Tyttöystäväni on tyhmä kuin saapas
Tyttöystäväväni on tyhmä kuin saapas, mutta todella kaunis ja hyvä sängyssä. Seksimme on loistavaa mutta kaveripariskuntien kanssa hävettää kun hän on niin ääliö ettei osaa keskustella mistään järkevästä. En haluaisi silti jättää häntä koska on niin hyvännäköinen. Voiko naista opettaa älykkäämmäksi? Onko kellään samoja kokemuksia? -mies 28 v
Kommentit (178)
Ei voi opettaa. Hän taantuu ja rapistuu iän myötä. Etenkään hänen ei kannata juoda alkoholia, sillä se tyhmistää typeryksiä entisestään erityisen nopeasti.
Ei voi. Joko tyydyt hyvää seksiin ja se on ihan ok ja kaverit ymmärtävät, mutta mitään filosofista keskustelukumppania et saa.
Kuulostaa siltä, etye olette yhtä älykkäitä molemmat. Perfect match!
Jokainen nainen on älykkäämpi kuin mies.
Muuten kaljan juonnista, kännisekoiluista ja tietokonepeleistä puhuminen ei ole äkykästä.
Et voi opettaa, mutta yleensä tyhmät ymmärtävät itsekin olevansa tyhmiä eivätkä sen vuoksi paljon puhu seurassa. Kaikkea ei voi saada. Jos tyttöystäväsi on kaunis ja hyvä sängyssä niin se kuulostaa jo oikein hyvältä pakkaukselta. Jos hän on vielä kiltti, ystävällinen ja hyväntahtoinen sekä selviää edes auttavasti kodinhoidosta niin tuskin voit parempaa saada. Syvälliset keskustelut voit käydä tarvittaessa ystävien tai kollegoiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
sinun ei tarvitse hävetä tyttöystäväsi älykkyyttä, koska olet hänen kanssaan yhtä älykäs.
Itse tykkään keskustella politiikasta ja filosofisista kysymyksistä, mutta tyttöystäväni vaan kavereistaan ja mitä tänään syötäisiin yms. Lisäksi olen korkeakoulutettu ja hän on käynyt vain amiksen, eli olen siis paljon älykkäämpi kuin hän. Monesti ärsyttää se tyhmyys niin paljon, että tekisi mieli tunkea sille joku suukapula. Lisäksi tekstiviesteissä hän ei käytä ollenkaan pilkkuja, vaan kaikki teksti tulee vain putkeen. Pieni asia, mutta sekin ärsyttää suuresti.
-ap
Yleensä se menee niin, että et voi saada kaikkea. Tyydy siihen mitä sinulla on tai etsi älykkäämpää keskusteluseuraa.
Kuulostaa siltä, ettet erityisemmin välitä tyttöystävästäsi. Jos hänen yksinkertaisuutensa ärsyttää sinua noin kovasti jo nuorena, niin todennäköisesti tilanne vain pahenee ajan myötä. Kauneus kun on katoavaista, ja meistä jokainen rupsahtaa lopulta. Vaikka seksi nyt onkin hyvää, en usko että se yksistään riittää pitämään suhteen onnellisena, jos luonteet ja mielenkiinnon kohteet eivät lainkaan mene yksiin.
Parasta olisi päästää tyttöystäväsi vapaaksi etsimään mies joka ei häpeä häntä ja joka arvostaa häntä ihmisenä eikä pelkästään kauniina kasvoina ja sängynlämmittäjänä. Olisi julmaa ja epäreilua pitää tyttöystävääsi tämän parhaiden vuosien ajan ilman rakkautta tai aitoa välittämistä, ja sitten jättää tämä kun ruusun kaunein kukoistus on mennyttä. Mutta riittävätköhän omat rahkeesi saamaan naisen, joka on sekä kaunis että älykäs?
Petä häntä sellaisen naisen kanssa, jolta saat mitä et häneltä saa. Petä häntä älyllisesti. Kiinni jäädessäsi voit puolustautua täysin rehellisesti: "Se oli vain keskustelua!"
