Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
Vierailija kirjoitti:
Näytän ihan pulimummolta, naama on punaisenkirjava ruusufinnin takia. En koskaan poistu kotiovesta ilman paksua meikkikerrosta.
Minkä ikäinen olet? Mitä kaikkea olet kokeillut r-f hoitoon?
Näytän ja olen kai aina näyttänyt ulkoisesti ihan joltain tosi hissukalta kirjastotädiltä tms. ja luullaan tyyliin absolutistiksi, mutta olen:
- sekakäyttänyt lääkkeitä ja alkoholia
- juhlinut erittäin railakkaasti
- lähtenyt baarista tuntemattomien miesten luokse panemaan
- pidän vain hyvin rajusta S/M seksistä
- kuuntelen junttimusiikkia ja katson kaikkia tositv-ohjelmia
Vierailija kirjoitti:
Näytän ja olen kai aina näyttänyt ulkoisesti ihan joltain tosi hissukalta kirjastotädiltä tms. ja luullaan tyyliin absolutistiksi, mutta olen:
- kuuntelen junttimusiikkia ja katson kaikkia tositv-ohjelmia
Taidat olla tyyliin vielä aika nuori. Kyllä tuo elämäntyyli alkaa vielä näkymään naamasta muillekin. Alkoholi muuten nostaa naisyen testosteronitasoja, miehistää ja madaltaa ääntä ja lisää panetusta/seksuaalista riskikäyttäytymistä. Kaikkea hyvää valitsemallesi tielle.
N24
Olen se ns. aina iloinen kaupantäti, joka koki juuri niin hirveän eron, että jouduin akuuttipsykiatrian piiriin, en nukkunut viikkoihin ja olin itsetuhoinen/masentunut. Itkin vain lääkärillä, että en vain jaksa tätä pa*kaa enempää.
Saan päivittäin kuulla asiakkailta, miten olen oilealla alalla "kun olen niin aidosti iloinen ihminen aina".
Kadun sitä, että päätimme aviomieheni kanssa hankkia lapsia. Katumuksen kanssa on oppinut jotenkin elämään, ja rakastan tänä päivänä kyllä lapsiani, ja tahdon pitää heistä huolta ja tarjota heille hyvän, turvallisen elämän. Mutta tosiasia ei muutu, eli että jos voisin palata ajassa taaksepäin, en hankkisi lapsia.
Olen surkea sähläri, myöhästelen jatkuvasti, hukkaan tavaroitani, unohtelen tärkeitäkin asioita, enkä saa raha-asioitani hoidettua kunnialla. Olen kunnianhimottomassa ”kutsumustyössä” silkan ajautumisen seurauksena, sitä ennen pitkään työttömänä.
Sain Mensan testistä tulokseksi 140. Itse yllättynyt, mutta kukaan muu tuskin uskoisi. Opin kyllä vaivatta mitä vaan uutta kielistä hitsaamiseen ja olen korkeakoulutettu loistoarvosanoin, mutta en saa taitojani mitenkään käyttöön tosielämässä.
Olen kiinnostunut monistakin asioista - tieteestä, taiteesta ja filosofiasta. Olen armottoman kriittinen itseäni, muita ja yhteiskuntaa kohtaan, mutta en ajatuksiani paljon jaa.
Työkavereiden silmissä olen kiva hymyilevä perusperheenäiti, joka ei juuri osallistu kahvipöytäkeskusteluihin.
Että olen tunteikas & romantikko. Olen vaan saanut rakennettua sellaisen rautamuurin, mistä ei tätä enää ulospäin nää. Muistan kerrankin (lievästi) hymyilleeni töissä, ja heti tuli kyselyä, että mikäs ihme sulla nyt on kun hymyilyttää?
M28
Olen yli kaiken kiinnostunut henkisistä asioista. Uskon moniin sellaisiin asioihin, joita suuri osa pitää hörhöilynä.
Ulospäin olen lähes yhtä materialistisen oloinen tavis kuin kaikki muutkin. Olen kaapissa henkisyyteni kanssa.
Minua pidetään sosiaalisena, opettajani kehuu että minä pidän puheen tuosta vaan. Ei, olen hirveä jännittää ja viihdyn omassa rauhassa. En halua olla esillä. Miten mielikuvat voivatkin olla väärät.
Olen 36v kolmen lapsen äiti, jonka vanhin lapsi jo lähes teini.
Aina kun joku täällä sanoo näyttävänsä/vaikuttavansa ikäistään nuoremmalta, hän saa paljon alapeukkuja. Aivan sama mulle, töissä kuulen jatkuvasti ihmettelyä siitä miten ”vanha” olen niin työkavereilta kuin asiakkailta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- kuuntelen junttimusiikkia ja katson kaikkia tositv-ohjelmiaTaidat olla tyyliin vielä aika nuori. Kyllä tuo elämäntyyli alkaa vielä näkymään naamasta muillekin. Alkoholi muuten nostaa naisyen testosteronitasoja, miehistää ja madaltaa ääntä ja lisää panetusta/seksuaalista riskikäyttäytymistä. Kaikkea hyvää valitsemallesi tielle.
N24
Sinäkö olet sitten mielestäsi niin vanha, että voit noin vain laukoa muille "taidat olla vielä aika nuori"?
Kirjoittelen ennemmin vauvapalstalla kuin kuluttaisin ruuhkavuosien harvat vapaahetket energiasyöppöjen tuttujen seurassa
Täällä on aika paljon masentuneita ja ahdistuneita ihmisiä, mistähän johtuu. Hakeutuuko masentuneet ihmiset tänne keskustelemaan, kun oma elämä on teatteria. Vai elääkö suuri osa ihmisistä ns. Kaksois elämää, toissä yritetään esittää normaalia, vaikka miten ois hankalaa, oikeesti elämässä.
Kirjoittelen täällä AV:lla anonyyminä koska työni vuoksi en voi julkisesti kirjoittaa "rehellisesti", mitä joistakin ihmisistä ja asioista ajattelen.
Kotona puolison kanssa keskustelu on sellaista "On ilmoja pidellyt"-tyylistä tai sitten kuuntelen kun puoliso kertoo kaksi tuntia päivässä kuka sanoi tai ei sanonut tai teki tai ei tehnyt jotain työpaikalla. Niinpä itse haen ne verbaaliset mittelöt ja päänupin tuuletukset täältä foorumilta. Siihen jää vaan helposti koukkuun.
Olen viisikymppinen. Hoidan ihoani hyvin, kalliilla tuotteilla. Kävin myös laserhoidossa 3 kertaa ja uskoin että se auttaa, mutta eipä mitään muutosta tullut. 1200 euroa köyhdyin!
Joillekin ihmisille on tullut yllätyksenä että oon oikeesti taiteellisesti lahjakas. Kun ensin mainitsen taideharrastukseni, saattaa ensin tulla jotain vaivihkaisesti vähättelevää kommenttia, mutta sitten ollaankin ihan ihmeissään kun näytän teoksiani. Terapeuttinikin ihan suoraan sanoi, että luuli mua joksikin "sunnuntaitaiteilijaksi" ennen kuin näki töitäni.
Voi olla, että on toiveajattelua ettei tätä uskoisi musta päältä päin, mutta rakastan anaaliseksiä ja tykkään työntää puolmetristä dildoa itseeni niin syvälle kuin mahdollista :D Olen 21v nainen
Vierailija kirjoitti:
Täällä on aika paljon masentuneita ja ahdistuneita ihmisiä, mistähän johtuu. Hakeutuuko masentuneet ihmiset tänne keskustelemaan, kun oma elämä on teatteria. Vai elääkö suuri osa ihmisistä ns. Kaksois elämää, toissä yritetään esittää normaalia, vaikka miten ois hankalaa, oikeesti elämässä.
Minä ainakin esitän töissä superpuurtajaa, vaikka koko ajan väikkyy mielessä lopullinen sairasloma, jonka jälkeen en ko. yhtiöön enää edes... mitään.
En tiedä hakeutuvatko masentuneet tänne, mutta minä ainakin VIHAAN TYÖTÄNI isolla V:llä, ja odotan innoissani sitä, että yhtiö kaatuu.
Oikeasti olen huippuälykäs. Heittäydyn puolipöljäksi ja puhun höpöjä, etten niin erottuisi joukosta. Teen tavallista tehdastyötä ja sitäkin vähän sinnepäin. Olen siis alisuoriutuja pahan kerran. Opin tämän tyylin jo lapsena, kun huomasin, kuinka vähällä pääsen koulussa, sillä minun ei tarvinnut panna tikkua ristiin, vastailin vain kokeissa jotakin sinnepäin ja pärjäsin keskitasoa paremmin. Minulta puuttuu kunnianhimo kokonaan, mutta äärettömän laiska olen. Teen vain välttämättömän, ja sitten voin keskittää voimani täysillä siihen mistä olen todella kiinnostunut. Siksi pärjään erinomaisesti siinä, missä haluan. Esimerkiksi ATK-kurssilla haukottelin ja venkoilin, ja tein annetut tehtävät muutamassa minuutissa. Sitten olikin lopputunti aikaa seikkailla vaikka kiinnostavilla nettisivuilla. Käytän minimalistista osaa aivokapasiteetistani, ja voisin olla huippunero,jos vain haluaisin.
onneksi olkoon! tuli täyteen :)