Kokeiltiin eilen spiritismiä ja näin tapahtui
Pidettiin sormia lasin päällä mutta ei lasissa kiinni ja lasi liikahti aivan vähän ja siitä kuului myös ääni kun se siirtyi. Myöhemmin vielä sängyssä kysyin onko täällä henkiä paikalla ja viereisellä vanhalla senkillä liikahti kuppi. Se kuului aivan selvästi ja miehen kanssa käännyttiin katsomaan mikä liikkui senkin tasoa vasten.
Mitään muuta ei tapahtunut mutta en todellakaan kuvitellut näitä. Kuului myös kopaus kun pyysin koputusta mutta se saattoi olla mikä vaan, mutta tuota lasin siirtymistä pöydällä ja kupin siirtymistä senkin päällä en voi mitenkään selittää.
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manasin viime vuonna menehtyneet kissamme hengen esiin. Siellä se oven takana naukui. Kuin menin katsomaan, ei se ollutkaan siellä. Laitoin fiskassia portaalle ja aamulla kun menin, oli kuppi lähes tyhjä. Oli muuttunut tuonpuoleisessa näkymättömäksi tämä kissa, uskoisin. Ruokahalu oli tosin säilynyt ennallaan. Punaiset nappulat oli jättänyt vaan merkiksi, että oli käynyt kylässä, kuten meidän Chimneyllä oli eläessäänkin tapana. Käy toisinaan edelleen kylässä ja se sopii minulle oikein hyvin. Eipähän tarvitse kissanhiekkoja vaihdella, koska ulostekin on näkymätöntä, vain pieni haju on, mutta ei muuta.
Tuo on ihan ok, mutta miksi hemmetissä olet nimennyt kissasi Chimneyksi = savupiippu på english.
Oli musta väriltään:)
Tämänkin ketjun lukeminen ja kommentointi voi avata oven pahalle. Kuunnelkaa seinistä kuuluvaa koputusta ja askeleita, jotka lähestyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse kasvanut todella tiukassa ja vanhoillisesti uskovaisessa perheessä, jossa uskottiin vahvasti mm. pahoihin henkiin. Ja siihen että jos näille hengille antoi tilaisuuden, ne kyllä tulivat kiusaamaan ja eroon niistä ei hevillä päässyt. Pahat henget saattoi saada riesaksi mm. kuuntelemalla saatanallista musiikkia, tutkimalla spiritististä kirjallisuutta, tai ihan vaan hankkimalla jonkun esineen kirpputorilta, jossa majali demoni. Toisin sanoen, kun muissa perheissä rauhoiteltiin ettei mörköjä olekaan, meillä sanottiin että niitä on kyllä, ja jos ajattelet väärin, manaat sellaisen paikalle!
Kaikki tämä jatkuva pelkääminen lapsena, ettei vahingossakaan tulisi ajatelleeksi jotain väärää niin että kutsuisi demonin paikalle, oli todella raskasta. Menetin usein yöunet kun pelkäsin kauhusta kalpeana että olenko joskus ajatellut jotain sellaista, että olisin kutsunut pahoja henkiä huoneeseeni. Sain teininä unihalvauksen, joka sitten käsiteltiin niin että nyt olen sitten saanut ne demonit kimppuuni ja kotona alkoi järjestelmällinen vanhojen tavaroiden tuhoaminen, siltä varalta että niissä asusti demoni. Jälkeenpäin tajusin että kyse oli unihalvauksesta.
Mutta joukkohysterian voima on vahva. Kun sisäsiittoinen porukka lietsoo omia pelkojaan ja kaikenlisäksi juoruaa tapahtumista "Mun isoäidin siskon pojan kummin kaimalle kävi kerran näin.." ja näitä kerrottiin täytenä totuutena, koska tosi uskovainen ei valehtele. Aikuisena ihmettelen miten en sitten ollut sen kajahtaneempi ja pelokkaampi lapsi.
Lienee selvää että jätin tuon lahkon teini-iässä ja niin ikään jätin taakseni kaikki pahojen henkien pelot ja yliluonnolliset kokemukset. En usko pisaraakaan mihinkään tuollaiseen mitä lapsena opetettiin, mutta olen jättänyt oven auki sille että JOTAIN selittämätöntä maailmassamme voi olla. Mitä, sitä en tiedä, mutta sen tiedän ettei mitään demoneita täällä maanpäällä pyöri ihmisiä kiusaamassa.
-N34v
Itse hieman samantyyppisistä lähtökohdista peräisin, ja jättänyt sen taakseni. En silti voi sanoa, että TIEDÄN ettei demoneita ole. En usko että niitä on, mutta en ole saanut 100% tieteellisiä todisteita puolesta tai vastaan. Näin ollen katson vain uskovani, ettei niitä ole. En siis tiedä. Maailmassa on paljonkin selittämätöntä. Uskon monen selittämättömän saavan ajan kanssa selityksen.
Mikä uskonto on sellainen, jossa ei uskota paholaiseen? Jossa ei hyvä ja paha taistele?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies pystyy liikuttamaan esim.pöydällä olevaa lasia kun laittaa kädet pöydälle ja keskittyy, joku virta niistä käsistä tulee ja lasi alkaa liikkumaan. Olen kerran nähnyt kun teki sen, oli kyllä aika hurjaa.En tiedä liittyykö spiritismiin mitenkään vai mikä ilmiö lieneekään.
Onko jo käynyt kuittaamassa rahat Randilta? Jos hän onnistuu toistamaan tempun valvotuissa olosuhteissa, hynää tulee, ja paljon! Oliko miljoona dollaria?
"Tommosiin henkimaailman voimiin uskovat ovat psyykkisesti ja älyllisesti vajaita."
"Nämä asiat ei avaudu epäuskoisille ja henkisesti liian heikoille."
Henkisesti tasapainoiselle terveelle ihmiselle kaikenmailman spiritismit ja okkulttismit edustavat pelkkää hölynpölyä, typerysten ja huijareitten vinksahtanutta leikkiä.
Vierailija kirjoitti:
"Tommosiin henkimaailman voimiin uskovat ovat psyykkisesti ja älyllisesti vajaita."
"Nämä asiat ei avaudu epäuskoisille ja henkisesti liian heikoille."
Henkisesti tasapainoiselle terveelle ihmiselle kaikenmailman spiritismit ja okkulttismit edustavat pelkkää hölynpölyä, typerysten ja huijareitten vinksahtanutta leikkiä.
Aivan. Ylipäänsä se, että uskoo aikuisten oikeasti, että on olemassa mielikuvitusystäviä ja mielikuvitusvihollisia, on vähintäänkin kyseenalaista. Täällä osa keskustelijoista ihan tosissaan ilmeisesti sekoilee jostain demoneista ja jeesuksista. Ei jumalauta. Kaikenmaailman ouija -board höpötykset on selitetty tieteellisen tutkimuksenkin kautta moneen kertaan ja kukaan ei ole koskaan pystynyt todistamaan minkään yliluonnollisen asian olemassaoloa. Hauskaa, että kun pikkulapset sepittävät tarinoita metsän peikoista ja näkymättömistä kavereista, niin aikuiset naureskelevat sille hyväntahtoisesti ja samalla itse pitävät mielikuvitusystäviä ja "kommunikoivat" niiden kanssa lähettämällä telepaattisia viestejä (rukoillen), joihin koskaan ei ole kenellekään tullut minkäänlaista vastausta. Ja sitten kun tohtorit parantavat jonkun ihmisen syövän leikkaushoidolla, niin jengi lähettää telepaattisia kiitoksia ihan toiselle taholle.
Vierailija kirjoitti:
Ketkähän tuota katolilaisuus-vinkkiä miinustaa? Ei pitäisi ainakaan luterilaisia haitata, kun tuolla nytkin tv-jumalanpalveluksessa ev.lut kirkko messuaa onnellisesti yhdessä katolilaisen kirkon kanssa.
Jumala on sanonut että kuolleisiin ei saa yhteyttä ja jos joku niin väittää niin hän on yhteydessä vainajahenkien (demonien) kanssa eikä kuolleiden sukulaisiensa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies pystyy liikuttamaan esim.pöydällä olevaa lasia kun laittaa kädet pöydälle ja keskittyy, joku virta niistä käsistä tulee ja lasi alkaa liikkumaan. Olen kerran nähnyt kun teki sen, oli kyllä aika hurjaa.En tiedä liittyykö spiritismiin mitenkään vai mikä ilmiö lieneekään.
Miehesi on mutantti! Kohta on professori X oven takana.
Vierailija kirjoitti:
Jotain meni pieleen ja olette avanneet oven henkimaailmaan ja sitä ei niin vain enää kiinni saakaan, odotettavissa rapinaa ja kopinaa jolle ei löydy selitystä, esineet liikkuvat itsestään ym.
Ovet avataan ja ne suljetaan. Pidä sillä välin hauskaa jos pystyt.
Vierailija kirjoitti:
No niin, eli olette kuvitelleet tai jompi kumpi kuitenkin koski lasiin. Hauskaa kuinka tekstissä kyllä tapahtuu vaikka mitä vaikka ihmiset seisoisivat metrin päässä mutta kukaan ei koskaan saa näitä mielettömiä ilmiöitä koskaan dokumentoitua.
Onhan nämän täysin tieteellisesti dokumentoitu ja kuvattu.Se lasin liike tulee tahattomista sormella tökkimisestä, jota osallistujat eivät itse edes tiedosta.
Auts. Kai tiedät että Saatana omistaa sielusi nyt.
Oletteko kokeilleet spiritismiä, kokemuksia kiinnostaa kuulla.
Näitte steppaavan menninkäisen?
Vierailija kirjoitti:
Olen itse kasvanut todella tiukassa ja vanhoillisesti uskovaisessa perheessä, jossa uskottiin vahvasti mm. pahoihin henkiin. Ja siihen että jos näille hengille antoi tilaisuuden, ne kyllä tulivat kiusaamaan ja eroon niistä ei hevillä päässyt. Pahat henget saattoi saada riesaksi mm. kuuntelemalla saatanallista musiikkia, tutkimalla spiritististä kirjallisuutta, tai ihan vaan hankkimalla jonkun esineen kirpputorilta, jossa majali demoni. Toisin sanoen, kun muissa perheissä rauhoiteltiin ettei mörköjä olekaan, meillä sanottiin että niitä on kyllä, ja jos ajattelet väärin, manaat sellaisen paikalle!
Kaikki tämä jatkuva pelkääminen lapsena, ettei vahingossakaan tulisi ajatelleeksi jotain väärää niin että kutsuisi demonin paikalle, oli todella raskasta. Menetin usein yöunet kun pelkäsin kauhusta kalpeana että olenko joskus ajatellut jotain sellaista, että olisin kutsunut pahoja henkiä huoneeseeni. Sain teininä unihalvauksen, joka sitten käsitelti
Samoja kokemuksia. Lapsena pelkäsin pimeitä voimia ihan tosissani ja uskoin että ihan tosissaan minun pahat ajatukseni kutsuvat demoneja paikalle.
Kun lakkasin uskomasta kaikkeen yliluonnolliseen, se oli vapauttavaa. Jos yöllä kuuluu epämääräistä raapimista, kissa on asioillaan hiekkalaatikolla. Jos taas näen mustan hahmon liikkumassa yöllä, se on joko kissa tai lapsi, joka on herännyt ja vaatii huomiota. Eikä ajatuksista ole kenellekään haittaa, teoilla on väliä, saan ajatella ihan mitä huvittaa.
ilmoitettu saatanan palvonnasta, jumalan loukkaamisesta ja helvetin kutsumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Jotain meni pieleen ja olette avanneet oven henkimaailmaan ja sitä ei niin vain enää kiinni saakaan, odotettavissa rapinaa ja kopinaa jolle ei löydy selitystä, esineet liikkuvat itsestään ym.
Nyt on katsottu liikaa Ghostbustersia...
Vierailija kirjoitti:
ilmoitettu saatanan palvonnasta, jumalan loukkaamisesta ja helvetin kutsumisesta.
Pyyhin perseeni jumalallasi ja saatanallasi.
Ja nyt lähden helvettiin: Citymarkettiin ostoksille.
Vierailija kirjoitti:
Enkelit kuulevat rukoukset, spiritismi on aivan eri asia. Se ei johda mihinkään hyvään, ikinä.
Enkeleitä ei kuulu rukoilla, harhaoppia sekin.
Itse hieman samantyyppisistä lähtökohdista peräisin, ja jättänyt sen taakseni. En silti voi sanoa, että TIEDÄN ettei demoneita ole. En usko että niitä on, mutta en ole saanut 100% tieteellisiä todisteita puolesta tai vastaan. Näin ollen katson vain uskovani, ettei niitä ole. En siis tiedä. Maailmassa on paljonkin selittämätöntä. Uskon monen selittämättömän saavan ajan kanssa selityksen.