Joko joku täällä on ilmoittautunut Ripulimatkalle Afrikkaan?
Kommentit (23)
Ja siitä vielä ite maksais 1600e...😂
Haluaisin mennä, näyttää niin kauniilta ja olen halunnut tuonne matkustaa. Mutta kun en vaan pysty antamaan kolmea ulostenäytettä, fobia.
Lähdetän koko perheen voimin, isovanhempia myöten. Lupasivat ämpärit matkan päätteeksi.
Hullu saa olla että tuosta vielä itse pulittaisi jotain. 🤣😂 En lähtisi ilmaiseksikaan!
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin mennä, näyttää niin kauniilta ja olen halunnut tuonne matkustaa. Mutta kun en vaan pysty antamaan kolmea ulostenäytettä, fobia.
Sen kun paskantaa näytepurkkiin, ei sen kummempaa ole ulostenäytteen ottaminen, mutta en silti lähtisi.
Saako saikkua palkallisena matkan jälkeen
Jos maksavat 1600€, niin lupaan harkita.
Tossa on se vaara, ettei kukaan saakaan ripualia vaan porukat porskuttaa iloisesti terveenä. Siinä vaiheessa järjestäjille tulee paniikki ja ne ujuttavat aamupalaan jotain kolibakteereita, tai siis kokki saa duunailla keittiössä ihan omin nokkinensa, niin että ruikuli varmasti lähtee lentämään porukalla. Harmi että tämä tapahtuis sitten vasta viimeisinä päivinä ja koko lentokone velloo ripulipaskassa paluumatkalla vessat täysin tukossa.
Harmi että on noin kallis, meillä on kesälomabudjetti tonnin per nokka. Muuten kyllä....
Vierailija kirjoitti:
Tossa on se vaara, ettei kukaan saakaan ripualia vaan porukat porskuttaa iloisesti terveenä. Siinä vaiheessa järjestäjille tulee paniikki ja ne ujuttavat aamupalaan jotain kolibakteereita, tai siis kokki saa duunailla keittiössä ihan omin nokkinensa, niin että ruikuli varmasti lähtee lentämään porukalla. Harmi että tämä tapahtuis sitten vasta viimeisinä päivinä ja koko lentokone velloo ripulipaskassa paluumatkalla vessat täysin tukossa.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kun paskantaa näytepurkkiin, ei sen kummempaa ole ulostenäytteen ottaminen, mutta en silti lähtisi.
Multa ei tule normistikaan kolmea kakkaa kahden viikon aikana. Ja sitten jos joudun johonkin vieraaseen paikkaan, en pysty kakkimaan vieraissa vessoissa. (ohis, ei tuo fobiakakkanäyttekommentoija)
Tuossa kohteessa n. 75% länsimaalaisista saa turistiripulin...
Jos onkin ummetus koko viikon eikä tuu näytekakkaa niin perittänkö rahat takaisin?
Oikeestiko joku maksaa tosta lystistä 1600e?
Vierailija kirjoitti:
Vois kyl. Uskaltaako matkanjärjestäjien tarjoiluja syödä, kun toivovat kaikkien sairastuvan?
Saat syödä mitä haluat ja ne ei tarjoa ruokaa. Etukäteen pitää ottaa se lääkepläjäys ja sinulle ei kerrota saatko oikeaa vain lumelääkettä.
Lähden! Voidaanko olla samassa hotellihuoneessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois kyl. Uskaltaako matkanjärjestäjien tarjoiluja syödä, kun toivovat kaikkien sairastuvan?
Saat syödä mitä haluat ja ne ei tarjoa ruokaa. Etukäteen pitää ottaa se lääkepläjäys ja sinulle ei kerrota saatko oikeaa vain lumelääkettä.
joo mutta jos on aamupala, joka kuuluu matkan hintaan, niin senkö sit skippais sen takia, että jos siihen onkin kätketty kakkakepponen...
Hinta on kova, muuten ihan mielenkiintoinen. Suomalainen saa kyllä turistiripulin missä vain kun on tottunut ylihygieenisiin olosuhteisiin.
heittivätpä kovan haasteen. mul ei oo koskaan ollut turistiripulia vaikka oon syöny kaikenmaailman kuppasissa katukioskeissa ja kälyisissä rantabaareissa. vois harkita lähtemistä koekaniiniksi, mutta kyl toi hinta on melko suolanen.