Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?

Vierailija
21.05.2017 |

Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.

Kommentit (2821)

Vierailija
1701/2821 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oon neitsyt vielä näin 36 vuotiaana. Kukaan ei uskois, koska olen päällisinpuolin kuin kuka tahansa kolmekymppinen nainen..meikkaan, laitan hiukset ja tykkään pukeutumisesta. En siis erotu kaduntallaajista mitenkään. En näytä jotenkin nuhjuiselta ja syrjäytyneeltä tyypiltä tms mitä nyt vois tän ikäisestä neitsyestä kuvitella...

Vierailija
1702/2821 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiukkapipoinen tylsähkönnäköinen  opettaja. Käyn festareilla ja harrastan irtosuhteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/2821 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulospäin näytän kiltiltä, hiljaiselta, muut huomioonottavalta ja ajoittain syrjäänvetäytyvältä ihmiseltä, mutta sisimmässäni olen täysi ihmishirviö ja erittäin vaikeasti mielisairas. Kukaan ei varmasti voisi edes uneksia, että miten kamalia asioita joskus mietin ja kuinka salaa yksinollessani hekumoin ajatuksilla että kuinka rääkkäisin ja kiduttaisin ihmisiä, joita vihaan. Ulospäin minusta ei siis huomaa, että minä vihaan monia ihmisiä tai jos huomaakin, niin ei ainakaan vihani suuruus.

Höpö höpö, et ole mielisairas, mikäli et toteuta juttujasi.

Vierailija
1704/2821 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin naida jatkuvasti

Vierailija
1705/2821 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä voisi sanoa tätä kenellekään... Tämä on kauhea ajatus. Olen sairaanhoitaja. Tykkään vanhuksista, mutta en tykkää kehitysvammaisista. En ikinä voisi olla työssä heidän parissaan. En pysty. Arvostan toki kehitysvammaisia ja haluan, että heistä pidetään hyvää huolta ja heitä rakastetaan. Tämä on tunne, jota en haluaisi kokea, mutten voi sille mitään.

Et ole ainoa; tunnen lastenhoitajan, joka ajattelee kehitysvammaisista samoin. 

Vierailija
1706/2821 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen täysi narsisti mulkero päästä varpaisiin,siis aivan mallieesimerkki ko.lajista

Vierailija
1707/2821 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuulemma ollut yllätys, että tämän näköinen ihminen kannattaa Halla-ahoa.

Vierailija
1708/2821 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on monta mt-diagnoosia ja elämä on ajoittain yhtä helvettiä! Monet pitävät minua lähes "täydellisenä" ihmisenä, jolla ei koskaan ole ollut mitään ongelmia ja jolle kaikki on helppoa 😂

Sama mulla ! Joskus mietin että jos töissä vähän raottaisin tätä verhoa miten kävisi... joitain ihmisiä jopa ärsyttää se että vaikutan ihmiseltä joka tekee kaikki aina ns oikein ja hyvin, vaikka monia asioita joudun tekemään ihan vaan pysyäkseni järjissäni, esim pidättäytymään alkoholista ja harrastamaan liikuntaa. Ja elämä on silti välillä yhtä helvettiä! 😅😅

Vierailija
1709/2821 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tällaista edes ajatella? Koko ketju täynnä samanlaisia linkkejä.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15535251/paholaisen-tekniikoista#commen…

Vierailija
1710/2821 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kannabista muutaman kerran viikossa.

Vierailija
1711/2821 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin approbaturin 10 vuotta sitten. Tänä vuonna sain mensan testistä 151 pistettä.

Voivoi. Kun olisi ollut koulurauha.

Vierailija
1712/2821 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli poikuus tallella vielä 24 -vuotiaana, vaikka olinkin urheilija ja hyvännäköinen nuorimies. Seksin harrastaminen tintemattoman kanssa oli vain epämiellyttävä ajatus, varsinkin kännissä.

Vierailija
1713/2821 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin approbaturin 10 vuotta sitten. Tänä vuonna sain mensan testistä 151 pistettä.

Tähän minun on helppo samastua. Minulla jo peruskoulun päättötodistuksen keskiarvo oli harmillisen huono koska se "eläinlauma" jota luokkatovereiksi piti kutsua ei kertakaikkiaan antanut minulle opiskelurauhaa.

Toivotan sinulle vilpittömästi parempaa tulevaisuutta. Oma mensa-testitulokseni oli "vain" 135 mutta viittauksesi koulurauhaan luo selvän yhteyden välillemme: vähänkään "liian fiksut" ovat helposti teini-ikäisten, paviaanimaisesti käyttäytyvien typerysten tähtäimessä. Onneksi aikuisten maailmassa on tarjolla tilaa myös fiksuille ja poikkeuksellisen fiksuille ihmisille.

Vierailija
1714/2821 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tähän vastaajista luulee ettei kukaan uskoisi päällepäin mutta anteeks vaan kyllä se näkyy..

Vierailija
1715/2821 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät geenit (ulkonäöllisesti), pitkä, mukavalta ja sosiaaliselta vaikuttava 25v mies joka hymyilee ja moikkaa vastaantulijoille. Kulissien takana: ei ystäviä, ei koulutusta/töitä, keskivaikea änkytys joka on johtanut aikamoiseen mökkihöperyyteen ja syrjäytymiseen. Eipä tule pahemmin puhuttua kenenkään kanssa paitsi kun muutaman kerran viikossa käy kaupassa. Joo, paremminkin vois mennä.

Mitä kaikkia keinoja olet kokeillut päästäksesi änkytyksestä? Sehän tuntuu ihan hallitsevan elämääsi.

Et ole väärässä, se oikeastaan hallitseekin elämääni. Olen käynyt vuosia sitten puheterapiassa jossa kerrottiin että se ei todennäköisesti tule koskaan häipymään, joten sen kanssa pitää vain oppia elämään. Jotkut keinot auttavat hieman kuten selvä artikulointi, syvään hengitys ennen puhumista, lauseen laulaminen (mutta kuka he*vetti nyt alkaa jokaista lausetta laulamaan?) ja puheen hidastaminen, joka on todella haastavaa tilanteesta riippuen. Sille ei vaan voi mitään, eli yhtä kuin päässä jokin ohjais puheen kulkua. Änkytystä voi verrata puhelimen automaattisen tekstin korjaukseen; kun kirjoittaa liian nopeasti, tulee kirjoitusvirheitä.

Vierailija
1716/2821 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että oon neitsyt vielä näin 36 vuotiaana. Kukaan ei uskois, koska olen päällisinpuolin kuin kuka tahansa kolmekymppinen nainen..meikkaan, laitan hiukset ja tykkään pukeutumisesta. En siis erotu kaduntallaajista mitenkään. En näytä jotenkin nuhjuiselta ja syrjäytyneeltä tyypiltä tms mitä nyt vois tän ikäisestä neitsyestä kuvitella...

Haluaisitko muutosta, voisin auttaa?

Käydään syömässä, tallinnan risteilyllä tai vastaavaa ja ........

Vierailija
1717/2821 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän minun on helppo samastua. Minulla jo peruskoulun päättötodistuksen keskiarvo oli harmillisen huono koska se "eläinlauma" jota luokkatovereiksi piti kutsua ei kertakaikkiaan antanut minulle opiskelurauhaa.

Toivotan sinulle vilpittömästi parempaa tulevaisuutta. Oma mensa-testitulokseni oli "vain" 135 mutta viittauksesi koulurauhaan luo selvän yhteyden välillemme: vähänkään "liian fiksut" ovat helposti teini-ikäisten, paviaanimaisesti käyttäytyvien typerysten tähtäimessä. Onneksi aikuisten maailmassa on tarjolla tilaa myös fiksuille ja poikkeuksellisen fiksuille ihmisille.

Ongelmahan on siinä, että pohjatiedon hankita on jäänyt saamatta. Ei sellaista määrää dataa enää aikuisena kerätä. Siinä ei valitettavasti älykkyys auta.

Edellinen

Vierailija
1718/2821 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on puolen miljoonan varallisuus ja Mensan jäsenyys.

Vierailija
1719/2821 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aina eli 20 vuotta uskollinen vaimolleni ja hän on ollut ainut seksikumppanini. Todellisuudessa haaveilen seksistä joka toisen kohtaamani naisen kanssa ja olen ajatellun käydä maksullisissa että saisin kerran elämässäni kunnon suihinoton sekä nuolla naista vaikka tunnin ajan.

Vierailija
1720/2821 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen ihan helvetin yksinäinen ja onneton ja että haudon itsemurhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi