Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
että oon tehnyt tyypeille jotain väkivaltaista, käyttänyt aineita, myynyt aineita.
Vierailija kirjoitti:
Minulta usein kysytään miksi olen aina onnellinen, eikä ole reilua että pääsen helpolla enkä koskaan koe mitään huonoa. Oikeasti olen sairastanut syömishäiriö melkeen koko elämäni, olen hyvin masentunut. yrittänyt itsemurhaa, kokenut seksuaalista hyväksikäyttöä, viillellyt, vihaan itseäni, perheeni on täysin hajalla eikä isäni ole puhunut minulle kahteen vuoteen. Sängystä nouseminen on joka päiväinnen taistelu. Minulla on myös lukihiriö, mutta kuulen usein ettei uskoisi koska vaikutan niin fiksulle. Olen 17v
Fiksuudella ja lukihäiriöllä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Olen julkisesti muille iloinen ja hyväntuulinen mutta lähimmät nähneet minut myös passiivis-aggressiivisena
Käyn Kouvolan Prismassa tunika, legginsit, fliissi ja groksit ostoksilla.
Minulla on toinen minä Porvoossa.
Eroaako Kouvolan prisman asiakaskunta esim. Lahden prismassa käyvistä? Kannattaisko ajella Kouvolaan katselemaan meininkiä 🤣
Olen kiertävä tukkuri, runkkaan monta kertaa päivässä toimitettaviin tuotteisiin. (ei elintarvike) pelastaa päivän kun käy veemäisen asiakkaan luona
Saako näitä edes ajatella? Näyttää olevan koko ketju täynnä samanlaisia linkkejä ja pohdintaa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15535251/paholaisen-tekniikoista#commen…
Olen kasvissyöjä, teen asioita ympäristönsuojelun ja ilmastonmuutoksen eteen, äänestän vihreitä jne.
Näytän tavalliselta keski-ikäiseltä ja keskiluokkaiselta setämieheltä. Kuuntelen heviä, käyn liian harvoin lenkillä ja salilla, ajan farmarilla, olen kotoisin maalta, päälaki paistaa ja sohva on usein paras kaverini.
Vierailija kirjoitti:
Laskin tänään kiisselit lesbotyökaverin pyynnöstä tämän naisystävän sisään. Haluavat perheenlisäystä ja pyysivät apua minulta, koska olen kuulemma rehellinen ja luotettava.
Jos siemen lähtee itämään, niin oleko varma ettet aikanaan joudu maksajan paikalle.
Vaikka Porvoossa tapahtuneeltahan tämä nyt kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan lapsia. Ei harmita yhtään jos maailman lapsille sattuu jotain. Tervemenoa vaan.
Vihaan.
Samaistun tähän NIIN hyvin.
En oikeasti ole hobitti, vaikka saatan näyttää siltä.
En ikinä voisi sanoa tätä kenellekään... Tämä on kauhea ajatus. Olen sairaanhoitaja. Tykkään vanhuksista, mutta en tykkää kehitysvammaisista. En ikinä voisi olla työssä heidän parissaan. En pysty. Arvostan toki kehitysvammaisia ja haluan, että heistä pidetään hyvää huolta ja heitä rakastetaan. Tämä on tunne, jota en haluaisi kokea, mutten voi sille mitään.
Ulospäin näytän kiltiltä, hiljaiselta, muut huomioonottavalta ja ajoittain syrjäänvetäytyvältä ihmiseltä, mutta sisimmässäni olen täysi ihmishirviö ja erittäin vaikeasti mielisairas. Kukaan ei varmasti voisi edes uneksia, että miten kamalia asioita joskus mietin ja kuinka salaa yksinollessani hekumoin ajatuksilla että kuinka rääkkäisin ja kiduttaisin ihmisiä, joita vihaan. Ulospäin minusta ei siis huomaa, että minä vihaan monia ihmisiä tai jos huomaakin, niin ei ainakaan vihani suuruus.
Tykkään tissutella itsekseni kotona punkkua ja miettiä syntyjä syviä. Lueskelen salaliittoteorioita ja Raamattua. Olen introvertti. Kukaan ei ikinä uskoisi tätä, koska esitän ulkoisesti extroverttia.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan lapsia. Ei harmita yhtään jos maailman lapsille sattuu jotain. Tervemenoa vaan.
Vihaan.
Älä huoli. Niistä lapsista kasvaa kyllä aikuisia, jotka vihaavat kärttyisiä vanhuksia.
Olin vuosia sitten hyvännäköinen.
Tästä on jo jonkin aikaa mutta ilmeisesti se että olen syvästi uskovainen kristitty (vaikka en kuulu mihinkään "porukoihin") Oli muistakseni musta toppatakki päällä ja ripsiväri vähän päivän aikana levinnyt, olin menossa illalla kotiin ja odottelin bussia. Minulle tuli sitten joku julistamaan. Mulla oli sattumalta kirja mukana , jota luin nimeltään "Kristuksen seuraamisesta" ja sorruin kaivamaan sen sille ihmiselle todisteeksi kun vaikutti että sanomiseni meni häneltä jotenkin ohi.
Olen sairastanut ala-asteelta asti syömishäiriötä.