Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?

Vierailija
21.05.2017 |

Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.

Kommentit (2821)

Vierailija
2201/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan nähnyt naista alasti.

Vierailija
2202/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan seksiä ehkä kerran vuodessa, jos joku tarpeeksi humalainen nainen tekee aloitteen. Lähes aina joku lihava ja/tai umpijuoppo. Toista kertaa en pysty/halua sellaista panna. Haluaisin myös mieluummin parisuhteen kuin pelkkää seksiä.

Ulkonäköäni on kehuttu maasta taivaisiin valehtelematta useita satoja kertoja. Ehkä jopa yli tuhat kertaa. Saan jatkuvasti päät kääntymään, mutta kukaan ei silti lähesty.

T: ujo M35

Tämmöisen miehen💕 kun saisin, jotenkin, omasta ujoudestani huolimatta....

Saiha se Jane Tarzanin. Vai Tarzan Janen. Tää o Jane,sitä ei muut kundit pane,hep hei! On patalappu vaan munieni eessä mulla,mut pian on Janella uunissa pulla! Heh hei! Ei haittaa vaikka hartioilla roikkuu Sheetah,kun täsä mä pökköä pesään laitanh! Heh heh hee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2203/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ja mulla on kotona kinkykaappi makuuhuoneessa. Viikolla ollaan hillittyjä pukuihmisiä, viikonloppuna esiin tulee lateksi ja nahka, verkkosukat, korsetit ja huikean korkeat korot. Kotiin on hillitysti piilotettu kalusteet ja kiinnikkeet, jotka otetaan esiin meidän leikkeihin. Käydään (normiaikaan) ulkomailla rentoutumassa omana itsenämme.

Vierailija
2204/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lyhyt, mutta mulla on ihan jäätävä kulli.

Vierailija
2205/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt läpi helvetin mielenterveysongelmien ja alkoholiriippuvuuden vuoksi. Nykyään kukaan tuntematon ei voisi ikinä arvata, mitä olen kokenut ja mistä selvinnyt. Elän tavallista perhe-elämää.

Tästä tuli mieleen se kun kävin keskivaikean masennusdiagnoosin ryhmäterapiassa. Ekalla käynnillä vetäjä kehotti meitä katsomaan toisiamme sillä silmällä että mikä teitä yhdistää, tällä teemalla. Parhaamme yritettiin, mitään ei huomattu. Tehopaussin jälkeen vetäjä sanoi "Niin, ei sitä tosiaan näekään mistään". Opetus numero yksi.

Vierailija
2206/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lopen kyllästynyt nykyajan puheeseen siitä, että on satoja sukupuolia. Kaikki loukkaantuvat pienimmästäkin inahduksesta ja toiset vielä loukkaantuvat joidenkin toisten puolesta. Kieli täytyy pitää keskellä suuta, ettei vahingossakaan mene käyttämään jotain kiellettyä sanaa tai ilmaisua.

Ulospäin annan ymmärtää olevani suvaitsevainen ja kannustavani ja ymmärtäväni kaikkia. Lähinnä siksi, että olen aika kiltti ihminen enkä kestä ajatusta siitä, että pahoittaisin jonkun mielen. Mutta silti alkaa kypsyttää tämä touhu kun ei siinä ole enää mitään järkeä.

Oikeasti, minkälaisissa piireissä te liikutte jossa loukkaannutaan yhtenään kaikesta? Oma tuttavapiiri on aika värikäs, löytyy homoja, lesboja, trans-ihmisiä, sukupuolensa korjanneita, ihmisiä monesta etnisestä taustasta, enkä ole koskaan todistanut kenenkään loukkaantuvan mistään sanamuodosta tai ilmaisusta tai "kielletystä" sanasta.

Etsikää parempaa seuraa.

Ei pidä paikkaansa mitä sanoit, ellet työskentele mestassa jossa on noita immeisiä, esimerkiksi Setassa.

Vierailija
2207/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ovat kirjoittaneet masennuksesta ja itsetuhoisuudesta hyvinvoivan ulkokuoren alla. Jo kommenttuen määrästä huomaa, että tällaiset kokemukset ovat melko yleisiä, vaikka itsestä voi tuntua, ettei kenelläkään muulla ole vastaavaa tilannetta ja tämä ajatus saa peittelemään omaa kipua. Joku suosittelikin jo kirjoittamansa tekstin näyttämistä ammattilaiselle ja samaa suosittelisin minäkin. Esim. SOS-kriisikeskuksesta voi saada hyvää tukea ilmaiseksi sekä kasvokkain tapaamisilla että puhelimitse.

Vierailija
2208/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, yleensä kerrotaan, että kääpiöillä onkin.

Vierailija
2209/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että oon neitsyt vielä näin 36 vuotiaana. Kukaan ei uskois, koska olen päällisinpuolin kuin kuka tahansa kolmekymppinen nainen..meikkaan, laitan hiukset ja tykkään pukeutumisesta. En siis erotu kaduntallaajista mitenkään. En näytä jotenkin nuhjuiselta ja syrjäytyneeltä tyypiltä tms mitä nyt vois tän ikäisestä neitsyestä kuvitella...

Täällä myös toinen 36-vuotias neitsyt.

Täällä kolmas, ikä 40 vuotta. Syntymäpäiväni on torstaina, 41 :)

Vierailija
2210/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äiti ja rakastan äitiyttä. Ihmiset aina hämmästyy.

Vierailija
2211/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aikoinani Eva-yksikössä ja Niuvassa vakavan rikoksen takia.

Vierailija
2212/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan seksiä ehkä kerran vuodessa, jos joku tarpeeksi humalainen nainen tekee aloitteen. Lähes aina joku lihava ja/tai umpijuoppo. Toista kertaa en pysty/halua sellaista panna. Haluaisin myös mieluummin parisuhteen kuin pelkkää seksiä.

Ulkonäköäni on kehuttu maasta taivaisiin valehtelematta useita satoja kertoja. Ehkä jopa yli tuhat kertaa. Saan jatkuvasti päät kääntymään, mutta kukaan ei silti lähesty.

T: ujo M35

No itse saan kerran viidessä vuodessa, ulkonäköäni ei ole kehuttu tuhatta kertaa, mutta usein kuullut kommentteja tuosta. En uskalla lähestyä ketään ja niinpä jää vain katseluasteelle. Etsin parisuhdetta ja niinpä en ole edes kiinnostunut pelkästä seksistä - tai siis no olenhan minäkin vain mies, mutta parisuhde lähinnä mielessä ;) ja ollut aina.

Kaipa sitä saisi joltain, jos viitsisi yrittää, mutta parisuhde onkin vähän hankalampi juttu. Jännittää ihan älyttömästi mennä juttelemaan jollekin tuntemattomalle naiselle - voin jutella niitä näitä kenen kanssa vaan, mutta jos näen silmiäni viehättävän naisen, ei tule mitään.

Kyllä mua joku joskus uskaltaa lähestyä, mut tietty harvemmin. Joskus toki ja mitä vahvempi humatila sitä todennäköisempää, et joku tulee puristelemaan tms. Kiva, et tällaisia muitakin.

T. M38

Vierailija
2213/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin käymään ketjua läpi kun muistaakseni olen tähän vastannut joskus. Kirjoitin sinne silloin, että olen tappanut ihmisen jäämättä siitä kiinni. Nyt kirjoitan; olen aiheuttanut kahden ihmisen kuoleman enkä ole saanut mitään rangaistusta. Enkä saa. Koen, että ylempää minua suojellaan ja voin tehdä ihan mitä vain. Jos joku tulee tielleni se kuolee. Näin ollut kauan.

Kerran vastaat teoistasi Jee,suk- n tuomioistuimen edessä. Sieltä et luistele karkuun. Mutta vielä on armon aikaa, tee parannus ja etsi oikeasti totuutta. Paha saa kerran palkkansa.

Vierailija
2214/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn seksiä. Ei sitä päällepäin varmaan uskoisi. Olen sellainen kiltin ja tavallisen näköinen. Pukeudun ihan tavallisesti ja olen kohta 40v. Vartalo on kyllä kuosissa, mutta ei se herätä huomiota tuolla kadulla kulkiessa.

Ja teen tätä omaksi iloksi, pidän seksistä. Ja jos siitä rahaakin saa, niin mikä ettei.

Vierailija
2215/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen metallimusiikkia, vaikka kenellekään se ei tulis edes mieleen ellei asia tule puheeksi

Vierailija
2216/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin käymään ketjua läpi kun muistaakseni olen tähän vastannut joskus. Kirjoitin sinne silloin, että olen tappanut ihmisen jäämättä siitä kiinni. Nyt kirjoitan; olen aiheuttanut kahden ihmisen kuoleman enkä ole saanut mitään rangaistusta. Enkä saa. Koen, että ylempää minua suojellaan ja voin tehdä ihan mitä vain. Jos joku tulee tielleni se kuolee. Näin ollut kauan.

Totta kai suojellaan, kyllä meitä useimpia suojellaankin. Ehkä kaikkia, vaikka se ei kaikista siltä aina tunnu. Ja totta kai voit tehdä ihan mitä vain: ihmiselle on annettu vapaa tahto. Mutta vapaa tahto ei silti tarkoita sitä etteikö teoilla olisi seurauksia. Kaikilla teoilla on seurauksensa. Se seuraus on luonnollinen vastavoima, vaikka et varsinaista tuomiota saisikaan.

Länsimaissa tätä ei ymmärretä, ei sitten millään, ja nekin jotka ovat uskovaisia puhuu vain kuinka jeesus pelastaa. Ei Jeesus mitään kenenkään puolesta pelasta, päin vastoin, jokainen korjaa itse tekojensa sadon. Idemmässä sitä kutsutaan karmaksi.

Vierailija
2217/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se että asun omistusasunnossa puolisoni kanssa ja että minulla maisterin koulutus ja oman alan työpaikka isossa kaupungissa. (värjätty tukka, tatuointeja, läväreitä...)

Vierailija
2218/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo, introvertti, mt-ongelmainen (mm. masennus ja ahdistuneisuushäiriö) ja välttelen sosiaalisia kontakteja koska koen ne epämukaviksi, vaikka kollegoiden mielestä olen iloinen ja ekstroverttinen.

Vierailija
2219/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko kumppanille pahojakin paleltumia, jos jäätävää kullia lipaisee? Ja jäätyykö kielestään kiinni?

Vierailija
2220/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että olen rikas, säästänyt vuosia ja sijoittanut rahojani. Elää kituutan kuin köyhä.

Aika säästeliäästi minäkin elelen, autoakaan en ole raaskinut ostaa. -30% on lempituotemerkkini ruokakaupassa. Rikkaaksi on vielä matkaa, mutta köyhä en enää vuosiin ole ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi