Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
Minua varmasti pidetään vähävaraisena naisena, asun todella pienessä ja huonokuntoisessa yksiössä vuokralla ja pihistelen monissa asioissa. . Minulla on kuitenkin yli 130 000 euroa säästössä tilillä ja osakkeissa.
Olen täysin hetero nainen.
Tyylini ja ulkonäköni on vain sellainen, että näytän stereotyyppiseltä "telaketju-lesbolta", koska minulla on hyvin lyhyet hiukset, en pukeudu naisellisesti ja kroppani on ns. miehekäs, koska harrastan painonnostoa.
Myöskään ammattini ei ole kaikkein naisellisimmasta päästä: roskakuski.
Joku täällä ei voinut sietää koiria. Minä taas en voi sietää koiraihmisiä, hulluja kaikki tyynni.
Olen seurustellut tappajan kanssa ja ottanut vahingossa huumeiden yliannostuksen useasti.
Minusta saa ehkä seesteisen ja hyväntuulisen kuvan. Oikeasti olen todella ahdistunut.
Hengenheimolainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut tulkitaan usein hyvin liberaaliksi hipiksi ensivaikutelman, ulkonäön, puhetavan, asenteen sekä musiikki- ja vaatemaun jne. kulutustottumusten vuoksi.
Olen kuitenkin arvomaailmaltani ilmeisesti ikäpolveani selvästi konservatiivisempi. Äänestän vaaleissa kristillisdemokraatteja. Olen huomannut ihmisten usein pitävän minua ilman muuta vihervasemmistolaisena, jolloin todellisten ajatusteni paljastuminen yllättää.
Olen kyllä hyvin kiinnostunut ympäristöasioista ja pyrin elämään mahdollisimman ekologisesti, mutta tämän ajattelun yhdistymistä konservatiivisempiin arvoihin pidetään ilmeisesti yllättävänä.
Sama taalla! Hauska kuulla etta meita on muitakin!
Täällä kans! olen aika paljonkin ns. viherhippi ja ekopipertäjä. Olen myös poliittiselta kannaltani lähinnä vasemmistolainen. Kaiken lisäksi olen kuitenkin myös syvästi uskovainen kristitty. Käyn kirkossa lähes viikoittain. Itselleni tämä yhdistelmä ei ole ristiriitainen, mutta jostain syystä monet eivät jotenkin tajua sitä ollenkaan. :)
Olen entinen sosiaalihuollon asiakas, mielenterveysongelmainen, erittäin vaikean elämän elänyt, pitkäaikaistyötön, koulu- ja työpaikkakiusattu ja olen tehnyt enimmäkseen duunarihommia, mutta... En ole sielultani mikään duunari, vaan olen runollinen kaunosielu, en ole ikinä bilettänyt vaan pidän rauhallisista koti-illoista, laadukkaasta viinistä, klassisesta musiikista, tasokkaista romaaneista ym. kirjoista, opiskelen epätavallisia ja haastavia kieliä ja harrastan kuvataidetta. Olen lähemmäs 40v, mutta monien mielestä näytän vieläkin alaikäiseltä. WT:n seurassa olen "parempaa väkeä". "Paremman väen" seurassa taas tunnen itseni wt:ksi.
Että olen tehnyt abortin. Olen lapsi rakas, haaveilen avoimesti perheestä ja kerron olevani aborttia vastaan
Toistelen yksikseni samoja sanoja, esim. ”Pas ka Pertti”. Pelkään milloin sanon tuollaista vaikkapa pomon kuullessa työpaikalla.
Käymme anopin kanssa Amsterdamissa 2-4krt vuodessa lomalla. Olemme molemmat korkeasti koulutettuja ja hyvissä työpaikoissa. Coffee shopeissa käynti on meidän loman oikea tarkoitus. Hauskoja reissuja kaikinpuolin. :D
Olen nuori nainen ja pelaan netissä räiskintäpelejä. En kuulema näytä lainkaan henkilölle, joka pelaa tietokoneella. Pelaan myös uhkapelejä.
Olen 40-vuotias, vaikka näytän nuoremmalta. Monet ystäväni ovat 25-vuotiaita opiskelijoita, asun yhden sellaisen kaverin kanssa opiskelijakämpässä. Minulla on vakituinen mutta pienipalkkainen työ. En ole naimisissa, ei ole lapsia. Minulla on joitakin oman ikäisiä kavereita, mutta viihdyn vain paremmin nuorempien kanssa. En haluakaan vakiintua enkä olla samanlainen keski-ikäinen kuin vanhempani olivat.
Viime vuosina ei sentään ole enää pyydetty henkkareita kassalla. Vielä pari vuotta sitten pyydettiin.
Olen nelikymppinen hiljainen toimistohiiri, ei diagnosoituja mielenterveysongelmia ja pahin terveyttä vainoava asia on IBS sivuoireineen. Olen pasifisti empaatikko, ja vältän konflikteja ja draamaa. Viihdyn mieluiten rauhassa kirjojeni parissa. Minua kuvaillaan ujoksi ja lämminhenkiseksi.
Silti, jos tilanne sitä vaatisi, minulle ei tuottaisi mitään ongelmia tai tuskia tappaa joku. Nainen, mies, lapsi, vanhus, aivan sama. Pystyisin laittamaan kylmäksi.
Palkkamurhaaja olisi hyvinkin sopiva ammatti. Jos tietäisin, etten jäisi kiinni enkä joutuisi vankilaan, voisin aivan hyvin vaihtaa toimistotyöt murhanaisen hommiin.
Sopivin varmaan parhaiten töihin mafiaan...
. Minua pidetään vihervasemmistolaisena kukkahattutätinä. Olen rasisti ja haluam Suomen takaisin suomalaisille.
Entinen päihde-elämä, riippuvuudet, pikkurikokset, prostituutio.
Terveisin silmälasipäinen, usein meikitön, marimekon kauluspaidoissa kulkeva, teatterista, taiteesta, oopperasta ja klassisesta musiikista kiinnostunut yliopisto-opiskelija
Olen erittäin hyvin ihmisten kanssa toimeentuleva "elämä hanskassa" ja iloisen oloinen ihminen ja pukeudun fiksusti tilanteeseen kuin tilanteeseen sekä pidän ulkonäöstäni ja hygieniastani aina hyvän huolen ja varjelen tarkoin kielenkäyttöäni muualla kuin kotonani. Töissä saan aina paljon aikaan ja osaan hommani ja työnjälkeäni monesti kehutaan. Kuitenkin kulutan lähes koko vapaa-aikani kotona koneen ääressä surffaillen netissä ja katsellen sarjoja ja elokuvia sekä selaten vauvapalstaa, eikä minulla ole elämää siten, kuten se käsitetään. Kotona en saa useinkaan mitään järkevää aikaiseksi, vaikka kotonani onkin lähestulkoon aina siistiä ja tänne voi pölähtää teoriassa kukavain käymään millä hetkellä tahansa ja uskallan päästää. Koen jossain määrin myös olevani masentunut, koska elämäni ei tyydytä minua. Tuntuu kuin olisi helpompaa olla jokin elämänkoululainen tatuoinneilla ja pitbullilla kuunnellen jotain gangstaräppiä vaimaripaidassa kunnanvuokrarivitalon pihalla koffitölkki kädessä välittämättä koko maailmasta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minua pidetään kilttinä ja sydämellisenä ihmisenä, ja mielelläni autankin, jos vain voin. Mutta olen myös joutunut useita kertoja hyväksikäytetyksi tai vaille vastavuoroisuutta. Vaan minäpä olen kostanut joka kerta - tavoilla, jotka ovat tuottaneet hyväksikäyttäjilleni ja pettäjilleni kärsimystä mutta joita en rupea tässä kuvailemaan tarkemmin.
Sama homma.
Olen kiltin näköinen mies, mutta olen jossain välissä kostanut kaikille minua vedättäneille. En mitenkään laittomasti, mutta joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen klassinen muusikko ja vihaan tähän liittyvää elitismiä. Rakastan soittamista mutta en juuri koskaan kuuntele klassista musiikkia, saati sitten puhu siitä. Inhosin jo opiskeluaikana sitä miten muut saivat tyyliin orgasmeja Beethovenin sonaateista ja mua katsottiin nenänvartta pitkin kun en osannut ulkoa opusnumeroita tai kuuluisien pianistien elämäkertoja. En ikinä käy oopperassa tms. Saan suurta tyydytystä siitä että saan konsertin jälkeen pistää jalat pöydälle ja lukea Aku Ankkoja kaljatölkki kädessä :D
Oletko v s ?
Välillä kun kyllästyn ihmisten narinaan ja kitinään ja pikkuasioista valittamiseen niin toivon, että tulisi sota ja opettaisi ihmisille että huonomminkin voisi olla. Ja samalla oppisivat vähän sitä yhteen hiileen puhaltamista millä itsenäisyys säilytettiin viime sodissa. Ettei aina vaan maailma pyörisi sen oman navan ympärillä.
Minulla on pahat pukamat