Mick Jagger kirjoitti kappaleen Stupid Girl 60-luvulla omasta tyttöystävästään! Look at that Stupid Girl!
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, ettet erityisemmin välitä tyttöystävästäsi. Jos hänen yksinkertaisuutensa ärsyttää sinua noin kovasti jo nuorena, niin todennäköisesti tilanne vain pahenee ajan myötä. Kauneus kun on katoavaista, ja meistä jokainen rupsahtaa lopulta. Vaikka seksi nyt onkin hyvää, en usko että se yksistään riittää pitämään suhteen onnellisena, jos luonteet ja mielenkiinnon kohteet eivät lainkaan mene yksiin.
Parasta olisi päästää tyttöystäväsi vapaaksi etsimään mies joka ei häpeä häntä ja joka arvostaa häntä ihmisenä eikä pelkästään kauniina kasvoina ja sängynlämmittäjänä. Olisi julmaa ja epäreilua pitää tyttöystävääsi tämän parhaiden vuosien ajan ilman rakkautta tai aitoa välittämistä, ja sitten jättää tämä kun ruusun kaunein kukoistus on mennyttä. Mutta riittävätköhän omat rahkeesi saamaan naisen, joka on sekä kaunis että älykäs?
Ymmärsit sikäli väärin, että tykkään kyllä kovasti tyttöystävästäni, vituttaa vaan kun hän on niin tyhmä. Aiemmat pari tyttöystävääni ovat olleet ehkä vähän älykkäämpiä, mutta toisaalta joko rumia kuin saapas tai muuten rasittavia mäkättäjiä ja valittajia. Ja sängyssä lahnoja ja estyneitä. Sikäli nykyinen tyttöystävä on heitä parempi, vaikka onkin totaalinen imbesilli. -Ap
Mä ottaisin mieluummin tyhmän kuin ilkeän miehen, joten ollaan vähän eri arvoilla liikenteessä, mutta ei kannata olla naisen kanssa, jota ei arvosta. Joten tee mukavalle tytölle palvelus ja päästä se vapaaksi. Löytää varmaan paremman miehen aika äkkiä (kriteerit ei näytä olevan kovin korkeet).
Komppaan aiempia kommentoijia. Mietipä elämääsi muutama vuosi eteenpäin vielä. Kauneus on katoavaista, samoin seksielämäkin laantuu suhteen vanhetessa. Mitä jää jäljelle? Nainen kenen juttuja et jaksa kuunnella
Lisäksi pienetkin ärsytykset tuppaavat ajan myötä kasvaa härkäsiksi, joten summa summarum: Jätä se.
Vierailija kirjoitti:
Mä ottaisin mieluummin tyhmän kuin ilkeän miehen, joten ollaan vähän eri arvoilla liikenteessä, mutta ei kannata olla naisen kanssa, jota ei arvosta. Joten tee mukavalle tytölle palvelus ja päästä se vapaaksi. Löytää varmaan paremman miehen aika äkkiä (kriteerit ei näytä olevan kovin korkeet).
Ihan samoilla kriteereillähän tässä ollaan liikenteessä, itsekin ottaisin mielummin tyhmän kuin ilkeän naisen. Siksi jätinkin mäkättäjä-eksäni heti kun sain nykyisen tyttöystäväni pokattua. Mäkättää eksä vieläkin katkerana yhteisille ystävilleni minusta ja märisee perääni. -ap
Kuulostat aika unelmamieheltä - not
Itse olen mies ja mietin usein samaa, että miksi ei voi olla yhtäaikaa kaunista ja älykästä naista, vaan kauniit naiset ovat aina vähän hitaita. Luulen että se johtuu siitä, että kauniiden naisten ei tarvi yrittää kehittää itseään mitenkään älyllisesti, vaan pienestä pitäen heille on riittänyt, että ovat vain nättejä. Pim pim pimpelipom.
sinun ei tarvitse hävetä tyttöystäväsi älykkyyttä, koska olet hänen kanssaan yhtä älykäs.