Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeiltiin eilen spiritismiä ja näin tapahtui

Vierailija
21.05.2017 |

Pidettiin sormia lasin päällä mutta ei lasissa kiinni ja lasi liikahti aivan vähän ja siitä kuului myös ääni kun se siirtyi. Myöhemmin vielä sängyssä kysyin onko täällä henkiä paikalla ja viereisellä vanhalla senkillä liikahti kuppi. Se kuului aivan selvästi ja miehen kanssa käännyttiin katsomaan mikä liikkui senkin tasoa vasten.

Mitään muuta ei tapahtunut mutta en todellakaan kuvitellut näitä. Kuului myös kopaus kun pyysin koputusta mutta se saattoi olla mikä vaan, mutta tuota lasin siirtymistä pöydällä ja kupin siirtymistä senkin päällä en voi mitenkään selittää.

Kommentit (181)

Vierailija
121/181 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskova786 kirjoitti:

miksi uskotaan että psiritismissä tulee yhteys vain pahoihin voimiiin? minä uskon että myös hyvät voimat kuten enkelit voivat kertoa meille asioita spiritismilauden kautta.

Raamatussa sanotaan, että ne on aina pahoja.

Vierailija
122/181 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa myös mikä aiheuttaa tuon käsien nousun. Mua käskettiin ala-asteella selkä seinään ja silmät kiinni. Käsiäni veivattiin hetken jne ja kun pyydettiin avaamaan silmät niin kädet oli suorina silmien korkeudella. En ollut ikinä nähnyt tai kuullut moisesta, hiukan pelästyin.

Itse olen ollut mukana kun 4 ihmistä nostaa kukin yhdellä sormella tuolilla istuvan miehen ylös täysin vaivatta.

Voimia on maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/181 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies pystyy liikuttamaan esim.pöydällä olevaa lasia kun laittaa kädet pöydälle ja keskittyy, joku virta niistä käsistä tulee ja lasi alkaa liikkumaan. Olen kerran nähnyt kun teki sen, oli kyllä aika hurjaa.En tiedä liittyykö spiritismiin mitenkään vai mikä ilmiö lieneekään.

Ei muuta kuin hakemaan James Randilta miljoonat pois!

Vierailija
124/181 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies pystyy liikuttamaan esim.pöydällä olevaa lasia kun laittaa kädet pöydälle ja keskittyy, joku virta niistä käsistä tulee ja lasi alkaa liikkumaan. Olen kerran nähnyt kun teki sen, oli kyllä aika hurjaa.En tiedä liittyykö spiritismiin mitenkään vai mikä ilmiö lieneekään.

Ei taitaisi toimia. Miksi demonit myöntäisivät, että on olemassa toinen maailma ja yliluonnollista? Eikö silloin Jeesuskin voisi olla totta.

Vierailija
125/181 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Randi on muuten homo.

Vierailija
126/181 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs tämä

Vierailija
127/181 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirin Dajo

Although not as widely documented as his sword piercing feats, there were claims that his invulnerability had been proven by numerous means. In an interview in Time magazine, he also declared his invulnerability having been tested with burning irons, boiling water and having been shot through the head from half a yard distance on two occasions. He supported this by exhibiting two scars allegedly from the shots, one in the center of the forehead and the other above his right eye.[citation needed][citation needed]

Move to Switzerland, death

X-Ray of his abdomen on May 12, 1948 showing the needle he swallowed

In 1947, he moved to Switzerland and initially was only granted a licence to perform without the ability to speak to the public. In his performances Dajo used several assistants but, after many disappointments, he paired up with Jan Dirk de Groot who was his Dutch neighbor. According to De Groot, Dajo had several guardian angels, was telepathic, and could heal people.[1] Time magazine reported on an appearance at the Corso Theatre in Zürich. The article alleged "that Dajo had 'proved' to Zurich doctors that his act was not based on fakery."[3]

He was allegedly instructed by voices to eat a steel needle which was to be surgically removed. He did so on May 11, 1948. It was surgically removed on May 13, 1948. During recovery in the hospital he requested a lot of water for recovery which was only granted if he took full responsibility. To demonstrate his health he walked through Zurich directly after being released. Ten days later, when De Groot picked up his wife from the airport, Dajo lay down on a bed and went into a trance-like state. On arrival De Groot's wife was not comfortable with someone lying down as if dead, and asked De Groot to check his health. On the third day De Groot's wife asked him to check again. This time his neck felt cold.[4] The medical examiner announced he had been dead for a day. The autopsy revealed Dajo had died of an aortic rupture, though this was contested by De Groot and the aforementioned surgeon.

Vierailija
128/181 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ideomotor phenomenon - Wikipedia

Kommentoija on oikeilla jäljillä.

Juuri tästä on tässä ilmiössä kyse. Aivot tekevät näitä liikkeitä itsestään, niin ettei ihminen sitä itse tajua tekevänsä, vaan kuvittelee asiassa olevan henkimaailmalla jotakin tekemistä.

Ei tässä ole kyse mistään hengistä, eikä yliluonnollisesta.

Ikävää romuttaa kuvitelmanne.

Mutta tässä tapauksessa kyse ei ole mistään yliluonnollisesta, vaan täysin selitettävissä olevasta asiasta.

Vierailija
129/181 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiötä on tutkittu jonkin verran. Ihmiset liikuttelevat lasia alitajuisesti. Kun samaa testattiin pimeässä silmät sidottuina, niin lasi kyllä liikkui, mutta mitään järkeviä "viestejä" sieltä ei tullut. Tuntuu varmasti uskomattomalta jos tilanteen kokee itse, mutta mitään yliluonnollista siinä ei ole. Rauhoittukaa. 

Vierailija
130/181 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa jo, toisella kerralla kuppi oli metrin päässä meistä niin ei sitä kumpikaan meistä voinut liikuttaa.

Vierailija
131/181 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa myös mikä aiheuttaa tuon käsien nousun. Mua käskettiin ala-asteella selkä seinään ja silmät kiinni. Käsiäni veivattiin hetken jne ja kun pyydettiin avaamaan silmät niin kädet oli suorina silmien korkeudella. En ollut ikinä nähnyt tai kuullut moisesta, hiukan pelästyin.

Itse olen ollut mukana kun 4 ihmistä nostaa kukin yhdellä sormella tuolilla istuvan miehen ylös täysin vaivatta.

Voimia on maailmassa.

Ollaan tehty sama mutta kahdella sormella.

Kaveri istui ja kainaloista ja polvitaipeista nostettiin.

Ensin kaikki piti käsiä sen istuvan päällä....oli metka fiilis itsellä, kun mulle tehtiin sama. Kädet kun lähti pään päältä, niin ihan kuin olis joku virta noussut mukana...

Vierailija
132/181 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Randi on muuten homo.

Ihan sama vaikka yksisarvinen, mutta hyvin pisti jauhot noille , Gelleristä lähtien...

Eipä ole palkkiotakaan kukaan noutanut...

Vierailija
133/181 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tästä on tässä ilmiössä kyse. Aivot tekevät näitä liikkeitä itsestään, niin ettei ihminen sitä itse tajua tekevänsä, vaan kuvittelee asiassa olevan henkimaailmalla jotakin tekemistä.

Mutta tässä tapauksessa kyse ei ole mistään yliluonnollisesta, vaan täysin selitettävissä olevasta asiasta.

Ymmärrän tän jotenkin mutta siis miten aivot voi tehdä liikkeitä ilman että ihminen on edes tietoinen tilanteesta? Olen se jolle ala-asteella tehtiin tämä. Kun ei tiedä mitä on tapahtumassa eikä näe eikä voi odottaa mitään niin mitä ihmettä..? Mulle kelpaa oikein hyvin tieteellinen selitys, tää pitää vaan vääntää rautalangasta. Ymmärtäisin jos esim toisella kerralla voi laittaa tämän aivojen piikkiin kun tietää mikä lopputulos pitäisi olla.

Vierailija
134/181 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tän jotenkin mutta siis miten aivot voi tehdä liikkeitä ilman että ihminen on edes tietoinen tilanteesta? Olen se jolle ala-asteella tehtiin tämä. Kun ei tiedä mitä on tapahtumassa eikä näe eikä voi odottaa mitään niin mitä ihmettä..? Mulle kelpaa oikein hyvin tieteellinen selitys, tää pitää vaan vääntää rautalangasta. Ymmärtäisin jos esim toisella kerralla voi laittaa tämän aivojen piikkiin kun tietää mikä lopputulos pitäisi olla.

Oletko koko ajan tietoinen siitä että hengität?

Vierailija
135/181 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskoisi aikuisten uskovan moiseen hölynpölyyn mutta onhan niitä uskovaisiakin olemassa joten ei kaikki ilmeisesti kasva aikuisiksi ja kykene hahmottamaan todellisuutta mielikuvitusmaailmasta.

Mitään yliluonnollista ei ole olemassakaan muuten kuin fiktiona toivottavasti teidän elämä silti tuntuu täyteläiseltä vaikkei sadut olekaan totta.

Vierailija
136/181 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ehkä mennä hoitoon ennen kuin ajaudut psykoosiin. 

Jos tämä on huuhaata niin miksi menisin? En mä noin pienestä hätkähdä. Aion kokeilla uudestaan mutta onkohan tänään liian pian.

Jos hakeudut tieten tahtoen ystäväksi vaarallisen rikollisen kanssa, altistat itsesi vaaraan. Tässä sama homma. Mitä sinä luulet saavuttavasi noilla kokeiluilla tai mitä sinä haluaisit saavuttaa?

Saada tiedon siitä että henkimaailma johon uskon, on olemassa. Mua on aina kiinnostanut kaikki yliluonnollinen ja haluaisin kokea sellaisia asioita.

Ikävä kyllä asian uskominen ei tee siitä totta. Kyllähän se hienoa olisi jos tuollainen olisi totta, mutta pitää olla realisti ja ottaa tosiasiat tosiasioina. Vaikka jotain henkiä olisikin, niin niistä ei ole yhtään todistetta, eikä nuo teokset aiheesta perustu mihinkään muuhun kuin joidenkin ihmisten mielipiteisiin, jotka taas perustuvat heidän harhoihinsa tai sitten vain haluun tehdä rahaa niillä. 

Miksi pitää olla realisti? Koska sinä sanot niin? Eikö saa olla idealistikaan?

Vierailija
137/181 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei uskoisi aikuisten uskovan moiseen hölynpölyyn mutta onhan niitä uskovaisiakin olemassa joten ei kaikki ilmeisesti kasva aikuisiksi ja kykene hahmottamaan todellisuutta mielikuvitusmaailmasta.

Mitään yliluonnollista ei ole olemassakaan muuten kuin fiktiona toivottavasti teidän elämä silti tuntuu täyteläiseltä vaikkei sadut olekaan totta.

Jos nyt aletaan asiasta saivartelemaan, niin aina on jokin asia nähty yliluonnollisena. Ennen muinoin kun uskottiin esim että salamat on maagisia ja jumalilta lähtöisin. Nykyään tiedetään mikä salamat saa aikaan, mutta ei se vähennä niiden vaikuttavuutta ilmiönä. Itse olen usein skeptinen, mutta en toisaalta yllättyisi jos tiedon lisääntyessä nykyään yliluonnollisiksi pitämillemme tapahtumille ja ilmiöille löytyisi myöhemmin selitys. Ei kukaan tämän pallon tallaaja vieläkään kaikesta kaikkea tiedä, vaikka monet niin tykkäävätkin uskotella.

Vierailija
138/181 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koko ajan tietoinen siitä että hengität?

En mutta eihän tuota nyt voi verrata mitenkään.

Miksi kädet reagoi siihen kun joku toinen tekee omilla käsillään jotain? Ne on täysin riippumattomia toisistaan, toisin kuin ihmisen kehon elimet ja kokonaisuus jotka vaikuttaa toisiinsa.

Vierailija
139/181 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskovaisia tämä aihe kiinnostaa koska voivat pelotella heikkomielisiä paholaisella.

Vierailija
140/181 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla vitsi koko ketjun. Onhan se? Kaikki porvoolaiset tänään liikkeellä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme