Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
Olen pa. Tilistä jää rahaa pakollisten menojen jälkeen n 150 euroa, joka menee ruokaan.
Tilanne on kestänyt jo pitkään ja lisätuloja saan mm vuokraan yhtä huoletta lasten ollessa isälle.
Olen hoikka, johtuu ettei ole varaa syödä liikaa ruokaa.
Tilanteeni on tiedossa töissä ja minulle ei liikaa tyrkytetä mm partiolaisten kalentereita.
Uusi kollega, on ollut tiimissämme vuoden, voi melkein sanoa järkyttyi, kun tajusi yhtenä päivänä tämän.
Olen kuulemma aina niin huolitellut.
Poikani ystävän äiti poikkesi kerran kylään, toi pojalleni jotain hänen pojaltaan.
Pyysin jäämään juomaan teetä ja äiti kehui meillä on niin siistiä.
Totuus on valtaosa kodin irtaimistosta olen myynyt kirppiksellä. Tyhjät pinnat saivat kodin arvokkaamman näköiseksi.
Onhan meillä mm kaikki kaappien kulmat kuluneet jne. Kunnon valossa saisi oikeamman lopputuloksen.
Olen pidetty ja arvostettu pankin '' uskovainen'' työntekijä. Pikkujouluissa minua on kiitetty puheissa ja olen saanut raikuvat taputukset, mutta...
Halveksin asiakkaitamme, jotka eivät älyä hoitaa asioitaan verkkopankissa. Olen kaulasta alaspäin kauttaaltaan tatuoitu..kukaan ei sitä tiedä, koska pukeudun kuin mummo. Myös lävistyksiä löytyy häppäreistä ja nänneistä. Nänneissä on renkaat ja tapit. Olen ilmeisesti nymfomaani, koska tarvitsen seksiä tai ehkä en seksiä, mutta nakuhalailua (hih) melkein aina ja etsin säännöllisesti seuraa ihan kertaseuraa. Teen pissavideoita halukkaille amerikkalaisille facekavereilleni. En kuitenkaan näytä kasvojani. Maalaukseni käsittelevät palavia kristittyjä, joilla valuu silmämähnät ja ympärillä tuskanilmeitä palavassa kirkossa, jossa demonit rakastelevat irstaasti keskenään tilanteesta nauttien. Heitin kerran tahallani roskiin työkaverini hanskat, kun tiesin, että hän on kävellen liikenteessä ja oli paljon pakkasta. Vihaan häntä niiiin kovasti. En kadu.
Vierailija kirjoitti:
Paras ystäväni on ho mo, kutsun lastemme juhliin aina monikulttuurisia "ystäviä", watsupissa lähetän jopa kutsut useilla kielillä. Olen humanistisella alalla pääkaupunkiseudulla.
Todellisuudessa vihaan vähemmistöjä, niissä on jotain vikaa.
..mutta enemmän silti itsessäni :(
Että mä fäpfäpfäpädifäppäilen päivittäin. Mun suusta ei muutenkaan voisi olettaa kuulevan tuota lauseta minkä juuri kirjoitin.
Käyn ruokakaupassa anustappi pyllyssäni ja pusken sitä että melkein luiskahtaa ulos. Samaan aikaan penikseni on kuristettu kumilenkeillä sinisenkirjavaksi, kotiin tultua tyydytän itseni lihapiirakalla tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen jonkinlaisen chaturbate-riippuvuuden omaava nuori nainen. Käyn siellä vaan oikeastaan sen takia, että olen hyvin yksinäinen ja mukava katsella ihmisiä (nuoria miehiä) ja seurata keskustelua sekä jotkut heistä puhuvat paljon niin on kiva kuunnella. Musiikki monilla myös sellaista mitä itsekin kuuntelen.
Minun piti googlata, että tarkoittaako tämä sitä mitä luulen ja tarkoittihan se.
Rohkeita ihmisiä ovat :)
Minä olen vasta nyt kun asun ja elän yksin, alkanut ymmärtämään striimien ja podcastien päälle
(siis ilman seksiä tai masturbaatiota).
Kun kotona ei ole ketään juttelemassa, niin on yllättävän mukavaa ja kotoisaa kuunnella jonkun ihmisen rentoa höpöttelyä. Ja jostain syystä tykkään kuunnella etenkin miesten jutustelua, melkeinpä aiheesta riippumatta. Oisko tällä sitten yhteys siihen, että olen heteronainen, niin miehen ääni ja olemus tuntuu miellyttävältä.
:D
Luulen, että jos muutaman kerran katsoisin tuollaisen chaturbaten, niin aivan helposti saattaisi jäädä tavaksi.
Minulle kyllä riittää Auta Antti-podrupattelut vielä *LOL*
Että en ole seurustellut. Kaikki kaverit ja tutut puhuvat sillä lailla että selvästi olettavat minun seurustelleen. Lähentelen kolmenkymmenen ikää.
Kiehun ja kihisen sisäisesti. Suurin osa ihmisistä suututtaa. Ulospäin vaikutan rauhalliselta.
Että olen uskovainen ja racisti
Se, että olen lapsenmielinen
Samat asiat kiinnostaa, kuin silloin lapsena
Eri asia, jos sanon kiinnostuksenkohteet ääneen, mutta enhän mä uskalla kertoo tästä kasvotusten
Se, että oon ollut rankasti kiusattu.
Oon muuten hymyilevää sorttia.
Minulla on toistuva masennus ja ahdistuneisuushäiriö. Harrastan paljon esillä oloa ja itsensä likoon laittamista vaativia asioita, minkä voisi kuvitella olevan ristiriidassa sen kanssa, että olen sisäisesti useimmiten alavireinen ja pelokas.
Ällöän lähtökohtaisesti kaikkia lestadiolaisia vaikka työssäni nuolen niitten(kin) per***tä.
Olen syrjäytynyt nuori jolla ei ole yhtään ystävää ja joka jännittää lähes kaikkea ja varsinkin uusia juttuja.
Mä olen päällepäin rauhallinen, vähän ujon oloinen ja kiltti. Mua on yritetty tästä syystä kiusata, mutta kiusaajat joutuvat pettymään, kun jäävät alakynteen. Mm. sanoin itseni irti työpaikasta niin, että kutsuin palaveriin kaikki asianomaiset koolle ja ilmoitin sormea osoittamalla, että tuon takia täältä on lähtenyt moni ja niin lähden minäkin. Kyseinen henkilö jäi pois tehtävistään pari kk myöhemmin, kun näin lehdessä ihan julkisia asiakasvalituksia.
Jotkut uskovat, että onnistun monessa asiassa mitä teen. Tosiasiassa epäonnistun liki kaikessa.
Minulla on syyhy josta en pääse eroon monista hoidoista huolimatta. Välttelen ihmisiä etten tartuta sitä keneenkään. Olen luopunut toivosta ja haluaisin vain kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on syyhy josta en pääse eroon monista hoidoista huolimatta. Välttelen ihmisiä etten tartuta sitä keneenkään. Olen luopunut toivosta ja haluaisin vain kuolla.
Hei! Työkaverini sai jonkinlaisen oudon balkanilaisen (?) syyhyn autolautalla.
Vuosien kutinan ja kärsimisen jälkeen yksi lääkäri tilasi jtn lääkettä Sveitsistä, josta sitä vaan saa, ja hän parani! Sanoi että sai elämänsä takaisin. Älä vielä lopeta toivomasta, käy erikoislääkäreillä! Voit parantua!
Olen ollut vankilassa törkeästä huumausainerikoksesta. Tätä ei päällepäin uskoisi, olen todella kiltin oloinen nykyään. En siis enää ole käyttänyt moneen vuoteen.
On varmaan unohtanut jo.