Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan minun pitää treenata salilla ja kuinka usein, jotta saan tällaisen vartalon?

Vierailija
21.05.2017 |

Olen parikymppinen ja normaalipainoinen. Harrastan kevyttä lenkkeilyä ja ajattelin nyt alkaa käymään salilla.

http://aijaa.com/215rU0

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käynyt viisi kertaa viikossa salilla nelisen vuotta. Personal trainer oli ekat kaksi vuotta. Kurinalainen ruokavalio 24/7. Näytänkö tuolta? En. En lähellekään.

Vierailija
22/26 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-5 kertaa viikossa muutaman vuoden ajan. Eri tekijöistä riippuen varmaan 2-4 vuotta, joista ensimmäinen 6-12 kk ei tarvitse olla huippukovaa treeniä ja 3 kertaa viikossa riittää, mutta sen jälkeen on jo harjoiteltava tosissaan, suunnitelmallisesti ja säännöllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon käynyt viisi kertaa viikossa salilla nelisen vuotta. Personal trainer oli ekat kaksi vuotta. Kurinalainen ruokavalio 24/7. Näytänkö tuolta? En. En lähellekään.

Ei pelkkä salilla käyminen riitä, vaan siellä on joka kerta harjoiteltava niin, että lihas saa kasvuärsykkeen. Sitten mennään kotiin ja palaudutaan, jonka aikana lihas kasvaa hieman suuremmaksi. Tuota harjoitus-palautuminen-sykliä toistetaan säännöllisesti muutaman vuoden ajan, niin päästään ehkä kuvan kondikseen. Et luultavasti harjoittele oikein.

Vierailija
24/26 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisit lääkäriltä ainakin ruokavalioon ohjeet ja siltikin menisi todennäköisesti sen verran pieleen, että pilaat terveytesi. Menkatkin jäävät pois.

Vierailija
25/26 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsisit lääkäriltä ainakin ruokavalioon ohjeet ja siltikin menisi todennäköisesti sen verran pieleen, että pilaat terveytesi. Menkatkin jäävät pois.

Vai että ihan pilaa terveyden. :D Kaikkea sitä kuuleekin. Sitten kun puhutaan niistä fitness-lavalla olevien naisten rasvaprosenteista, niin ymmärrän, että terveys saattaa vaarantua. Aloituksen kuvassa on hoikka ja lihaksikas, terve nainen.

Vierailija
26/26 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että ihan pilaa terveyden. :D Kaikkea sitä kuuleekin. Sitten kun puhutaan niistä fitness-lavalla olevien naisten rasvaprosenteista, niin ymmärrän, että terveys saattaa vaarantua. Aloituksen kuvassa on hoikka ja lihaksikas, terve nainen.

Tuolla lihaserottuvuudella rasvaprosentti ei voi olla kovin suuri. Kyseisellä kropalla pärjäisi vallan hyvin fitness-lavoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi