannut,mutta huutonetistä on jotain tullut huudeltua.Elikkäs siis yks sisätäyttövaippa ja nyt on tulossa yks kuorivaippa.Mitenkäs muuten kokeneemmat,onko ne äippäpakkauksen harsot kelvollisia vaippakäyttöön?Oon aatellu,et niitä vois koittaa ihan pienellä.Kai.Sit kun ne käyttäis vaippaharsoina,olis pätevä syy tilata pukluliinoiks niitä ihania kuviollisia ;) Meillä on jotain Anttilan halpoja harsoja,ne kyllä menettelee pulautus liinoina,mutta ovat kyllä tosi heppoisia,ei paljon pesun jälkeen auta liikaan ravistella,kun lähtee reunat rispaantumaan...tylsiä.

Viikonloppusuunnitelmia meillä ei ole muuta kuin että kummipoika tulee meille kyläilemään :) On jo 12-v,joten ei juuri aiheuta muutoksia arkeen ;) Enpä tiedä jaksaisko jokaviikonloppuista kirppiskierrosta tällä kertaa tehdä.Oon aika poikki kun kaks yötä on mennyt kuopuksen kanssa valvoessa.Viime yönäkin oli jossain vaiheessa ihan tulikuuma,en jaksanu mittaria kaivaa,mutta kuumetta oli ihan varmasti paljon!Supon laiton jälkeen sit kun kuume alkoi laskea,poika oli aivan läpimärkä hiestä :( Ilman peittoa tuli kylmä ja peittokaan ei ollut hyvä kun oli hiki.Loppujen lopuks otin pojan viereen ja sit oli niin ahdasta,et ei uni meinannut millään tulla.On toi 160 senttinen parisänky ihan liian pieni neljälle ;)

Mä ehdin jo taas eilen saada tuskan hien pintaan kun ei yhden ainoata liikettä tuntunut koko päivänä.Järkikulta yrittää kyllä vakuuttaa,että ihan normaalia vielä,mutta kun se pirun pelko änkee heti ovenraosta kun vähänkin on muka aihetta.Onneks tänään on tenava ollut taas yhteistyössä ;) On antanut jo muutaman ihan kunnon potkun ja jälkkäriks pienempää pulinaa.Ihan erilailla saa hommiakin tehtyä,kun ei kaikki tarmo mene liikkeitten miettimiseen.

Ja nyt taas pyykkihommiin...taitaa tulla vähintään neljän koneellisen päivä,kun ei oo kone pyörinyt muutamaan päivään :-S

Sari ja pikkuheppu 18+1

Vierailija
69/78 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei passais itseensä lähtee rasittamaan kaikenlaisille puolen pv keikoille,kun vieläkin olen ihan töttöröö.Aamupäivällä nuokuin sohvalla äitiyspakkaus makuupussi päällä(riitti hyvin joo) ja ihan tokkurassa hakemaan sit likkaa kerhosta. Pojat lähtee tänään bussilla mummolaan ja likka serkulle.me lähdetään loppu jengin kaa lahden kautta Loviisaan lauantaina,mutta onneks ei oo kauppareissuja tiedossa ;) muuten vaan tylsää autossa istumista tuntitolkulla.

Mä en muuten ole Ikean keikan jälkeen tuntenu yhtään mitään edes kuplinnan poikastakaan masusta,mutta jos sen toukan liikkuminen on sitä kaliiberia mikä ultrassa näkyi niin ei se kyllä mihkään tunnukkaan :((

MISSÄ IHMEESSÄ MELLU ON??????Eiks kellään ole privayhteyksiä häneen...melkein jo huolestuttaa...eikös siitä viikko jo ole kun ilmoitteli laitokselle menosta?

Saitkos sä Mauku tolkkua siitä yahoon touhusta?Siitä on niin kauan kun mä oon tunnukseni sinne luonut etten enää muista sitä maa juttua,mutta koitappa ny tiirailla joku sopiva sieltä :)) Lähinnä jos laittaa maaksi esim United Kingdom,saa yahoon osoitteen loppuosaksi yahoo.uk.com

Toivottelen nyt hyvää viikonloppua,palaamme sunnuntaina jossain vaiheessa kotiin,jolloin onkin addikti heti tutkimassa tilanteita.

ja siihen seuraavan viikon päivitykseen olis ihan kiva saada se yahoon ossa myös,ja mellun vauvakin :D

Femmis 16+3 vissiin

Vierailija
70/78 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

24.3 Mellu näköjään kirjoitteli että oli menossa jorviin, eli tasan viikko sitten. Kyllä pitäisi kohta kotiutua nyytin kanssa, eikös vaan? Toivottavasti ei ole niin pyörällä päästään ettei muista tulla meille raportoimaan :)

joanna

Vierailija
71/78 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla päänsärky on ennakoinut (2lasta) synnytystä. Toivottavasti sullakin!

Täällä jännätään... :-)

Vierailija
72/78 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaipoista;

[b]Lauris:[/b] PUL:sta saa hyvät kuoret, mutta kannattaa laittaa nurjaa puolta vasten esim. pelipaitakangasta, suojaa laminoinnin eikä tunnu ikävältä ihoa vasten. Tyttöjen ja poikien vaipoilla ei ole mitään eroa, tai no ehkä päällyskuosissa ;) Meillä imuina käytössä yhdistelmä frotee+flanelli tai frotee+bambu.

[b]neronja,[/b] parhaiten pääset kestoilun alkuun http://www.kestovaippainfo.fi Sieltä löytyy vaippojen abc, pitäisi päästä alkuun :) Onhan nuo kestot yleensä vähän (tai enemmän) isompia kuin kertikset, mutta oikeilla imuilla paketista saa yhtä ohuen kuin kertisvaippa. Usein päällä olevat kestot näyttää isoilta siksi koska kankaiden alla on ilmaa, jää pullottamaan. Vaipat on muuten yllättävän helppo ommella itse, jos yhtään osaa ompelukonetta käyttää niin varmasti osaa vaipankin tehdä :) Tuolta infon sivuilta löytyy myös vaippojen kaavoja.

[b]sartsu,[/b] ä-pakkauksen harsot ei toimi oikein hyvin vaippaimuina. Mutta esim. Popolinon harsot on vaippoihin tosi hyviä.

Vierailija
73/78 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas pinkka kauas tipahtanut...Ihan vaan siksi pitää tässä jorista hetki =)Kuopusta pitäis laittaa sänkyyn,mutta esikko valtaa pesuhuonetta ja me saadaan hetki odotella hampaiden pesua.On se jännää,että vaikka meillä on kaks pesuhuonetta,niin kaikki käy suihkussa yleensä yläkerrassa.No,mun syy osittain,kun säilön pyykkejä alhaalla...

Kianalle kiitos harsokommentista.Näin mä vähän epäilinkin,et ne äp harsot ei välttämättä toimi.Pahalainen...sit mulla ei oo mitään tarvetta ostaa kuviollisia harsoja pukluräteiks ;)Pystyisköhän muuten noihin painaan ite jotain kuvia...Pitääpä selvitellä ja kokeilla:)

Missä kaikki muuten on??Oonko mä ainoo,joka notkuu kotona viikonlopun?Ukkokin läks illanviettoon ja tulee huomenna kun on ajokunnossa.Eli iltaan menee varmasti...Vaan parempi,että jääkin yöksi.Mä en siedä sitä yhtään humalassa.Sitäpaitsi,kun autolla lähti,olis aika tyhmää jättää auto toiselle puolelle kaupunkia ja hakee se sit huomenna.

Wilkuna on kyllä jo varmasti synnärillä...Vai?

Jaa,nyt päästään pesuille...

Sari,pikkuheppuli 18+2 ja muu konkkaronkka

Vierailija
74/78 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eloihme herätti minut aamulla potkuillaan. Yöllä pitää käydä kerran vessassa ja aamulla heti ensimmäiseksi on kiiruhdettava vessaan, varsinkin jos potkut osuvat virtsarakon suuntaan :) mutta oli ihan mukava herätys kun pieni ilmoitteli itsestään.

Illalla kaveri oli oikein myllerrystuulella. Katselin illalla tv:tä sohvalla makoillen ja laskin kaukosäätimen varovasti masun päälle ja sekös oli hauskaa katseltavaa kun se kaukosäädin keikkui siinä vatsan päällä kun pieni potkiskeli ja myllersi. Tunsi varmaan, että joku on nyt hänen kattonsa päällä ja se pitää saada pois ; ) vaikka eihän se kovin painava kaukosäädin ollutkaan, mutta varmaan tuntui ilkeältä. Pitikin sitten ottaa se heti pois, kun ensin oli sitä hieman ihastellut.

Mies on vähän harmissaan, kun hän ei ole vielä saanut tuntea potkuja (jotka aika ajoin heilauttavat vatsaa), mutta olenkin sanonut, että täytyy olla kärsivällinen ja jaksaa odottaa siinä vatsan lähellä kauemmin kuin sen minuutin. Ja potkujen pitää vielä vahvistua, jotta ulkopuolisen olisi helpompi niitä kunnolla tunnistaa. Tietysti siinä missä maha vavahtelee..

Joo, mutta minuakin alkaa nyt hieman huolettamaan missä Melike on.

Toivon kovasti, että kaikki on hyvin!

Nyt lähden laittamaan pesukoneeseen pyykit pyörimään.

Viime yönä näin muuten vaunun osto unia. Aika monella alkaa olla jos jonkinlaisia hankintoja takana. Ja onhan ne aika tyyriitä, joten järkevääkin olisi ostaa niitä nyt pikku hiljaa varastoon. Taidanpa lähteä sillä aikaa kun kone pesee pyykit, niin surffailemaan nettiin, josko sieltä löytyisi joitain hyviä tarjouksia.

Lämmöllä wbm rv 22+4

Vierailija
75/78 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana ilma! Saapuisiko kevät viimein... :)

Vierailija
76/78 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ex.Haahuille terveisiä! kainalossa mulla on kympin tyttö,joka syntyi tänä aamuna 4.35. Painoa 3360g pituutta 49cm.Lisää tiistaina netissä t.wilkuna"

Tälläsiä kivoja terkkuja sain siis kun oltiin viel Loviisassa ristiäisissä,ja arvasin että täällä on kova hinku saada kuulumisia :) Ja aivan ihanaa että ex.haahujen vauvoja syntyy,se on ihana voiton merkki!

Me tosiaan tultiin puolisen tuntia sitten(mitä,joko koneella...) kotiin yhdistetyltä yhden kummilapsen nimiäis kahveilta+toisen kummilapsen syntymäpäivä+kolmannen kummilapsen ristiäis tourneelta,yksi yö oltiin poissa.Mukava reissu oli kilsoja noin 500

Mua huolestuttaa ihan erkkinä :( mä en tosiaan ole keskiviikon jälkeen tuntenut kopsauksen kopsausta :( mutta torstainakan beibi kuitenkin ultratessa oli elossa.Ihan kamalaa,ja kun mä ihan luulin että olisin jo niitä pikku liikkeitä tuntenu kuplintana.Höh.Ens viikolla on taas pakko käydä neuvolassa hakemassa verensokerin mittaus liuskoja,on taas hyvä syy pyytää kuuntelee ne äänet kun lääkärihän ei KUUNNELLU.

Mutta taidan lähtee purkamaan kamoja ja laittamaan konetta pyörimään...arki alkakoon.

femmis 16+5

Vierailija
77/78 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilkuna, ihan älyttömän ihana uutinen!!! Paljon onnea koko perheelle ja nyt vain onnellisia yhdessäolon hetkiä toivoopi wbm

Vierailija
78/78 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla oli tuossa välillä kans muutamia hiljaisia päiviä, jolloin pieni oli ihan hissukseen. Keräili ilmeisesti voimia, sillä sitten alkoikin taas tutut jytkeet.. joten ainakin mulla oli ihan normaali juttu, että väliin on hiljaisemmin. Ja voihan pieni olla selkä sun mahaan päin ja liikkeet ei tunnu vaikka liikkuukin.

Nyt kun asetut aloillesi esim. sohvalle, niin voihan olla että vauhti alkaa..

monesti minä kun olen itse liikkeessä pieni on hiljaksiin ja sitten kun asetun lepäämään alkaa liikkeet.. tai sitten mulla on aikaa niitä kuunnella :)