Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
En ole harrastanut seksiä yli vuoteen eikä minulla ole yhtään ystävää (paitsi netissä). Olen kaunis, ja ulospäin vaikutan myös sosiaaliselta. Töiden ulkopuolella istun aina yksin kotona.
Vierailija kirjoitti:
En ole harrastanut seksiä yli vuoteen eikä minulla ole yhtään ystävää (paitsi netissä). Olen kaunis, ja ulospäin vaikutan myös sosiaaliselta. Töiden ulkopuolella istun aina yksin kotona.
Voin tulla paalumieheksi.
Pelastan ötököitä ja elukoita. Mietin, pitäisikö ihmiskunnasta säästää 20 vai 80 %. 🤔
Sen että olen suorittanut yhden elinkautiseen tuomion.
Nyt on kelkka käännetty ja olen yrittäjä, 3 lasta
Ja asiat paremmin kuin koskaan
Että olen oikeasti rehellinen, työssäkäyvä, hyväsydäminen muita ajatteleva ihminen.
Olen laitosnuori ja mt-ongelmainen sekä hullu kun kunnolla suutun.
Rakastan trance musiikkia yli kaiken, tanssin yksin ja kävisin enemmänkin keikoilla. Olen auttamattoman rakastunut salaa erääseen tunnettuun DJ: in : D. Rakkaushan on universaalia ja tavoittamatonta. Ikäni on siis jo 56v. Joten voitte kuvitella että musiikkimaku herättäisi hämmennystä ikäisissani... tämä on ihana oma salaisuus ja intohimoni!
Vetis 17v kirjoitti:
Olen laitosnuori ja mt-ongelmainen sekä hullu kun kunnolla suutun.
Täällä on ainakin yksi ihminen, joka toivoo sulle hyvää ja aina parempaa tulevaisuutta!
Ajon päättää päiväni. Olen kamppaillut tämän masennuksen takia yli 30vuotta eikä oikein mikään päivä tunnu edelleekään siltä että voisin iloita juuri mistään. Olen loppu. Niin hemmetin loppu tähän elämään. Minulla ei ole lapsia, ei perhettä, ei ystäviä, ei ketään. Ei tämä ole elämää kun joutuu olemaan niin paljon yksin.
Terapiat, osastot, lääkkeet kaikki kokeiltu.
Hautapaikka on jo. Siitä ei siis tarvitse murehtia.
Toisaalta olen helpottunut että tämä loppuu pian. En toivo kellekään tälläistä elämää.
Olen oikeasti kovissa veloissa ja köyhä, korttitalo on näillä hetkillä romahtamista vailla.
Olen suhteessa naimisissa olevan 20v vanhemman miehen kanssa. Ollut jo pari vuotta.
Tunnen syvää yksinäisyyttä ja huonommuuden tunnetta, koska olen eronnut enkä ole edes ns. oikeassa parisuhteessa. Tunsin näin jo ennen tuota varattua miestä, hän ei liity tähän tunteeseen. Joskus itken yksinäisyyttäni ja sitä miten kukaan ei voi rakastaa minua. Ulospäin olen aina näyttänyt siltä, että pärjään hyvin enkä tarvitse ketään. Olen saanut siitä palautettakin, miten hyvin pärjään. Olen todellisuudessa oikea rakkauden kerjäläinen ja kukaan ei varmaan voisi rakastaa minua tarpeeksi. Lapsuudestahan nämä kaikki juontuvat.
Vierailija kirjoitti:
Ajon päättää päiväni. Olen kamppaillut tämän masennuksen takia yli 30vuotta eikä oikein mikään päivä tunnu edelleekään siltä että voisin iloita juuri mistään. Olen loppu. Niin hemmetin loppu tähän elämään. Minulla ei ole lapsia, ei perhettä, ei ystäviä, ei ketään. Ei tämä ole elämää kun joutuu olemaan niin paljon yksin.
Toisaalta olen helpottunut että tämä loppuu pian. En toivo kellekään tälläistä elämää.
❤
O kirjoitti:
Sen että olen suorittanut yhden elinkautiseen tuomion.
Nyt on kelkka käännetty ja olen yrittäjä, 3 lasta
Ja asiat paremmin kuin koskaan
Mulla on sama juttu suurin piirtein. Menneisyys ei näy päälle päin, vaikka tuttavapiiri tietää.
Kukaan ei tiedä, miten paljon toivon että saisin tekoni tekemättömäksi. Kaikki varmaan luulevat, etten ajattele sitä enää, mutta se on niin kaukana totuudesta kuin olla voi.
En ole koskaan ollut vakituisessa kokopäivätyössä. Sitä ei moni usko, koska minulla on tapana tehdä useita ulkomaanmatkoja (lentomatkoja) joka vuosi. Eräänä vuonna tein 12 matkaa ja niistä yksikään ei ollut halpalentoyhtiöillä (Norwegian, Ryanair, yms).
Mikä on salaisuuteni? Varakas mies, joka maksaa.
N31, aseksuaali
Että kävin juuri uuden nuoren hyvinvarustellun rakastajani luona, pantiin 4 kertaa. Oon ihan poikki....
Vierailija kirjoitti:
Näytän aina rauhalliselta, asialliselta ja kiltiltä ulospäin, vaikka sisälläni myllertäisi todella paljon. Ihmiset pitää minua fiksuna, tasapainoisena ja kauniina ja ovat olleet ihan kateellisiakin. Oikeasti olen kärsinyt koko elämäni masennuksesta, ahdistuksesta, yksinäisyydestä ja ulkopuolisuuden tunteesta. Olen tehnyt pätkätöitä ja suorittanut erilaisia opintoja roikkuen jotenkin yhteiskunnassa mukana. Lisäksi mulla on ollut monia huonoja suhteita ja parisuhteita, koska itsetuntoni on ollut huono. Kaikesta tästä huolimatta ihmiset saavat minusta jotenkin sosiaalisen, menevän ja iloisen kuvan.
Mietin, että olenko voinut kirjoittaa tämän niin, etten muista. Olen juuri tällainen! Tosin mulla ei ole ollut monia parisuhteita vaan yksi teini-iästä asti jatkunut.
Olen opiskelija ja elän tosi säästeliäästi opiskelijabudjetilla, asun solussa ym. ja kaikki kaverit ja tutut luulee varmasti vähävaraiseksi. Tosiasiassa minulla on 40 000 euroa säästöjä ilman mtn lainaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei minullakaan ole yhtään ystävää, ei edes kaveria.
Olen helpottunut että kumppanini kaveri tappoi itsensä, juoppo piripää aina vonkaamassa kumppaniani kännäämään ja pahoille teille.
Työnäni on luoda selkeitä organisoituja interiöörejä, oma kotini on kuin kaatopaikka.
Yksi sisaruksistani on narsisti, hän on kyykyttänyt minua pahasti ja vihaan kovaäänisiä raivoavia ihmisiä.
Silti kumppanini on kovaääninen ja raivoava, meillä on todella vaikea riitainen suhde. Välillä mietin kumpi meistä on hullu vai ollaanko molemmat. Ja kumpi käyttää enemmän henkistä väkivaltaa. Unelmoin hänen jättämisistään, mutta sitä ei vaan tapahdu.
Parikymppisenä varastelin.
Runkkaan kausittain paljon.
Kärsin ahdistuneisuudesta.
Olen sarkastisuuden takana ujo.
Minulla on erittäin hyvän vartalo, Miss maailma-tasoa mutta pukeudun niin ettei se näy.
Olen juoppo alkoholisti. Normisti käyn töissä, mutta joka ikinen päivä juon vähintään 7 siideriä. Mulla on ongelma, joka ei kestä päivänvaloa.