Miksi itseään seksuaaliseksi mainostavat naiset ovat lähes aina niitä, joilla on lukuisia eri seksikumppaneita?
Eikö voi olla seksuaalinen parisuhteessa yhden ihmisen kanssa? Onko tuo "seksuaalinen" oikeasti vain eufemismi kevytkenkäiselle naiselle?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän itseäni varsin seksuaalisena, mutta olen nirso, joten kumppaneita on kertynyt 20 aktiivivuoden aikana vain 6. (Ja tähän on tarkoitus jättää.) Seksiä olen harrastanut kumppanin kanssa tuhansia kertoja ja yksin vielä joitakin tuhansia lisää. Olen ollut kaikkia kuutta miestä halukkaampi alun kanivaiheen jälkeen.
Ok. Nuo ovat sinun omaan henkilöhistoriaasi liittyviä lukuja, ja muilla ihmisillä on omansa. En kyllä ymmärrä tätä aloitusta, että mikä sen tarkoitus on? Haluatko sheimata muita naisia, joilla on ollut enemmän kumppaneita kuin sinulla? Se on vähän kaksiteräinen miekka, sillä samalla tavalla minä voisin "rehennellä" omilla luvuillani, eli 15 aktiivivuotta, 3 kumppania, joista viimeisimmän kanssa toivoakseni loppuelämän naimisissa. Mites, olenko siis sinun mittapuullasi jotenkin "parempi" kuin sinä?
Miehistä on harvoin pidemmän päälle harrastamaan päivittäistä seksiä. Omalla kohdallani ratkaisu on selibaatti, parempi yksin kuin turhautuneena parisuhteessa. Yhden yön jutut lopetin jo kauan sitten.
Pienimunaisen kilttimiehen pohdintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän itseäni varsin seksuaalisena, mutta olen nirso, joten kumppaneita on kertynyt 20 aktiivivuoden aikana vain 6. (Ja tähän on tarkoitus jättää.) Seksiä olen harrastanut kumppanin kanssa tuhansia kertoja ja yksin vielä joitakin tuhansia lisää. Olen ollut kaikkia kuutta miestä halukkaampi alun kanivaiheen jälkeen.
Ok. Nuo ovat sinun omaan henkilöhistoriaasi liittyviä lukuja, ja muilla ihmisillä on omansa. En kyllä ymmärrä tätä aloitusta, että mikä sen tarkoitus on? Haluatko sheimata muita naisia, joilla on ollut enemmän kumppaneita kuin sinulla? Se on vähän kaksiteräinen miekka, sillä samalla tavalla minä voisin "rehennellä" omilla luvuillani, eli 15 aktiivivuotta, 3 kumppania, joista viimeisimmän kanssa toivoakseni loppuelämän naimisissa. Mites, olenko siis sinun mittapuullasi jotenkin "parempi" kuin sinä?
? Tottakai kyse on omasta henkilöhistoriastani, ei muiden. Se ei kerro mistään muusta kuin mieltymyksistäni, ja poikkeaa ap:n oletuksesta seksuaalisina itseään pitävien naisten lukuisista kumppaneista (syy, miksi vastasin hänelle).
Mainostavatko naiset seksuaalisuuttaan naisten kesken? Miesten kesken en ole koskaan kuullut heidän sitä tekevän.
Luen itseni seksuaaliseksi (harrastan itsetyydytystä 1-5krt päivässä joka päivä kuukautiskierrosta riippumatta ja partnerin kanssa päivittäin, eikä minulla ole itse seksissä mitään estoja tai rajoja, vaan tykkään ihan kaikesta tantrasta bdsm-seksiin ja erilaisiin roolileikkeihin, peruspanot ja rakastelut ym. kaikki ihanaa ja omilla tavoilla nautinnollisia).
Seksiä harrastin viimeksi viime vuonna ja joskus olin ilman seksiä reilut kaksi vuottakin.
Masturboin mieluummin kuin harrastan seksiä "ihan jees"-tyypin kanssa, eli eipä ole hirveästi partnereita päässyt kertymään eikä esim. baaripanoja ole ollut koskaan.
Mielenkiintoisia miehiä on tuhottoman vähän.
N25
Olen todella seksuaalinen/halukas nainen eikä minulla ole ollut yhtäkään yhdenyön juttua. Olen pitkässä parisuhteessa ja rakastellaan 2-3 kertaa päivässä, itse haluaisin mielelläni enemmänkin. Minusta ei tarvitse olla montaa seksikumppania voidakseen kutsua itseään hyvin seksuaaliseksi, mutta ei korkeassa kumppanimäärässäkään ole mitään vikaa. Kukin tavallaan.
No mulla on toinen mies menossa, ja viimeiseksi varmaan jääkin jos vielä jonkun vuoden hengissä pysyy. En kyllä niin kauheesti mainosta sitä seksuaalisuuttani, siitä ei tiedä kuin ex ja nykyinen aviomieheni, eikä tarvikaan tietää.
Kaikki ihmiset ovat seksuaalisia. Sitä voi olla hyvin moni eri tavoin.
Itse olen intohimoinen ja seksuaalinen nainen, tarvitsen aidosti seksiä säännöllisesti. Toki jos on pakko kärvistellä ilman niin voin tulla toimeen ilman seksiä pakon edessä, mutta jo tyttösenä tajusin, että olen seksuaalinen. Odotin koko teini-iän sitä, että pääsen rakastelemaan miehen kanssa, mutta uskoon tulon myötä jäi nämä haaveet.
Nautin erotiikasta ja seksistä. Mieheni halu minua kohtaan ja rakastelu on yksi elämäni keskeisimmistä iloista ja nautinnoista. Saan sarjaorgasmeja. Saan helposti ja nopeasti orgasmin. Nautin miehen tuoksusta, mausta ja miehisyydestä, kiihotun antaessani suuseksiä. En silti ole "helppo" päinvastoin, nämä jalat on auennut vain yhdelle miehelle:D olen tuntenut seksuaalista vetoa vain kahteen mieheen koko elämäni aikana.
Olen rakastellut elämässäni vain mieheni kanssa. Olen täysin kokematon, mieheni oli eka treffikumppanini, ensimmäinen mies kenen kanssa olen seurustellut jne. Joten kyllä meitä seksuaalisia mutta ei-kokeneita naisiakin on!!
Mulla taas on ollut aika paljon seksikumppaneita (varmasti enemmän kuin useimmilla naisilla elämänsä aikana), mutta en ole mielestäni mitenkään normaalia seksuaalisempi. Enemmänkin nyt pitemmässä parisuhteessa olen huomannut olevani aikamoinen pihtari. Olen vain ollut pitkään sinkkuna ja silloin sitä seuraa jotenkin kaipasi.
Eli ei nuo asiat taida mennä ihan yksi yhteen. Olisikohan enemmänkin ennakkoluulo, että erityisen seksuaalinen nainen olisi myös se, jolla on eniten kumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen intohimoinen ja seksuaalinen nainen, tarvitsen aidosti seksiä säännöllisesti. Toki jos on pakko kärvistellä ilman niin voin tulla toimeen ilman seksiä pakon edessä, mutta jo tyttösenä tajusin, että olen seksuaalinen. Odotin koko teini-iän sitä, että pääsen rakastelemaan miehen kanssa, mutta uskoon tulon myötä jäi nämä haaveet.
Nautin erotiikasta ja seksistä. Mieheni halu minua kohtaan ja rakastelu on yksi elämäni keskeisimmistä iloista ja nautinnoista. Saan sarjaorgasmeja. Saan helposti ja nopeasti orgasmin. Nautin miehen tuoksusta, mausta ja miehisyydestä, kiihotun antaessani suuseksiä. En silti ole "helppo" päinvastoin, nämä jalat on auennut vain yhdelle miehelle:D olen tuntenut seksuaalista vetoa vain kahteen mieheen koko elämäni aikana.
