Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älkää ikinä tilatko mitään Netraudasta!

pettynyt asiakas
21.05.2017 |

Netrauta on huijarikauppa, joka myy olemattomia tuotteita. Jo toisen kerran jouduin pettymään tilatessani tuotetta. Ensimmäisellä kerralla tilasin grillin, joka luvattiin toimittaa viikossa. Sitä ei toimitettu koskaan ja lukuisiin kyselyihin ei vastattu. Lopulta sain vastauksen, että grilli on valitettavsti loppu. Sain korvaukseksi viiden euron alennuskupongin, jonka päätin käyttää tilaamalla reilulla kympillä rakennustavaraa. Eipä nekään koskaan tulleet perille.

Älkää koskaan ikinä ostako kyseisestä kaupasta mitään!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samanlaisia kokemuksia.

Tilattiin Netraudasta saunan lasiovia ( Glasshouse). Ei saatu juhannukseksi ja nyt tuli viesti että ei saada edes kesälomaksi.

Lupaavat Netraudan sivuilla toimitusajan ja sitten toimitus onkin aina viikkoja myöhässä.

Kiva kun rakennettiin vuosi loma-asunto ja sitten lomaillaan ilman saunaa...

Netrauta myy jotain Jeldwenin surkeita viallisia viiluovia tyhmille omakotirakentajille. En ole isoilla työmailla nähnyt koskaan yhtä surkeaa laatua. Puolessa ovista törkeitä pinta ja värivirheitä, eikä Jeldwen tietenkään suostu vaihtamaan kuin 2 kpl ovia kun valitettiin. Kokemattomia omakotirakentajia huijataan törkeästi.

En ikinä enää tilaa Netraudasta mitään.

Vierailija
2/43 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no mä oon tilannut paljonkin ja aina on tullut oikeat tavarat nopeasti perille. Kallein oli Dremel 3d 45 tulostin. Siihen olen tilannut tulostusnauhaa vaikka kuinka + paljon muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heillä ole mitään omia varastoja. Välikäsien kautta tulee. Ja toimitus kestää todella kauan.

Vierailija
4/43 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeldwen on laatumerkki. Kannattaa reklamoida heille jos NR ei reagoi.

Vierailija
5/43 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pari kertaa tilannut tavaraa ; terassiovi ja valokatetta. Molemmilla kerroilla nopea ja asiallinen toimitus. Todellakin käytän samaa firmaa uudestaan!

Vierailija
6/43 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli väärät tuotteet, mutta asiakaspalvelun kanssa sujui kyllä palautus helposti/oikeat tilalle. Turhaa aikaa tietty kului.

Vierailija
7/43 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tilata heiltä vastikään kaasujääkaapin. Ehdotin, että viekää se Netraudan Vantaan showroomiin, mistä haen sen itse, ja maksan sitten kun saan tavaran.

Ei passannut sitten millään. Väkisin olis pitänyt ottaa kotiosoitteeseen ja maksaa heti.

Ostin sitten muualta

Vierailija
8/43 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulla ole ollut mitään ongelmaa Netraudan kanssa.

Vierailija
9/43 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tuolta kaksi eri tuotetta. Ensimmäinen lähetys tuli nopeasti. Kun toista ei alkanut kuulua pariin viikkoon, otin yhteyttä. Vastaus viipyi useita päiviä, ja kävi ilmi, etteivät olleet edes lähettäneet tuotetta, vaikka tilausvahvistuksessa näkyivät kummatkin tuotteet. Käytän paljon verkkokauppoja, eikä yleensä ole ollut valittamista. Tuolta tilasin ensimmäisen kerran, eikä jäänyt hyvä fiilis. En ole tilannut tuon jälkeen.

Vierailija
10/43 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nettikauppa pitää listoillaan tuotteita, joita heillä ei ole varastossa, en tilaa sieltä mitään. Tai ainakin pitää selkeästi kertoa jos tuote loppu varastosta, toimitusaika pitkä tai saatavuus epävarma. 

Vierailija
11/43 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esa kirjoitti:

Minulla samanlaisia kokemuksia.

Tilattiin Netraudasta saunan lasiovia ( Glasshouse). Ei saatu juhannukseksi ja nyt tuli viesti että ei saada edes kesälomaksi.

Lupaavat Netraudan sivuilla toimitusajan ja sitten toimitus onkin aina viikkoja myöhässä.

Kiva kun rakennettiin vuosi loma-asunto ja sitten lomaillaan ilman saunaa...

Netrauta myy jotain Jeldwenin surkeita viallisia viiluovia tyhmille omakotirakentajille. En ole isoilla työmailla nähnyt koskaan yhtä surkeaa laatua. Puolessa ovista törkeitä pinta ja värivirheitä, eikä Jeldwen tietenkään suostu vaihtamaan kuin 2 kpl ovia kun valitettiin. Kokemattomia omakotirakentajia huijataan törkeästi.

En ikinä enää tilaa Netraudasta mitään.

Älkää myöskään ostako mistään rautakaupan tapaisesta kaski puun yhtään mitään ovia, ihan täyttä paskaaaa!!!!.

Kasken hyvät ovet myy omat myyntimiehet ja valituksiin sanoivat että ne on niitä rautakaupan ovia, ihan täyttä paskaa, kiertäkää kaikki kaski tuotteet kaukaa.

Vierailija
12/43 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin tilata heiltä vastikään kaasujääkaapin. Ehdotin, että viekää se Netraudan Vantaan showroomiin, mistä haen sen itse, ja maksan sitten kun saan tavaran.

Ei passannut sitten millään. Väkisin olis pitänyt ottaa kotiosoitteeseen ja maksaa heti.

Ostin sitten muualta

Ei kai kukaan yrittäjä ole niin pöljä että ajeluttaa jotain kylmäkaappia pitkin suomea ja sitten jännää sormet ristissä että toivottavasti sä sit kans haet sen...

Vierailija
13/43 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä eikä kukaan muu kirjoitti:

Minä minä minä...

Minä mulle kaikki!

Terveisin: Minä minä minä minä...

PS. Maailma pyörii MINUN (M-I-N-U-N) napani ympärillä!

Löytyihän se nettiraudan edustajakin tänne kommentoimaan.

Vierailija
14/43 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tilanne muuttunut sen jälkeen, kun minä olen sieltä tilannut?

Minä olen saanut kaikki tavarat ajallaan, kotiin kuljetettuna eikä mitään valittamista.

Vierailija
15/43 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus (en ole ketjuun aikaisemmin kirjoittanut) on se, että Netrauta ei toimi. Tilasin omasta mielestäni hyvissä ajoin eli huhtikuussa mökille kiukaan, saunanoven ja kaikenlaista pientä rakennustarvetta. Ovi saunaan on tullut, loput ostokset jossain matkalla. Kiuas oli jo kerran melkein saapumassa, mutta sitten se mystisesti katosi matkalla ja joku on kuitannut rakennustarvikkeet saapuneeksi, meille ne eivät ole tulleet. Onneksi matkaa mökille ei ole kuin 10 min, joten ei ole jouduttu Netraudan vuoksi siellä päivystämään, mutta aika lailla monta kertaa olen asiakaspalveluun joutunut olemaan yhteydessä.

Vierailija
16/43 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pari kertaa tilannut tavaraa ; terassiovi ja valokatetta. Molemmilla kerroilla nopea ja asiallinen toimitus. Todellakin käytän samaa firmaa uudestaan!

Sinulla on huono maku jos valokatetta olet mihinkään asentanut. Ilmankos kehutkin Netrautaa.

Vierailija
17/43 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ollut mitään ongelmia sieltä tilatessa.

Vierailija
18/43 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NetRaudan sivuilla myy toiset firmat tuotteita. Eli jos sun kiuas on tilattu sieltä niin sen toimittaa toinen firma.

Vierailija
19/43 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin tuotetta 2 kk, tuote ei koskaan saapunut. Nyt odotan rahojen palautusta. Rahat luvattiin palauttaa 14 vrk kuluessa mutta aika meni jo ajat sitten eikä rahoja kuulu. Useita viestejä asiakaspalveluun, asiaa luvattu hoitaa mutta mitään ei tapahdu. Älkää hyvät ihmiset tilatko netraudasta mitään!

Vierailija
20/43 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netrauta ei onnistunut toimittaa tuotteita luvatussa 2-5 päivässä ja ensi viikolla alkaa remontti, johon näitä tarvitaan.

En suosittele, enkä aio enää koskaan tilata Netraudasta yhtään mitään. #netrauta #kokemuksia #kokemus