On kai Sara jo jättänyt Roopen?
Se yökylä-nainen väitti, ettei ollut roopen luona vaikka roope myönsi. (Lähde: seiska).
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
No se tyttö on tietenkin kieltänyt kaiken, koska ei halua mitään haloota asiasta, eikä halua vääriä huhuja hänestä ja Roopesta liikkeelle.
Roope on myöntänyt, koska asia on heille Saran kanssa ihan ok, eikä mitään ihmeellistä ole tapahtunut - ei siis syytä kiistää.
Tai sit Roopelle oli sanottu suoraan, että heillä on kuvamateriaalia. Marille ei.
Taitaa olla Sarallakin yhtä hyvin asiat kun MarTinallakin. Tosin Martina asuu ylellisesti ja noi vaan Kalliossa. Eli kaikki hyvin ja elämä jatkuu. Mitä nyt pienet pettämiset, ei oo niin nokon nuukaa.
Jos Saralla ja Roopella on hyvä suhde, niin ei kai sen yhteen känniseen kopelointiin tarvitse kaatua? En ole ikinä elämässäni pettänyt sillai ihan "kunnolla", että olisin harrastanut seksiä jonkun kanssa, mutta ihan siihen rajalle olen mennyt muutaman kerran. Mitä sitten? Itseäni olen siinä huvittanut ja olen täysin varma, että sellaista on tehnyt myös aiemmat poikaystäväni ja nykyinen miehenikin joskus. Kerran täällä eletään. Jos on löytänyt hyvän tyypin rinnalleen, niin sellainen suhde ei johonkin känniseen kähmimiseen lopu. Jos loppuu, niin suhteessa on siten paljon muitakin huolia. Minä esim. myönnän ihan auliisti, että tykkään joskus testata, että vieläkö minusta ollaan kiinnostuneita jne ja joskus se ( ei nyt enää, mutta vähän nuorempana silloin tällöin ) johti siihen, että vähän pussailin jonkun kanssa. Jatkoillekin olisin voinut mennä, vaan en kyllä yksin, mutta jollain porukalla ja siellä olisin hyvinkin voinut jatkaa pussailua jne - ja mennä siitä sitten kotiin mieheni viereen nukkumaan. Ehkä joo vähän syyllisenä - mutta tavallaan tyytyväisenäkin. Seuraavat päivät olisin ehkä hiukan "mitäs tulikaan tehtyä" - fiiliksellä, mutta sehän juuri laittaa ainakin ajattelemaan, että paljonko olemassa olevaa suhdettaan arvostaa ja itse ainakin huomasin vähän tollasten juttujen jälkeen, että ei jumalauta, en missään nimessä haluaisi olla kenenkään muun kanssa, kuin oman mieheni. Että enpäs sit ten tiiä, että onko se nyt sitten NIIN paha, jos joskus vähän testailee? Roope ja Sarahan on tosi nuoria, mitä sitä ihmettelemään, että tollasta sattuu. Ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vitsi että joku on nyt sinisilmäinen.
Sara itse pitää bileitä lähinnä tyttöporukassa ja Roopen jatkot tarkoittaa kahden keskisiä jatkoja ex-säädön kanssa, että tuota...
Sarakin pitää tyttöjen hauskaa ja Roopella nyt sattui olemaan Mari, kaveri vaan, oli kuitenkin 2 jätkää. Mitä ihmeellistä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se tyttö on tietenkin kieltänyt kaiken, koska ei halua mitään haloota asiasta, eikä halua vääriä huhuja hänestä ja Roopesta liikkeelle.
Roope on myöntänyt, koska asia on heille Saran kanssa ihan ok, eikä mitään ihmeellistä ole tapahtunut - ei siis syytä kiistää.
Tai sit Roopelle oli sanottu suoraan, että heillä on kuvamateriaalia. Marille ei.
No niinhän se Roope kommentoikin että ei sitä käy tietenkään kiistäminen , kun teillä valokuvakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vittu että voi olla tyhmä mies. Sieppihän on helvetin kaunis nainen ja sitten se menee ja pettää jonkun ruman harakan kanssa..
Vittu että on tosiaan tyhmä mies. Pettää rumemman kanssa!
(Miten naisten ulkonäkö tähän liittyy?)
Sara on nyt Mauritiuksella duunissa.
Haha tajusin just kuka ex-pari mulla tulee näistä mieleen:
Joonas hytönen ja Karita tuomola 😄
"ENSIN BB-MARI, SITTEN TUMMA KAUNOTAR! NÄIN ROOPE SALMINEN HEMPEILI 22-VUOTIAAN TURKULAISNAISEN KANSSA – KUVAT!"
https://www.seiska.fi/Uutiset/Ensin-BB-Mari-sitten-tumma-kaunotar-Nain-…
Sieppari on niin tyhmä, että pysyy Salmisen pennun panopuuna.
On se Sieppi vaan tyhmä, jos uskoo siellä olleen myös kaksi Roopen kaveria. Pojat on sopinut keskenään alibin.
Vierailija kirjoitti:
On se Sieppi vaan tyhmä, jos uskoo siellä olleen myös kaksi Roopen kaveria. Pojat on sopinut keskenään alibin.
Tämä! Kaikille niille jotka arvostelette siepin tyhmyyttä haukkuvia. Tyhmä täytyy olla jos tuon uskoo.
Itse entisenä pikkukylän julkkiksena voin sanoa, että he ketkä eivät sinua ole koskaan tavanneetkaan, tuntevat sinut ja asiasi parhaiten.
Tuo Marihan on kaunis piirteiltään varmasti ilman meikkiäkin toisin kuin Sara joka on aika ronskin näköinen naiseksi.
Sara vaan on työkeikalla hulppeissa maisemissa. Oli oikein kaunis maisema. Kivahan niitä on muistella Roope kullan kanssa vanhana ja ryppyisrnä liuta lapsia lastenlapsia ympärillä
Jo on pölvästi, jos Roopen satuilut menee läpi
Siitä hetkestä läh!tien kun hän on ollut miss Suomi, hän on ollut julkkis. Oletan, että kaikki jotka osallistuvat missikisoihin haluavat ja saavat näkyvyyttä, varsinkin jos sinusta tulee miss Suomi.
Sen ansioista häntä ylipäätään on kutsuttu noihin ohjelmiin. Joku on sitten keksinyt tuon pikkutytöille esikuvaksi höpötyksen. Todellisuudessa he ovat vain tunnetumpia myyntiedustajia, milloin kenellekin.
Ihan hyvin missit ovat pärjänneet sekä tavis, että kuuluisuuksien puolisoina. Niin tulee pärjäämään myös Sara.
Saran ei tarvitse enää tehdä yhtään mitään ollakseen julkkis. Täyttää ihan jo nyt kriteerit.