Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
Vierailija kirjoitti:
Että lahkeessani roikkuu seisokkiin noustessaan 25 senttinen penis. M53.
sain päivän parhaat naurut! :,D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen taitava manipuloimaan kanssaihmisiä. Jo pienenä lapsena huomasin kuinka päiväkodissa sain järjestettyä asioita ja tilanteita siten, että kykenin lavastamaan vaikkapa toisen lapsen tekemään itse jotakin typerää (tietenkin itse pesin kädet touhusta ja hän sai torut) tai itse lavastin tilanteen siten että joku muu vaikutti syylliseltä ja hän joutui puhutteluun.
Mitä vanhemmaksi olen tullut sitä laskelmoivampi olen ja olen hionut kykyni äärimmilleen. Koulussa sain mielihyvää kun onnistuin pitkienkin juonien avulla (jopa viikkojen tai kuukausien aikana) hienovaraisesti vaikuttamalla eri ihmisiin saamaan heidät kinastelemaan tai jopa tappelemaan verisesti keskenään. Kuraattoreiden tai rehtorin puhutteluihin itse en tietenkään joutunut - koska olin se mallioppilas joka kuului mm. Oppilaskuntaan ja en antanut mitään viitteitä huonosta tai arveluttavasta käytöksestä kenellekkään.
Työelämässä olen arvostetussa ja korkea-arvoisessa virassa. Nautin kun saan käyttää virkamiehen valtaa omia tarkoitusperiä ajaakseni, olen pilannut monen elämän ja virkani suojaa minua.
En tunne yhtään sääliä muita kohtaan, erityistä nautintoa saan jos huomaan jonkun toisen ihmisen koittavan höykyttää muita ja alistaa heitä ja otan tuon henkilön kohteekseni. Käytän älyäni ja taitojani nujertaakseni itseäni heikommat pelurit - kun heille lopulta valkenee mitä tein heille on jo myöhäistä eivätkä he kykene todistamaan mitään minua vastaan.
Toivottavasti jossain vaiheessa paha saa palkkansa ja joudut tilille noista tekosistasi. Varsinkin tuo kommentti ”olen pilannut monen elämän”. Toivottavasti sairastuisit vakavasti parantumattomaan sairauteen joka kestää vuosia. Esim muistisairauteen tai ALS:ään. Sinä jos joku olet teoillasi tuollaisen sairauden ansainnut. Häpeäisit edes.
Taidatpa olla pahemman luokan psykopaatti.
Sitä ei moni uskoisi, mutta varastelen. Käytännössä joka ikinen kerta kun käyn kaupassa, niin tämä täti-ihminen ottaa jotain hihaansa ja vie maksamatta kassan ohi.
Täytyy sanoa että loistava ketju, pistää oikeasti ajattelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Työniloa kirjoitti:
Olen siivoojan kehitysvammaisten hoitoyksikössä, tykkään kiusata välillä kehitysvammaisia sanallisesti kun ketään hoitajia ei ole lähettyvillä, varsinkin niitä jotka ei pysty/kykene puhumaan tai hokee vaan tiettyä sanaa, en ole jäänyt vielä kertaakaan kiinni
Olisi sinulle oikein jos sairastuisit vakavasti tai joutuisit pahaan onnettomuuteen jossa menetät liikunta tai puhekyvyn.
Myös hoitajista on valitettavasti paljon tälläisiä, en puhu itsestäni
Vierailija kirjoitti:
Työniloa kirjoitti:
Olen siivoojan kehitysvammaisten hoitoyksikössä, tykkään kiusata välillä kehitysvammaisia sanallisesti kun ketään hoitajia ei ole lähettyvillä, varsinkin niitä jotka ei pysty/kykene puhumaan tai hokee vaan tiettyä sanaa, en ole jäänyt vielä kertaakaan kiinni
Olisi sinulle oikein jos sairastuisit vakavasti tai joutuisit pahaan onnettomuuteen jossa menetät liikunta tai puhekyvyn.
Vihaajat vihaa:)
Täältä poistettiin mun kommentti, jossa kerroin perustelut sille, miksi äänestin Hallista ja Huhtista. Vastaus ei ollut tippaakaan ra sis ti nen, päinvastoin.
Laskin tänään kiisselit lesbotyökaverin pyynnöstä tämän naisystävän sisään. Haluavat perheenlisäystä ja pyysivät apua minulta, koska olen kuulemma rehellinen ja luotettava.
Uskon herraamme Jeesukseen. Näytän prätkäjengiläiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Yksin ajatusteni kanssa kirjoitti:
Olen 3-kymppinen perheellinen nainen ja naimisissa. Asumme uudessa omakotitalossa ja minulla on hyvä työ asiantuntijatehtävissä. Minulla on paljon hyviä tuttuja ja käyn paljon eri paikoissa ja tapahtumissa. Teen siis paljon juttuja perheen kanssa ja ystävien kanssa ja käyn välillä baarissa. Olen kuullut monelta, että minulla näyttää kaikki olevan hyvin elämässä ja oon aina menossa. Kaikki onkin hyvin. Silti olen sisältäni tunnevammainen ihminen, minulla on todella huono itsetunto, vihaan useimmiten itseäni ja ajatuksiani, stressaan kaikesta, haen hyväksyntää, olen kateellinen ja katkera, olen pessimismiin taipuvainen, ja se etten usko itseeni vaikuttaa paljon elämääni ja työuraani. Kärsin edelleen esiintymiskammosta ja joudun sen takia stressaamaan työssäni todella paljon. Olen usein alakuloinen ja haluaisin vain olla yksin kotona ja itkeä peiton alla. Kaikkien tuttavien keskelläkin tunnen itseni hyvin yksinäiseksi. Tuntuu ettei kukaan ymmärrä minua ja että minussa on jotain vikaa. On aina ollut.
Tämä on täsmälleen minun elämäni. Paitsi ettei minulla ole lapsia. Olen juuri tuollainen.
Ihan kuin minä reilut 10 vuotta sitten. Kokemuksen myötä olen päässyt irti esiintymisjännityksestä, nykyään jopa nautin siitä. Kaikista syvimmässä vaiheessa mietin, että mitä oikeasti haluan tehdä elämälläni. Aloitin uudelleen lapsuuden rakkaan harrastuksen ja sain vaihdettua työn himpun keveämpään niin, ettei tarvinnut enää valvoa yökausia. Lapset kasvoivat ja nyt on enemmän aikaa hoitaa itseään. Tunnen itseni kuitenkin alisuoriutujaksi, kun en raketin lailla ole urakiidossa. Koulutukseni riittäisi vaikka mihin, mutta mielenterveyteni vuoksi junnaan paikallani uran suhteen ja yritän nauttia elämän muista asioista. Kaikille väitän viihtyväni työssäni, vaikka se on rutiinia ja puuduttavaa. Voimia teille❤
Minulta usein kysytään miksi olen aina onnellinen, eikä ole reilua että pääsen helpolla enkä koskaan koe mitään huonoa. Oikeasti olen sairastanut syömishäiriö melkeen koko elämäni, olen hyvin masentunut. yrittänyt itsemurhaa, kokenut seksuaalista hyväksikäyttöä, viillellyt, vihaan itseäni, perheeni on täysin hajalla eikä isäni ole puhunut minulle kahteen vuoteen. Sängystä nouseminen on joka päiväinnen taistelu. Minulla on myös lukihiriö, mutta kuulen usein ettei uskoisi koska vaikutan niin fiksulle. Olen 17v
Vierailija kirjoitti:
Minulta usein kysytään miksi olen aina onnellinen, eikä ole reilua että pääsen helpolla enkä koskaan koe mitään huonoa. Oikeasti olen sairastanut syömishäiriö melkeen koko elämäni, olen hyvin masentunut. yrittänyt itsemurhaa, kokenut seksuaalista hyväksikäyttöä, viillellyt, vihaan itseäni, perheeni on täysin hajalla eikä isäni ole puhunut minulle kahteen vuoteen. Sängystä nouseminen on joka päiväinnen taistelu. Minulla on myös lukihiriö, mutta kuulen usein ettei uskoisi koska vaikutan niin fiksulle. Olen 17v
Halaus ja kaikkea Kaunista elämääsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis. Pakko kommentoida, vaikkei alkuperäiseen otsikon aiheeseen liitykään mitenkään. Minä olen nähnyt (tahtomattani... pitkä tarina...) 68 v. miehellä kunnon seisokin 24/15.5 cm. Aivan jäätävä jööti, huh. Olisi ollut mahkuja testata se, mutta kun jööti oli kiinni ukossa, joka ei ulkoisesti (kroisanntikalju, minua lyhyempi ja paljon vanhempi, jotenkin itseään täynnä jne.) viehättänyt yhtään, niin jäi saamatta 😁
Vierailija kirjoitti:
Saatan oksentaa päivässä jopa kymmenen kertaa. Kotona, koulussa, ravintolassa tai missä vain.
Miksi? 😷
Käyn joka kesä Lapissa viikon "kalareissulla " oikeasti ryyppään teltassa ja kuseksin alleni teltan makuupuolesssa. Teltan ja vaatteet hävitän reissun päätteeksi. Johtunee lapsuus ajan yö kastelusta ja siihen liittyneestä piiskauksesta
Vierailija kirjoitti:
Hyvät geenit (ulkonäöllisesti), pitkä, mukavalta ja sosiaaliselta vaikuttava 25v mies joka hymyilee ja moikkaa vastaantulijoille. Kulissien takana: ei ystäviä, ei koulutusta/töitä, keskivaikea änkytys joka on johtanut aikamoiseen mökkihöperyyteen ja syrjäytymiseen. Eipä tule pahemmin puhuttua kenenkään kanssa paitsi kun muutaman kerran viikossa käy kaupassa. Joo, paremminkin vois mennä.
Mitä kaikkia keinoja olet kokeillut päästäksesi änkytyksestä? Sehän tuntuu ihan hallitsevan elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis. Pakko kommentoida, vaikkei alkuperäiseen otsikon aiheeseen liitykään mitenkään. Minä olen nähnyt (tahtomattani... pitkä tarina...) 68 v. miehellä kunnon seisokin 24/15.5 cm. Aivan jäätävä jööti, huh. Olisi ollut mahkuja testata se, mutta kun jööti oli kiinni ukossa, joka ei ulkoisesti (kroisanntikalju, minua lyhyempi ja paljon vanhempi, jotenkin itseään täynnä jne.) viehättänyt yhtään, niin jäi saamatta 😁
Silmälläkö mittasit?
Tuli karmiva olo. Luin jonkin 9 sivua. Ahdistavaa mitä ihmisten sisällä on. Osa minua murentui taas. Hetkeksi. Siirryn tekemään jotain aivoja puhdistavaa.
Vihaan lapsia. Ei harmita yhtään jos maailman lapsille sattuu jotain. Tervemenoa vaan.
Vihaan.
No sitten meillä on sama "ongelma" ;) Olen aina ollut isokokoinen ja ylipainoinen, jossain välissä tosin laihdutin itseni hoikaksi ja silloin ihmisten käyttäytyminen ja suhtautuminen minua kohtaan oli ihan erilaista. Eli, profilointia tapahtuu Suomessakin totaalisesti eikä vain jossain Amerikassa (tyyliin poliisien suhtautuminen afro-amerikkalaisia kohtaan). Vaikkakin epäilen, että ylipainoisten kohtaama aliarviointi on täysin yleismaailmallista eli sitä tapahtuu kaikkialla.