Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?

Vierailija
21.05.2017 |

Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.

Kommentit (2821)

Vierailija
1421/2821 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan lapsia!

Vierailija
1422/2821 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkutyttöni otti minulta suihin ollessamme varhaisteinejä. Nuolin hänen pimperoaan ja tissejään. Laukesin hänen huoneen lattialle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/2821 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestin Paavo Väyrystä viime presidentinvaaleissa. Tätä ei kukaan voi uskoa.

Niin minäkin!

Vierailija
1424/2821 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei usko, että en saa naisia. Minuun pätenee ilmiö, että olisin täydellinen mies..jollekin toiselle.

Vierailija
1425/2821 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin seksiä Serkun kanssa 19-vuotiaana. 😶

Vierailija
1426/2821 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut tuomioistuimessa tuomion järjestysmiehen vastustamisesta. Olen 65 kg nainen, yllättävän vahva kuitenkin. Järkkärimies oli ainakin 110 kg lihasjärkäle.

Vierailija
1427/2821 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mielenkiintoinen ja myös hyvin surullinen ketju.

Kiitän aloittajaa.

Huomaan, etten olekaan yksin (mikäli nämä kaikki kirjoitukset ovat totta).

Moni joutuu esittämään työelämässä ja kodin ulkopuolella aivan jotain muuta, mitä todellisuudessa on tai miten haluaisi elää: ilopilleri onkin syvästi masentunut, rauhallisuuden perikuva täydellinen raivotar, absolutistiksi kuviteltu elää vain sitä hetkeä kohti, että saa lasillisen tai kymmenen jne.

Vierailija
1428/2821 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mt-eläkeläinen, joka  nauttii elämästään ja voi paljon paremmin kun säännöllinen tulo, eli eläke juoksee eikä tarvitse päivittäin paskaduuniin raahautua. Opiskelen ja harrastan päivät asioita joista oikeasti pidän ja tienaankin saman verran kuin pienipalkkaisessa työssä. Lääkärissä kävin vasta ja liioittelin vaahvasti  oireitani ja päätös eläkkeen jatkosta tuli todella nopeasti. Nyt määräaikaisella eläkkeellä, mutta kun pysyvä eläke myönnetään olen tyytyväinen. Säälittävänä reppanana ehkä pitävät, kun en ole oravanpyörässä, mutta mieluummin eläkkeellä kuin aktiivimallin hampaissa.

Vierailija
1429/2821 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misantropi, vieraita ihmisiä kohtaan.

Vierailija
1430/2821 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sietää koiria.  Tästä on todella vaikea avautua Suomessa kun 99% ihmisistä suorastaan palvoo niitä. Sinua pidetään hulluna, sydämettömänä demonina, pahempana kuin sarjamurhaajaa jos erehdyt ääneen sanomaan ihan kohteliaasti että et pahemmin välitä koirista. Olen siis mieluummin hiljaa.

Sama mulla! Ärsyttää koiraihmiset, jotka lässyttävät koirilleen kuin jollekin vauvalle ja olettavat, että kaikkki varmasti tykkäävät rekusta ja vähintäänkin haluavat silittää sitä. No joo, en todellakaan halua! Tuntuu, että joillekin koiran omistajille rekku on paljon tärkeämpi kuin ihmiset. Hei haloo, kyse on koirasta! 😂

Vierailija
1431/2821 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken kai minusta näkee, tai voi arvailla näkevänsä kaiken. Salattu totuus ehkä ennemminkin on, etten ole niin luuseri mitä ihmiset olettavat. Poltan toisinaan pilveä (ja vain sitä), mutta ihmiset luulevat minun olevan jatkuvasti sekaisin siitä ja kaikesta muustakin. Asia on heille ongelma jota en itse tunnista, ja ollessani luonnostani vähän hiljainen tai ajatuksissa niin minun veikataan olevan aina huumeissa. Raskasta, kun mitään "selityksiä" ei narkkarilta myöskään haluta kuunnella.

Vierailija
1432/2821 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä eivät uskoisi jos sanoisin, että oon oikeesti ihan hajalla ja

tänäänkin oon vaan itkeny kotona. Oon töissä aina niin iloinen ja kaikki luulee et oon aina ihan happyhappy, mut nytkin etsin epätoivoisena sopivaa psykologia, jolle mennä.

Vierailija
1433/2821 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Suomen pääministeri.

Vierailija
1434/2821 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että rakastan juoksemista ja jaksan juosta 5-7km lenkkejä. Ylipainoa on noin 20kg. 😎

Vierailija
1435/2821 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pidetään mukavana ja hauskana tyyppinä, mm työpaikan yhteishengen ylläpitäjänä.

Oikeasti olen nihilisti, halveksin monia tuttujakin ihmisiä, ja mun puolesta suurimman osan ihmisistä voisi työntää lihamyllyyn ja jauhaa vaikka minkinrehuks.

Vierailija
1436/2821 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme 35v aviopari. Harrastamme seksiä kolmannen pyörän kanssa. Rakastamme vilpittömästi toisiamme ja luotamme toisiimme täysin. Kolmantena aina mies ja naiseni nautinto tuo minulle suurimman nautinnon. Rakastan nuolla vaimoani vieraan jäljiltä ja vaimoni saa siten parhaat .......kut. päällisin puolin olemme niin mitäänsanomaton tavallinen perhe kuin olla saattaa:). Kukaan ei uskoisi meitä niin pervoiksi ja minua varsinkaan niin aktiiviseksi petipuuhissa, ja sitä bi taipumustani..... Näin meillä.

Vierailija
1437/2821 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen klassinen muusikko ja vihaan tähän liittyvää elitismiä. Rakastan soittamista mutta en juuri koskaan kuuntele klassista musiikkia, saati sitten puhu siitä. Inhosin jo opiskeluaikana sitä miten muut saivat tyyliin orgasmeja Beethovenin sonaateista ja mua katsottiin nenänvartta pitkin kun en osannut ulkoa opusnumeroita tai kuuluisien pianistien elämäkertoja. En ikinä käy oopperassa tms. Saan suurta tyydytystä siitä että saan konsertin jälkeen pistää jalat pöydälle ja lukea Aku Ankkoja kaljatölkki kädessä :D 

Vierailija
1438/2821 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies 40v, 180cm, tapettiin hukkuva tavis.

Saan naisten sukat pyörimään jaloissaan, vaikka en tee käytännössä mitään muuta kuin olen. No, ehkä pieni flirttikatse auttaa asiaa:)

Työkaverini on samanlainen, jopa samanikäinen. Lisäksi ylipainoinen, vatsakas ja neljän alaikäisen lapsen viikko-viikko-isä. Speksit eivät imartele, mutta silti hän saa aina naisten huomion.

Olen päätellyt, että joku pilke silmäkulmassa täytyy olla se "juttu", jolla hän saa vangittua naisten huomion.

Tapoitte hukkuvan taviksen?

Tiedättekö että olette sairaita!

Vierailija
1439/2821 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että mulla on CFS.  https://areena.yle.fi/1-4274521

Vierailija
1440/2821 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mielenkiintoinen ja myös hyvin surullinen ketju.

Kiitän aloittajaa.

Huomaan, etten olekaan yksin (mikäli nämä kaikki kirjoitukset ovat totta).

Moni joutuu esittämään työelämässä ja kodin ulkopuolella aivan jotain muuta, mitä todellisuudessa on tai miten haluaisi elää: ilopilleri onkin syvästi masentunut, rauhallisuuden perikuva täydellinen raivotar, absolutistiksi kuviteltu elää vain sitä hetkeä kohti, että saa lasillisen tai kymmenen jne.

Minusta on ihanaa huomata olevansa ihan tavallinen ihminen, eli mikä näkyy ulospäin muille, on se myös se oikea minä. Ei ole mitään sellaista asiaa itsessä tai omassa elämässä, joka pitäisi muilta salata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi