Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako kokeilla spiritismiä?

Vierailija
20.05.2017 |

Haluaisin kokeilla miehen kanssa, mutta jos toinen ei ota tosissaan niin onnistuuko se? Vinkkejä miten saada se onnistumaan? En tiedä onko meillä leivinpaperia edes. Voiko sen tehdä muulle paperille? Kyselen sitten ihan tosissani. Myös kokemukset kiinnostaa.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kokeile. Mun veljen mielenterveys järkkyi pahasti tuosta touhusta ja aikaa jo kulunut 30v. Jotain oikeasti tapahtui ja siitä tuli koko elämän pituinen piina, en aio kertoa enempää.  Ei kannattaisi leikkiä noilla asioilla. Se on vaarallista.

Kokeiliko veljesi yksin vai porukalla? Olen kokeillut äitini ja hänen miehensä kanssa. Äidin mies meni aivan vakavaksi ja alkoi hikoilla valtavasti. Lasi liikkui. En tiedä vieläkään liikuttiko äidin mies lasia vai liikkuiko se oikeasti. Kuitenkin meitä alkoi pelottaa kun hän meni niin omituiseksi.

Veljeni hommaili tuota ystävänsä kanssa ollessaan teinejä. Veljen ystävä teki itsemurhan 10v sitten. En tiedä johtuiko tuosta. Veljeni nyt 50v. Oikeasti kuitenkin jotain tapahtui, en halua kertoa. Älä kokeile.

Vierailija
22/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kokeilla. Tai olet vaarallisilla vesillä.

Hae muuta sisältöä elämääsi tuon sijaan.

Muista, jonk' on turva Jumalassa, turvassa on paremmassa.

Ei ole asiaa, jota ei voi Jumalalle viedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näistä jku kauheesti varoittelee mutta mitään konkreettista vaikutusta ei kerrota, vihjailuja vain

Vierailija
24/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kokeilla. Tai olet vaarallisilla vesillä.

Hae muuta sisältöä elämääsi tuon sijaan.

Muista, jonk' on turva Jumalassa, turvassa on paremmassa.

Ei ole asiaa, jota ei voi Jumalalle viedä.

Uskon Jumalaan mutta haluaisin tietää onko talossamme henkiä.

Vierailija
25/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina näistä jku kauheesti varoittelee mutta mitään konkreettista vaikutusta ei kerrota, vihjailuja vain

Asiat on niin järkyttäviä, joita voi tapahtua. Jos yrittää kertoa,  leimataan hulluksi. Eikö se riitä, että varoitetaan, että älä lähde leikkimään aiheella. Keksikää nyt jotain muuta ajanvietettä. 

Tätäkin keskustelua lukee monet lapset ja teinit (surullista), ja tottakai kaikki kielletty kiinnostaa. Parempi olisi ettei tästä edes keskusteltaisi.

Vierailija
26/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 15-vuotiaina olimme kaveriporukalla yökylässä yhden tytön luona, kun tämän vanhemmat olivat reissussa. Pelasimme spiritismiä, mitään ei kuitenkaan tapahtunut. Seuraavana aamuna kun heräsimme, niin löysimme tämän tytön koiran kuolleena. Tietysti luulimme sen johtuvan siitä, että pelasimme spiritismiä. Koira oli vanha ja koki varmasti luonnollisen (sydänkohtaus?) kuoleman, mutta tapauksen takia näin painajaisia vuoden ajan.

Vierailija
27/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kokeile. Sieltä vastaa vain pahat olennot,jotka voivat jäädä luoksesi. Ihan oikeasti siellä ei ole kuolleita vaan pahoja henkiä, jotka tekeytyä kuolleeksi ihmisiksi.

Kun pelaat spiritismiä tulet itse heille tutuksi ja heillä on lupa sinuun.

Älä pelaa.

Vierailija
28/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion kokeilla tänään. Jos huomenna joku kirjoittelee kauhutarinoita niin se olen sitten minä.

Vierailija
29/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanaa ei ole olemassa. Spiritismi on höpöhöpöleikkiä, mun puolesta pelatkaa vaan! Ei ole sellaista asiaa kuin "yliluonnolliset ilmiöt".

Vierailija
30/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kokeile. Sieltä vastaa vain pahat olennot,jotka voivat jäädä luoksesi. Ihan oikeasti siellä ei ole kuolleita vaan pahoja henkiä, jotka tekeytyä kuolleeksi ihmisiksi.

Älä pelaa.

Millainen lupa? Ei mua pelota. Mikään näkymätön ei voi vahingoittaa.

Vierailija
31/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sessio videolle ja ole ensimmäinen maailmassa ikinä joka on saanut oikeasti tallennettua yliluonnollista tapahtumaa. Kyllä olis skeptikot ihmeissään!

Vierailija
32/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä pelaa.

Millainen lupa? Ei mua pelota. Mikään näkymätön ei voi vahingoittaa.

Ei se jää näkymättömäksi se seuraus.

Vierailija
33/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko siitä aiheutua haittaa läheisille? Kannattaako kysellä kuolleista omaisista? Vai kysyä vaan onko henkiä paikalla?

Ei ne kuolleet pääse tänne maailmaan enää - se joka sinulle vastailee "muka kuolleena omaisena" onkin demoni, joka on tuntenut hyvin kuolleen omaisesi, ihan vaan seuraamalla hänen elämäänsä näkymättömänä koko elämänsä ajan.

Vierailija
34/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko siitä aiheutua haittaa läheisille? Kannattaako kysellä kuolleista omaisista? Vai kysyä vaan onko henkiä paikalla?

Ei ne kuolleet pääse tänne maailmaan enää - se joka sinulle vastailee "muka kuolleena omaisena" onkin demoni, joka on tuntenut hyvin kuolleen omaisesi, ihan vaan seuraamalla hänen elämäänsä näkymättömänä koko elämänsä ajan.

Kuulostaa karmivalle. Mummoni uskoi demoneihin. Auttaisiko jos ottaisin hänen vanhan korun esille kun koitan spiritismiä? Tosin mummoni ei pitäisi siitä. Pappani äiti harrasti noituutta, tätini harrasti myös joten kyllähän tämä kiinnostaa.

Vierailija
35/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi höpö höpö. Meedio täällä. Mitään pahoja henkiä ei ole olemassa, vain ihan tavallisia henkiä. Ja nìiden kanssa voitte keskustella ilman spiritismisessiota. Toisekseen, henki ek voi koskaan satuttaa ihmistä mitenkään. Ainoastaan siten epäsuorasti, että ihminen säikähtää yhteyttä, ja kaatuu tai lyö päänsä ovenkarmiin.

Mitään pimeyden voimia ei sieltä syöksy kimppuun. Ainoastaan innokkaita henkiä, jotka ilahtuvat kun joku noteeraa ja siksi ovat innokkaita kommunikoimaan.

Paljon järkevämpää on kehittää itseään henkisesti ja sitä kautta saavuttaa kyky korkeaan värähtelytasoon. Se mahdollistaa yhteyden itse valittujen henkien kanssa eikä 'randomien'. Esim isä tai pappa tai mummo joka on jo kuollut.

Vierailija
36/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi höpö höpö. Meedio täällä. Mitään pahoja henkiä ei ole olemassa, vain ihan tavallisia henkiä. Ja nìiden kanssa voitte keskustella ilman spiritismisessiota. Toisekseen, henki ek voi koskaan satuttaa ihmistä mitenkään. Ainoastaan siten epäsuorasti, että ihminen säikähtää yhteyttä, ja kaatuu tai lyö päänsä ovenkarmiin.

Mitään pimeyden voimia ei sieltä syöksy kimppuun. Ainoastaan innokkaita henkiä, jotka ilahtuvat kun joku noteeraa ja siksi ovat innokkaita kommunikoimaan.

Paljon järkevämpää on kehittää itseään henkisesti ja sitä kautta saavuttaa kyky korkeaan värähtelytasoon. Se mahdollistaa yhteyden itse valittujen henkien kanssa eikä 'randomien'. Esim isä tai pappa tai mummo joka on jo kuollut.

Sitähän minäkin että ei tässä missään elokuvassa olla jossa henget heittelee porukkaa seinille ja läiskii ovia kiinni.

Vierailija
37/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Eikä ole kokemusta, mutta fiksu ja menestyvä kaveri aikoinaan vähän kokeili satanismia, ja kärsi mielenterveysongelmista muutaman vuoden. (ei siis s....palvontaa, vaikka juttujensa perusteella raja mun mielestä olikin häilyvämpi kuin "virallisesti" myöntävät)

Vierailija
38/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannattaa. Pääset käsiksi mittaamattomaan tietoon ja saat elämääsi oppaaksi hengellisen "personal trainerin" auttamaan oikeiden päätösten teossa. Kuolleet läheisesi ovat jälleen luonasi, etkä ole enää koskaan yksin. Suru ja ahdistus katoavat, tilalle astuvat ilo, onni ja menestys.

Vierailija
39/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsut paholaisen elämääsi tuolla tavalla,

Olen nähnyt sen tapahtuvan.

Irtisanoudu siitä jeesuksen nimessä!

Vierailija
40/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa kielletään jyrkästi. Ne olennot ei o niit läheisiä oikeest, vaan pahiksien porukka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän