Älkää ikinä tilatko mitään Netraudasta!
Netrauta on huijarikauppa, joka myy olemattomia tuotteita. Jo toisen kerran jouduin pettymään tilatessani tuotetta. Ensimmäisellä kerralla tilasin grillin, joka luvattiin toimittaa viikossa. Sitä ei toimitettu koskaan ja lukuisiin kyselyihin ei vastattu. Lopulta sain vastauksen, että grilli on valitettavsti loppu. Sain korvaukseksi viiden euron alennuskupongin, jonka päätin käyttää tilaamalla reilulla kympillä rakennustavaraa. Eipä nekään koskaan tulleet perille.
Älkää koskaan ikinä ostako kyseisestä kaupasta mitään!
Kommentit (43)
Huhtikuussa tilasin liesituulettimeen aktiivihiilisuodattimet joita piti olla varastossa. Tilauksen jälkeen tulikin nopeasti ilmoitus, että toimitus viivästyy pari viikkoa. 2 viikon jälkeen tuli uusi ilmoitus ja tätä jatkui kesäkuuhun asti. Kesäloman jälkeen kyselin tuotetta uudestaan ja sieltä vastattiin, että tuote on toimitettu.
Tuotetta oli ilmeisesti lähetti käynyt tuomassa, mutta ketään ei ollut kotona joten tuote palautui jonnekkin. Mitään ennakko ilmoitusta toimituksesta en saanut.
No otin jälleen asiakaspalveluun yhteyttä ja he lupasivat selvittää asian. Tämän jälkeen yllättäen yhtenä päivänä ovikello soi ja lähetti seisoo oven takana tuotteen kanssa ja naureskelee, että paketti seilannut pitkin viroa koko kesän. No siis tuote tuli lopulta perille ja oli jopa oikea tuote.
Nyt eletään Lokakuuta ja viikko sitten Netraudasta tuli ilmoitus , että tilamaani tuote on laitettu toimitukseen. Otan jälleen yhteyttä asiakaspalveluun, että tuote on toimitettu jo kk sitten. Ihmettelivät asiakaspalvelussa , että mitenhän tämä näin ja aikoivat selvittää asiaa. Tänään tuli sitten viesti , että tilamaani tuote toimitetaan huomenna:-)
Eli puolen vuoden taistelun jälkeen tämä tarina taitaa olla nyt taputeltu ja minulla on nyt yhdet ylimääräiset aktiivihiilisuodattimet.
Tilattiin allaskaappi, peilikaappi ja vessanpytty wc:n remontin alkaessa. Molemmat kaapit tuli, myös vessanpytty. Mut pytty toimitettiin ilman istuinrengasta. As.palvelu on luvannut selvittää. Kuviakin piti pytystä lähettää. Olen kysynyt astetta napakammin jo pariin kertaan, että missä istuinrengas viipyy. Sen piti sisältyä nimittäin sen pöntön hintaan ja toimitukseen. Ei mikään erikoiskansi, vaan ihan perus. Nyt on jouduttu laittaan vanhasta pytystä rengas siihen siksi aikaa, että uusi tulisi. Ei vaan kuulu. Yli kk jo mennyt. Alkaa nyppiä ihan kunnolla. Mehän on maksettu siitä istuinhärpäkkeestä jo!
no silloin pitää kertoa asiakkaalle, että tuotetta ei ole varastossa. Tämä putiikki ilmoittaa tilauksen jälkeen kohteliaalla viestillä, että tuotetta ei valitettavasti ole varastossa blaa blla blaa
Mä ostin kiukaan joka maksoi 570. Tuotetta ei kuulunut 3 viikkoon ja soitimme sinne. Ei sellaista kiuasta jonka olin maksanut ollut enää ja sain korvaukseksi harvian uusimman Green flame kiukaan jonka hinta 900.kiitos netrauta you are the Best. Joskus käy tuuri
Jaa-a. Tilasin kylpyhuoneen kalusteet sieltä. Ei mitään ongelmia. Tulivat ajallaan kotiovelle asti.
Olen tilannut ulkovaloja. Toimitusajaksi ilmoitettu 1-3 viikkoa. Kyseinen aika on kulunut umpeen ja olin yhteydessä NetRaudan asiakaspalveluun. Sieltä luvattiin olla yhteydessä maahantuojaan ja minuun heti sen jälkeen. Eipä ole kuulunut yhteydenottoa. Soitin äsken uudelleen ja odotan yhteydenottoa. Keneltäkään asiakaspalvelijalta et saa edes etunimeä, että voisit viitata kenen kanssa olet puhunut!!!
Ulkovalot olisivat todella tarpeeseen. Kun tämän asian saan päätökseen en IKINÄ tilaa mitään ko. puljusta. En suosittele myöskään tätä puljua kenellekkään.
Minulle on aina tullut, silloin harvoin, kun olen tilannut.
Maaliskuussa tilattu Biolanin komposti. Luulin olevani ajoissa "liikenteessä", koska ajattelin, että kevään ja kesän koittaessa kompostien kysyntä kasvaa. Ja etenkin kun tuleva kompostoinnin pakko lisää kompostien kysyntää. Netrauta kyllä ilmoitti, että komposti saapuu vasta huhtikuussa. No, siitä lähtien on ilmoitettu kahden viikon välein, että myöhästyy parilla viikolla. Viimeksi ei enää ilmoitettu vaan piti kysellä, missä komposti viipyy. Nyt muka tulisi kesäkuun loppuun mennessä. En oikein usko enää tuohonkaan. Aikainen lintu ei matoa nappaa Netraudan kautta.
Tilasin netraudasta sohvapöydän joka ei vastannut kuvan perusteella yhtään kokoaan, saatika ulkonäollisesti. Kokoaminen erittäin haastavaa ja osat eivät sovi kohdilleen. Aivan fiasko
Oho enpä tiennyt tämän olevan yleinenkin ilmiö? Puoliso tilasi lampun, jota piti olla varastossa. Ei saapunut, kyseli perään ja sai kuulla, että on loppunut, mutta tilaavat lisää ja lähettävät, kun saavat ne joskus muutaman viikon päästä. :D perui tilauksen.
Netrauta on vain käyttöiittymä muiden firmojen (kiinalaisten) valmistamiin tuotteisiin ja heidån varastoihinsa.
Ei se mikään K-Rauta ole, jolla on varastossa kamaa.
Vierailija kirjoitti:
Netrauta on vain käyttöiittymä muiden firmojen (kiinalaisten) valmistamiin tuotteisiin ja heidån varastoihinsa.
Ei se mikään K-Rauta ole, jolla on varastossa kamaa.
Se kiuas oli ihan suomalainen, samoin vesihanat, joita minulle on toimitettu aivan kiitettävästi. Lieneekö toiminta muuttunut vai onko eroa siinä, onko tuote kotimaista valmistetta vai jumissa jossakin maailman merellä matkalla Kiinasta?
No mä sain sieltä mitä tilasinkin, ripeästi ja edullisesti. Tilaan toistekin.
Tilasin 2 kpl penkkejä, penkkejä tuli 1 kpl ja sekin meni väärään osoitteeseen.
Älkää ihmeessä tilatko netraudasta! Tilasin paljun, toimitusaika 2-4 viikkoa. Paria päivää ennen 4 viikkoa kyselin perään -tässä vaiheessa alkoivat vasta selvittämään missä tilaus on. 5 viikkoa myöhemmin olen edelleen ilman paljua ja tietoa toimituksesta.
Täytyy varmaan muistaa katsoa varastotilanne, yhden kerran olen tilannut ja tuli huomattavan nopeasti.
Mainostivat 10€ alennusta , sain koodin s- postiin, mutta kun tilasin tavaraa, alennuskoodia ei voinut syöttää minnekkään.
Ei mitään valittamista.
Olen tilannut verhoja yms. niin on sujunut kaikki niin kuin pitää.