Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeiltiin eilen spiritismiä ja näin tapahtui

Vierailija
21.05.2017 |

Pidettiin sormia lasin päällä mutta ei lasissa kiinni ja lasi liikahti aivan vähän ja siitä kuului myös ääni kun se siirtyi. Myöhemmin vielä sängyssä kysyin onko täällä henkiä paikalla ja viereisellä vanhalla senkillä liikahti kuppi. Se kuului aivan selvästi ja miehen kanssa käännyttiin katsomaan mikä liikkui senkin tasoa vasten.

Mitään muuta ei tapahtunut mutta en todellakaan kuvitellut näitä. Kuului myös kopaus kun pyysin koputusta mutta se saattoi olla mikä vaan, mutta tuota lasin siirtymistä pöydällä ja kupin siirtymistä senkin päällä en voi mitenkään selittää.

Kommentit (181)

Vierailija
141/181 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos woodoo child työnnellyt neuloja läpi ja repinyt sydömen?

Vierailija
142/181 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/181 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
144/181 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oviaukkoon ei saa olla kääntyneenä? Miksi pitää kysyä lupaa lopettaa peli? Miksi saatana näyttäytyy verhon takana jalkoineen ja sitten pitää lopettaa? Entäs jos ei saa lupaa lopettaa?

Kiehtova peli. Ja kyllä! Olen korkeastikoulutettu, utelias ja avoin ihminen. Henkisyyttä, luontoa ja mielen voimaa aliarvioidaan nykypäivänä. Säälittää ihmiset, jotka ajattelevat kaiken olevan vain tässä.

Jos ajatellaan rakkauttakin. Sitä ei voi nähdä. Vain tuntea ja kokea(subjektiivisesti). Silti se on isoin voima tässä maailmassa. Yliluonnollista?

145/181 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spiritismin "tulokset" on voimakasta psykologista seurausta. Kaikenlaiset ääneet, liikkeet, ilmavirrat yms., joihin ei kiinnitä mitään huomiota normaalisti, on spiritismin aikana ja sen jälkeen jotain "yliluonnollista", jotka aistii erittäin herkästi. Kokeile seuraavaa: kun pistätte sormet lasin päälle, niin pitäkää niitä niin että juuri ja juuri tunnette lasin. Huomaatte, että lasi ei liiku milliäkään. Tämän jälkeen kun laitatte sormet normaalisti lasin päälle, liiikettä ei enää tapahdu, koska mursitte illuusion. Psykologisia voimia voi testata myös toisella tavalla: laita lanka neulaan (20-30 cm) ja roikota sitä ilmassa. Katso että se on ihan paikallaan. Laita kämmen neulan alle ja ajattele suoraa viivaa. Neula alkaa heilua edes takaisin. Sitten ajattele ympyrää, niin huomaat kuinka neula alkaa tehdä ympyrää. Mieli vaikuttaa huomaamatta lihasperäiseen toimintaan. Näin liikkuu myös lasi tms. osoitin kirjainlaudalla.

mulla on tieto kaikesta mutta ei käsitystä mistä

Vierailija
146/181 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hyvä on olemassa, niin silloin on pahakin.

Vierailija
147/181 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kasvanut todella tiukassa ja vanhoillisesti uskovaisessa perheessä, jossa uskottiin vahvasti mm. pahoihin henkiin. Ja siihen että jos näille hengille antoi tilaisuuden, ne kyllä tulivat kiusaamaan ja eroon niistä ei hevillä päässyt. Pahat henget saattoi saada riesaksi mm. kuuntelemalla saatanallista musiikkia, tutkimalla spiritististä kirjallisuutta, tai ihan vaan hankkimalla jonkun esineen kirpputorilta, jossa majali demoni. Toisin sanoen, kun muissa perheissä rauhoiteltiin ettei mörköjä olekaan, meillä sanottiin että niitä on kyllä, ja jos ajattelet väärin, manaat sellaisen paikalle!

Kaikki tämä jatkuva pelkääminen lapsena, ettei vahingossakaan tulisi ajatelleeksi jotain väärää niin että kutsuisi demonin paikalle, oli todella raskasta. Menetin usein yöunet kun pelkäsin kauhusta kalpeana että olenko joskus ajatellut jotain sellaista, että olisin kutsunut pahoja henkiä huoneeseeni. Sain teininä unihalvauksen, joka sitten käsiteltiin niin että nyt olen sitten saanut ne demonit kimppuuni ja kotona alkoi järjestelmällinen vanhojen tavaroiden tuhoaminen, siltä varalta että niissä asusti demoni. Jälkeenpäin tajusin että kyse oli unihalvauksesta.

Mutta joukkohysterian voima on vahva. Kun sisäsiittoinen porukka lietsoo omia pelkojaan ja kaikenlisäksi juoruaa tapahtumista "Mun isoäidin siskon pojan kummin kaimalle kävi kerran näin.." ja näitä kerrottiin täytenä totuutena, koska tosi uskovainen ei valehtele. Aikuisena ihmettelen miten en sitten ollut sen kajahtaneempi ja pelokkaampi lapsi.

Lienee selvää että jätin tuon lahkon teini-iässä ja niin ikään jätin taakseni kaikki pahojen henkien pelot ja yliluonnolliset kokemukset. En usko pisaraakaan mihinkään tuollaiseen mitä lapsena opetettiin, mutta olen jättänyt oven auki sille että JOTAIN selittämätöntä maailmassamme voi olla. Mitä, sitä en tiedä, mutta sen tiedän ettei mitään demoneita täällä maanpäällä pyöri ihmisiä kiusaamassa.

-N34v

Vierailija
148/181 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton suosikkini yhdestä aaveenmetsästys TV-sarjasta:

Juontaja: "Henget kuulkaa meitä. Jos kuulette vastatkaa koputtamalla. Yksi koputus on 'ei' ja kaksi koputusta 'kyllä'. Henget oletteko täällä?"

*hiljaisuus*

Juontaja: "Henget oletteko täällä?"

*kop*

Juontaja: "KUULITTEKO??? Ne vastasivat!"

Nauroin vedet silmissä.

Vierailija
149/181 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ajattelee saaneensa yhteyden kuolleeseen omaiseen ja se on aika otollinen maaperä vaikka bisneksellekin, koska kaipaavia omaisia riittää. Skeptikon mukaan meedio on puhdas huijari ja uskovaisen mukaan taas henki ei ole sen kuolleen vaan huijari on henki.

Vierailija
150/181 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyikö 1500-luvun australialinen todistamaan espanjalaisten olemassaolon?

Kyse on pitkälti todennäköisyydestä. Jos sanot että jossain kaukana toisessa maassa asuu ihmisiä, on ihan kohtuullista uskoa siihen kaiken tietämäni perusteella, vaikkei pääsisikään paikalle tarkistamaan asiaa, mikä toki olisi mahdollista. Jos pyydät uskomaan, että on olemassa kokonainen näkymätön maailma olentoineen, mutta siitä ei ole ensimmäistäkään pitävää todistetta, pitää vain uskoa ihmisten tarinoita, niin siinä on jo melkoinen hyppäys eikä se ole enää kohtuullisen uskottavuuden piirissä. Kukaan järkevä ei vastaa siihen että aijaa, vautsi, en tiennytkään, kerro lisää.

Vierailija
151/181 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies pystyy liikuttamaan esim.pöydällä olevaa lasia kun laittaa kädet pöydälle ja keskittyy, joku virta niistä käsistä tulee ja lasi alkaa liikkumaan. Olen kerran nähnyt kun teki sen, oli kyllä aika hurjaa.En tiedä liittyykö spiritismiin mitenkään vai mikä ilmiö lieneekään.

Ei muuta kuin hakemaan James Randilta miljoonat pois!

Randi on muuten homo.

So?

Vierailija
152/181 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse kasvanut todella tiukassa ja vanhoillisesti uskovaisessa perheessä, jossa uskottiin vahvasti mm. pahoihin henkiin. Ja siihen että jos näille hengille antoi tilaisuuden, ne kyllä tulivat kiusaamaan ja eroon niistä ei hevillä päässyt. Pahat henget saattoi saada riesaksi mm. kuuntelemalla saatanallista musiikkia, tutkimalla spiritististä kirjallisuutta, tai ihan vaan hankkimalla jonkun esineen kirpputorilta, jossa majali demoni. Toisin sanoen, kun muissa perheissä rauhoiteltiin ettei mörköjä olekaan, meillä sanottiin että niitä on kyllä, ja jos ajattelet väärin, manaat sellaisen paikalle!

Kaikki tämä jatkuva pelkääminen lapsena, ettei vahingossakaan tulisi ajatelleeksi jotain väärää niin että kutsuisi demonin paikalle, oli todella raskasta. Menetin usein yöunet kun pelkäsin kauhusta kalpeana että olenko joskus ajatellut jotain sellaista, että olisin kutsunut pahoja henkiä huoneeseeni. Sain teininä unihalvauksen, joka sitten käsiteltiin niin että nyt olen sitten saanut ne demonit kimppuuni ja kotona alkoi järjestelmällinen vanhojen tavaroiden tuhoaminen, siltä varalta että niissä asusti demoni. Jälkeenpäin tajusin että kyse oli unihalvauksesta.

Mutta joukkohysterian voima on vahva. Kun sisäsiittoinen porukka lietsoo omia pelkojaan ja kaikenlisäksi juoruaa tapahtumista "Mun isoäidin siskon pojan kummin kaimalle kävi kerran näin.." ja näitä kerrottiin täytenä totuutena, koska tosi uskovainen ei valehtele. Aikuisena ihmettelen miten en sitten ollut sen kajahtaneempi ja pelokkaampi lapsi.

Lienee selvää että jätin tuon lahkon teini-iässä ja niin ikään jätin taakseni kaikki pahojen henkien pelot ja yliluonnolliset kokemukset. En usko pisaraakaan mihinkään tuollaiseen mitä lapsena opetettiin, mutta olen jättänyt oven auki sille että JOTAIN selittämätöntä maailmassamme voi olla. Mitä, sitä en tiedä, mutta sen tiedän ettei mitään demoneita täällä maanpäällä pyöri ihmisiä kiusaamassa.

-N34v

Tuon takiahan noissa lahkoissa lisäännytään niin ahkerasti. Lukumäärää on pidettävä yllä ja tiedetään että aina osa pesueesta saa synnyinlahjana sen verran järkeä ja logiikkaa, että lähtee omille teilleen siitä höpöhöpömaailmasta, joten täytyy pyrkiä maksimoimaan se jäljelle jäävä väki. Suurin osa saadaan tietenkin uskomaan eikä se ihme olekaan, kun vauvasta asti aivopestään. Jos uskomuksista saisi alkaa puhua vasta kun lapsi täyttää 18 ja osaa itse arvioida asioita, mitähän tapahtuisi? Olisi suviseuroissa melko hiljaista.

Vierailija
153/181 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa eri uskonnoissa on samoja piirteitä.

Taivaasta tuleva lentävä olento. Enkeli yms.

Tai sitten ufot ovat käyneet täällä muinoin.

Vierailija
154/181 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltu on monta kertaa ja ikinä ole mitään tapahtunu. Ihan hölynpölyä!

Vierailija
155/181 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin  kerran avata portin tuon puoleiseen, sain aikaan "rajat kiinni" mielenosoituksen; perhanan kummitukset vie meidän naiset ja työpaikat...

Vierailija
156/181 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manasin viime vuonna menehtyneet kissamme hengen esiin. Siellä se oven takana naukui. Kuin menin katsomaan, ei se ollutkaan siellä. Laitoin fiskassia portaalle ja aamulla kun menin, oli kuppi lähes tyhjä. Oli muuttunut tuonpuoleisessa näkymättömäksi tämä kissa, uskoisin. Ruokahalu oli tosin säilynyt ennallaan. Punaiset nappulat oli jättänyt vaan merkiksi, että oli käynyt kylässä, kuten meidän Chimneyllä oli eläessäänkin tapana. Käy toisinaan edelleen kylässä ja se sopii minulle oikein hyvin. Eipähän tarvitse kissanhiekkoja vaihdella, koska ulostekin on näkymätöntä, vain pieni haju on, mutta ei muuta.

Vierailija
157/181 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä astuu näkymättömään paskaan

Vierailija
158/181 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos henkimaailma olis olemassa, se ihan varmasti noudattaisi ihmisten keksimän pelin sääntöjä. Just noi peilien peittämiset ja oviaukkoihin selin istumiset olis ihan kriittisiä. Ja ainoo kommukointitapa mikä olis käytettävissä, ois lasin liikuttelu. Laittais ennenmin vaikka tekstarin... ihan dorkaa ajattelua

Vierailija
159/181 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai teillä vain ollut tekoaikana kaappeja tai pieniä rasioita (esim. maustepurkkeja) auki? Henget tykkäävät pesiytyä niihin.

Vierailija
160/181 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manasin viime vuonna menehtyneet kissamme hengen esiin. Siellä se oven takana naukui. Kuin menin katsomaan, ei se ollutkaan siellä. Laitoin fiskassia portaalle ja aamulla kun menin, oli kuppi lähes tyhjä. Oli muuttunut tuonpuoleisessa näkymättömäksi tämä kissa, uskoisin. Ruokahalu oli tosin säilynyt ennallaan. Punaiset nappulat oli jättänyt vaan merkiksi, että oli käynyt kylässä, kuten meidän Chimneyllä oli eläessäänkin tapana. Käy toisinaan edelleen kylässä ja se sopii minulle oikein hyvin. Eipähän tarvitse kissanhiekkoja vaihdella, koska ulostekin on näkymätöntä, vain pieni haju on, mutta ei muuta.

Tuo on ihan ok, mutta miksi hemmetissä olet nimennyt kissasi Chimneyksi = savupiippu på english.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme