Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
Olen aina ollut syrjitty ja kiusattu.
Olen ulospäin lempeä, ystävällinen ja kohtelias vaikka todellisuudessa minut on diagnosoitu psykopaatiksi
Olen ulospäin lempeä, ystävällinen ja kohtelias vaikka todellisuudessa minut on diagnosoitu psykopaatiksi
Olen saanut positiivista palautetta työntekijänä, mutta työni on minulle lähinnä pakkopullaa.
Siviilissä esitän reipasta ja postiivista, vaikka todellisuudessa olen väsynyt, kyllästynyt ja melko yksinäinen.
Valehtelen kyselijöille, että äitini kuoli äkilliseen sairaskohtaukseen, vaikka todellisuudessa hän oli alkoholisti, joka teki itsemurhan.
Olin ala-asteella pitkään koulukiusattu ja se vaikuttaa edelleen ajatusmaailmaani ja itsetuntooni. Yritän peittää mm. heikkoa itsetuntoani laittautumalla kauniiksi ja pukeutumalla mielestäni hyvällä maulla.
Minulla on ollut kaksi keskenmenoa, ensimmäinen rv8 ja toinen rv16.
Mutta näin se on useammilla meistä, että ulkoinen olemus tai teot eivät todellakaan kerro koko totuutta. Oman taustani tietäen, en ole pitkään aikaan tehnyt johtopäätöksiä toisista ihmisistä kuulopuheiden tai ulkonäön perusteella. En myöskään tuomitse tai puhu pahaa toisista selän takana. Elämä opettaa. Niin hyvässä kuin pahassa.
Olen kiltin näköinen ja hempeä. Rakastan pikkukakkosta. Mutta kuuntelen myös raskasta rokkia. Klassinen musiikki on henkireikä. Kirjoitan runoja. Ja olen herkkä. En ymmärrä tuosta erityisherkkä vouhotuksesta mitään. Uiminen järvessä syvissä vesissä ja kylmissä. Parhaat uintiretket ovat tulossa. Osaan olla myös kova ja kylmä. Kovinkaan moni ei ole tullut tuntemaan kaikkia puolia minussa.
sama juttu! kuulemma niin sosiaalinen ja itsevarma.
Mulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö ja olen vakavasti masentunut. Sairaalahoidossa tällä hetkellä. Ulkoisesti en kuulemma vaikuta masentuneena tai sairaalta.
Vierailija kirjoitti:
Olen myynyt seksiä.
No tuota nyt tekee joka toinen nykyään.
hanging around kirjoitti:
Minulla on 24 cm kalu vaikka olen 165cm pitkä
Sitä ei mitata häntäluusta.
Moni yllättyy tieto- ja sivistystasostani ja hyvästä käytöksestä. Usein minua pidetään oletuksena lähes tyhmänä junttina.
Olen perheellinen ja osittain aika vanhanaikainenkin. Tyyli, olemus, persoona ja ikä voivat ilmeisesti saada olettamaan toisin.
Ihanaa huomata olevansa varsin tavallinen ihminen ilman mitään syviä salaisuuksia. Sitä on sellainen kuin on, ja se oikea minä näkyy myös muille.
Järkyttävää, miten monet meistä joutuvat esittämään iloista ja pärjäävää, vaikka ovat henkisesti rikki.
Kiitos tästä kuulunee näille positive thinking -hihhuleille.
Tsemppiä kohtalotovereille!
Suunnittelen tappavani itseni parin vuoden sisällä kunhan olen ensin erkaantunut perheestäni ja tuttavistani. "Muutan" sitten ulkomaille ja menen köydenjatkoksi jonnekin mistä ei tulla löytämään ainakaan 10 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Se, että olen vasenkätinen.
Oletko aina muiden läsnäollessa tekemättä mitään käsilläsi? Eipä taida montaa helpommin havaittavaa ominaisuutta olla, jonka voi havaita päällepäin, kuin vasenkätisyys.
t: umpivasuri
Omistan useita käsilaukkuja, hyvälaatuisiakin.
t. se rekkalesbon näköinen tyyppi.
Olen aika kaunis, hauskan ja normaalin oloinen nuori nainen, opiskelen ja olen ihanassa suhteessa elämäni rakkauden kanssa. Tulen "hyvästä" perheestä ja vaikutan sellaiselta todella onnekkaalta tyypiltä. Ulospäin elämäni vaikuttaa ihan täydelliseltä.
Tosiasiassa jäin lapsena ja nuorena täysin ilman huomiota ja rakkautta vanhemmiltani, isäni pahoinpiteli minua henkisesti ja fyysisesti, kuulin jatkuvasti ala-asteikäisestä lähtien kuinka minun pitäisi tappaa itseni ym. Harkitsin itsemurhaa monta vuotta. Teininä aloin juoda holtittomasti ja hain rakkautta ja huomiota miehiltä, ja mulla on ollut n. 60-70 seksikumppania.
Olen nykyään tosi yksinäinen, koska minun on vaikeaa päästää ketään lähelleni ja avautua. Olen onnellinen monista asioista elämässäni, mutta välillä edelleen ajaudun masennukseen enkä tiedä pääsenkö koskaan lapsuuden traumoistani eroon. Mieheni tietää kaikesta ja rakastaa mua ehdoitta, hän on paras ihminen ketä olen ikinä tavannut.
Olen myynyt seksiä.