Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?

Vierailija
21.05.2017 |

Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.

Kommentit (2821)

Vierailija
1461/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.

Olen opportunisti, järjestelen asioita siten että itse hyödyn eniten vaikka tietäisin siitä aiheutuvan haittaa muille. Enkä edes tunne syyllisyyttä. Kerään etuja ikäänkuin pankkiin vaikka kyse olisikin vain teoreettisista asioista. Itsekin vihaan asiakaskohtaamisia. Tekisi mieli toivottaa asiakkaat hedvekkiin.

Parempi termi kuin opportunistii olisi narsisti.

Vierailija
1462/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erittäin hyvin ihmisten kanssa toimeentuleva "elämä hanskassa" ja iloisen oloinen ihminen ja pukeudun fiksusti tilanteeseen kuin tilanteeseen sekä pidän ulkonäöstäni ja hygieniastani aina hyvän huolen ja varjelen tarkoin kielenkäyttöäni muualla kuin kotonani. Töissä saan aina paljon aikaan ja osaan hommani ja työnjälkeäni monesti kehutaan. Kuitenkin kulutan lähes koko vapaa-aikani kotona koneen ääressä surffaillen netissä ja katsellen sarjoja ja elokuvia sekä selaten vauvapalstaa, eikä minulla ole elämää siten, kuten se käsitetään. Kotona en saa useinkaan mitään järkevää aikaiseksi, vaikka kotonani onkin lähestulkoon aina siistiä ja tänne voi pölähtää teoriassa kukavain käymään millä hetkellä tahansa ja uskallan päästää. Koen jossain määrin myös olevani masentunut, koska elämäni ei tyydytä minua. Tuntuu kuin olisi helpompaa olla jokin elämänkoululainen tatuoinneilla ja pitbullilla kuunnellen jotain gangstaräppiä vaimaripaidassa kunnanvuokrarivitalon pihalla koffitölkki kädessä välittämättä koko maailmasta yhtään mitään.

Minä myös, paitsi että kotona ei ole yleensä siistiä vaan imuri kaivetaan kaapista vasta kun isot villakoirat pyörivät jaloissa. Usein toivon, että "netti menisi rikki" ja ihmiset alkaisivat elää oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen hiljainen toimistohiiri, ei diagnosoituja mielenterveysongelmia ja pahin terveyttä vainoava asia on IBS sivuoireineen. Olen pasifisti empaatikko, ja vältän konflikteja ja draamaa. Viihdyn mieluiten rauhassa kirjojeni parissa. Minua kuvaillaan ujoksi ja lämminhenkiseksi. 

Silti, jos tilanne sitä vaatisi, minulle ei tuottaisi mitään ongelmia tai tuskia tappaa joku. Nainen, mies, lapsi, vanhus, aivan sama. Pystyisin laittamaan kylmäksi. 

Palkkamurhaaja olisi hyvinkin sopiva ammatti. Jos tietäisin, etten jäisi kiinni enkä joutuisi vankilaan, voisin aivan hyvin vaihtaa toimistotyöt murhanaisen hommiin. 

Sopivin varmaan parhaiten töihin mafiaan...

Pasifisti ja empaatikko, joka sopisi palkkamurhaajaksi mafiapiireihin. Pelottavan harhaista puhetta.

Vierailija
1464/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä on asioita, joita ei uskottaisi (eikä ilmeisimmin uskota) työpaikallani.

Olen duunari fyysisessä työssä, mutta vapaa-ajalla soitan bändissä, teen taidehommia ja nautin kulttuurista noin muutenkin.

Joskus olen jostain projektistani työkavereille maininnut muun juttelun lomassa, mutta tuntuu että pitävät vain puheena.

Onneksi näytän vapaa-ajalla niin erilaiselta kuin räjähtäneenä ja meikittömänä töissä, että harva edes tunnistaa.

Vierailija
1465/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hissukka, rauhallinen ja nörtihkö nainen. Usein ihmiset yllättyvät kun tiedän yllättävän paljon autoista. Aiemmin yllättyivät siitä kun katsoin simpsoneita, jackassia ja luin juoppista.

En myöskään sano vastaan esimiehelle (mulkuille sellaisille, fiksujen kanssa keskustelen) tai vastaaville, vaan alan katselemaan muita hommia välittömästi. Eli kun joku menettää oman käytöksensä vuoksi arvostuksensa silmissäni, hän voi kokea ylemmyydentunnetta ja luulee että koska olen kiltti, niin tottelen. Todellisuudessa sisuunnun, alan halveksia kyseistä henkilöä ja lähden uusiin haasteisiin.

Vierailija
1466/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydä gynekologilla, vaivasi hoituu siellä!

Vierailija
1467/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen homo, neitsyt ja minulle on tehty aikuisiällä ympärileikkaus. Minulla ei ole yhtään ystävää. En ole koskaan seurustellut. 

Vierailija
1468/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen hiljainen toimistohiiri, ei diagnosoituja mielenterveysongelmia ja pahin terveyttä vainoava asia on IBS sivuoireineen. Olen pasifisti empaatikko, ja vältän konflikteja ja draamaa. Viihdyn mieluiten rauhassa kirjojeni parissa. Minua kuvaillaan ujoksi ja lämminhenkiseksi. 

Silti, jos tilanne sitä vaatisi, minulle ei tuottaisi mitään ongelmia tai tuskia tappaa joku. Nainen, mies, lapsi, vanhus, aivan sama. Pystyisin laittamaan kylmäksi. 

Palkkamurhaaja olisi hyvinkin sopiva ammatti. Jos tietäisin, etten jäisi kiinni enkä joutuisi vankilaan, voisin aivan hyvin vaihtaa toimistotyöt murhanaisen hommiin. 

Sopivin varmaan parhaiten töihin mafiaan...

No tässä kuvailtiin just minua jonkun työpaikan öyhöttäjäkiusaajan silmien läpi. Nimittäin se, että on kiinnostunut vaikkapa jostain muusta kuin juoruamisesta ja haluaa olla rauhassa niin on heti outo ja varmaan hullu palkkamurhaaja. Koittakaa elää omien ongelmienne kanssa ja antakaa hiljaisten olla rauhassa.

Vierailija
1469/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen klassinen muusikko ja vihaan tähän liittyvää elitismiä. Rakastan soittamista mutta en juuri koskaan kuuntele klassista musiikkia, saati sitten puhu siitä. Inhosin jo opiskeluaikana sitä miten muut saivat tyyliin orgasmeja Beethovenin sonaateista ja mua katsottiin nenänvartta pitkin kun en osannut ulkoa opusnumeroita tai kuuluisien pianistien elämäkertoja. En ikinä käy oopperassa tms. Saan suurta tyydytystä siitä että saan konsertin jälkeen pistää jalat pöydälle ja lukea Aku Ankkoja kaljatölkki kädessä :D 

Oletko v s ?

En ole.

Vierailija
1470/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hissukka, rauhallinen ja nörtihkö nainen. Usein ihmiset yllättyvät kun tiedän yllättävän paljon autoista. Aiemmin yllättyivät siitä kun katsoin simpsoneita, jackassia ja luin juoppista.

En myöskään sano vastaan esimiehelle (mulkuille sellaisille, fiksujen kanssa keskustelen) tai vastaaville, vaan alan katselemaan muita hommia välittömästi. Eli kun joku menettää oman käytöksensä vuoksi arvostuksensa silmissäni, hän voi kokea ylemmyydentunnetta ja luulee että koska olen kiltti, niin tottelen. Todellisuudessa sisuunnun, alan halveksia kyseistä henkilöä ja lähden uusiin haasteisiin.

Sama juttu paitsi, että tiedän paljon tietokoneista ja olen koodari. Olen aika kiltti ja seurallisuudestani huolimatta olen opetellut viihtymään omissa oloissani, koska olen pettynyt ihmisiin aina uudestaan. En yhtään kunnioita öykkäreitä tai ylimielisiä ihmisiä. Arvostan aidosti ystävällisiä ja reiluja ihmisiä. Annan kuitenkin myös ihmisille aina pari mahdollisuutta korjata käytöstään. Olen myös sellainen sisäinen taistelija enkä jää vellomaan katkeruudessa enkä muistele vanhoja vääryyksiä vaan menen uusiin tilanteisiin mahdollisimman positiivisella asenteella. Haluan olla onnellinen.

Vierailija
1471/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen urheilullinen ja iloinen blondi, viattomilla silmillä. Löytyy myös ihana vaniljaseksin nimeen vannova komea turvallinen mies. Minulla on oma puoleni, jossa kaipaan rajua bondageseksiä, tuhmien puhumista sekä älyllisiä keskusteluja/ sopivasti haastetta puolin ja toisin. Oli minulla joskus tuollainenkin suhde, jossa oli kaikkea kinkyä, mutta se oli ihan mahdoton. Ei siitä suhteesta päällepäin olisi tuommoisia uskonut

Vierailija
1472/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei uskoisi kuinka läheisyydenkipeä olen kotona omalle miehelleni. Inhoan halailla ystäviä, sukulaisia ym. En yksinkertaisesti pidä siitä ja välttelen halailutilanteita aina kun mahdollista. Tämän tietää kaverit ja perhe/sukulaiset. Kotona kuitenkin halailen ja pussailen miestäni tosi paljon. Hakeudun lähelle hyvin usein.

Vierailija
1473/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kärsin päivittäin vatsakivuista, vaivoista IBS:n takia. Myös refluksitauti minulla on joten kurkkukin on kipeä jatkuvasti. Itken itseni uneen monena iltana kun vatsaa jomottaa ja kipuilee. Muille näytän päivisin iloiselta ja normaalilta... Oon alle 30 vuotias...

Vierailija
1474/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt seksiä ja tienannut niin että ei opintolainaa tarvinnut ottaa ja näin ollen rahatilanne ollut aina hyvä. Nyt kunnan virassa, pitävät vielä kukkahattutätinä, heh!

Vierailija
1475/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olen ammatiltani psykologi ja vapaa-ajalla olen sellainen rellestävä hurjapää, joka tekisi mieli tehdä aina kaikkea kivaa ja uutta. Pitävät kaikki minua ammattini takia niin sievänä, viattomana nuorena neitinä, joka pitää kirjakerhoja ja teekutsuja päivittäin eikä koskaa ikinä kiroile. Tietäisivätpä vain :D

Vierailija
1476/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käymme anopin kanssa Amsterdamissa 2-4krt vuodessa lomalla. Olemme molemmat korkeasti koulutettuja ja hyvissä työpaikoissa. Coffee shopeissa käynti on meidän loman oikea tarkoitus. Hauskoja reissuja kaikinpuolin. :D

Jotenkin vaikea uskoa näin kolmen (ex-)anopin kokemuksella, mutta voihan niitä coffee shopeissa viihtyviä anoppejakin varmaan olla.

Omasta tuttavapiiristä saisin huonosti coffee shop seuraa. 

Kun kerroin, että minusta olis "ihan mielenkiintoista vaikka kerran käydä", niin sain osakseni silmien pyörittelyä ja tuomitsevaa tuhahtelua. Kaiken lisäksi yksi "tuomitsija" on kerran löytynyt kadulta (alkoholista) sammuneena ja poimittu sieltä katupartion toimesta vatsahuuhteluun :D

En tiedä onko mielenkiintooni vaikutusta sillä, että olen opiskellut päihdetyötä.

Alkoholia käytän hyvin maltillisesti, 1-3 olutta/siideriä kuukaudessa ja toisinaan saattaa mennä melkein vuosi kokonaan ilmankin.

Jos joskus käyn Amsterdamissa, niin pitää varmaan vaikka yksin käydä sen yhden kerran coffee shopissa kahvilla ja leivoksella :)

Vierailija
1477/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin masennuksesta ja pahasti.

Vierailija
1478/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti olen kovassa kunnossa ja minua näkee salilla useita kertoja viikossa. Töissä minut tiedetään siitä, että kuljetan aina eväitä mukana ja syön terveellisesti. 

En ole ikinä kyennyt noudattamaan kuntosaliruokavaliota muutamaa päivää kauempaa tai diettaamaan. Olen kärsinyt ahmimishäiriöstä ja tunnesyömisestä yli 15 vuotta ja yksikin päivä ilman herkkuja on todella vaikeaa. Viime viikolla söin joka päivä suklaata ja 3 litraa jäätelöä, töissä napostelen salaa. Tulen levottomaksi ja ahdistuneeksi jos en syö herkkuja. Olen myös sairastanut masennusta, syönyt lääkkeitä, ollut osastolla ja käynyt läpi 3 vuoden terapiajakson töiden ja koulun ohessa. 

Vierailija
1479/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurmasin jenkeistä muusikkomiehen 18-vuotiaana. mies matkusti luokseni, käyttäen reissuun 10k, ja koska sisimmässäni tiesin, etten pystyisi ikinä olemaan hänen kanssaan suhteessa, makasin tämän seksinukkena kaksi viikkoa, jotta jokaisen yksittäisen panon hinta pienenisi ja häpeäni laantuisi. En edelleenkään pysty astumaan jalallani Helsingin kallioon tätä syystä.

Olin siis hiljainen hissukkatyttö ja perinteinen unelmatyttöystävä. Ystäväpiirissäni ihmiset aina kuvittelevat, että moralisoisin heitä heidän sekoiluistaan.

Ulkonäköni taasen hämää siinä mielessä, että monet pitävät minua vahvasti luonnosta erkaantuneena. Kävelen korkokengissä miten paljon kerkeän ja vaatteeni ovat aina joka tilanteeseen sopivat. Meikkaan päivittäin siten, että pystyisin menemään samalla naamalla myös minne juhliin hyvänsä. 

Tosiasiassa samoilen luonnossa, sienestän, kalastan, marjastan, mätän hevosten paskaa tosi vanhanaikaisella hevostallilla, olen heinäpellolla viikate kourassa tai vähintään roudaan pikkupaaleja ees taas kävellen heinänteon aikaan, korjaan omaa autoani, osaan monia erätaitoja. Ja kaikki luonnistuu ihan fine täydessä tällingissä ja korkkarit jalassa, jos on tarve.

Vierailija
1480/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistelen yksikseni samoja sanoja, esim. ”Pas ka Pertti”. Pelkään milloin sanon tuollaista vaikkapa pomon kuullessa työpaikalla.

Kuka on Pertti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi