Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoinen ripulin ihmiskoe Afrikkaan...koe-ihminen maksaa itse kulut? No jo on.....

Vierailija
21.05.2017 |

ELi siitä hyvästä että sitoutuu menemään Afrikan kuumuuteen, kehitysmaahan ,saamaan pask.....ta juomavedestä tai saastasesta ruuasta ripulin, ja joka päivä toimittaa sen kakan heille, maksaa jokainen osallistuja ITSE 1600 euroo plus varmaankin liuta muita kuluja? No en ole oudommasta kuullutkaan. Vähintä mitä voisivat koe ihmisilleen tehdä olisi maksaa kaikki kulut. kuka ottaa viikon tai kaksi ajastaan ja maksaa ITSE siitä heille?
Tällä en siis halua lannistaa ketään joka oikeasti haluaa osallistua, on hienoa varmaan jos osallistuu, mutta jollekkin normaalituloiselle on aika kallista.

Kommentit (18)

1/18 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/18 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa tosiaan. Maksat 1600€ että saat ripulin. Sitten kärvistelet 2 viikkoa ruilutaudissa. Mukava reissu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/18 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä olikin toinen ketju.

Varmaan suosittu lahja anopille.

Vierailija
4/18 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki olisi taepeellinen.

Jos sinne menee suomalaisia, niin tuovat sieltä ties mitä suolistoloisia ja ameeboja ja pöpöjä tänne sairaaloihin.

Vierailija
5/18 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki?

Vierailija
6/18 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta voi saada taudin, jota ei pystytä koskaan häätämään.

Vierailija
7/18 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä lukenut juttua, mutta etusivulla (HS), hehkutettiin ilmaista matkaa. Höh, eikö se sit ilmaista olekaan? Käyn lukemassa jutun.

Vierailija
8/18 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

malaria rokotteen maksaavat. No entä muita rokotteita? Keltakuume, bilhartsia, punakuume, jne jnejne, ebola? Eiks ebolaa ollu liberiassa mikä on aika lähellä, tai melkein?

Vierailija
9/18 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelin. Hienoahan se on jos antaa oman panoksen rokotteen kehittämiselle lähtemällä mukaan, mutta eniten minua kuitenkin ihmetytti juuri tuon rokotteen testaaminen. Puolelle osallistujista annetaan kehitteillä oleva rokote ja puolelle lumerokote. Ja pitäis vielä maksaa siitä, että muhun rokotettaisiin jotain vasta kehitteillä olevaa ainetta ja sitten katsotaan miten käy. Mites sivuoireet ja kaikki muut yllättävät reaktiot, niitähän tossa samalla testaillaan kun rokotteen toimivuuttakin.

Vierailija
10/18 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko juttua, mutta pääkohdat.  N. 1500e lentoihin ja oma vakuutus pitää olla. Osallistujille maksetaan matkat siellä perillä, majoitus ja malarianestolääkitys. Ei houkuttele ainakaan minua.

Vierailija
11/18 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikkalaisil ei tarvis tehdä mitään rokotteita vaan alkaa huolehtia käsihygieniasta niin kukaan ei saisi ripulei

Vierailija
12/18 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisesta voi saada taudin, jota ei pystytä koskaan häätämään.

Ja rokote tuhoaa suoliston

Vierailija
13/18 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut koko juttua, mutta pääkohdat.  N. 1500e lentoihin ja oma vakuutus pitää olla. Osallistujille maksetaan matkat siellä perillä, majoitus ja malarianestolääkitys. Ei houkuttele ainakaan minua.

Vakuutusyhtiöthän kilpailis kunnolla, että kuka pääsee antamaan vakuutuksen

Vierailija
14/18 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, kuka hullu lähtee tähän? Matka tai tutkimus, on kallis!!! Oikeasti valmismatkoja saa edullisemmin. Ja lähteä Afrikkaan ripuloimaan ja ottamaan itseensä jonkun rokotteen, jota vasta tutkitaan.

Ei vaikuta yhtään hyvältä diililtä... jo pelkästään tuon reissun hinnalla joku vetää välistä. Plus hölmöt & naiivit antaa lääketehtaan ja tutkijan pitää itseään koekaniinina. Soi mulla ainakin hälytyskellot asian suhteen!

Vierailija
15/18 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä saisin 1600e (!!!) matkarahaa ulkomaanreissuun, niin katsotaanpa vaihtoehtoja...

a) ....valitsen itse jonkin ihanan lomakohteen, jossa saan viettää aikaani kuten haluan, tehden mitän halua. 1600e:llä saa aika hulppean loman!

vai

b) ...vietän 2 viikkoa huono-oloisena, ripuloiden Afrikassa. Jos on ripuli, silloin ei huvita olla rannallakaan tai käydä päiväretkillä, eli reissu on yhtä tyhjän kanssa. 1600e kirjaimellisesti vessanpöntöstä alas. Bonuksena testaamattomasta lääkkeestä voisi saada vielä jokin uniapnean tai muun sairauden kaupan päälle.

Joo, ei ole vaikea valinta :D

Vierailija
16/18 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tuohon tutkimukseen löytyy tarpeeksi osallistujia. Voisin EHKÄ harkita, jos matka olisi ilmainen tai makettaisiin "koe-eläimenä" olosta pientä palkkaa. Ei oikeasti mitään järkeä, että pitäisi ITSE maksaa (!) siitä, että saa olla tutkimuksessa mukana. Ihmisten aliarvioimista. Naurettavaa. Toivottavasti kukaan ei haksahda tuohon.

Vierailija
17/18 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä typerin juttu ikinä.

Vierailija
18/18 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä. Ei minusta kuulosta ollenkaan huonolta diililtä, jos tykkää lomailla Afrikassa. Joutuu siis maksamaan vain lennot itse, kun hotellit ja koko kohteessa oleilun maksaa rokotetutkimuspoppoo. Eihän siellä mitään ripulia ihmisiin tahallaan tartuteta! Turistiripulinhan saa muistaakseni jotain 70-80% eksoottisiin kohteisiin matkustavista, eli se tulee ihan yhtä helposti kuin jos menisi omakustanteisesti Afrikan-lomalle. Sitten vaan näyte purkkiin jos ripuli iskee. Voisin muuten lähteäkin, mutta en tykkää kuumasta säästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän