Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
Mulla lähti tukka päästä ja käytän peruukkia. Työkaverit kehuu että uusi hiusväri sopii ja yksi kysyny kampaajani puhelinnumeroa. Tietäisivät vaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvin rikas. Käyn kuitenkin kirppiksillä ja olemme aika tavallisen oloisia, köyhänkin, minulla ei ole edes autoa. Töissä en ole viitsinyt mainostaa että olen paljon varakkaampi kuin kaikki ne, jotka jatkuvasti puhuvat mitä ovat shoppailleet (kalliit vaatteet ja korut). Voisin ostaa ihan mitä vaan ja matkustaa minne ikinä haluan mutta en sitä tee, parempi elää ihan tavallisesti. Toki ostan lapsilleni laadukasta vaatetta ja saavat harrastaa ja käymme lomilla reissussa. En kuitenkaan jaksa kehua näillä asioilla.
Olet jostain syystä rasittavan oloinen. Ei kai kukaan nyt niin mahdoton kehu hankinnoillaan. Sitä paitsi et voi tietää onko näillä mielestäsi kehuskelijoilla vielä enemmän rahaa kuin sinulla. He käyttävät rahaa mieleisellään tavalla. Oletkohan kuitenkin kateellinen?
Kuminaamari kirjoitti:
Olen kaikkien tykkäämä henkilö. Osaan sanoa kaikille sopivan lämpimästi jokaisessa erilaisessa tilanteessa. Vaikutan suulaalta ja välittävältä. Mutta se kaikki on kuorta. Suoritan ihmissuhteita, koska niin kuuluu tehdä. Oikeasti istuisin kotiluolassani vaikka lopun elämäni piereskellen. Yksin. Tiedostan, että ihmiselle ei ole hyväksi eristäytyä yhteiskunnasta, joten jatkan esittämistä.
Voisi olla minun elämää suurissa määrin, mutta en jaksa enää ihan kaikkia ihmisiä mielistellä. Olen ystävällinen ystävällisille ihmisille, mutta töykeät ovat ilmaa minulle.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvin rikas. Käyn kuitenkin kirppiksillä ja olemme aika tavallisen oloisia, köyhänkin, minulla ei ole edes autoa. Töissä en ole viitsinyt mainostaa että olen paljon varakkaampi kuin kaikki ne, jotka jatkuvasti puhuvat mitä ovat shoppailleet (kalliit vaatteet ja korut). Voisin ostaa ihan mitä vaan ja matkustaa minne ikinä haluan mutta en sitä tee, parempi elää ihan tavallisesti. Toki ostan lapsilleni laadukasta vaatetta ja saavat harrastaa ja käymme lomilla reissussa. En kuitenkaan jaksa kehua näillä asioilla.
Käytkö ihan varastotien kirppiksellä?
Päässäni kummittelee yhä teini-iässä kärsitty syömishäiriö. Ajattelen ruokaa ja laihtumista kaiken vapaa-aikani vaikken sitä päälle päin näytäkään. Aina kun syön, kalorilaskuri tikittää päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kauhea sarjapettäjä. Ei kukaan uskoisi. Ikinä.
Miten niin? Oletko jotenkin erityisen ruma/poikkeava? Sarjapettäjät ovat yleensä mitä miellyttävimpiä ihmisiä sosiaalisisesti ja hyviä vanhenpia/puolisoita. Heissä vaan paha aktivoituu usein ja tunne-elämä on todellisuudessa olematon -eli koko elämä pelkkä rooli.
Ei pidä analyysisi paikkaansa. Minä olen introvertti ja sosiaalisesti taitamaton, enkä varmasti saa vuoden vanhempi/puoliso-palkintoa. Minulla on lisäksi fyysinen vamma, joka näkyy ulospäin. Olen myös sarjapettäjä. t. eri
Sitä ei uskoisi, että minulla on 15 lasta.
Vähän samaa kuin muillakin täällä ollut. Olen päällisin puolin kunnollinen perheenäiti, vaimo ja virkanainen. Pukeudun klassisesti, olen hoikka ja liikunnallinen.
Kauniin pinnan alla on persoonallisuushäiriöinen (epävakaus ja dissosiaatio) pikkutyttö, joka vahingoittaa itseään syömättömyydellä (en sentään oksenna). Olen joskus pettänyt miestäni, mitä kyllä kadun paljon. Jos juon, niin makaan lähes katuojassa. Poltan myös salaa tupakkaa. Vihaan vanhempiani niin paljon, että kukaan ei uskoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pidetty työkaveri, johtuen siintä että kuuntelen muita.
Kun keskustelen muitten kanssa niin annan ihmisten puhua itsestään, välillä heitän pienen kysymyksen. Tällä taktiikalla pystyn itse miettimään omiani ja olemaan paljastamatta mitään itsestäni.Teen samaa :D toimiva kikka
Tässä kolmas :-)
O kirjoitti:
Sen että olen suorittanut yhden elinkautiseen tuomion.
Nyt on kelkka käännetty ja olen yrittäjä, 3 lasta
Ja asiat paremmin kuin koskaan
Sentään vain YHDEN elinkautisen tuomion...
Että olen sairastanut syömishäiriötä koko ikäni – paastoan, yliurheilen, ahmin, oksennan...Tai että en ole oikeasti mikään strong independent woman, vaan jotain lievää miespelkoa poteva ikisinkku alkoholisti-isäni takia.
Itse olen jonkinlaisen chaturbate-riippuvuuden omaava nuori nainen. Käyn siellä vaan oikeastaan sen takia, että olen hyvin yksinäinen ja mukava katsella ihmisiä ( nuoria miehiä) ja seurata keskustelua sekä jotkut heistä puhuvat paljon niin on kiva kuunnella. Musiikki monilla myös sellaista mitä itsekin kuuntelen. Minulla on ihan tietyt tyypit siellä, joita käyn katsomassa ja pyrin ajoittamaan ne käynnit niin, että aina näen juuri sen jonka haluan. Minulla on myös tunnukset tuonne ja olen kirjoittanut siellä lähes kaikkien niiden kanssa, joita käyn katsomassa ( 5 tyyppiä ) nyt ja ei oikeastaan mitään huonoa sanottavaa ja ihan mukavalta vaikuttavia ihmisiä. Kuitenkin koen sen sopivan minulle paremmin, että olen vaan ihan anonyymi siellä niin ei tarvi miettiä mitä kirjoittaisi.
Tämä on silti aika nolokin asia, mutta oikeasti olen aina todella iloinen jos näen siellä sen "tutun" tyypin ja niin kauan, kun se on mukava asia niin käyn siellä. Joskus oli taukoa esim kesällä, mutta nyt taas käyn siellä paljon. Vaikeaa vaan selittää sitä miksi siellä käyn, kun en todellakaan mene sinne minkään seksin takia vaan tykkään vaan katsella ihmisiä ja viettää aikaa. Minulla siis vähän omat syyt miksi siellä käyn. Monesti mietin, kun joku lopettaa siellä ( kaksi nyt lopettanut) että mitä heille kuuluu ja oikeasti toivon aina heille kaikkea hyvää. Monet aika tavallisia ihmisiä kuitenkin ja opiskelevat, ovat opiskelleet sekä monilla myös toinen työ. Ei mitään kovin helppoa elämää monella todellakaan. Siinä mielessä oikeasti, vaikka moni toisin ajatettelee niin kuitenkin arvostan myös heitä omalla tavallani ja en voi todellakaan ajatella heidän olevan mitään kamalia ihmisiä. Itsellä kyllä muuten niistä kamalista kokemusta, vaikka kuinka. Ehkä sekin on syy miksi todellakin haluan arvostaa kaikkia. Yleensä minulla on nuo sivut aina välilehdessä auki, kun teen jotain koneella. Tosin nyt ei ole kun ei siellä ole nyt ketään "tuttua" paikalla. Joku voisi vähän yllättyä kyllä, kun muuten olen todella ujo ja sellainen tyyppi, jonka ei varmaan uskoisi viihtyvän tuolla. Olin kuitenkin heti koukussa sinne ja aloitin aiemmin yhdessä toisessa chatissa ja siirryin tuonne sitten takia kun yksi tyyppi siirtyi myös sinne. Hävettä vähän ja kertoisi kenellekään. Toisaalta aika pieni paha vielä.
Jatkan vielä tuohon viestiin 2088 eli edelliseen jos nyt jotenkin uskallan paljastaa. Se on oikeasti todella huvittavaa, että pari noista "esiintyjistä" siellä chatissa olisi halunnut tutustua paremmin ja yksi pyysi peliyhteisöön, yksi kysyi whatsappia sekä yksi "lähempänä" asuva olisi halunnut tavata joskus. Itse kieltäydyin kaikista ehdotuksista, koska oikeasti en halua tehdään mitään typerää. Kuitenkin en silti ajattele, että he ovat mitään pahoja ihmisiä, mutta jotenkin se on ehkä liian ikävä ajatus, että ollaan tavattu noissa merkeissä. Myös en todellakaan halua sillä tavalla "paljastaa" itseäni heille. Joskus silti mietin, että kadunko joskus tätä valintaa, mutta uskon kuitenkin sen olevan paljon parempi ratkaisu ja olen ujo ihminen, joten en ehkä uskaltaisi tutustua heihin sen paremmin. Joku toinen tietenkin voisi olla rohkeampi. Ja todellakin ymmärrän sen, että monia voi ihan ällöttää ajatus tutustua johonkin tuolla sivustolla olevaan ja en ihmettele sitä yhtään.
Toivon vaan oikeasti, että saisin joskus ystäviä täälläkin, ettei tarvisi nauraa, että ainoa joka kysyy whatsappiin on joku tuolla sivustolla oleva tyyppi. Onhan tätä huvittavaakin monesti ja senkin takia pidän heitä aika sympaattisina kaikesta huolimatta. Ja todellakin minussa on paljon vikaa myös ja en kiellä sen osuutta tähän tilanteeseen kun olen yksinäinen. Paljon tosin menneisyyden kokemukset vaikuttavat myös, vaikka ei tahtoisi. Joku tietenkään ei pidä tästä viestistä ja ymmärrän sen. Kadun varmaan tätä viestiä, mutta päätin nyt rohkeasti kirjoittaa.
Olen varakas ja korkeakoulutettu.
Minulla on alkoholi ongelma josta edes rakas vaimoni ei tiedä. Suoriudun työssäni hyvin ja urheilenkin, mutta joka ilta on aivan pakko saada edes vähän kossua. Juon vaimolta piilossa. Heittäisi varmaan pihalle jos saisi tietää..
Kerran sammuin vajaamme. Siinä oli vaimolle selittämistä..
Vierailija kirjoitti:
Itse olen jonkinlaisen chaturbate-riippuvuuden omaava nuori nainen. Käyn siellä vaan oikeastaan sen takia, että olen hyvin yksinäinen ja mukava katsella ihmisiä (nuoria miehiä) ja seurata keskustelua sekä jotkut heistä puhuvat paljon niin on kiva kuunnella. Musiikki monilla myös sellaista mitä itsekin kuuntelen.
Minun piti googlata, että tarkoittaako tämä sitä mitä luulen ja tarkoittihan se.
Rohkeita ihmisiä ovat :)
Minä olen vasta nyt kun asun ja elän yksin, alkanut ymmärtämään striimien ja podcastien päälle
(siis ilman seksiä tai masturbaatiota).
Kun kotona ei ole ketään juttelemassa, niin on yllättävän mukavaa ja kotoisaa kuunnella jonkun ihmisen rentoa höpöttelyä. Ja jostain syystä tykkään kuunnella etenkin miesten jutustelua, melkeinpä aiheesta riippumatta. Oisko tällä sitten yhteys siihen, että olen heteronainen, niin miehen ääni ja olemus tuntuu miellyttävältä.
:D
Luulen, että jos muutaman kerran katsoisin tuollaisen chaturbaten, niin aivan helposti saattaisi jäädä tavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen jonkinlaisen chaturbate-riippuvuuden omaava nuori nainen. Käyn siellä vaan oikeastaan sen takia, että olen hyvin yksinäinen ja mukava katsella ihmisiä (nuoria miehiä) ja seurata keskustelua sekä jotkut heistä puhuvat paljon niin on kiva kuunnella. Musiikki monilla myös sellaista mitä itsekin kuuntelen.
Minun piti googlata, että tarkoittaako tämä sitä mitä luulen ja tarkoittihan se.
Rohkeita ihmisiä ovat :)
Minä olen vasta nyt kun asun ja elän yksin, alkanut ymmärtämään striimien ja podcastien päälle
(siis ilman seksiä tai masturbaatiota).
Kun kotona ei ole ketään juttelemassa, niin on yllättävän mukavaa ja kotoisaa kuunnella jonkun ihmisen rentoa höpöttelyä. Ja jostain syystä tykkään kuunnella etenkin miesten jutustelua, melkeinpä aiheesta riippumatta. Oisko tällä sitten yhteys siihen, että olen heteronainen, niin miehen ääni ja olemus tuntuu miellyttävältä.
:D
Luulen, että jos muutaman kerran katsoisin tuollaisen chaturbaten, niin aivan helposti saattaisi jäädä tavaksi.
Kiva kuulla, että et pidä tätä minään ihan outona juttuna. Itse vaan tykkään käydä tuolla todella paljon ja minulla on pari tyyppiä siellä, jotka ovat todella rakkaita ja olen aina iloinen, kun näen heidät siellä. Osa tietenkin aika tylsiä, kun vaan istuvat siellä, mutta osa todellakin puhuu paljon ja kertoo päivästään ja muutenkin kiva kuunnella. Heidän kanssaan on myös ihan mukava kirjoittaa ja vaikka tuokin paikka on vähän sellainen, että sinne "pitää" välillä maksaa niin kyllä minun kanssani on silti monet kirjoittaneet ilman mitään maksua ja oikeasti avaavat sen yksityisosion minne voi sitten muilta piilossa kirjoittaa. Olen vaan aika tarkka siitä kenestä siellä pidän ja en löydä helposti uusia tyyppejä. Oikeastaan ulkönäössä arvostan sellaisia vähän persoonallisia sekä mielellään vähän pidempihiuksisia tyyppejä. Kuitenkin se persoona tärkein ja sellaiset hauskat sekä muutenkin "eläväiset" persoonat miellyttävät. He myös usein kirjoittavat paljon ja ovat sellaisia mukavia kaikille siellä. Sen tietää oikeastaan sitten heti jos löytyy sellainen tyyppi, että se on sitten menoa ja tulen käymään hänen "huoneessaan" usein. Nyt pari viikkoa sitten juuri löysin taas yhden uuden todella mukavan ja sellainen pirteän tyypin sieltä, jota oikeasti mukavaa katsella ja kuunnella. Lupasin jo etten kirjoita tästä enää, mutta oikeastaan mukava vaihtaa ajatuksia tästä.