Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?

Vierailija
21.05.2017 |

Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.

Kommentit (2821)

Vierailija
741/2821 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä ja vieläpä 30 eri miehen kanssa! Olen ihan helvetin ruma (iso nenä, miesmäiset kasvot, pitkä otsa, paljon pisamia) ja täysin tissitön ja lihava nainen. En voi itsekään uskoa että noin moni mies on yhtynyt muhun.

Vierailija
742/2821 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut juoppoputkassa yön. Olin silloin alta 20v ja en pysynyt tolpillani.

Aamulla kyllä hävetti ja hävettää vieläkin, en siis ole kertonut kenellekään ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/2821 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin ahmimisesta, en ole ahmimishäiriöinen mutta ehkä buliimikko, en kuitenkaan siis oksenna vaan liikun ylipaljon estääkseni lihomista. Olen ulkomuodoltani tosi hoikka ja sporttinen, siis näin minulle sanotaan ja näin myös hyvinä päivinä itseni näen, eli kukaan ei varmasti uskoisi jos kertoisin että tyyliin kerran viikossa syön litran jäätelöä, kokonaisen pullapitkon ja pussin suklaata kerralla. 

Vierailija
744/2821 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin vihaan ihmisiä ja varsinkin tyhjännaurajia!! ainoat kestä välitän on kaksi kissaani, rakastan eläimiä enemmän kuin yhtäkään ihmistä! ja kyllä! olen masentunut!

Vierailija
745/2821 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on monia:

Olen oikeasti ihan fiksu, sillä tavoin siis että kirjoitin viisi laudaturia. 

Rakastan norjalaista black metallia. 

Käytän nuuskaa.

Vierailija
746/2821 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön ja oksennn yhden Ben&Jerry purkin päivässä.

Tulee melko kalliiksi...

Vierailija
747/2821 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi miestä.

Vierailija
748/2821 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen veemäinen ihminen ja vihaan kaikkia. päällepäin olen tavallinen nörtti.

Vierailija
749/2821 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut juoppo. Ajattelin jatkuvasti vain viinaa. Oon ollut kait 7 kertaa putkassa ja oon siis nainen. Heräsin mistä sattuu. Nykyisin oon absolutisti neljän lapsen äiti. Absolutisti oon koska en voi ottaa yhtään tai herään kuset housuissa seuraavana päivänä.

Vierailija
750/2821 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etten ole vielä kuollut

Vierailija
751/2821 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voimakas ja ja herkkävaistoinen siro nainen. Tätä eivät ihmiset ensivaikutelman perusteella näe.

Onneksi olen äärimmäisen oikeudenmukainen ja lähtökohtaisesti ystävällinen, sillä liian huonoin ihmiskokemuksin ja epävakaalla persoonallisuudella olisin varmasti vaarallinen. 

Tavallaan ymmärrän psykologiaa joka johtaa joukkotapaturmiin ja terrorismiin. Ilman ihmisten ymmärtämistä ja sitä vähäistä hyvyyttä saattaisin osallistua äärimmäisiin tekoihin.

Vierailija
752/2821 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvännäköinen, töissä pukua käyttävä mies ja ajan audi Q7:lla. Kotiin kun pääsen käytän lähes kaiken vapaa-aikani tietokonepelaamiseen, en käy koskaan missään ulkona.

Vierailija
753/2821 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tyopaikalla ja kavereiden edessa terveyden ja fitneksen perikuva ja monet kehuvat ulkonakoani. Pitka tumma suomalainen mies (Asun Irlannissa). Vapailla vetelen kunnon 24/7 juoppoputkia omalla sohvalla enka vastaile puhelimeen. Alkukesasta putki paattyi parin paivan oksenteluun ja toissa kysyttiin jalkeenpain olenko ensisestaan "kiristinyt". Jep, painoa lahti 4kg vodkakuurilla.

Siinä on miehen puhetta :)

5/5 

Vierailija
754/2821 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut itseäni huomattavasti nuorempaan mieheen. 

Vierailija
755/2821 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni eivät usko, että mulla on todella hyvä työpaikka ja mulla on paras palkka meistä kaikista, koska olen rähjäinen luuseri ja kaikkein vähiten koulutettu, enkä osallistu heidän keskusteluihinsa akateeminen elämän "hienouksista".

Työpaikalla olen vahva menestyjä, hypetetty "superlöytö", siellä eivät uskoisi, että olen yksinäinen sikolätissä asuva 3 vuotta sitten tapahtunutta eroaan edelleen poteva surkimus.

Mitä työtä teet?

Kiinteistösijoitusta.

Vierailija
756/2821 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osoita julkisesti kiinnostusta naisiin ollenkaan, vaikka hetero olenkin. Tulen olemaan lopun elämääni yksin, ja olen hyväksynyt asian. 

M/37

Vierailija
757/2821 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työpaikalla se työpaikan hissukka, joka ei puhu eikä pukahda. Ja jos pukahtaa niin kaikki käy ja olen todella ystävällisen oloinen. Oikeasti mietin mielessäni kuinka idiootteja ihmiset välillä ovat. Minulla on isot mielipiteet ja olen aika negatiivinen ihminen, jota ei päälle päin uskoisi. Ehkä vuosien kiusaaminen on tehnyt tehtävänsä ja minusta on tullut vittumainen ihminen.

Vierailija
758/2821 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut selibaatissa yli 6 vuotta ja harrastanut seksiä alle 10 miehen kanssa.

Nyt 46 v. ikäisekseni hyvässä kunnossa, urheilullinen, kivat luomurinnat, pitkät hoikat sääret, paksu tukka, sini silmät,  alta nelikymppisenä olin vielä pelottavan hyvännäköinen ja silloinkin olin parisen vuotta selibaatissa. Muuten nuorena ihan pitkässä avoliitossa mikä osittain selittää vähäisen partnerien määrän.

En juo enkä polta, niin en oo kovis. Kai se selittää asian mut on hankalaa kun sisältä nörtti ja päältä upea. Onneks aika tekee tehtävänsä.  Mut sitä just, että ei päältäpäin uskoisi. Kerran jos toisen itkenyt terapeutille ja ne luulivat minun valehtelevan ulkonäön perusteella. En kyllä valehtele nyt tätäkään juttua! Eikä tarvii mennä enää terapiaan.

Kun menen uusiin porukoihin, esim uusi työ  niin kaikki aina olettaa että olen normi naimisissa perheellinen ja menee tosi hyvin.  Nuorena esitin ehkä jotain mutta mielestäni en ole enää vuosikausiin yrittänyt... Ei kukaan usko että lapsettomuuteni johtuu vähäisestä seksistä ja huonosta onnesta. Asunut aina pk-seudulla ja harrastanut montavuotta netti"deittailua". Ennen kävin baareissa mutta ei vaan oo ikinä käyny mikään flaksi 25 ikävuoden jälkeen.

Vierailija
759/2821 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumekokeilut, masennus..

Olen semmonen kaikkien kanssa juttuun tuleva aikaansaava ripeä tehopakkaus monien silmiin (tästä on annettu ihan naamatusten palautetta monia kertoja) koska pystyn skarppaamaan ulkomaailmassa mutta kotioloissa vaan olen zombina, turrutan päätä alkoholilla, netflixillä tai internetillä. Teen kaiken viime tipassa vasta kun on ihan pakko. Olen myös nettiriippuvainen.

Vierailija
760/2821 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut viimeksi 6 vuotta sitten. Harrastan seksiä kerran vuodessa, koska on vaikea löytää ketään.

Olen kolmekymppinen pitkä, kaunis, mukava, hauska ja hoikka nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi