Poikaystävän vertaukset siitä, mitä muiden tyttöystävät tekevät ja eivät tee
Jos teen jotain eri tavalla, mitä "muiden muijat" niin valittaa. Nyt esim. katsoin hänen ja kavereidensa kanssa lätkää ja muiden tyttöystäviä ei kiinnostanut joten he lakkasivat kynsiä ja laittoivat kynsikoristeita. Poikaystävä vihjaili koko ajan "mene hei säkin laittamaan kynsiä kun muitkin muijat meni" "ei kai tää sua oikeasti kiinnosta" ja sitten kun menimme yhteisen kaverin tupareihin niin lähtiessä halusi että laitan hameen, kun muutkin tytöt laittavat. Ärsyttää...
Kommentit (24)
Miksi et kuuntele miestä? hän häpeää sinua.
Eksäni piti ihan samanlaista... Hänen mielestään en ollut tarpeeksi naisellinen. Olen pienestä pitäen tykännyt konsoli- ja tietokone peleistä, eksäni mielestä mun olisi pitänyt lopettaa pelaaminen, koska kuulemma tein sitä vain miellyttääkseni miehiä(???) koska naisia ei oikeasti pelaaminen kiinnosta. Lopulta pelasin eksältäni "salaa" kun en jaksanut valitusta kuunnella.
Yksi lempibändeistäni on Rammstein ja eksä oli tästäkin ihan ymmyrkäisenä että ethän sä tästä voi tykätä, sähän oot nainen!!
Sit yritti ohjailla "naisellisempien" asioiden äärelle... Eli katsomaan esim. Salkkareita. HAH :,D
En kyllä pystyisi tollasen laumasielun kanssa olemaan hetkeäkään.
Kuulostaa rasittavalta. Miksi olet hänen kanssaan, jos hän ei hyväksy sinua sellaisena kuin olet?
Vierailija kirjoitti:
Eksäni piti ihan samanlaista... Hänen mielestään en ollut tarpeeksi naisellinen. Olen pienestä pitäen tykännyt konsoli- ja tietokone peleistä, eksäni mielestä mun olisi pitänyt lopettaa pelaaminen, koska kuulemma tein sitä vain miellyttääkseni miehiä(???) koska naisia ei oikeasti pelaaminen kiinnosta. Lopulta pelasin eksältäni "salaa" kun en jaksanut valitusta kuunnella.
Yksi lempibändeistäni on Rammstein ja eksä oli tästäkin ihan ymmyrkäisenä että ethän sä tästä voi tykätä, sähän oot nainen!!
Sit yritti ohjailla "naisellisempien" asioiden äärelle... Eli katsomaan esim. Salkkareita. HAH :,D
Aahhahahha, mun 6-kymppinen sukulaisnainen tykkää Rammsteinista, hyvät monitahoiset sanoitukset jne. Miten joku voi sukupuolittaa asioita näin rajusti.
Siis, jos tykkää jostain pelistä niin... Öö, ehkä mä vaan oot leikkinyt lapsena pelaavien tyttöjen kanssa niin en ymmärrä miten joku saa tästäkin poikien jutun.
Self-hating Pakistani kirjoitti:
Kuulostaa rasittavalta. Miksi olet hänen kanssaan, jos hän ei hyväksy sinua sellaisena kuin olet?
En saa ketään muutakaan :(
No totta kai saat! Älä.jää huonoon suhteeseen. Ensin kannattaa kuitenkin jutella rakentavasti ettet pidä sellaisesta huumorista tai piikittelystä.
Siirrä sälli ulkoruokintaan hyvän sään aikana, ennen kuin ole alkanut alistua hänen vaatimuksiinsa. Sitten on jo vaikeampi erota, kun oma tahtosi on nujerrettu.
Taas näitä aloituksia. Muka nöyriä, mutta oikeasti vaan nostetaan itseään ylös olemalla niin erilainen kuin muut. Muuuut naiset tekee näin mutta MINÄ tykkään tästä ja kaaaaikki ihmettelevät.
