Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?

Vierailija
21.05.2017 |

Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.

Kommentit (2821)

Vierailija
721/2821 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt rankan elämän ja koko aikuisuus ja teini-ikä on mennyt enemmän tai vähemmän sairaana ja köyhänä. Siitä huolimatta työttömyyttä lukuunottamatta puitteet ovat ok ja näytän siistiltä ja olen suht avoin.

Vierailija
722/2821 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika ujo ja arka, enkä vaikuta välttämättä kovin sosiaaliselta, en ole sellainen "aina iloinen" ulkonaisesti. Mutta oikeasti olen todella onnellinen ja iloinen, mulla on ihana mies ja lapset ja muutama läheinen ystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/2821 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on osakesijoituksia ja talletuksia yli 100 ke arvosta. Pukeudun halpahallin rytkyihin ja ajan Toyotalla. Elämäni vaikuttaa ulospäin niukalta mutta todellisuudessa pärjäisin ilman työpaikkaa.

Vierailija
724/2821 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisimmässäni vihaan noita ihmisiä joita töissäni kohtaan ja toivon heille kaikkea pahaa. Eivätkä he aavista mitään. Minulla olisi mahdollisuus vaikuttaa moneen asiaan jos jonakin päivänä inhoni heitä kohtaan käy hallitsemattomaksi.

Vierailija
725/2821 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uhkapelaaja!

Vierailija
726/2821 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiltin- ja ujonoloinen, silmälasipäinen pikkuinen nainen. Pyöritän tunteettomasti hirveää liutaa miehiä, en halua kenenkään kanssa suhdetta, mutta pidän huomiosta.

Vierailija
727/2821 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se et mulla on tosi huono itsetunto ja oon masentunu ja koko elämä on päin perset..

Vierailija
728/2821 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen entinen alkoholisti,lapseni on ollut lastenkodissa,olen velkajärjestelyssä eli luottotiedot menneet .Olen myös syömishäiriöinen ja inhoan ihmisiä.

Olen töissä lastenhoitajana.

Sinut minä taidan tietää, aika hyvinkin. Tsemppiä! En uskalla paljastaa kuka olen, mutta lapsellasi menee nykyään hyvin, eikö vain? 

Haha mä taidan kanssa tuntea tämän ihmisen.

Tunnenkohan myös sinut?

Vierailija
729/2821 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alkoholin suurkuluttajia.

Muut näkevät vain hyväkroppaisen ja terveelliset elämäntavat omaavan perheenäidin joka treenaa 8h viikossa

Sama, tosin ilman lapsia. Elän terveellisesti, urheilen 5-8 h viikossa, teen puolipäivätöitä ja opiskelen yliopistossa. Silti olen vakavasti alkoholiongelmainen. Jää nähtäväksi, kuinka pitkään tätä palettia on mahdollista pyörittää.

Vierailija
730/2821 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana lupaava tulevaisuus.

Vierailija
731/2821 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt taloudellisesti hyväksi kaikkia lähelläni olevia ihmisiä ja saanut sillä omaisuutta kartutettua.

suhteissani en ole koskaan ollut uskollinen.

Olen myös työssäni puhunut itseni parempaan asemaan valehtelemalla.

Ei muuten uskoisi päällepäinjos näkisitte.

T:kiltti ja ujo symppismies

Vierailija
732/2821 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyopaikalla ja kavereiden edessa terveyden ja fitneksen perikuva ja monet kehuvat ulkonakoani. Pitka tumma suomalainen mies (Asun Irlannissa). Vapailla vetelen kunnon 24/7 juoppoputkia omalla sohvalla enka vastaile puhelimeen. Alkukesasta putki paattyi parin paivan oksenteluun ja toissa kysyttiin jalkeenpain olenko ensisestaan "kiristinyt". Jep, painoa lahti 4kg vodkakuurilla.

Vierailija
733/2821 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa huomata olevansa varsin tavallinen ihminen ilman mitään syviä salaisuuksia. Sitä on sellainen kuin on, ja se oikea minä näkyy myös muille.

Ole onnellinen, olet onnekas. Joskus elämässä tapahtuu vain niin kipeitä asioita ja isoja vastoinkäymisiä, ettei niistä halua puhua, jotta ei enää sattuisi enempää.  Ja kyllä, joskus tekee myös sellaisia valintoja, joita ei halua muille paljastaa.

Vierailija
734/2821 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen painostanut naisystäviäni abortteihin ja sen jälkeen lempannut heidät.

Ja vain siksi koska se on niin helppoa.

Vierailija
735/2821 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ja oksennn yhden Ben&Jerry purkin päivässä.

Vierailija
736/2821 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen vanhustenparissa ja työelämässä olen saanut hyvää palautetta, siitä kuinka tunnollinen,kiltti ja vastuullinen olen. Vapaa ajalla käytän erilaisia vahvoja rauhoittavia- ja kipu lääkkeitä päihtymystarkoitukseen. Olen ollut jo monta vuotta kolmio lääkkeiden väärinkäyttäjä.

Vierailija
737/2821 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei mulla muuta, mutta fantasioin erinäisten poliitikkojen, yritysjohtajien tai vain ihan menestyksen myötä ylimieliseksi muuttuneiden ex-luokkakavereiden tappamisesta. Varmaan aika tavallista, mutta ehkä ei uskottaisi juuri minusta silti.

Vierailija
738/2821 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei mulla muuta, mutta fantasioin erinäisten poliitikkojen, yritysjohtajien tai vain ihan menestyksen myötä ylimieliseksi muuttuneiden ex-luokkakavereiden tappamisesta. Varmaan aika tavallista, mutta ehkä ei uskottaisi juuri minusta silti.

Siis MITÄ? O_O Oon ollut koulukiusattu ja mut on kerran pahoinpidelty ja raiskattu, enkä fantasioi minkäänlaisesta väkivallasta.

Vierailija
739/2821 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rahaa, vaikkei sitä päällepäin uskoisi. Nautin vaatimattomasta elämäntavasta, vapaaehtoisesta köyhäilystä. Mitä säästeliäämmin pystyn elämään, sen enemmän koen tyydytystä, ja mitä isommaksi pankkitilini saldo kasvaa, sen vahvemmaksi tunnen itseni.

Vierailija
740/2821 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana jonkin aikaa itseäni paljon vanhemman miehen alistuva kumppani, en nyt keksi parempaa siivoa ilmaisua asialle. Suhde oli pelkästään fyysinen ja loppui lopulta, kun halusin "normaalin" parisuhteen. Nyt tuosta on vuosia aikaa ja edelleen muistelen lämmöllä. Vaikka en saanut / halunnut elää tuota elämää ikuisesti, sain edes hetken elää todeksi fantasiaani. Olen siitä onnellinen. En silti vaihtaisi nykyistä perhe-elämää pois.

Olen aika hiljainen harmaavarpunen, joten oletan että tätä ei minusta uskoisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä