Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?

Vierailija
21.05.2017 |

Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.

Kommentit (2821)

Vierailija
2181/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taloustieteilijä ja sijoituspankkiiri ehkä itsekään aivan varaton. Työtoverit ovat usein syntymävarakkaita ja aina oikeistolaisia, monet myös sovinisteja. Suhtautuvat epäluuloisesti naisiin ja muualta tulleisiin. Puhuvat "kommenteista" tarkoittaessaan sdp:tä ja kettutytöistä tarkoittaessaan vihreitä. Minä olen köyhistä oloista jälleen äänestänyt sdp:tä siihen asti kunnes oli mahdollista äänestää virheitä. Olen oikeasti ympäristön puolella ja tasa-arvon kannalla. Tuen paria ympäristöjärjestöä. Olen itse sijoittanut Green techiin ja eettisiin sijoituksiin jo 90-luvulla. Lokeroon niistä mielelläni jos joku asiakas haluaa kuulla. Muut olettavat että olen samanlainen kokkari kuin nekin.

Vierailija
2182/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa oleva mies, mutta otan salaa munaa peppuun ja suuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2183/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lopen kyllästynyt nykyajan puheeseen siitä, että on satoja sukupuolia. Kaikki loukkaantuvat pienimmästäkin inahduksesta ja toiset vielä loukkaantuvat joidenkin toisten puolesta. Kieli täytyy pitää keskellä suuta, ettei vahingossakaan mene käyttämään jotain kiellettyä sanaa tai ilmaisua.

Ulospäin annan ymmärtää olevani suvaitsevainen ja kannustavani ja ymmärtäväni kaikkia. Lähinnä siksi, että olen aika kiltti ihminen enkä kestä ajatusta siitä, että pahoittaisin jonkun mielen. Mutta silti alkaa kypsyttää tämä touhu kun ei siinä ole enää mitään järkeä.

Oikeasti, minkälaisissa piireissä te liikutte jossa loukkaannutaan yhtenään kaikesta? Oma tuttavapiiri on aika värikäs, löytyy homoja, lesboja, trans-ihmisiä, sukupuolensa korjanneita, ihmisiä monesta etnisestä taustasta, enkä ole koskaan todistanut kenenkään loukkaantuvan mistään sanamuodosta tai ilmaisusta tai "kielletystä" sanasta.

Etsikää parempaa seuraa.

Iltapäivälehdissähän näitä ammattiloukkaantujia ilmaantuu vähän väliä. Oikeassa elämässä: eläinsuojelutyö ja siksi lopetin sen. Yksi loukkaantuu siitä, että häntä ei kehuta tarpeeksi, toinen loukkaantuu siitä että jotain toista on kehuttu ja häntä ei ja kolmas loukkaantuu siitä, jos sanoo, että kissan pissa haisee tilassa, johon kissa on just pissannut ja ilmanvaihtoa ei ole. 

Vierailija
2184/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että tykkään vanhemmista naisista, vaikka olen naimisissa 30 vuotiaan naisen kanssa. Itse olen 32v mies. Haaveilen noin 60 vuotiaista naisista, ja yhden kanssa on ollut suhdekin.

Sama täällä!

Olen -79 syntynyt heteromies ja haaveilen 10-20 vuotta itseäni vanhemmista naisista. 

Huomaan todella hyvin naisten flirttailuyritykset ovat ne kuinka hienovaraisia tahansa. Saisin kauniita (= tämä määritelmä on minulla paljon laajempi kuin monilla muilla, Suomessa on todella paljon luonnollisen näköisiä kauniita naisia) naisia sänkyyni milloin tahansa, mutta olen menettänyt luottamukseni ihmisiin jo lapsena ja en pysty luottamaan, että minusta välitettäisiin aidosti. Haluan naisen ainoastaan, jos hän välittää minusta aidosti.

Rakastan elokuvia, joissa naiset käyvät läpi miessuhteitaan ym. naisten juttuja. Olen aina halunnut olla mukana naisten kesken juttelemassa niitä näitä. Olen lapsesta asti rakastanut naisten tapaa ajatella asioista.

Vierailija
2185/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että olen aivan syrjäytynyt jatkuvasti läheisilleen valehteleva peliriippuvainen. Kun katson itseäni peilistä, näen vain tavanomaisen näköisen naisen, joka voisi ihan hyvin elää aivan erilaista elämää ja voida paljon paremmin. Toki voisin vähän paremmassa kunnossa olla ja avoimempi ja rohkeampi sosiaalisissa tilanteissa, mutta muuten varmasti vaikutan ihan hyvinvoivalta ulospäin. Toki yksinäisyyteni tietää moni, mutta ei sitä kuinka paljon se on vaikuttanut elämääni ja vaikuttaa yhä, kun en mitään kenellekään kerro.

Suosittelen kertomaan.

Itsellä on ollut samanlaista ja tiedän, ettei vaikeista asioista puhuminen ole helppoa. Diakonille ainakin voi käydä puhumassa ihan kaikesta mieltä painavasta. Plussaa on jos pystyt puhumaan vanhemmalle ihmiselle. Heillä on usein kokemusta asioista ja saattavat ymmärtää paremmin kuin nuoremmat.

Vierailija
2186/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että olen vasenkätinen.

Ööö... eiköhän tuon näe kaikki.

Vierailija
2187/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan suuttua silloin kun mitta tulee täyteen. Tämä on tullut joillekin yllätyksenä. Muuten olen hiljainen ja huomaamaton.

Vierailija
2188/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yliopistokoulutettu, osaan käyttää rahani hyvin ja lapseni on toivottu.

Minusta usein varmaan luullaan, että typerys elämän koululainen, kun asuvat kaupungintalossa, köyhä paska ja lapsi riesana.

Enkä ihmettele miksi.

Vierailija
2189/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan harmiton juttu: olen kokeillut useampia huumeita mutta nykyään juon vain oluita ja niitäkin vain yhdennkerrallaan. Tähän ei liity dramatiikkaa enkä ole käynyt pohjalla tai mitään. Ihan vaan ei huvita enää. Olen myös jonkin verran tutustunut bdsm-seksiin ja kokeillut yhtä jos toista, eikä seksielämä nyt avioliitossakaan ole ihan kesyä ja tylsää.

Uudemmassa työpaikassa tehtiin kuitenkin sellainen tulkinta että koska en juo kuin vähän ja koska en jaksa naureskella tätien pikkutuhmuuksile, nämä elämänalueet ovat minulle aivan vieraita. Kuulin parin rääväsuisimman tädin puhuvan "pastorista" ja luulen että tarkoittivat minua.

Fantasioin joskus siitä että opettaisin tädeille kaiken mitä tiedän seksistä. Olisi tädeillä posket punaisina ja persposket myös.

.

Oi....mielelläni ottaisin tuollaista opetusta vastaan : )

Vierailija
2190/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa oleva mies, mutta otan salaa munaa peppuun ja suuhun.

Ensi kerralla kannattaa sitten mennä naimisiin oman sukupuolen edustajan kanssa. Sekin kun on mahdollista.

Vierailija
2191/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varakas ja korkeakoulutettu. Viimeksi pe-iltana eräs nuori itsetietoinen neiti katsoi minua useasti kuin halpaa makkaraa.

Vierailija
2192/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yliopistokoulutettu, osaan käyttää rahani hyvin ja lapseni on toivottu.

Minusta usein varmaan luullaan, että typerys elämän koululainen, kun asuvat kaupungintalossa, köyhä paska ja lapsi riesana.

Oma työpaikkani on kaupungintalossa, mutta eipä ole tullut mieleenkään muuttaa sinne asumaan. No, olisipa ainakin lyhkänen työmatka.

Vierailija
2193/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt läpi helvetin mielenterveysongelmien ja alkoholiriippuvuuden vuoksi. Nykyään kukaan tuntematon ei voisi ikinä arvata, mitä olen kokenut ja mistä selvinnyt. Elän tavallista perhe-elämää.

Vierailija
2194/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Olen möhlinyt asiani miltei jokaisella elämän osa-alueella, mutta siltä varmaan näytänkin. Rikosrekisteriä minulla ei ole lainkaan. Se saattaisi tulla monelle yllätyksenä.

Vierailija
2195/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan pilveä :) ei kukaan uskoisi kun luullaan että kaikki ois pelkkiä työttömiä luusereita piikittämässä...

Huoh. Nyt eletään 2020-lukua.

Ja joo, sensurointi varmaan tulee kun kehtaa sanoa totuuden ääneen.

Vierailija
2196/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin tän ketjun tokalla, pidän ainoastaan BDSM-seksistä. Se vaikeuttaa tosi paljon sopivan elämänkumppanin löytämistä, ja yhden yön juttujen etsiminenkin on lottoamista huonoilla kertoimilla. (Olen nainen, n. 40.)

Vierailija
2197/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mulla ei käytännössä ole vuokran ja laskujen jälkeen rahaa. Jokaiselle päivälle jää vähän rahaa ruokaan, jaan tasaisesti päivien kesken. Mutta muuta ei ole. Tämä on sinänsä ihan ok, olen valinnut asua kalliissa kämpässä. Välillä se ärsyttää, esim jos mulla putoaa pipo jonnekin, niin se on pakko etsiä kun uuteen ei ole varaa. Raivostuttaa kaverin kommentit "haha vitsi mikä kunnon piponeuroosi!" kun mietin löydänkö sitä pipoa tai hanskoja enää. En halua alkaa selittämään rahoistani eikä se mitään auttaisi, näytän varakkaalta ja ikuiselta voittajalta.

Vierailija
2198/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan seksiä ehkä kerran vuodessa, jos joku tarpeeksi humalainen nainen tekee aloitteen. Lähes aina joku lihava ja/tai umpijuoppo. Toista kertaa en pysty/halua sellaista panna. Haluaisin myös mieluummin parisuhteen kuin pelkkää seksiä.

Ulkonäköäni on kehuttu maasta taivaisiin valehtelematta useita satoja kertoja. Ehkä jopa yli tuhat kertaa. Saan jatkuvasti päät kääntymään, mutta kukaan ei silti lähesty.

T: ujo M35

Vierailija
2199/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan seksiä ehkä kerran vuodessa, jos joku tarpeeksi humalainen nainen tekee aloitteen. Lähes aina joku lihava ja/tai umpijuoppo. Toista kertaa en pysty/halua sellaista panna. Haluaisin myös mieluummin parisuhteen kuin pelkkää seksiä.

Ulkonäköäni on kehuttu maasta taivaisiin valehtelematta useita satoja kertoja. Ehkä jopa yli tuhat kertaa. Saan jatkuvasti päät kääntymään, mutta kukaan ei silti lähesty.

T: ujo M35

Tämmöisen miehen💕 kun saisin, jotenkin, omasta ujoudestani huolimatta....

Vierailija
2200/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese hampaitani.Henki haisee ku ravihevon pyllynsilmä kisan jälkeen.

Terveisin Pepsodentti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän