Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?

Vierailija
21.05.2017 |

Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.

Kommentit (2821)

Vierailija
1481/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen hiljainen toimistohiiri, ei diagnosoituja mielenterveysongelmia ja pahin terveyttä vainoava asia on IBS sivuoireineen. Olen pasifisti empaatikko, ja vältän konflikteja ja draamaa. Viihdyn mieluiten rauhassa kirjojeni parissa. Minua kuvaillaan ujoksi ja lämminhenkiseksi. 

Silti, jos tilanne sitä vaatisi, minulle ei tuottaisi mitään ongelmia tai tuskia tappaa joku. Nainen, mies, lapsi, vanhus, aivan sama. Pystyisin laittamaan kylmäksi. 

Palkkamurhaaja olisi hyvinkin sopiva ammatti. Jos tietäisin, etten jäisi kiinni enkä joutuisi vankilaan, voisin aivan hyvin vaihtaa toimistotyöt murhanaisen hommiin. 

Sopivin varmaan parhaiten töihin mafiaan...

Olet narsisti aivan liian suurella egolla jota kukaan ei kunnioita syystäkin. Olet luonut itsestäsi vaarallisen kuvitelman mielessäsi joka hyväilee sinun suurta egoa jotta kestät jokapäiväisen nöyryytyksen. Sinusta ei olisi mihinkään ja kirjoituksesi on naurettava. 

Vierailija
1482/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä näyttää kaikki olevan täydellisesti. On kallis talo, autot, kaksi lasta, palju pihalla ja koira. Elämme, niinkuin muutkin.

Paitsi, miehelläni oli salasuhde yhteiseen tuttavaan ja siitä lähtien mies on nukkunut vieras huoneessa.

Pidän häntä maksumiehenä. Ei tarvitse itse tehdä kokopäivätöitä ja mies on ilmainen lapsenvahti, siivooja.

Kerron sukulaisille, ja lapsille suhteesta, jos mies uhkaa lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmiset luonnehtivat minua ujoksi, liian kiltiksi,

Se mitä eivät tiedä esimerkiksi se että olen nuorempana käyttäytynyt väkivaltaisesti poikaystäviäni kohtaan, olen yrittänyt tappaa itseni, viillellyt, polttanut kannabista, pettänyt, kärsinyt ahdistuksesta ja masennuksesta yli puolet elämästäni.

Nykyään tuo on kaikki menneisyyttä (paitsi mielenterveys ei edelleenkään ole priimaa, kuinka voisikaan, mutta todella paljon parempi silti). Outoa ajatella että joskus on edes ollut tuollainen.

Kannan noita asioita sisälläni edelleen kuin raskasta taakkaa.

Vierailija
1484/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pelle kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen hiljainen toimistohiiri, ei diagnosoituja mielenterveysongelmia ja pahin terveyttä vainoava asia on IBS sivuoireineen. Olen pasifisti empaatikko, ja vältän konflikteja ja draamaa. Viihdyn mieluiten rauhassa kirjojeni parissa. Minua kuvaillaan ujoksi ja lämminhenkiseksi. 

Silti, jos tilanne sitä vaatisi, minulle ei tuottaisi mitään ongelmia tai tuskia tappaa joku. Nainen, mies, lapsi, vanhus, aivan sama. Pystyisin laittamaan kylmäksi. 

Palkkamurhaaja olisi hyvinkin sopiva ammatti. Jos tietäisin, etten jäisi kiinni enkä joutuisi vankilaan, voisin aivan hyvin vaihtaa toimistotyöt murhanaisen hommiin. 

Olet narsisti aivan liian suurella egolla jota kukaan ei kunnioita syystäkin. Olet luonut itsestäsi vaarallisen kuvitelman mielessäsi joka hyväilee sinun suurta egoa jotta kestät jokapäiväisen nöyryytyksen. Sinusta ei olisi mihinkään ja kirjoituksesi on naurettava. 

Niin, sinäkään et uskonut, mitä kerroin :D

Minähän sanoin!

Vierailija
1485/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pasifisti ja empaatikko, joka sopisi palkkamurhaajaksi mafiapiireihin. Pelottavan harhaista puhetta.

Ja tässä toinen, joka ei myöskään uskonut. 

Saako tästä jonkin Paras Kaksipuoleinen Kolikko, Kukaan Ei Usko-pokaalin?

Vierailija
1486/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kohtalaisen haastava lapsuus, minut on r.a.iskattu, olen tehnyt abortin, olen sairastanut anoreksiaa, olen lyönyt miestäni (kerran), minulla ei ole lukion jälkeistä koulutusta (loppuun suoritettua..), minulla ei ole ystäviä (mieheni lisäksi), pitkään tein "kakkaduuneja", olen ollut luottitiedoton, p.a. ja koditon.

Aika hyvin neljän lapsen yrittäjä-äidiltä. Moni luullakseni olettaa, että olen elänyt ns. normaalin elämän, omaisuuteni olevan perittyä, minulla olevan akateeminen tutkinto ja varmaan kavereita kun olen nätti ja kiva. Ei ole.

Vierailija
1487/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin ylioppilaskirjoituksissa samana keväänä laudaturin suomessa, ruotsissa, englannissa, ranskassa ja saksassa.

Eipä sitä nykyään varmaan moni heti uskoisi. En päätynyt töihin kielialalle enkä ole jaksanut opiskella kieliä moneen vuoteen.

Vierailija
1488/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti välitä kovin paljoa ihmisistä, jotka luulevat minua parhaaksi ystäväkseen. Oikeastaan nämä ihmiset ovat kaikki jollain tapaa mielestäni ärsyttäviä ja raskaita persoonia, eivätkä muutenkaan kovin minun tyylisiäni, mutta olen heidän kanssaan paremman puutteessa. Perhettäni rakastan aidosti, sekä yhtä oikeasti läheistä ystävää.

Huh, vaikutan omissakin silmissäni nyt aika kamalalta.

Vierailija
1489/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö pettää: en ole ihan niin tollo kuin naamasta voisi päätellä. Yksi äskettäin sukuun naitu mies pitää minua täytenä pönttönä. Kun sitten kävi ilmi muutama harrastejuttuni, joihin tarvitsin tietokonetta ja älypuhelinta monipuolisesti, niin äijä töllötti huuli pyöreänä! Ei hänkään kuulemma niitä sovelluksia ja toimintoja osaa käyttää, miten sitten minä, yksinkertainen aika vanha akkaihminen! Hähhähhää!

Vierailija
1490/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoisesti olen kovassa kunnossa ja minua näkee salilla useita kertoja viikossa. Töissä minut tiedetään siitä, että kuljetan aina eväitä mukana ja syön terveellisesti. 

En ole ikinä kyennyt noudattamaan kuntosaliruokavaliota muutamaa päivää kauempaa tai diettaamaan. Olen kärsinyt ahmimishäiriöstä ja tunnesyömisestä yli 15 vuotta ja yksikin päivä ilman herkkuja on todella vaikeaa. Viime viikolla söin joka päivä suklaata ja 3 litraa jäätelöä, töissä napostelen salaa. Tulen levottomaksi ja ahdistuneeksi jos en syö herkkuja. Olen myös sairastanut masennusta, syönyt lääkkeitä, ollut osastolla ja käynyt läpi 3 vuoden terapiajakson töiden ja koulun ohessa. 

Tämä olisi voinut olla TÄYSIN minun kynästä. Ja ne ihmettelevät katseet, kun näkevät että myös minä herkuttelen (tai juon alkoholia - itseasiassa sitäkin aika usein). Ihmisistä näkee, etteivät usko, kun sanon, että herkuttelen päivittäin.

Vierailija
1491/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkoisesti tyttöpoju, joten monet luulevat, että olen ultramoderni kaikissa asioissa.

Tosi asiassa olen useimmissa asioissa konservatiivi.

Vierailija
1492/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käymme anopin kanssa Amsterdamissa 2-4krt vuodessa lomalla. Olemme molemmat korkeasti koulutettuja ja hyvissä työpaikoissa. Coffee shopeissa käynti on meidän loman oikea tarkoitus. Hauskoja reissuja kaikinpuolin. :D

Jotenkin vaikea uskoa näin kolmen (ex-)anopin kokemuksella, mutta voihan niitä coffee shopeissa viihtyviä anoppejakin varmaan olla.

Omasta tuttavapiiristä saisin huonosti coffee shop seuraa. 

Kun kerroin, että minusta olis "ihan mielenkiintoista vaikka kerran käydä", niin sain osakseni silmien pyörittelyä ja tuomitsevaa tuhahtelua. Kaiken lisäksi yksi "tuomitsija" on kerran löytynyt kadulta (alkoholista) sammuneena ja poimittu sieltä katupartion toimesta vatsahuuhteluun :D

En tiedä onko mielenkiintooni vaikutusta sillä, että olen opiskellut päihdetyötä.

Alkoholia käytän hyvin maltillisesti, 1-3 olutta/siideriä kuukaudessa ja toisinaan saattaa mennä melkein vuosi kokonaan ilmankin.

Jos joskus käyn Amsterdamissa, niin pitää varmaan vaikka yksin käydä sen yhden kerran coffee shopissa kahvilla ja leivoksella :)

Anoppini on elänyt melko hurjan nuoruuden, josta en tässä enempää avaudu ettei tunnisteta. Mutta sen voin sanoa että on maailman paras anoppi. Ja miehet jää kotiin kun me lähdetään reissuun. :D

Vierailija
1493/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkoisesti tosi nuoren näköinen (no en vanha olekaan, mutta en näytä ikäiseltäni.)

Olen aivan nymfo ja katselen himoiten kuumia, jopa nelikymppisiä miehiä, en paheksu julkista k*semista, saatanpa katsoa päinkin (minulla on p*ssaf..issi.)

Ja toinen, mistä kirjoitin aloituksen: tieraivo. Olen normaalisti ihan chilli, mutta ajaessa vtuttaa herkästi (mutta vain aiheesta.)

Esim. En suutu jos lähestyn kauppaa ja sieltä pihalta joku kaartaa eteeni ja ajaa nopeasti pois alta. Sen sijaan jos kaarretaan eteeni matelemaan ja pilataan turvaväli, suutun.

Vierailija
1494/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä suht lihaksikas mies jolla miehekkäät harrastukset ja mielenkiinnot. Seksuaalisesti tykkään alistua naisille ja tälläkin hetkellä lukittuna siveysvyöhön naisen toimesta.

Vierailija
1495/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen, menestynyt koulussa aina hyvin, töissä pidetään tunnollisena, luotettavana ja kilttinä. Valtaosan ajasta elän normaalia perhe-elämää. Käytän kuitenkin satunnaisesti laittomaksi määriteltyjä päihteitä.

Vierailija
1496/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän ihan pulimummolta, naama on punaisenkirjava ruusufinnin takia. En koskaan poistu kotiovesta ilman paksua meikkikerrosta.

Vierailija
1497/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aspergerin syndrooma ja paniikkihäiriö. Inhoan sosiaalisia tilanteita ja en selviä ilman lääkkeitä. Minua pidetään sosiaalisesti taitavana ja hyvänä esiintyjänä.

Vierailija
1498/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalissa palkkatyössä, mutta sivuduunina olen tehnyt ennustajan hommia jo 20 vuotta. Ei siitä oikein kehtaa missään huudella kun ihmiset vois ajatella ties mitä, mutta voin kertoa että olen saanut siitä vähintään yhtä hyvät ansiot kuin tuosta virallisesta työstäkin!

Vierailija
1499/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen pannut äitiäsi joskus aikoja.., kuinka vanha olet?

Vierailija
1500/2821 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan nätti, 28-vuotias nainen. Työelämässä menee hyvin, muut pitävät minua ulospäinsuuntautuneena ja varmaan ajattelevat, että minulla on paljon tekemistä vapaa-ajalla.

Todellisuudessa minulla ei ole yhtään ystävää, ei ketään. Ei ketään, kenelle voisin soittaa ja kertoa, mitä kuuluu. Ainoa ihminen, jonka kanssa soittelen ja joskus vietän aikaa, on oma äitini.

Olen todella yksinäinen. Yksinään en jostain syystä kehtaa käydä missään. Jotenkin sitä tuntee olonsa silloin entistä yksinäisemmäksi ja surkeammaksi, kun olet yksin muiden ihmisten ympäröimänä, jotka eivät ole yksin. En ole käynyt sitten opiskelujen jälkeen leffassa/kahvilassa/baarissa tai missään muuallakaan sen vuoksi.

Usein mietin, miten itseni tappaisin. En sitä kuitenkaan raaski toteuttaa ainakaan vielä, kun minulla on 2 ihanaa koiraa. Mietin, että mitä heille sitten kävisi, jos minua ei enää olisi. En kestä sitä ajatusta, että koirat voisivat olla suruissaan kuoltuani tai sitä, että koirat lopetettaisiin jos minua ei olisi.

Sitten, kun joskus koirista aika jättää, tulen mitä todennäköisemmin toteuttamaan suunnitelmani. Elämä ei ole elämisen arvoista näin.

Kuulostat masentuneelta. Onko sulla varaa terapeuttiin? Olen terapiassa, koska kaipaan juttuseuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi