Miten täällä löytää oman aloittamansa keskustelun jälkikäteen? Haku ei toimi?
Ja dilemma on siinä että en löydä kohta tähänkään antamianne vastauksia...
Kommentit (17)
Kirjoita ketjun otsikko hakuun niin toimii.
Tai Googleen näin:
site:vauva.fi joku keskustelussa oleva merkkijono
site:vauva.fi italiansalaatti raskaana
Mä meen aina oman tietokoneeni sivuhistoriaan ja näppäilen sinne hakuun ketjun otsikon sanat, ei tartte olla ees kaikkii sanoja, kunhan alkaa kirjoittaa, niin sivuhistoria sitä mukaa alkaa karsia ja ehdottaa sivuja, joissa on kyseiset sanat tai sananalut
Itse käytän tätä puhelimella ja sivuhistoriasta kaivan. Tai sitten jätän välilehden auki valmiiksi.
Olet iigor iigor iigor iigor iigor
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän tätä puhelimella ja sivuhistoriasta kaivan. Tai sitten jätän välilehden auki valmiiksi.
Oletko persu
kirjoitin hakuun: Unelmatalo Australiassa
ja sieltä se tuli
Googlen kautta löytää paremmin kuin palstan haulla. Tai ehkä sun ketju on poistettu
Haku toimii, mutta vuorokauden viiveellä. Eli huomenna löydät haulla.
Paljon myös häipyy uusia aloituksia. Joku ei tykänny jostain sanasta ja ilmiantaa aloituksen, tai saman tapaisia on liian monta jne. Omia aloituksia on monta kadonnut kuin tuhka tuuleen.
Höh, sivuhistoriahan pyyhitään pois kun selain sulkeutuu.
Kirjanmerkki on hyvä keksintö. Toimii yhdellä klikkauksella.
Vierailija kirjoitti:
Tätä meinasin ehdottaa, mutta nämä uusavuttomat eivät ole koskaan kuulleetkaan niin vanhasta teknologiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä meinasin ehdottaa, mutta nämä uusavuttomat eivät ole koskaan kuulleetkaan niin vanhasta teknologiasta.
Jos noille antaisi oikean kirjan, päästäisiin kuulemaan voivottelua siitä, miten löytää kirjasta sen kohdan, missä oli menossa. Neuvoisivat toisiaan ottamaan kuvan siitä sivusta tai kirjoittamaan paperilapulle sen lauseen, minne jäi.
Voit vaikka kirjautua käyttäjäksi,niin sit löydät helpommin ja kaikki joita kommentoit.