Olen rakastellut elämässäni vain mieheni kanssa. Olen täysin kokematon, mieheni oli eka treffikumppanini, ensimmäinen mies kenen kanssa olen seurustellut jne. Joten kyllä meitä seksuaalisia mutta ei-kokeneita naisiakin on!!
Hui. Kuin unelma menneestä maailmasta. Hyvä että edes jollain on tämmöinen ihannesuhde. Tänä päivänä en ole semmoisesta edes kuullut, siis ystäviltä ja tuttavilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui. Kuin unelma menneestä maailmasta. Hyvä että edes jollain on tämmöinen ihannesuhde. Tänä päivänä en ole semmoisesta edes kuullut, siis ystäviltä ja tuttavilta.
Näin se elämä meni. Tulin nuorena uskoon ja elin sen mukaisesti, kuin nunna, kunnes tapasin mieheni. Se oli menoa, molemmin puolin. Ehkä olen seksuaalisesti niin itsevarma ja ehjä koska en ole haavoittunut sillä alueella "kokemattomuuttani" eli uskallan heittäytyä intohimon ja seksuaalisen halun vietäväksi, ja näytän nautintoni, ja kerron mitä haluan, nautin myös mieheni nautinnosta, oikein taituroin hänen kiimansa ja laukeamisen pyörittämisessä. Ihaninta on kun näkee toisen nauttivan 110%sti, olen tässä aika kissa, saattaa toiselle nautintoa.
Mulla on ollut yli 200 kumppania. Mulle ei riittänyt seksi yhden kanssa vaan tarvitsin PALJON kumppaneita koska seksihän on kuitenkin erilaista jokaisen kanssa (satojenkin).
Mutta aika teki tehtävänsä mun kohdalla ja libido on heikentynyt niin ettää olen ollut jo pari vuotta selibaatissa. Ehkä mun seksikiintiö tuli täyteen tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se elämä meni. Tulin nuorena uskoon ja elin sen mukaisesti, kuin nunna, kunnes tapasin mieheni. Se oli menoa, molemmin puolin. Ehkä olen seksuaalisesti niin itsevarma ja ehjä koska en ole haavoittunut sillä alueella "kokemattomuuttani" eli uskallan heittäytyä intohimon ja seksuaalisen halun vietäväksi, ja näytän nautintoni, ja kerron mitä haluan, nautin myös mieheni nautinnosta, oikein taituroin hänen kiimansa ja laukeamisen pyörittämisessä. Ihaninta on kun näkee toisen nauttivan 110%sti, olen tässä aika kissa, saattaa toiselle nautintoa.
Et sinä nyt ensimmäinen ole, joka on keksinyt seksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä nyt ensimmäinen ole, joka on keksinyt seksin.
Mutta on ensimmäinen, joka on tehnyt minut kateelliseksi AV:lla. Siis hänen miestään kadehdin. Tuommoinen suhde ei ole enää mahdollinen minulle. Nuorena en edes ymmärtänyt että se voisi olla avain onneen, tai että edes olisi mahdollista suomessa. Hyppäsin jo teininä kukasta kukkaan. Nyt monien kokemuksien jälkeen, ja kaikennäköisten asiantuntijoiden mielipiteitä lukeneena, olen aika varma että tuo on elämän läpi kestävän yksiavioisen suhteen ylivoimaisesti paras muoto.
No minulla ei ole useita kumppaneita, mutta en ole toisaalta julkaissut seksuaalisuudestani mainostakaan vielä hesarissa..
Suhtaudun varauksella kaikkiin kovaäänisesti asioitaan julistaviin ihmisiin. Joskus ihmisillä on tarve luoda kuva jostain mitä hei eivät ole, tai puhuvat mistä puute, tai purkavat jotain traumaansa.
Olen hyvin seksuaalinen ja myös suvaitsevainen mitä tulee muiden seksuaalisuuteen. Mutta en julista sitä toreilla, koska seksiasiat ovat mielestäni yksityisasioita.