Et ole niin erikoinen kuin ajattelet olevasi.
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä aloituksia. Muka nöyriä, mutta oikeasti vaan nostetaan itseään ylös olemalla niin erilainen kuin muut. Muuuut naiset tekee näin mutta MINÄ tykkään tästä ja kaaaaikki ihmettelevät.
Muut myös tuijottavat ja puhuvat sinusta pahaa selkäsi takana. Kuiskuttelevat kaupan hyllyjen välissä ja osoittelevat sormella kun luulevat ettet huomaa.
Ajattelitko sitten kuunnella tuota lopunikääsi? Eli mennä naimisiin ja kuunnella vielä 70-v mummona, että teet kaiken väärin ja olet vääränlainen?
Vaihda miestä - hän ei tosiaan arvosta sinua sellaisena kuin olet.
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävähän tässä ajattelee, että tyttö on vääränlainen? Tekee aina vääriä asioita ja huomauttelee näistä.
Näitä, joilla on stereotypia tyttöystävästä mutta eivät osaa hyväksyä häntä ihmisenä kuitenkaan. Henkisesti 13-vuotias.
Aika outoa, useammin kuulee miesten toivovan, että nainenkin seuraisi jääkiekkoa. Ja jääkiekkoa seuraava nainen ei Suomessa ole todellakaan mikään harvinaisuus tai epänaisellinen.
Olet siis niitä naisia, joilla on aina oltava joku? Kun sanoit, ettet saa muutakaan. Itselleni se on todella vierasta, mutta ymmärrän, että ihmiset on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävähän tässä ajattelee, että tyttö on vääränlainen? Tekee aina vääriä asioita ja huomauttelee näistä.
Pointti oli kai siinä, että tyttöystävä haluaisi korostaa erilaisuuttaan tekemällä epänaisellisiksi luokiteltuja asioita.
Mä oon samanlainen kuin ap. Ei vois vähempää kiinostaa joku kynsienlakkaus, mieluummin katson lätkää ja juon kaljaa. Ei ole miestä ikinä haitannut ja jos olisi niin ois kyllä suhde loppunu siihen. Mieluummin yksin kun tommosessa paskassa suhteessa jossa ei saa olla oma itsensä.
Olisikohan poikaystävääsi häirinnyt se, että heidän katsoessa jääkiekkoa sinä teit mielestäsi "seksikkäitä" tanssiliikkeitä ja twerkkasit ruudun edessä?
Nuorille kundeille erityisesti tuntuu monesti olevan tärkeää se, että tyttöystävä on stereotyyppisen naisellinen. Mitään vähänkään poikkeavia mielenkiinnon kohteita tai harrastuksia ei saisi olla, koska se on "epänaisellista" ja "noloa". Minun nuoruuden poikaystäväni pilkkasi minua sen takia, koska minulla oli useita ulkomaalaisia kirjeenvaihtokavereita ja veetuili, että kumminkin kirjoittelen vain seksijuttuja nuorten ulkkarimiesten kanssa (olkoonkin, että kaikki k-kaverini sillä hetkellä olivat aikuisia naisia). Tuli myös katsomaan erästä näytelmää, jossa esiinnyin ja moneen otteeseen ollessani lavalla näin, kuinka supatti jotain vieruskaverilleen ivallinen ilme naamallaan. Hän olisi siis halunnut olla ainoa sisältö elämässäni ja ainoa, joka saa minut iloiseksi. Sinänsä huvittavaa, kun tyyppi oli perusnegatiivinen ja ahdasmielinenkin tapaus, jonka seurassa harva ihminen oikeasti viihtyi. Onneksi ymmärsin viimein, että parempi erota kuin kärvistellä lannistavassa ja epäterveessä suhteessa.
Miksi olet tuollaisen lapsen kanssa, joka ei hyväksy sinua omana itsenäsi?