Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?

Vierailija
21.05.2017 |

Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.

Kommentit (2821)

Vierailija
1721/2821 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin approbaturin 10 vuotta sitten. Tänä vuonna sain mensan testistä 151 pistettä.

Voivoi. Kun olisi ollut koulurauha.

Tähän minun on helppo samastua. Minulla jo peruskoulun päättötodistuksen keskiarvo oli harmillisen huono koska se "eläinlauma" jota luokkatovereiksi piti kutsua ei kertakaikkiaan antanut minulle opiskelurauhaa.

Toivotan sinulle vilpittömästi parempaa tulevaisuutta. Oma mensa-testitulokseni oli "vain" 135 mutta viittauksesi koulurauhaan luo selvän yhteyden välillemme: vähänkään "liian fiksut" ovat helposti teini-ikäisten, paviaanimaisesti käyttäytyvien typerysten tähtäimessä. Onneksi aikuisten maailmassa on tarjolla tilaa myös fiksuille ja poikkeuksellisen fiksuille ihmisille.

Ongelmahan on siinä, että pohjatiedon hankita on jäänyt saamatta. Ei sellaista määrää dataa enää aikuisena kerätä. Siinä ei valitettavasti älykkyys auta.

Edellinen

Minkä ikäisiä olette? Koskaan ei ole myöhäistä aloittaa, ja jos olette alle 30, aikaa on hyvin päästä pitkällekin.

Vierailija
1722/2821 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut rakastunut serkkuuni noin ~12 vuotiaasta lähtien, onneksi nämä tunteet ovat häviämässä pikkuhiljaa. Pahimpina aikoina ajattelin / unelmoin hänestä jopa päivittäin ja tulin paikalle häihin ja synttärijuhliin jne. vain hänen takia.

Minua ei siis kiinnosta seurustelu, naimiisinmeno ja lapset hänen kanssaan, vain salainen seksi. Se että meillä olisi seksisuhde muitten tietämättä on todella kiihottava ajatus koska se on mukamas niin "väärin" ja tabu, haaveilin aina että harrastettais seksiä jopa vessassa muitten sukulaisten läsnäollessa. Ja teini-ikäisenä halusin tietenkin menettää hänelle neitsyyteni ja treenata seksiä jotta tietäisin mitä teen kun tulee ensimmäinen "oikea" suhde / pano eteen. Olen hyväksynyt nämä tunteet ja ajatukset mutta välillä toivon niitä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1723/2821 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin aika usein itsemurhaa. Teen ihmisläheistä työtä vaikka en pidä ihmisistä. Olisin onnellisimmillani yksin.

Vierailija
1724/2821 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtaja

Sinccis

Vierailija
1725/2821 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin luulen, että muut eivät ajattele minusta niin, mutta olen todella itsekäs ihminen. En niinkään narsistinen, mutta häikäilemättömän itsekäs. Jos pidän jostain ihmisestä, olen hänelle kyllä yleensä reilu ja yleensä myös säälistä jos joku on vähän ressukka, mutta muita kyllä tarvittaessa poljen jos siitä jotenkin hyödyn tai koen sen tarpeelliseksi. Varsinkin jotkut ilkeät ihmiset joista en pidä saavat yleensä kulisseissa ansionsa mukaan. Toisaalta joku saattaa olla ilkeä ja saatan pitää hänestä. Tavallaan jatkuvasti meneillään on jonkinlaista taustapeliä esim.työpaikalla, mutta en käytä siihen paljonkaan energiaa, se on sellaista kevyttä viihdettä vaan. Olen kyllä tietoinen, että jokin persoonallisuushäiriö tässä saattaa olla taustalla, joka johtuu ehkä lapsuudestani ja nuoruudestani.

Vierailija
1726/2821 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun erääseen uuteen uskontoon mitä jotkut pitävät kulttina.

Vierailija
1727/2821 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen ammatissani kostamaan entisille koulukiusaajille joutumatta siitä koskaan kiinni. Näistä vässyköistä ei koskaan hullut fiksuja ihmisiä eivätkä kouluttatuneet vaativalle alalle, jossa vaikutan, ja nyt ymmyrkäisinä ihmettelevät, mistä on kyse.

Vierailija
1728/2821 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaatimaton ja rauhallien ihminen enkä ikinä viljele mitään kaksimielisyyksiä. Kukaan ei arvaisi että harrastan avioseksin ohessa (ja puolison luvalla ja kannustuksella) bdsm-sessioita. Siis sidon ja piiskaan ihmisiä joilla on sellainen halu ja tarve. Kotona olen ihan "vanilja" koska puolisokin on.

Vierailija
1729/2821 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huoliteltu kielten opettaja, jolla on yksi ihana poika kotona. Kaikki ihastelevat meidän perheonnea, mutta kukaan ei tiedä, että olen seksiaddikti. Nuorena vaihdoin miehiä useammin kuin sukkahousujani ja nykyisin harrastan satunnaista seksiä aina viihteelle lähtiessäni. Lisäksi minulla on kaksi salasuhdetta, joista molemmat ovat kestäneet useita vuosia. 

Olen kauniiksi kehuttu ja miehet lähestyvät minua jatkuvasti, jos olen drinkki kädessä. Saan myös pitkiä katseita koulun käytävillä, koska pukeudun provosoivasti ja nautin siitä. Käyttäytymiseni ja puheeni ovat kuitenkin konservatiivisen jäykkiä, joten kaikki luulevat minua kirkossa ravaavaksi hiekkapilluksi. Voi, kun tietäisivät...

N43

Vierailija
1730/2821 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tabu kirjoitti:

Olen ollut rakastunut serkkuuni noin ~12 vuotiaasta lähtien, onneksi nämä tunteet ovat häviämässä pikkuhiljaa. Pahimpina aikoina ajattelin / unelmoin hänestä jopa päivittäin ja tulin paikalle häihin ja synttärijuhliin jne. vain hänen takia.

Minua ei siis kiinnosta seurustelu, naimiisinmeno ja lapset hänen kanssaan, vain salainen seksi. Se että meillä olisi seksisuhde muitten tietämättä on todella kiihottava ajatus koska se on mukamas niin "väärin" ja tabu, haaveilin aina että harrastettais seksiä jopa vessassa muitten sukulaisten läsnäollessa. Ja teini-ikäisenä halusin tietenkin menettää hänelle neitsyyteni ja treenata seksiä jotta tietäisin mitä teen kun tulee ensimmäinen "oikea" suhde / pano eteen. Olen hyväksynyt nämä tunteet ja ajatukset mutta välillä toivon niitä pois.

Serkunhan kanssa voi mennä naimisiinkin (laillista vaikka sairasta). Oskari Katajisto esim ollut ja lapsenkin saivat.

Vierailija
1731/2821 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että oon neitsyt vielä näin 36 vuotiaana. Kukaan ei uskois, koska olen päällisinpuolin kuin kuka tahansa kolmekymppinen nainen..meikkaan, laitan hiukset ja tykkään pukeutumisesta. En siis erotu kaduntallaajista mitenkään. En näytä jotenkin nuhjuiselta ja syrjäytyneeltä tyypiltä tms mitä nyt vois tän ikäisestä neitsyestä kuvitella...

Onko sulla pieni koira ? Kunhan kysyn...

Vierailija
1732/2821 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minulla on sosiaalisia pelkoja enkä haluaisi elää.

Vierailija
1733/2821 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aseksuaali, vaikka työskentelen seksuaaliterapeuttina.

Vierailija
1734/2821 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan syöpää, sain vähän aikaa sitten tietää, että kolmatta kertaa ei enää leikata. Yritetään vielä lääkehoidolla pienentää kasvainta. Kovin moni ei tiedä tästä, kasvain on aivoissa, pystyn elämään vielä ihan normaalia elämää, töissä ei enää käy.

Vierailija
1735/2821 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harjoitan harmaata taloutta eli veronkiertoa niin paljon kuin ehdin ja pystyn. Kuitenkin päivätöikseni olen palkkatöissä taloushallinnossa. Siksipä juuri.

Eikös sinne pääsemisen kriteeri juuri ole ,että on vähintään ainakin yksi ketunhäntä kainalossa.

Vierailija
1736/2821 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsen ammatissani kostamaan entisille koulukiusaajille joutumatta siitä koskaan kiinni. Näistä vässyköistä ei koskaan hullut fiksuja ihmisiä eivätkä kouluttatuneet vaativalle alalle, jossa vaikutan, ja nyt ymmyrkäisinä ihmettelevät, mistä on kyse.

Vaikutat sekopäältä. Miten on ?

Sinccis

Vierailija
1737/2821 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastan syöpää, sain vähän aikaa sitten tietää, että kolmatta kertaa ei enää leikata. Yritetään vielä lääkehoidolla pienentää kasvainta. Kovin moni ei tiedä tästä, kasvain on aivoissa, pystyn elämään vielä ihan normaalia elämää, töissä ei enää käy.

Näissähän vaikuttaa agressiivisuusaste. 

Mikä sinulla?

Sinccis

Vierailija
1738/2821 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että oon neitsyt vielä näin 36 vuotiaana. Kukaan ei uskois, koska olen päällisinpuolin kuin kuka tahansa kolmekymppinen nainen..meikkaan, laitan hiukset ja tykkään pukeutumisesta. En siis erotu kaduntallaajista mitenkään. En näytä jotenkin nuhjuiselta ja syrjäytyneeltä tyypiltä tms mitä nyt vois tän ikäisestä neitsyestä kuvitella...

Onko sulla pieni koira ? Kunhan kysyn...

Eipä oo.. Ei pientä eikä isoa. Eikä kyllä mitään muutakaan elukkaa :)

Vierailija
1739/2821 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiltti tarhatäti joka käy seksibileissä.

Vierailija
1740/2821 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maminpoju kirjoitti:

Rakastan kun Mami laittaa vaippaan ja imettää maitotissiään. Minusta on myös ihanaa kun Mami nussii peppuani sauvalla ja saan häneltä pissat päälleni.

Todella sekopäistä settiä, mutta harmittomalla tavalla. 

Jatkakaa! 😄 👍 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan