Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako kokeilla spiritismiä?

Vierailija
20.05.2017 |

Haluaisin kokeilla miehen kanssa, mutta jos toinen ei ota tosissaan niin onnistuuko se? Vinkkejä miten saada se onnistumaan? En tiedä onko meillä leivinpaperia edes. Voiko sen tehdä muulle paperille? Kyselen sitten ihan tosissani. Myös kokemukset kiinnostaa.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile jos pää kestää.

Minäkin, vaikka pidän itseäni vahvaluonteisena, mikään ei hetkauta jne. olin kaksi viikkoa vähän sekaisin. Pelkäsin kaikkea.

Rekvisiitta on vain rekvisiittaa. Tärkeintä on itse uskoa siihen. Toki jos uskoa lisää vanha kolikko, pimeä huone, keskiyö...se on vain plussaa.

Vierailija
2/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile jos pää kestää.

Minäkin, vaikka pidän itseäni vahvaluonteisena, mikään ei hetkauta jne. olin kaksi viikkoa vähän sekaisin. Pelkäsin kaikkea.

Rekvisiitta on vain rekvisiittaa. Tärkeintä on itse uskoa siihen. Toki jos uskoa lisää vanha kolikko, pimeä huone, keskiyö...se on vain plussaa.

Miten teit sen? Mitä sanoit? Jos en osaa tehdä sitä oikein. Nään usein hahmoja, tuttuja ja vieraita, mutta en tiedä miten tuo onnistuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile mielummin spriitä.

Vierailija
4/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko siitä aiheutua haittaa läheisille? Kannattaako kysellä kuolleista omaisista? Vai kysyä vaan onko henkiä paikalla?

Vierailija
5/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata leikkiä tuollaisilla asioilla.

Vierailija
6/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kokeilla. Kokeilin kerran ja sain elinikäiset traumat. Henki sanoi minulle "Juha Sipilä on maailman paras pääministeri!" Ihan kamala kokemus!

Vierailija
7/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin omasta kokemuksesta kertoa, että EN TODELLAKAAN suosittele!

Ei ole leikin asia ja riski saada ongelmia (mielenterveys) on todella suuri. Eli, ei kannata leikkiä tulella, jos sitä ei hallitse.

Vierailija
8/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kokeilla. Koko homma on pelkkää huijausta.

Vierailija
9/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kokeilla. Kokeilin kerran ja sain elinikäiset traumat. Henki sanoi minulle "Juha Sipilä on maailman paras pääministeri!" Ihan kamala kokemus!

Jos ei ole kokenut koskaan mitään yliluonnollista niin miksi tulla ilkkumaan?

Vierailija
10/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla vastaavia kokemuksia, ikuisesti mietin että ei olis pitänyt leikkiä näillä asioilla. Minulle henki kuiskasi että "äänestä persuja". En ole uskaltanut kuin äänestää...

Vierailija
11/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Yläasteella kavereiden kanssa testattu. Ei ole sen jälkeen tarvinnut kokeilla. Tuosta aikaa 35 vuotta.

Vierailija
12/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin omasta kokemuksesta kertoa, että EN TODELLAKAAN suosittele!

Ei ole leikin asia ja riski saada ongelmia (mielenterveys) on todella suuri. Eli, ei kannata leikkiä tulella, jos sitä ei hallitse.

Olen nähnyt kuolleita omaisia meidän makuuhuoneessa, nähnyt hahmoja pienestä asti, on koputettu kolmesti olkapäähän jne. enkä vielä ole alkanut pelkäämään. Mikä voisi hetkauttaa?

Vierailija
13/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu homma kysellä tällaisia tällaisella avoimella palstalla, jolla surffaa vakituisesti alaikäisiä ja muita vaikutukselle alttiita henkilöitä, jepjep...

Vierailija
14/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole kokenut koskaan mitään yliluonnollista niin miksi tulla ilkkumaan?

Huumorintaju on siis pannassa, hyvä tietää. 

Vierailija
15/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata leikkiä potentiaalisesti vakavilla asioilla.

Itse pelasin joskus nuorena spiritismiä (siis aikana ennen kuin tulin uskoon) eikä siinä kyllä mitään tapahtunut, ainakaan siten että olisin huomannut.

Ei silti kannata edes kokeilla.

Vierailija
16/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu homma kysellä tällaisia tällaisella avoimella palstalla, jolla surffaa vakituisesti alaikäisiä ja muita vaikutukselle alttiita henkilöitä, jepjep...

Koska muualla internetin ihmeellisessä maailmassa ei mitään kyseenalaista tietoa ole vaikutusalttiille nuorille.

Vierailija
17/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö kuitenkin kokeilla yksin, jos mies ei usko niin pilaa kaiken.

Vierailija
18/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kokeile. Mun veljen mielenterveys järkkyi pahasti tuosta touhusta ja aikaa jo kulunut 30v. Jotain oikeasti tapahtui ja siitä tuli koko elämän pituinen piina, en aio kertoa enempää.  Ei kannattaisi leikkiä noilla asioilla. Se on vaarallista.

Vierailija
19/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka rajatietous kiinnostaa, itse suhtaudun istuntoihin vähän niin ja näin. Ihmisellä on istunnon aikana liikaa valtaa ohjata vastauksia huomaamattaan ja kyllä, tämä onnistuu joukossa. Mm. on huomattu että peittämällä osallistujien silmät vastaukset ovat täyttä siansaksaa joten kyllä siellä taustalla on aina jonkun osallistujan vaikutus :)

Jos vähänkin epäilyttää. Älä pelaa. Oma usko jonkun asian todellisuus on riittävä järkyttämään omaa mieltään. Mutta jos joskus joku ajautuu spiritismin ääreen, tärkeintä on pitää kiinni omasta mielenrauhasta:

- vastaukset voivat olla valhetta. Tuskin tulet viikon lottonumeroita saamaan tai löytämään kadonneita esineitä mikäeli joku osallistuja ei niitä tiedä.

- älkää kysykö kuolinpäiviä. Varsinkaan omianne.

- lopettakaa istunto asianmukaisesti.

Vierailija
20/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kokeile. Mun veljen mielenterveys järkkyi pahasti tuosta touhusta ja aikaa jo kulunut 30v. Jotain oikeasti tapahtui ja siitä tuli koko elämän pituinen piina, en aio kertoa enempää.  Ei kannattaisi leikkiä noilla asioilla. Se on vaarallista.

Kokeiliko veljesi yksin vai porukalla? Olen kokeillut äitini ja hänen miehensä kanssa. Äidin mies meni aivan vakavaksi ja alkoi hikoilla valtavasti. Lasi liikkui. En tiedä vieläkään liikuttiko äidin mies lasia vai liikkuiko se oikeasti. Kuitenkin meitä alkoi pelottaa kun hän meni niin omituiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi