Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi ihmiset luulevat minulla olevan skitsofrenia?

Vierailija
05.03.2026 |

olen käynyt läpi niitä potilaskirjoituksia ja oikeastaan ainut mikä korostuu syyksi diagnoosille on että on mukamas ollut harhaluuloja. vaan koskaan näitä harhaluuloja ei ole mainittu. osassa papereita on jopa keksittyjä juttuja ja kaikkia yhdistää ylireagointi, liioittelu ja tapahtumien vääristely. tämä on jatkunut 17 vuotta ja en tiedä oikeastaan mistä on kyse. viranomaisten käytös minua kohtaan muuttui ratkaisevasti käytyäni armeijan. siellä oli yksi tapaus jossa minua yritettiin kiusata laittamalla sänkyyni nastoja ja sitten tarroja kaappiini (sotku) ja sitten yritin uhata kiusaajien johtajaa ns tappamisella. ilmeisesti tuo henkilö sai aikaan tämän 17v kestäneen vainon vaikka olen myös hänelle selventänyt asian että kyse oli ylireagoinnista ja siitä että minua oltiin myös lapsena uhattu tappaa ja siksi käytin sitä stressi tilanteissa (puhumista, en tekoja).

en usko että olen ainoa joka on joutunut tämmöisen maalituksen kohteeksi. ja tuntuu että tämä on loppumatonta vainoa. mikä tässä maassa on pohjimmiltaan vialla ja miksi viranomaiset vihaisivat minun kaltaisia ihmisiä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusatun pitäisi olla henkisesti niin vahva ettei uhkaa kiusaajaansa. Suomi on valtio, jossa kiusaajat saavat kiusata eikä saa puolustaa itseään ja oman itsensä puolustaminen täytyy tehdä erittäin ovelasti. Harmillista jos vanhemmat eivät opettaneet sinulle noita taitoja. Minä sain oman pahimman kiusaajani itse tunnustamaan kun odotin kärsivällisesti 20 vuotta ja keskustelin hänen kanssaan. En uhannut hänen henkeään, jotta hän ei voisi uhriutua siitä. Keskustelujen jälkeen tiesinkin, että hän omasi erittäin vahvoja narsistisia piirteitä eikä tule koskaan ottamaan siitä vastuuta vaan vika oli muissa, hän kuuli juoruja, hän sitä ja hän tätä ja hänelle pitää antaa anteeksi ja antoi ymmärtää, että minä ketä hän systemaattisesti kiusasi olisin jotenkin sen ansainnut. Tämä koko systeemi tukee erittäin hyvin narsistisia yksilöitä ja he voittavat aina ja heidän todelliset uhrinsa joko vaiennetaan tai hoidetaan juurikin mielisairaalaan "hulluina", miksi, no siksi koska se on helpompaa kuin laittaa ne todelliset narsut aisoihin. Et pysty välttämättä mitenkään koskaan kostamaan narsistille, koska hänelle se on kutsu "tanssiin" eli kun hän on lapsen tasolla henkisesti niin olemalla hiljaa hän voittaa ja kun puolustaudut hän voittaa silloinkin. Keskustele kiusaajan kanssa aina mahdollisimman asiallisesti ilman mitään mihin hän voisi takertua. 

Vierailija
2/11 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei narsku pysty olemaan hiljaa, rikkoo hiljaisuuden itse, eli häviää. Hänen pitää aina saada se viimeinen sana, vaikka olisi ainoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan vainoharhaiselta. Mikset usko diagnoosiasi? 

Vierailija
4/11 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofrenia-kummitukset on korkealle lukeneen viinaan menevän psykiatrin kavereita.

Ehkäpä hän ei siksi todellisuudessa tahdokkaan että pääsisit niistä eroon.

Vierailija
5/11 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko johtua siitä että minulla on ollut pari venäläis-taustaista kaveria. Suomalaisethan tunnetusti karsastaa niitä ja luultavasti heitäkin jotka heidän kanssa ovat kaveranneet? Jos tämänki asian sanoisi mulle suoraan viranomaisten taholta että se on ongelma niin luultavasti vois tälle tehdä jotain.

ap

Vierailija
6/11 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittaja asunut kauan samalla pienellä paikkakunnalla?

Armeija iässä monet ovat lapsellisia.

"diagnoosille on että on mukamas ollut harhaluuloja. vaan koskaan näitä harhaluuloja ei ole mainittu."

Ei koskaan perustelu?

Vierailija
7/11 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä paikkakunnalle on pesiytynyt tuota porukkaa. Ikävä kuulla.

Vierailija
8/11 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne käy laittamassa asuntooni aina mikrofoneja ja kameroita, kun olen poissa. Siksi ne tietää kaikki asiani ja osaavat käyttää heikkoja kohtiani minua vastaan. Kerran näin nurkassa ison hämähäkin, jonka silmät oli selkeästi kamerat. Spreijasin sen mustalla maalilla ennen kuin poltin.

Vierailija
9/11 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. mitä fyysisiä todisteita pystyt esittämään väitteiden lisäksi? Ilman todisteita, nämä ovat pelkkiä väitteitä. 

Jos jatkat monien vuosien aikana tekemään väitteitä ilman fyysisiä todisteita, väellä ei ole mitään syytä uskoa sun tarinaa. 

Jos elät samaa tarinaa 17 vuotta etkä vielä pysty fyysisiä todisteita näyttämään, väki rupeaa ajattelemaan susta skitsona.

Vierailija
10/11 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne käy laittamassa asuntooni aina mikrofoneja ja kameroita, kun olen poissa. Siksi ne tietää kaikki asiani ja osaavat käyttää heikkoja kohtiani minua vastaan. Kerran näin nurkassa ison hämähäkin, jonka silmät oli selkeästi kamerat. Spreijasin sen mustalla maalilla ennen kuin poltin.

Sktso tai trolli.

Vierailija
11/11 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti ilmaissut jollain tapaa, että pidä perussuomalaista ? Sellainen olisi ainakin tulkittavissa oleva oire tai varoitusmerkki pian puhkeavasta skitsofreniasta. Voisi tosin olla tulkittavissa psykopatiaksikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän