Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?

Vierailija
21.05.2017 |

Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.

Kommentit (2821)

Vierailija
2161/2821 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran kun joku haukkuu persuja. Todellisuudessa äänestän aina persuja. Olen olevinaan kasvissyöjä, mutta kotona syön urakalla punaista lihaa. Tämäkin siksi että en siedä sitä että lihansyöjät haukutaan alimmaiseen kastiin vegaanien keskuudessa.

Vierailija
2162/2821 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esiinnyn ”suvaitsevaisena”, myötäilen suvaitsevaisia ulostuloja ja nauran mukana kun joku heittää persuista vitsejä. Tosiasiassa näen tämän nykyajan ”suvaitsevaisuuden” ällöttävänä kaksinaismoralistisena tekopyhyytenä, jossa on jotain niin pelottavaa etten edes uskalla kritisoida sitä, enkä tuoda todellisia mielipiteitäni julki. Ei ole mahdotonta että äänestän seuraavissa vaaleissa persuja. Mahdotonta on vain se että myöntäisin asian julkisesti, ja ehkä sekin että kukaan edes keksisi kysyä minulta, äänestinkö persuja, koska sanoudun aina irti persuista. Kun suvaitsevaisto liittää kaiken negatiivisen aina persuihin, niin en halua liittää heidän silmiensä edessä itseäni kaikkeen maailman negatiiviseen. Mieluummin olen kaksoiselämää elävä pelkuri.

Sitä se suvaitsevaisuus teettää, että osa kansasta ei uskalla ääneen mielipidettään sanoa, kun leimataan negatiivisesti. Ihanaa tämä nykyajan valikoiva suvaitsevaisuus- suvaitaan omat, ei muita!

Oletko koskaan miettinyt että luot itse myytin kaikensallivasta ihmisestä? Suvaitsevaisuus ei tarkoita sitä että olisi mikään kynnysmatto. Samat säännöt koskevat kaikkia, riippumatta siitä, oletko ihonväriltäsi valkoinen vai violetti, riippumatta siitä oletko miljonääri vai rutiköyhä. Riippumatta siitä, oletko ateisti vai uskotko jauhomatojumalhahmoon. Jos rikot lakia, sinut tulee tuomita siitä asianmukaisesti; punaisia päin ajamisesta aina kouvolan maailmankartalta hävittämiseen asti, taustoilla ei ole väliä. Ei luulisi olevan vaikeaa ymmärtää, edes sinun aivokapasiteetilla.

(Niin, minä pystyn tuomitsemaan myös ne maahan muuttaneetkin, myös mulkku on mulkku riippumatta taustoista. Hulluin tietämäni ihminen on m arokkolainen, ja niitä hullujakin olen elämässäni nähnyt vaikka kuinka).

En koe, että nykyajan suvaitsevaisina itseään pitävät olisi kynnysmattona. Minusta se on huolestuttava ilmiö, että ollaan menossa suuntaan, jossa vain yksi mielipide on oikea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2163/2821 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen homoseksuaali mies.

Vierailija
2164/2821 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olen rauhallinen ja tasainen ihminen(työkavereiden mukaan).Oikeasti olen todella tempperamenttinen,päästän höyryt kotona ulos.

Juon,tanssin,laulan,astiat lentää kun suutun.

Töissä joudun pidättelemään itseäni täysin....

Vierailija
2165/2821 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain panna mun kaveria kun se oli kännissä ja melkein nukkumassa. Ollaan tehty samaa usein ennenkin pienessä pierussa niin ettei edes hävettänyt. 

Vierailija
2166/2821 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miljonääri.

Vierailija
2167/2821 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 10.000 € luottokorttivelkaa

Vierailija
2168/2821 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herkkä romantikko, joka itkee leffojen loppukohtauksille. Ulkoapäin katsottuna olen kivestäveistetty mitään pelkäämätön soturi.

Vierailija
2169/2821 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan vanhalla citroenilla, pukeudun tokmannin vaatteisiin ja värjään itse hiukseni. Olen hyvin tavallisen näköinen ylipainoinen perheenäiti keravalta.

Minusta ei koskaan uskoisi päällepäin että omistan perinnöksi saamani ullakkoasunnon Eirassa jossa käyn silloin tällöin syömässä pizzaa ja nukkumassa. Sisustin asunnon täydelliseksi bachelorette-kodiksi lähinnä vepsäläisen tavaroilla. Kaapeissa merkkilaukkuja joita en koskaan käytä.

Tienaan toki omista töistänikin sen verran että pääsen aina iltalehden verokalenteriin, ei uskoisi naapuritkaan kuinka paljon tienaan kun näytän niin tuulipuku-äidiltä ja perheen autot vanhoja. 

En viitsi kertoa perheelle tästä asunnosta koska sitten en enää saisi näitä vapaahetkiä itselleni. He luulevat minun olevan ystävillä tai työmatkoilla. Miehellenikin olisi pitänyt kertoa heti kun tavattiin, 10 vuoden päästä on jotekin parempi vaan olla kertomatta... hän ei tosin välitä rahasta, että sinänsä olisi varmaan ihan sama.

Vierailija
2170/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkäaikaistyötön luuseri, mutta olen velaton ja tilillä on kymppitonni. Ajattelin just ostaa kultaa.

Takki on rikki kahdesta kohtaa, ja housut ovat Varustelekasta auringonpolttamat rääsyt.

Vierailija
2171/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella ilkeä, kiusaaja ja rakastan olla tyly. Äärimmäisen masentunut ja itsetuhoinen.

Mua pidetään hauskana, iloisena ja huolettomana ihmisenä, ihan julkisuudessakin. Työterveyden terapeutti sanoi minun olevan lämpimin ja mukavin ikinä tavanneista ihmisistä. Tunti siitä niin vedin överit viinasta ja pillereistä. Olin tajuttomana kaksi päivää. Siltikään kukaan ei huomaa.

Vierailija
2172/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan elämääni!

Vierailija
2173/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan ylikaiken naisia, jotka pukeutuvat seksikkäästi minimekkoihin, peppushortseihin tai läpikuultaviin trikoisiin ja esittelevät estoitta kaariaan kaikille. Lähinnä puistattaa kaarensa tylsästi peittävät naiset. Niin ja olen korkeastikoulutettu, töissäkäyvä ja ihan ok toimeentuleva perheenisä. Haaveissani on saada tällainen unelma helmi vaimokseni!

Vierailija
2174/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen istunut linnassa törkeästä pahoinpitelystä enkä edes kadu. Paskiainen sai mitä ansaitsi.

m38

Vierailija
2175/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen pimeitä töitä monella tonnilla vuodessa. 

Vierailija
2176/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sössinyt raha-asiat, ihmissuhteet (aikoinaan) & olen aika hattuuntunut yleensä ihmisiin/ jonninjoutavuuksiin & kuulemma näytän "akateemiselta", mitä tarkoittaakaan 😃

Vierailija
2177/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastan vanhemmiltani rahaa ja olen ottanut lainoja heidän nimiinsä.

Vierailija
2178/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lopen kyllästynyt nykyajan puheeseen siitä, että on satoja sukupuolia. Kaikki loukkaantuvat pienimmästäkin inahduksesta ja toiset vielä loukkaantuvat joidenkin toisten puolesta. Kieli täytyy pitää keskellä suuta, ettei vahingossakaan mene käyttämään jotain kiellettyä sanaa tai ilmaisua.

Ulospäin annan ymmärtää olevani suvaitsevainen ja kannustavani ja ymmärtäväni kaikkia. Lähinnä siksi, että olen aika kiltti ihminen enkä kestä ajatusta siitä, että pahoittaisin jonkun mielen. Mutta silti alkaa kypsyttää tämä touhu kun ei siinä ole enää mitään järkeä.

Oikeasti, minkälaisissa piireissä te liikutte jossa loukkaannutaan yhtenään kaikesta? Oma tuttavapiiri on aika värikäs, löytyy homoja, lesboja, trans-ihmisiä, sukupuolensa korjanneita, ihmisiä monesta etnisestä taustasta, enkä ole koskaan todistanut kenenkään loukkaantuvan mistään sanamuodosta tai ilmaisusta tai "kielletystä" sanasta.

Etsikää parempaa seuraa.

Vierailija
2179/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yliopistokoulutettu, osaan käyttää rahani hyvin ja lapseni on toivottu.

Minusta usein varmaan luullaan, että typerys elämän koululainen, kun asuvat kaupungintalossa, köyhä paska ja lapsi riesana.

Vierailija
2180/2821 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla asperger ja oon läpäissyt Mensan testit about 25 vuotta sitten. Näytän kai ulospäin suht normaalilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä