Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
Minä olen masentunut ja köyhä kuin kirkon rotta. Kukaan ei tiedä.
Olen ihmisvihaaja.
En halua kellekään pahaa, päin vastoin - toivon muille pelkkää hyvää. Silti en voi sietää kuin muutamaa harvaa tyyppiä. Näyttelen ilmeisesti kohtuullisesti, koska olen kuullut että minua pidetään ihan iloisena ja helposti lähestyttävänä tyyppinä.
Vierailija kirjoitti:
Kiihotun kiviajoista
En ymmärtänyt.
Mulla on yli 200te tilillä rahaa
Jos selviäisin rangaistuksetta listisin monia ihmisiä. Osan siksi että ovat pahoja, osan siksi että heidän mielipiteensä ovat niin kaukana faktasta kun on mahdollista.
Muutama henkilö levittelee perättömiä, että käytän rauhoittavia ja olen mukamas ollut mielisairaalassa hoidossa. Luulijoiden pitäisi todistaa väittämänsä, mutta eipä löydy " miestä". Voin itse todistaa kohdaltani sen, että olemiseni on työtodistuksina ja työeläke tiedoissa.
Vien 3-vuotiaan lapseni lyhyeksi päiväksi päivähoitoon jos minulla on arkivapaa. Pötköttelen muutaman tunnin katsoen netflixiä, laitan parille päivälle ruoat, pesen pyykit ja siivoan.
suku luulee meitä persaukisiksi.... kun tuli yt v. 2009, niin lähdin vapaaehtoisena putkeen. Suku luulee että sain lopputilin. No, tietysti sain, kun itse halusin.
Mutta en tod. olisi lähtenyt jollei olisi oikeasti ollut varaa lähteä.
Sellainenkin sukulainen kävi kylässä, joka ei vuosiin käynyt, utelemassa, sainko lopputilin. Vähän venähti kun kuuli, että itse halusin.
Jo aiemmin kun autoa vaihdettiin, niin kävi em. sukulaisten poika kyselemässä, koska rahoitusyhtiö hakee pois....
Samoin kun kävin lääkärissä kainalossa olevaa pattia näyttämässä, ja tämän saman pojan äiti sattui samaan aikaan, kerroin tietysti miksi menen lääkäriin, ei mennyt kuin pari päivää, niin poika tuli kysymään, koska kuolen syöpään...oletus heillä oli että se patti oli syöpää, vaikkei sinnepäinkään.
Nämä pari viimeksi kertomaani tapahtui jo paljon aiemmin, liki 40v. sitten.
Tämä ruova on hoitokodissa aivokasvaimen takia, poika on velkahelvetissä, lopun ikänsä maksaa velkojaan.
Ajoittain kuitenkin käy vihjailemassa ennakkoperintöä...jota ei tule saamaan ikinä, siitä on huoli pidetty.Meillä ei ole lapsia, joten ottajia piisaa suvussa.
Lähempänä sydäntä on kuitenkin eläimet, eläinsuojelu.
Että en pidä koiristani. Ja olen saanut ehdollista tapon yrityksestä. Minut tunnetaan kilttinä ja hyväsydämisenä ihmisenä, mitä osin olenkin...
Kuvittelen poistavani kaikki "lusmuilijat" katukuvasta kuuden jalan syvyyteen.
Minulla on kiihkeä suhde anopin kanssa. Ei uskoisi anopistakaan päällepäin, että on säätää vävyn kanssa. Ulkoisesti eletään oikein idyllistä perhe-elämää, jossa isovanhemmat ovat lähellä. Suhde alkoi eräänä saunailtana. Anoppi tuli selänpesuun.
Jostain syystä tuntuu, että minua pidetään jotenkin pienituloisena vaikka varallisuutta on niin paljon ettei tarvitse töitä tehdä. Käytän aina siistejä, uusia tai uudenveroisia merkkivaatteita, kroppa on timmissä kunnossa kun on hyvin aikaa treenata. Kaulasta ylöspäin näytän varmaankin normi setämieheltä ja päälakikin kaljuunttuu mutta näillehän en itse mitään voi. Kaupoissa tuntuu, että myyjät alkavat esittelemään aina jotain hinnat alkaen malleja. Opastan heidät sitten itse oikeille osastoille. Sitten kun kassalla heitän tiskille platina-Amexin niin alkaa pikkuhiljaa putoamaan, että setämiehelläkin voi olla massia.
Se, että minulla on 22cm pitkä kÿrpä
Olen hirveissä veloissa ja masentunut.
Vierailija kirjoitti:
Olen ujo, introvertti, mt-ongelmainen (mm. masennus ja ahdistuneisuushäiriö) ja välttelen sosiaalisia kontakteja koska koen ne epämukaviksi, vaikka kollegoiden mielestä olen iloinen ja ekstroverttinen.
Sama! Sekin tuntuu yllättävän että minulla on lapsia. En tiedä miksi.
Mulla on kultaharkkoja kotona 9kg
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kultaharkkoja kotona 9kg
Minkä kokoisia ne on?
Olen 63v mies ja ulospäin ihan ikäiseni näköinen. Kuitenkin olen seksuaalisesti hyvin aktiivinen. Haluan rakastelle päivittäin. Vaimoni ei enää jaksa samaan tahtiin. Ulkopuolisia suhteita on vaikea hankkia tällä lookilla. Kaikki naiset pitävät mukavana mutta seksiä kukaan ei ehdota. Jossain treffipalstalla nauretaan kun 63v väittää haluavansa naida joka päivä.
Olen jo kirjoittanut tähän ketjuun pari kertaa joskus paljon aiemmin, mutta kerrataan vielä. Eli minulla ei ole yhtään ystävää ja olen yksinäinen aika nuori nainen. Pitkän aikaa on ollut tilanne sama ja en muista edes sitä miltä tuntui kun oli kaveri, kun niin pitkä aika siitä. Samalla olen neitsyt ja en ole koskaan seurustellut. Pelkään ihmisiä ja miesten kanssa en osaa toimia yhtään. Häpeän itseäni ja samalla pelkään eri tilanteita muutenkin. Koen olevani outo ja surkea ihminen. Tuskin kukaan olettaisi ainakaan tätä kaikkea minusta.