Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

' ' ' ' EX-HAAHUT____ VIIKKO 13' ' ' ' ' '

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tsempityksestä! Tuntuu mukavalta ja rohkaisee! Tänään sitten on ollut eka kokonainen saikkupäivä ja kohtuullisen kunnialla olen selvinnyt. En ole juurikaan muuta tehnyt kuin makoillut, mutta aika on kuitenkin jotenkin mennyt eteenpäin. Kieltämättä tulee työjuttuja ajatelleeksi ja on lievä pakkokin, kun olen esimiesasemassa, mutta mitään siihen viittaavaa en ole kuitenkaan pystynyt tekemään, koska sen verta kovia menkkajuilimisia on yhä ja liki kaiken aikaa paitsi nukkuessa. Ja vuoto jatkuu. Heti kun hiemankin on jalkeilla ja liikkuu, niin sen voi tuntea ja tunne on epämiellyttävä. On fiilis kuin pitäisi kulkea jalat yhdessä... Kai tää tästä. Vielä ei epätoivo ole ottanut uudestaan valtaa.

Jännään täällä kanssa Wilkunan ja kohta Joannankin puolesta! Tänään katsoin tän sikiön kehityksestä kertovan kakkos osan, jonka olin tallentanut, enkä ollut vielä katsonut. Mua alkas ihan hillittömästi itkettää lopussa eli synnytysvaiheessa. En tiedä miksi? Jotenkin oli yhtä aikaa niin pelottavaa ja mahtavaa. Tsemppiä siis lähestyvään tapahtumaan! Tuntuu niin kaukaiselta, että en osaa enkä uskalla samaistua... Koskas ja missä kohtaa muuten synnytysvalmennukseen osallistutaan?:)

Pitäisi kanssa kai alkuviikosta tilata niskapoimu-ultraa, kuten Visakouvullakin lähestyy:) Mun käsittääkseni maanantaisella lääkärikäynnilla PITI haastatella mitä tutkimuksia haluamme sekä kertoa niistä, mutta koko aika meni siihen epätietoisuuteen olenko enää raskaana + lähetteen kirjoittamiseen poilille. Tämä sitten jäi kokonaan. Mitä tutkimuksia itse olette halunneet? En ole kauheasti perehtynyt niihin, mitä nyt tällä palstalla taustaseurailijana ja hieman tietoa olen hakenut netistä, mutta eipä mitään selvää käsitystä ole tullut. Tai mutu- tuntuma on, että ainakin toi niskapoimu- sekä rakenneultra, mutta tuskin lapsivesipunktiota, jos ei nyt sitten suositella syystä tai toisesta. Mites teillä on ollut tai on? Onko sulta Visakoivu haastateltu toiveet?

Nyt asetun uudelleen asemiin eli mihinkäs muuallekaan kuin sängylle, josta on suora yhteys teeveelle... Odottelen mieheni sekä likkakaverin soittoa (jahka saa pari vuotiaansa koisaamaan), että saisin puhua edes joidenkin kanssa tänään... Ja käyhän tämä virtuaalinen naputtelukin seurasta...

Hende 9+2

Vierailija
42/78 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilkunalle nyt vain tsempityksiä, en tiedä auttaako ajatus, mutta yksikään vauva ei ole vielä kohtuun päättänyt jäädä ; ) Varmasti aika tuntuu matelevan kun kovasti odottaa!! Olen kuitenkin hengessä mukana ja uskon, että se lähtö tulee sinulle ennemmin kuin huomaatkaan!

Olitte kirjoitelleet vaunuhankinnoista..oletteko muuten jo kovasti hankkineet ylipäätään tavaratoita? Minun tekisi kovasti mieli ostaa esim. joku pieni potkupuku tai vastaava, mutta en tiedä.. jotenkin ei anna itselleen vielä lupaa.

Veljeni vaimo antoi minulle (uutisemme jälkeen) kahdet pienet töppöset, toiset ovat punaiset ja toiset ovat siniset. Niitä käyn aina välillä hipelöimässä ja ihmettelemässä kuinka pienet ne ovatkaan. Muuta ei olekaan vielä mitä voisi hipelöidä.

Hendelle voimia sairaslomapäiviin! Ihana juttu, että sait hyvää palvelua ja mahdollisuus sairasloman jatkoonkin on jos tarvetta on. Ja nyt ei pidä ajatellakaan muuta kuin sitä pientä sinun sisälläsi! Pyydät miestäsi käymään vaikka kirjastossa ja tuomaan sinulle kirjoja.. kyllä se aika kuluu kun asennoituu siihen. Voimia!!

Joanna, koitahan ottaa tosiaan nyt loppumetrit ihan rauhallisesti ja leväten. Kiva, että kaikki oli neuvolassa ok! Pienikin on jo lähtöasetelmissa :) Toivottavasti hengittäminen helpottuu kun masu laskeutuu.

Visakoivulle onnittelut 12 viikosta!

Oma napa: Tänään tuli rv 22 täyteen ja pieni on viettänyt suht hiljaiseloa, hieman töiden jälkeen ilmoitteli itsestään, mutta muutoin tosiaan ollut ihan hissukseen. No, kukapa sitä jaksaa temmeltää päivästä toiseen. Tänään hieman jopa (iloisesti) hätkähdin sivuprofiilia, ihan kuin masu olisi pullahtanut esiin oikein kunnolla.. Ja viime viikolla sain vielä toppahousut (aika väljät vyötäröstä) kiinni niin nyt ei ujettakaan siihen suuntaan. Toivon, että kevät tulisi ennemmin kuin pian. Huolettaa nämä lumisateet.. mitähän sitä päälleen pukee kohta, jos talvi vain jatkuu...

Olo on ollut muuten ihan ok. Rautatabut ovat auttaneet ja d-vitamiinilisää otan vielä tämän kuun loppuun.

Kovasti minäkin mietin Mellun kuulumisia ja odotan uusia uutisia teiltä muiltakin joilla on laskettu aika hollilla.

Mukavaa keskiviikko-illan jatkoa toivottelee wbm rv 22+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Hende, että pikkuinen jaksaa sinnitellä. Ota itse vaan levon kannalta ja laita mies passaamaan. Kirjat ja tietokone auttavat kummasti viihtymään sängyn pohjalla.

Wilkunalle onnittelut täydestä 40 viikosta!!!

Femmis: toivottavasti pääset pian kuuntelemaan sydänääniä

Neronja: Meillä oli kuopuksella käytössä myös äitini 40-luvulta oleva pinnis, mutta eipä oteta sitä enää käyttöön, kun kuopus hyppäsi 10kk ikäisenä sen laidan yli. Nyt otetaan ensin käyttöön esikoiselle ostettu ja kunnostettu 70-luvun päästä vedettävä pinnis ja sitten vauvan kasvaessa saadaan kaverilta hieman isompi.

ON: Minua on huolestuttanut jo viikon verran vähäiset liikkeet ja runsas valkovuoto/lapsivesi. Niinpä sitten soitin neuvolaan, jonne pääsin lapsivesikokeseen ja myös tulehdusnäytteet otettiin. Lapsivesinäyte oli negatiivinen eli ainakaan sitä en vuoda. Liikkeistä th soitti sairaalaan ja käskivät sinne käyrille. Olin käyrillä vähän yli tunnin. Sen aikana paperille piirtyi n. 150 liikettä, joista itse tunsin vain alle 15. Eli liikkeitä on vaikken niitä tunne tällä hetkellä paljoa. Jouduin olemaan käyrillä normaalia pitempään myös, koska vauvan syke kävi muutaman kerran yli 200 ja odoteltiin, että se laskee. Osastolla oli jo päivästyvä lääkäri, joka ei ultrannut, koska olen perjantaina joka tapauksessa menossa ultraan.

Hankinnoista sen verran, että vaatteita olen kovasti koittanut ostella, mutta jotenkin tuntuu, etten löydä mieleisiä. Asiaa tietysti helpottaa, että sukupuoli on tiedossa, mutta jotenkin tulee aina vaan katseltua tyttöjen hepeneitä. Emmaljungan rattaat on esikoisen jäljiltä ja turvakaukalo ja sitteri ostettiin kummitytöltä, kun aikaisemmat olen kerinnyt hävittämään. Kantoliinan hommasin myös tulokkaalle, vaikka rattaita mieluummin käytän, mutta ajattelin, että liina on kiva, jos menee vaikka ihmisvilskeeseen, jossa on hankala rattaita liikutella.

Hyvää yötä kaikille!!!!

Uba-aba rv 31+2

Vierailija
44/78 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen päivä oli sellainen, että olisin vain halunnut nukkua. Koneellekaan ei tehnyt mieli laisinkaan, töissäkin olin kuin kävelevä haamu. =)

Hende: Koitahan nyt vain ottaa sitten rennosti saikulla. Kuitenkin hyvä, että pikkanen voi hyvin. Tsemppiä! =)

Toivottavasti se vuoto loppuu nyt pian, se on ikävää.

Kyllä meillä sillon maanantaina kun oli eka neuvola kerta niin neuvolan täti kysy, että mihin tutkimuksiin me mennään ja puhuttiin erilaisista vaihtoehdoista. Meillä ikävä kyllä kunta ei tarjoa kuin yhden ultran ja sekin on se niskapoimu. Sanottiin kyllä neuvolan tätille, että me halutaan myös se rakenneultra.. Tosin se tulee sitten itse maksettavaksi.

Visakoivu: Onnittelut sydänäänien kuuntelemisesta! Sekä onnea tuosta tasan 12rv:sta. =)

Wilkuna: Sinulla se h-hetki vain lähestyy. =) Toivottavasti se pikkanen antaa kohta näyttää itsensä teille. =) Tsemppiä!

Wannabemami: Me ollaan ostettu jo kaikkea, sulosia kun ne vaatteet ovat. Sieltä Espanjasta jäi käteen muutamat potkupuvut, sukat, sitten sellainen ihana peitto.. Vaatteet siellä vauvoille ovat todella halpoja ja aivan älyttömän ihania. =)

Oma napa: Nyt virallisesti lähti käyntiin 11.viikko!! =)

Eilinen päivä oli tosiaan, että olisin vain halunnut nukkua. Teki pikkusen huonoakin.

Tänä aamuna kun sitten piti herätä kukonlaulun aikaan töihin niin nyt alkaa yököttämään kaikki. Piti äsken oikein mennä vessaan, että jos sattuu ylös asti tulemaan.

Masussa nippailee ihan mukavasti välillä, joten kai siellä meidän Asukilla kaikki on ihan hyvin. Kovasti kuitenkin haluaisin jo nähdä pikkaisemme ja ennen kaikkea kuulla sydänäänet. =)

Tuo valkovuoto on pikkusen " häirinnyt" minua, kaippa se kuuluu asiaan että sitä on enemmän kuin aikaisemmin...?

Mutta, nyt menen syömään jotain jos olo helpottuisi.

Mukavaa päivän jatkoa kaikille!! =)

Kaksonen76 ja Asukki 10+1 =)

Vierailija
45/78 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän neuvolasta koettivat sanoa että mennä kaiken näkösiin testeihin,mutta mene vaan niskapoimuun,käyn varmaan suhtkoht usein ultrassa,olen sanonut että päätti tämä vauva syntyä minkälaisena vaan me otetaan se suurella raukaudella vastaan,ellei sitte usea lääkäri sano että ei kykenis elämään,toivottavasti kukaan ei joudu niitä sanoja kuulemaan,mutta me kaikki tiedetään että mikään ei ole itsestään selvää,en todellakaan halua pelotella,se vaan on tosi asia.

Itse en ainakaan elele pumpulissa :) onnellinen justa nyt olen ja NAUTIN :)

Nauttikaa tekin :)

Mullakin on kamalasti valkkaria,joskus meninaa tupata hulestumaan,mutta kait se on normaalia.

PS:on muuten hyvät fiilikset tämän raskauden onnistumiseen,silti pelko on kaveri.

Vierailija
46/78 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun on jännät paikat kenellä synnytys lähestyy :)

Vierailija
47/78 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hendelle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista ja visakoivulle onnittelut sydänäänten kuulumisesta!!!

Femmis, hassua että neuvolantäti teki sulle oharit. Oletko antanut palautetta?

ON: Eilinen aamupäivä meni kaupungissa asioilla juostessa. Ostin Prismasta äitiystukisukkahousut, joita jotkut suositteli, kun asiasta kyselin. Outoa niissä oli vaan se, että ne puristi mahaa. Kyllä mun mielestä masun pitää saada kasvaa ihan rauhassa. Ei sitä tarvitse mitenkään kuroa pieneksi ;-). Nuo sukkikset jää kyllä synnytyksen jälkeistä aikaa varten. Täytyy varmaan kokeilla vielä niitä stay uppeja.

Iltapäivällä oli pojan hammaslääkäri. Sitten piti ottaa tavanomaiset iltapäivätorkut. Sitten hainkin varastosta vaunukopan ja ratasistuimen. Koppa oli ihan hyvässä kunnossa, mutta irrottelin silti molemmista kaikki kangasosat, jotka pystyi ja pesin ne. Kyllä niistä hyvät vaunut tulee. Kuomu vaan on auringossa aika tavalla haalistunut, mutta eipä se ole käytön kannalta niitä tärkeimpiä asioita.

Meidän 4-vuotias tyttö ei ollutkaan vielä tajunnut, että meille olis tulossa vauva. Kun hain nuo vaunujutut sisälle, niin tyttö kysyi: " Kenelle nuo on? Meillekö?" Sanoin, että vai teille... (meidän tytöt onnistuu hajottamaan kaiken, tai siis varsinkin tuo 4-vuotias...). Sitten tyttö kysyi: " Onko ne mummille, että mummi voi laittaa kissan niihin (mummi oli meillä just käymässä silloin)?" Sanoin tytölle, että oliskohan ne tälle, ja silittelin masuani. Vihdoin tytölle alkoi valjeta, että mulla on masussa vauva. Sanoi innoissaan: " Äitillä on ISO maha!" Eli siis nyt vasta huomasi mahankin ;-). Sanoi, että pitää pikkusiskollekin sanoa, että meille tulee vauva. Sanoin, että voi, pikkusisko tietää jo asian. Kaikki muut olivat siis ymmärtäneet tämän vauva-asian, kun silloin np-ultran jälkeen sitä ultrakuvaa katsottiin ja asiasta puhuttiin, mutta tämä meidän touhukas 4-vuotias ei ollut keskittynyt asiaan niin paljoa, että olisi ymmärtänyt. Huomasin sen kyllä silloin itsekin ja ajattelin, ettei se varmaan tajunnut, mutta ajattelin, että ihan hyvä, koska muuten se hölöttäis varmaan kaikille :-). Saapa nähdä, alkaako se nyt hölöttää ;-).

Nyt olen taas viihdyttänyt itseäni miettimällä nimiä. Voi sittenkin olla, että tämä meidän viimeinen sydänkäpynen ei alakaan J:llä kuten kaikki sisaruksensa. Saattaa olla, että nimi varmistuu vasta, kun vauva syntyy (jos kaikki onnellisesti menee).

Täytyy kai tässä alkaa touhuta. On tyttöjen kerhopäivä ja taitaahan nuo kaikki olla jo niin hyvin flunssasta ja yskästä parantuneita, että pystyvät kerhoon lähtemään. Itselläkin alkaa olla jo ihan hyvä olo. Yskänkohtauksia vaan välillä vielä tulee.

Ainiin, Hende oli kirjoittanut siitä Prisman vauvadokumentin synnytyskohtauksesta. Mä olen aina inhonnut katsoa toisten synnytyksiä. Nyt mä kyllä katsoin, miltä näyttää kun vauva syntyy, mutta yleisesti ottaen minua ei ole kiinnostanut miltä se näyttää. Riittää kun itse TUNTEE (miten vois olla tuntematta...), kun vauva syntyy ;-).

Aurinkoista päivää kaikille! Mellun kuulumisia olisi kyllä jo kiva kuulla.

neronja rv17+4

Vierailija
48/78 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vieläkään viestiä Mellulta?! Jännitys tiivistyy!

Moni on pähkäillyt näköjään tuon runsaan valkovuodon kanssa. Mulla samaa oiretta ei ollutkaan ekassa raskaudessa, mutta tässä nykyisessä kyllä sitäkin enemmän... sekä heti alussa että nyt lopussakin. Ehkä tuossa välissä oli muutama viikko vähän niukempaa, mutta runsas valkovuoto siis jatkuu taas entiseen malliin. Jossain vaiheessa mulle tehtiin supistusten ja sen valkovuodon takia kaikenlaisia testejä tulehduksen varalta, mutta mitään ei löytynyt. Kerran pissasta löytyi proteiineja, jotka nekin olivat ilmeisesti peräisin juuri siitä valkkarista. Seuraavalla kerralla pissa oli taas ok, eli en usko, että kovinkaan usein on kyse muusta kuin ihan normaalista jutusta. Kannattaa silti tietysti neuvolassa keskustella, jos asia painaa mieltä.

Noista hankinnoista: esikoisen kanssa hankittiin kaikki tarvikkeet hyvissä ajoin, vaunut ja kaukalot varmaan jo siinä raskauden 20.-25. viikon paikkeilla. Sitten pikkutarviketta ja joitakin vaatteita tietysti vielä vähän myöhemmin. Meille tuota ikäeroa lasten välille tulee noin 3 vuotta, ja kaikki tavarat ovat vielä ihan hyväkuntoisia, joten hirveästi ei tälle toiselle olekaan mitään tarvinnut ostaa. Tosin niin kuin kerroin, vaunut myytiin pois tässä välissä ja nyt sitten sain hyvän syyn ostaa uudet kakkosellekin. Veljen perheeltä saatiin tyttövaatteita lainaan, koska meillä nuo esikoisen potkuhousut ja bodyt tuppaavat olemaan aika sinisävyisiä. Eli aika pienin rahanmenoin ollaan nyt päästy!

Tämä tuleva kakkonen saa aloittaa nukkumisen kotona pienessä rottinkikorisängyssä, joka on ostettu vuonna -69 mun veljelle ja on ollut sen jälkeen mulla, pikkuveljellä, muutamalla tuttava- ja sukulaislapsella sekä tässä 2000-luvulla tällä uudella serkusten sukupolvella. Korisängyn kunto alkaa olla jo vähän niin ja näin, mutta kyllä sen vielä täytyy tämä yksi lapsi kestää. Pinnikseen kuitenkin siirrytään jo muutaman kuukauden kuluttua.

Mulla todettiin eilen ne verenpaineet korkeiksi ja th pyysi ottamaan yhteyttä, jos tulee muita oireita, esim. päänsärkyä. No, eiköhän mulla illalla alkanut migreeni. Olin juuri menossa nukkumaan ja koska sain vielä heti unen päästä kiinnikin, ei kovin kova jysäri ehtinyt pukata päälle. Aamulla aivot tuntuivat kyllä vielä vähän heilutusaroilta, mutta päätä ei enää kuitenkaan särje. Nyt sitten tuumailen tässä, pitäisikö soittaa terkkarille vai ei. Vauva kuitenkin liikkuu ihan normaalisti ja nyt olo on ihan tavallinen. Taidan kuitenkin odottaa siihen huomiseen verenpainekontrolliin, ellei sitten uusi päänsärky iske tämän päivän aikana. Mistä sitäkin voi tietää, mikä on raskauteen liittyvä oire ja mikä vain jotakin muuta, koska mulla on luonnostaankin päänsärky/migreenitaipumusta?!

T: Wilkuna (rv 40+1, huoh!)

Vierailija
49/78 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Ikeasta!Olipa " kamala" reissu,rahaa paloi tuhottomasti ja aikataulut kusasi ihan totaalisesti,sartsu parkakin pääsi kotia kohti vasta 23 jälkeen(alkup.aikataulu että klo 20 takas Treella)ja itte lähdin silloin hakee junioreita kotiin hoidosta,voi itku mikä aika :( mies jäi purkamaan täpötäyttä peräkärryä,ja nyt ne kaikki romut on pitkin alakertaa,jiihaa.

Se terkka mysteerikin selvis,kun eilen puhelinajalla sain yhteyden neuvolaan,josta sanottiin että terkka oli tullut sairaaksi silloin tiistaina.Nooh,olisi tietty voinu jättää vaikka lapun oveen,onneksi en osottanu kauaa.ja tänään pääsen sitten ihan lääkärille,vaikka pelottaa ihan P:leesti,koska sitä vuotoo on tullu enemmän ja varsinkin eilisen 5,5 tunnin Ikea-kävelyn jälkeen oli vuotanu aika reippaasti :( voi itku.

Hende,hienoo että sait saikkua,ja älä ota mitään paineita siitä että saitkin,sehän on nyt pikkuisen parhaaksi,kannattaa tosiaan lepäillä kun on mahdollisuus,munkin pitäis mutta kun ei oo oikeen mahista...

Wilkunalle nyt synnytys sädetystä...onko sun oma mieli miten..ootko jo kärsinätön????Mä olin varmaan 38 viikolle kärsimätön,mutta loppu ajasta ei enää ollu mikään kiire,oikeastaan otti vaan päähän kun käskettiin käynnistykseen vaikka olisin halunnu hautoa vielä.

Mutta nyt lähden rentouttamaan mahaa,jota vähän juimii :( tänään sitte klo 15 sinne lääkäriin..oih ja voih.Mä en oikeesti kestä jossei siel oo hommat hyvin.

Femmis 16+2 vissiin

Vierailija
50/78 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas...kurkkimassa joko Wilkuna on lähtenyt ja onko Mellulta jo uutisia.

Visakoivulle paljon jaksamista!Se pelko ei oo kyllä kiva kaveri.Mutta hienoa,että sulla on itsellä hyvä fiilis raskauden suhteen :) Kyllä sen vaan kaikille meille soisi,että ne vauvat kasvaisi isoiksi ja vahvoiksi masussa ja syntyisivät hyvissä voimissa :)

Mulla taas liitokset huutaa apuva...Kiitos Femmiksen ja muutaman kilometrin kävelyn Ikeassa ;) Ei vaan,oli kyllä niin kivaa,ettei hirveesti haittaa,vaikka tänään oliskin rampa.Nyt kyllä väsyttää ihan hirveesti,kotona olin vasta puol 12 maissa illalla ja täällä viimeisin kuumepotilas hyöri levottomana ja nukkumaan aloin vasta kolmen jälkeen.Enpä muista koska viimeks olisin nukkunut kellon soittoon saakka,mutta tänään en ensin jopa edes tajunnut että se on herätysääni mikä kuuluu...Onneks ei tänään tarvi tehdä mitään ylimääräistä eikä mennä minnekään.Edes ulos ei taideta päästä kun toi pikkumies on kipeenä.

Sari,pikkuinen 18+0 ja muu pesue

Vierailija
51/78 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas Femmiksellä ja Sartsulla ollut rankka Ikean reissu ;-). Femmis onkin tällä hetkellä siellä lääkärikäynnillä. Toivottavasti kuulumiset on edelleen hyvät! bd bd bd bd

Wilkunalle jaksamista odotteluun. Kyllähän ne päivät kuluu tuossa vaiheessa hitaasti.

Kokosin vaunukopan ja ratasistuimen pesun jäljiltä ja siistithän niistä tuli. Melkein kuin uudet paitsi se kuomu on haalistunut. Mutta jestas sentään, kun kävin hakemassa meidän turvakaukalon varastosta - aivan homeessa. Olen miettinyt, että viitinkö laittaa miehen siskolle tekstiviestiä ja kertoa vauvauutisen ja kysyä, onko niitten turvakaukalo vielä tallessa. He kun eivät kahden lapsen jälkeen ole aikoneet enää enempää tehdä ja kaikki vauvanvaatteetkin antoivat meille jo pari vuotta sitten. En vaan vieläkään viitsi enkä halua kertoa tätä uutista, joten täytyy kysyä sitä turvakaukaloa joskus myöhemmin. Jos heillä ei sitä enää ole, niin ostetaan sitten uusi. Vielähän tässä todellakin ehtii. Tuntuu jotenkin ihan uskomattomalta, että pitää odottaa vielä koko kesä. No, täytyy toivoa, että koko kesän yli saan todellakin odottaa. Ei auta kuin yrittää olla kärsivällinen. Saa nähdä, milloin miehen siskon porukka tulee käymään täällä. Voihan niille olla yllätys, kun näkevät sitten mahani ellei tule sitä ennen paljastettua. Ja mahtaa heille olla yllätys sekin, että mulla on ollut neljä km:a, kun tietävät vain kahdesta ekasta (tai mistäs mä tiedän, vaikka miehen sisko tietäiskin mun nikin... se oiskin vasta mulle yllätys ;-).

No joo, lätinät sikseen. Täytyy lähteä perunoita katsomaan.

neronja rv17+4 (ihanaa kun liikkeitä tuntuu jo aika paljon)

Vierailija
52/78 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivällä kyselin tytöiltä mielipidettä, että mitkä niitten mielestä olis hyvät nimivaihtoehdot. Luettelin eilen illalla ja tänä aamuna miettimiäni nimiä. Sitten 4-vuotias alkoi haeskella päästään omasta mielestään parasta pojan nimeä ja sanoi sitten, että paras pojan nimi olis Etvin. Kysyin sitten, että Ai Edvin. Ja niin kaksi vanhinta tyttöä oli sitä mieltä, että Edvin olis paras pojan nimi ;-). Kuopus taas on ihastunut siihen Janette-nimeen tytölle. Se olis kuulemma paras. No, aika näyttää :-).

neronja

Vierailija
53/78 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mua riepoo.kirjoitin yahoolle jo stoorit että tähän vaan pika kelaus asiasta.vauva on " elossa" ja minä olen nyt virallisesti " turhaan lääkärissä juokseva hysteerinen odottaja" Olis tosiaan pitäny mennä yksityiselle puolelle.

Nyt en kyllä enää neuvolaan päin edes kusase,ellei oo pää kainalossa,sieltä on ihan turha hakea lohtua pelkoonsa.

Femmis naama punaisena kiukusta ja " elävä" Pikkarainen 16+2

Vierailija
54/78 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin jo päivän kytännyt Femmiksen kuulumisia ja onneksia niitä olikin! Hiano homma! Häntä pystyyn töpöstä kohtelusta huolimatta ja nauti tilanteesta! Mikä se Yahoon osoite nyt sitten olikaan? En ole siellä käynyt vielä lainkaan. Ja mikä ylipäätään mahtaa olla nyt sitten käytäntö? Onko kaksi listaa vai olisiko tämä tarkoitus lakkauttaa? Tai jos lakkaa, niin miten haahut sitten osaavat siirtyä exhaahuihin? Varmaan käytännössä tämä on hyvä säilyttää ja " salaisuudet" kertoa yahoon puolella vai onko tulkintani oikea?

Uba-aballe kanssa positiiviset myötäelämiset, että liikkeitä saatiin esiin! Kiva, että pääsetkin heti huomenna vielä ultraan näkemään itse tilnateen. Se kummasti kyllä rauhoittaa!

Tänne ei uutta: yhä menkkakipua ja vuotoa, joka tosin on ollut aavistuksen hillitympää tai ainakin haluan niin uskoa. Mitään ei oikein jaksa tehdä, edes kirjan lukemiseen ei jaksa keskittyä tai sitten mulla ei ole hyvää kirjaa kädessä... Voisiko joku antaa kirjavinkin?!:) Lapsena ja nuorena luin aivan hulluna, mutta mitä vanhemmaksi on tullut, niin sitä vähemmän on kiinnostusta ja aikaa. Ja ennen kaikkea tulee ronkeliksi. Melkein sitä nykyään tarttuu johonkin jo luettuun ja hyväksi havaittuun, jottei ei tulisi pettymyksiä.:) No hölö hölö. Päivä on ollut pitkä ja ilman seuraa, tai no töistä on päivällä soitettu n. 7 kertaa, joten jonkun kanssa olen saanut puhua. Mies tuleekin onneksi huomenna yöllä lapin reissultaan. Siellä kuulemma mieletön auringon paiste ja täällä senkun räntää - ja nyt vettä -vihmoo taivaan täydeltä... hoh hoijaa.

Mutta näin. Tuttu iltaöklötys alkaa hiipiä jälleen. Koitan pelastaa itseni laittamalla jopa päivällistä itselle. Olen tässä monta iltaa käynyt pelkällä viilillä ja banaanilla, joten nukkumaan mennessä on ollut epämääräinen olo. Nyt siis syömään jotain kunnollista, josko vallan kasvissosekeitot vääntäisin!

Hende 9+3

Vierailija
55/78 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olis,jos tohon la-listaan laittais linkin siitä yahoon listasta?Silleen uudetkin löytäis sinne halutessaan.Ite en uskalla alkaa yrittää mitään päivitys räpellystä...mä onnistun pian sotkeen kaikki :)

Sari (hiukan taas huoli nostaa päätään kun ei liikkeitä ole tuntunut tänään yhtään...)

Vierailija
56/78 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

¤¤EX-HAAHUILIJAT¤¤

Ex-haahuilijat on aiemmin keskenmenon kokeneiden odottajien oma ryhmä

♠ ♣ ♠ ♣ ♠ ♣ ♠ ♣ ♠ ♣ ♠ ♣ ♠ ♣ ♠ ♣ ♠ ♣

Ex-haahuilijat lasketun ajan mukaisessa järjestyksessä

Maaliskuu 2006

Melike77: Minä -77, mies -73. Espoossa asutaan. Km 9/04 ja 1/05. Esikoinen tulossa, LA 27.3.

Wilkuna-72: Minä 33v, mies 32v, poika 2v3kk. Km 2/05 ja 5/05. LA 29.3

Viiru74: Minä 31v, mies 35v. Poika -03, Uudeltamaalta. LA 30.3

Huhtikuu 2006

jaipur: Minä -74, mies -74. Km 4/05. Esikoisen LA 10.4 tai 14.4

riax: Minä -77, mies -72, tyttö 4/03. Km 10/04, 2/05 (kohdun ulkoiset) ja 5/05. LA 21.4.

ranki: Km -04. LA 24.4

Toukokuu 2006

Petjuska: Molemmat 30+, lapsia on, 7 km:a alta vuodessa. LA toukokuun puolella

joanna04: Minä -75, mies -74. Km 10/04 ja 7/05. Esikoisen LA 3.5.

Miikuko: LA 4.5.

Bisquit: Tyttö 2/03. Km 3/05 ja 6/05. LA 12.5

Minttuli79: Minä 26v, mies 31v. Km 7/05. LA 17.5.

Mauku75: Minä -75, mies -69. Km 10/04. LA 26.5

Fiona80: Lapsi 11/04. Km 4/01 ja 12/03. LA 29.5

uba-aba: Minä 24, mies 26. Poika 00, tyttö 02, tuulimuna rv 11+ 12/04 ja km rv 21+5 05/05 . LA 29.5.

Kesäkuu 2006

Toive06: Tyttö 2v., Km rv 6+ LA 9.6.

Aloevera1: minä -79 ja mies -72, esikoinen 06/04, km 12/04, km 04/05, km 08/04. LA ??.6.

Aapeli_77: Minä -77, mies -66, km rv9+ 07/05. LA 16.6.

Lytte77 Minä 28v., mies 30 v., tyttö 11/02, kaksosten km 11/01 vko 14+, tuulimuna 06/01 vko 9+ sekä alkurask. km 1/03 LA 17.6.

Kengu76: minä 29, mies 29, tyttö 05/04, km 04/05 rv 8+4 ja 07/05 rv 6+?. LA 21.6.

kuutar-74: minä- 74, mies -65, esikoinen 030203 tyttö, km 05/05 spontaani rv 6+5. LA 24.6.

Heinäkuu 2006

Ninni-78: LA 1.7.

Vinku75: Km 08/05. LA 2.7.

Hope74: minä -74, mies -73, lapset 11/98 sekä 11/01, 4 keskenmenoa LA 30.7

Elokuu 2006

Wannabemami: LA 2.8.2006

Lauris: minä -77 ja mies -72 synt. Lapset, tyttö 9/-01 ja poika 6/-03, kaksi koiraa ja hevonen. Km 9/03 rv 9+3 ja 8/05 rv 12+3.Asumme Turun seudulla. LA 20.8.2006

Kerttukasperi: Olen vm-72, mies vm-75, ja esikoinen syntyi 11/03. Km 8/05 rv9+4. LA 22.8

Sartsu: 30-vee viiden lapsen äiti Tampereelta.Eka km oli -98 ja nyt lokakuussa km rv 13 LA 31.8

Syyskuu 2006

Kuonokas: pk-seutu, molemmat 30+, toinen lapsi tulossa, km 11/05 rv6+5 LA 5.9

Neronja: Minä -69, mies -62, lapset -98, -00, -01 ja -02. Km 3/04 rv12, 8/04 rv12, 7/05 rv9 ja 11/05 rv6. Kainuu. LA 3.9

Masunasu: minä -75, mies -68. Esikoinen, tyttö 04/04. Km 03/05 tuulimuna rv 12+ LA 8.9

Femmamma: Minä -33.v, mies -45.v, Tampereelta. Lapset -92, -94, -97 ja (yhteiset) -01 ja -04. Km 2/00 ja 6/05 rv15+2. LA 12.9

peebee: Minä 30-v, 30 v yhden lapsen äiti (08/03) ja mieheni on 28v. Km 09/05 rv4+3. LA 22.9

Lokakuu 2006

hexu83: 23vuotias äiti vantaalta mulla kaksi tytärtä 7/02 ja 10/04 ja kaksi keskenmenoa takana 3/05 ja 10/05 . LA 3.10

UusiNuppu: Ikä: Itsellä 30 ja miehellä 31, Paikkakunta: Pirkanmaa, Lapsia: 6/02 tyttö ja km.ja yhteensä 10, myös ennen esikoista mukaan lukien, Synnäri:TAYS LA 5.10

Nipsunen: Itse 29 vee mies 32 vee tyttö 3vee espoosta. Km 4/05, 5/05, 9/05, 10/05 kemiallinen LA 20.10.

Kaksonen76: Minä 29v. ja mies 32v., kaksi km takana -04 & -05. LA 26.10

hende: Hende 33, mies 35, esikoinen toiveissa. LA 30.10

♥ Vauvoja: ♥

Emmiimi 24.5. poika , 3260g, 49cm

tirppana-78 25.6. tyttö , 3930g, 52cm, hattu 37

Rilla78 9.7. poika , 3685g, 53cm

Authr

Bella_Bambina 5.8. tyttö , 3750g, 51cm, hattu 35,5cm

amiel 12.8 poika, 4570g, 54cm, hattu 38cm

mindi74 15.8. tyttö, 3900g, 52cm, hattu 36cm

Taika-80 24.8. tyttö, 3480g, 50cm

napoltti 4.9. tyttö, 3860g, 52cm

molli_sointu 10.9. poika, 4650g, 55cm, hattu 34,5

nelely 10.9. poika, 2325g, 45cm, hattu 31cm

Kiana 26.9. poika, 4360g, 55cm, hattu 37,5cm

huip 30.9. tyttö, 3500g, 50cm

beoynd 22.10. tyttö, 3470 g, 52 cm, hattu 34,5 cm

Helis77 24.10. poika, 2600 g ja 48 cm

_siru_ 21.11. poika, 3740 g ja 50 cm, pipa 35,5 cm

hilarius-hiiri poika

IinaMiio 24.11. tyttö, 3935 g, 51 cm, pää 34 cm

Pilkukas 30.11. tyttö, 3530 g, 50 cm, py 34,5 cm

maaria73 5.12.tyttö, 3300 g, 52 cm

Bojo 9.12. poika, 3400 g ja 52 cm

Sonnette 17.12. poika, 4185 g ja 53 cm, py 36 cm

Acathisia 24.12.tyttö, 4395 g, 53 cm

Inkulaattori 31.12.tyttö, 3910 g, 49 cm

Rouva80 9.1. poika, 3670 g ja 50 cm, pipo 34.5 cm

Emmasophia 14.1. poika, 3375 g ja 49 cm, pipo 35 cm

Nette 28.2. poika, 3510 g ja 51 cm, pipo 35 cm

tiitiäinen05 5.3. tyttö, 3170 g ja 49 cm, pipo 34cm

n.1979 7.3. tyttö, 3130 g ja 50 cm

kati. 15.3. poika, 2870 g ja 48 cm

miusumausu .3. poika, 3490 g ja 50 cm

♠ ♣ ♠ ♣ ♠ ♣ ♠ ♣ ♠ ♣ ♠ ♣ ♠ ♣ ♠ ♣ ♠

Keskustelua voi jatkaa hiukan vähemmän julkisesti osoitteessa http://groups.yahoo.com/group/exhaahut/ tervetuloa myös sinne J

Vierailija
57/78 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain näköjään listaan lisättyä sen osoitteen,mutta värit hukku :-S Pöh.

Vierailija
58/78 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hende:

Ja mikä ylipäätään mahtaa olla nyt sitten käytäntö? Onko kaksi listaa vai olisiko tämä tarkoitus lakkauttaa? Tai jos lakkaa, niin miten haahut sitten osaavat siirtyä exhaahuihin? Varmaan käytännössä tämä on hyvä säilyttää ja " salaisuudet" kertoa yahoon puolella vai onko tulkintani oikea?

Hende 9+3

Itelläni on vähän sama " asenne" kuin Hendellä noitten listojen suhteen. En sitten tiedä, miten asiat tästä kehkeytyy. Mutta jotenkin on niin simppeliä täällä kertoa kuulumisensa samalla kun käy kaikkia muitakin kiinnostavia pinoja/viestejä läpi. On liian aikaa viepää, jos pitää moneen paikkaan samat kuulumiset kirjoitella. Mutta katsellaan nyt tosiaan, että miten asiat kehkeytyy. Aika harva on tuonne yahoolle vielä kirjautunut.

No Femmikselle kylläkin vastasin tuonne yahooseen, joten jääköön tänne vastaamatta. Ikävää kohtelua kylläkin, pakko todeta.

neronja rv17+4

Vierailija
59/78 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hendelle tästä listailusta.Ei ole missään nimessä tarkoitus lopettaa tätä ex.haahu pinoa,niinku kirjoitinkin aiemmin,eikähän tonne Yahoolle kova tunku ole ollut,vaikka meitä exiä onkin aika pino.Mutta se on toinen mahdollisuus,ja tosiaan jos halutaan ehkä enemmänkin ruotia jotain henk.kohtasempia juttuja...

No itse kun olen " ikäni" kuulunu kaikille yahoon listoille,niin se tuntui niin luonnolliselle jatkolle,ja tosiaan kun siellä voi paljastaa enemmän,meillähän on esim valokuvia siellä jne.

Exät pidetään täällä että nykyiset haahut plussatessaan pääsee tänne,ja tuo kun sartsu sitä yahoon osoitetta tohon pinoon laittoi,niin minusta se on älyttömän hyvä idis,että siis sekin on mahdollisuus,haluaa tai ei.Mutta kivaa että Yahoollekkin tullu porukkaa.

Täällä on kauheet huonekalujen kasajaiset...taitaa olla puolet keittiötuoleista kasattuna,lastenhuoneen hylly,kerrossänky tuli valmiiksi ja saan kuulema tietsikkapöytänikin kasaan tänään että pääsee mies omalle koneelleenkin joskus :D

F,samat viikot...

Vierailija
60/78 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva puolelta tulin kurkkimaan josko Mellu olisi vauva uutisia jo tullut kertomaan.

Huomasin että täälläkin on kestoilusta innostuneita, pitää vinkata myös tälläinen nettiliike kuin Pikku-Aurinko. Edullisia ja hyvälaatuisia kankaita (+ muut tarvittavat), ja yli 30e tilaukset ilman postikuluja ;) Meillä parhaiten on toiminut PUL täyttövaipat, kuivaliinana Eurokankaan microfleece ja imuina vanhoja froteepyyhkeitä + flanelli tai bambucollege.

Mukavaa kevättä kaikille!

-Kiana ja pikku-ukko jo 6kk