Tyttöystäväni on tyhmä kuin saapas
Tyttöystäväväni on tyhmä kuin saapas, mutta todella kaunis ja hyvä sängyssä. Seksimme on loistavaa mutta kaveripariskuntien kanssa hävettää kun hän on niin ääliö ettei osaa keskustella mistään järkevästä. En haluaisi silti jättää häntä koska on niin hyvännäköinen. Voiko naista opettaa älykkäämmäksi? Onko kellään samoja kokemuksia? -mies 28 v
Kommentit (178)
Vaihtoon vaan, kauneus alkaa jo tuossa iässä rapistua ja toisaalta ne rumemmatkin naiset alkavat olemaan hyviä sängyssä kunhan ikää kertyy ja estot vähenee.
Vierailija kirjoitti:
Et voi opettaa, mutta yleensä tyhmät ymmärtävät itsekin olevansa tyhmiä eivätkä sen vuoksi paljon puhu seurassa. Kaikkea ei voi saada. Jos tyttöystäväsi on kaunis ja hyvä sängyssä niin se kuulostaa jo oikein hyvältä pakkaukselta. Jos hän on vielä kiltti, ystävällinen ja hyväntahtoinen sekä selviää edes auttavasti kodinhoidosta niin tuskin voit parempaa saada. Syvälliset keskustelut voit käydä tarvittaessa ystävien tai kollegoiden kanssa.
Täysin eri mieltä. Onnellisessa ja tyydyttävässä suhteessa on oltava hyvä älyllinen yhteys. Seksikään ei maistu kohta jos henkistä syvää yhteyttä kumppaniin ei löydy, eikä se koskaan tule riittämään. Ajan kysymys kun löytyy se jossa kolahtaa myös älyllinen puoli.
Ehkä kannattaa etsiä fiksumpi. Tyhmyys valitettavasti on periytyvä ominaisuus.
Ehkä hän vain yrittää asettua kanssasi samalle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on myötätuntoinen, joten se voidaan ruksata yli. Voisiko tässä olla kyse siitä, että haluat elämääsi jonkun jota tarvittaessa syyttää jottei tarvitse miettiä omia vaillinnaisuuksia? Tyttöystävä on tyhmä, selvä, se tuskin tulee kovin paljoa muuttumaan ellei nainen itse halua alkaa kehittää itseään (ihmiset harvemmin muuttuu). Miksi teet näin itsellesi? Miksi viettää aikaa ihmisen kanssa jonka suuhun tekisi mieli laittaa kapula? Yksin elämistä ei arvosteta riittävästi, mutta sitten kuitenkin katsomme elokuvia kuten Fight club ja haaveilemme siitä miten emme välitä yhteiskunnan asettamista paineista. Sinä pelkäät jotain.
Tämä oli minusta hyvin summattu.
AP:n kirjoituksista on jo tähän mennessä tullut ilmi, ettei hän ainakaan osaa tai uskalla olla hetkeäkään yksin, vaan on pakko bongata uusi seurustelusuhde ennen kuin edellinen on edes päättynyt. Jatkuva tarve korostaa omaa, itse olettamaansa älykkyyttä suhteessa nykyiseen tyttöystävään. Edellisten tyttöystävien ulkonäön ja käytöksen mollaaminen.
AP kuulostaa jotenkin todella pieneltä ihmiseltä, ei terveellä itsetunnolla varustettu, oikeasti älykäs henkilö käyttäydy noin pikkumaisesti.
Eihän me tiedetä siitä naisesta mitään. Ehkä hän on Ap:n kanssa kun kaveri on hyvä sängyssä. Ehkä se vaan on todennut, että Ap:n ja sen samanhenkisten kaverien kanssa ei kanna kovin fiksua esittää. Sitä saa mitä tilaa. Muiden kanssa sitten vähän fiksummin. Naiset osaa olla ovelia olioita.
Onhan tuo selvä, et ap:n suhde on tuhoon tuomittu. Jo nyt häntä ärsyttää kaikki muu paitsi seksi. Siis kyllä ap on tyhmä, kun ei ole jo osannut tehdä johtopäätöstä.
Ei voi opettaa eikä miestäkään. Nyt kannattaa miettiä millaisen kuvan tämä sinusta antaa, että valitset tyttöystävän ulkonäön ja seksin perusteella. Niinhän se pidemmän päälle menee, että vakka on kantensa ansaitusti valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan fiksumpi suostuu ottamaan miestä, joka ajattelee alapäällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan fiksumpi suostuu ottamaan miestä, joka ajattelee alapäällään.
Kaikkihan ne ajattelee. Silti ihmissuku on säilynyt ja jopa lisääntynyt.
Ap on jo aikuinen.
Vieläkö tuossa iässä puhutaan tyttöystävästä? Eikö naisystävä ole parempi kuvaus.
Tyttöystäviä on teineillä.
Taitaa olla hitaasti aikuistuvia nykynuoret.
Voi opettaa, keskustelemalla hänen kanssaan yhä enemmään, seuraamalla uutisia ja yleishyödyllisiä ohjelmia telkkarista, lukemalla kirjoja, alkakaa yhdessä lukemaan, menkää kirjastoon. Siitä se lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo selvä, et ap:n suhde on tuhoon tuomittu. Jo nyt häntä ärsyttää kaikki muu paitsi seksi. Siis kyllä ap on tyhmä, kun ei ole jo osannut tehdä johtopäätöstä.
Jo nyt eli 5 vuotta sen jälkeen, kun hän kirjoitti aloituksen? Taitaa näitä saappaan älynlahjoilla varustettuja olla enemmänkin liikkeellä.
Mulla myös pimpotyttis mutta se vain on söpöä kun hän ei kaikkea tajua 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinun ei tarvitse hävetä tyttöystäväsi älykkyyttä, koska olet hänen kanssaan yhtä älykäs.
Itse tykkään keskustella politiikasta ja filosofisista kysymyksistä, mutta tyttöystäväni vaan kavereistaan ja mitä tänään syötäisiin yms. Lisäksi olen korkeakoulutettu ja hän on käynyt vain amiksen, eli olen siis paljon älykkäämpi kuin hän. Monesti ärsyttää se tyhmyys niin paljon, että tekisi mieli tunkea sille joku suukapula. Lisäksi tekstiviesteissä hän ei käytä ollenkaan pilkkuja, vaan kaikki teksti tulee vain putkeen. Pieni asia, mutta sekin ärsyttää suuresti.
-ap
Erohan tuosta tulee. Osta Elsa Jean flesu ensihätään ja muuta pois.
On niitä äkykkäitäkin, jotka on hyviä sängyssä, varmasti parempiakin, kuin pilkuton tyttöystäväsi.
T. Älykäs, monilahjakas seksihai
Sanoisin, etten minäkään uskaltanut suutani avat ihmisten seurassa, joita en vielä kunnolla tuntenut, olin hirveä jännittäjä tyyppi. Nyt vanhimmiten jännitys on alkanut laantumaan. Keskusteletteko keskenänne mistään?
Vai onko tämä vain jokin trolli aloitus!
Ei taida älykäs nainen enää huolia ap:tä, vaikka on nuorempana huolinut. Ap ei ole kypsynyt samaa tahtia. Se on nyt vain tyydyttävä ja nautittava kumppanin kauneudesta sen ajan minkä kestää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös pimpotyttis mutta se vain on söpöä kun hän ei kaikkea tajua 🤭
Ihmisillä on vahva taipumus pariutus oman älykkyystason henkilöiden kanssa tai ei ainakaan kovin kauas samasta tasosta. Vahvasti tulee mieleen koko aloituksesta ja tästä lainatustakin kommentista, että eivät varmasti ole nämä jäbät itsekään mitään älyn jättiläisiä jo alatason mietinnöistä ja kysymyksistä päätellen 😅
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, etten minäkään uskaltanut suutani avat ihmisten seurassa, joita en vielä kunnolla tuntenut, olin hirveä jännittäjä tyyppi. Nyt vanhimmiten jännitys on alkanut laantumaan. Keskusteletteko keskenänne mistään?
Vai onko tämä vain jokin trolli aloitus!
Tää on nimenomaan trolli tai sitten aloittajan täytyy olla oikeasti todella vähä-älyinen itse, mutta ei vaan ymmärrä sitä 🥳
Palstarunkkarit nostelee vanhoja ketjuja kun uusi ketju mielikuvitustyttöystän tyhmyydestä lentäisi roskakoriin.
No pane sitä. Pakkoko sitä on kavereille näytille tuoda.