Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystäväni on tyhmä kuin saapas

Vierailija
20.05.2017 |

Tyttöystäväväni on tyhmä kuin saapas, mutta todella kaunis ja hyvä sängyssä. Seksimme on loistavaa mutta kaveripariskuntien kanssa hävettää kun hän on niin ääliö ettei osaa keskustella mistään järkevästä. En haluaisi silti jättää häntä koska on niin hyvännäköinen. Voiko naista opettaa älykkäämmäksi? Onko kellään samoja kokemuksia? -mies 28 v

Kommentit (178)

Vierailija
41/178 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnevammainen mulkku, ei mulla muuta.

Vierailija
42/178 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mies ja mietin usein samaa, että miksi ei voi olla yhtäaikaa kaunista ja älykästä naista, vaan kauniit naiset ovat aina vähän hitaita. Luulen että se johtuu siitä, että kauniiden naisten ei tarvi yrittää kehittää itseään mitenkään älyllisesti, vaan pienestä pitäen heille on riittänyt, että ovat vain nättejä. Pim pim pimpelipom.

Hähää. Mä olen tapaillut nuorena kauniita naisia joista on tullut lääkäreitä, ekonomeja ja soppa-inssejä. Kaikki olet fiksuja ja erittäin kauniita. Vaimo on maisteri ja teki tutkintonsa ennätysajassa. Nuorena kohtasi paljon ennakkoluuloja ulkonäkönsä takia niin kuin nämä muutkin naiset. En ole ikinä ymmärtänyt miksi kauniita naisia sanotaan tyhmiksi. Kaikkia näitä on yhdistänyt se että eivät olleet mitään intellektuelleja keskustelijoita vaan maanläheisiä tavallisia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/178 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samanlainen, vaikka mulla on Mensan jäsenyyteen oikeuttava virallisilla testeillä mitattu ÄO. Mutta en vaan jotenkin olen kiinnostunut samoista asioista mistä ihmiset yleensä, enkä halua muutenkaan jutella ns. lämpimikseni, vaan vain jos on asiaa. Niinpä minua pidetään umpityhmänä tollukkana, jolta menee ohi seurueen keskustelut :D

Vierailija
44/178 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kysymässä saappailtani ja olivat sitä mieltä, että kylläpä ap sanoi tyhmästi ja rumasti. Pitäköön tyttelinsä - on hänet melkein ansainnutkin - kunhan jättää kaikki saappaat rauhaan.

Vierailija
45/178 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis pumpattava barbara? Se ei ainakaan mäkätä

Vierailija
46/178 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakka kantensa valitsee.

...ja "lätäkön pohjasakka viihtyy muun pohjasakan kanssa".

Vierailija
47/178 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä aiheet ovat omiaan kohottamaan kumppanin ylimaalliseksi keskustelijaksi? 

Vierailija
48/178 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Keksi parempi.

Vierailija
49/178 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaverit ihmettelee, miksi olet tuon bimbon kanssa, lainaa sitä heille koeajoon!

Vierailija
50/178 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se hyvä tekemään ruokaa? Jos on, voit onnitella itseäsi. Siis ajattele, tulet kotiin ja siellä odottaa hyvät pöperöt ja suihinotto. Ei sen juttuja ole pakko kuunnella.

Vierailija
51/178 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sä oot sen kanssa?

Ootsä tyhmä ku saapas?

Vierailija
52/178 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kyllä huomaa jos parisuhteessa ei saa arvostusta, joten naisesi todella on tyhmä tai toivoo sinun muuttuvan fiksummaksi kaikessa hiljaisuudessa. Taitaa rakastaa sua vikoineen päivineen, kun ei ole vielä jättänyt. Rakastaa sua kuin lasta joka ei vielä vaan ymmärrä.

Vierailija
53/178 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella tyhmä itse. Kuka puhuu tuolla tavalla omasta tyttöystävästään? Sitä paitsi kerroit pettäneesi edellistäkin.

Vierailija
54/178 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sinun ei tarvitse hävetä tyttöystäväsi älykkyyttä, koska olet hänen kanssaan yhtä älykäs.

Itse tykkään keskustella politiikasta ja filosofisista kysymyksistä, mutta tyttöystäväni vaan kavereistaan ja mitä tänään syötäisiin yms. Lisäksi olen korkeakoulutettu ja hän on käynyt vain amiksen, eli olen siis paljon älykkäämpi kuin hän.

Eipä tuo mitään todista. Oli minullakin kerran yliopistossa oleva poikaystävä, joka ei ollut kovin välkky, ei tiennyt kauheasti mitä maailmalla tai edes Suomessa tapahtuu eikä hänen kanssaan puhuttu mistään filosofiasta saati politiikasta. Sanoi itse olevansa tyhmä.

Toisaalta olen puhunut politiikasta hyvin tietämättömienkin ihmisten kanssa. He eivät ole yhtään sen välkympiä kuin tuo aiempi poikaystäväni, mutta luulivat tietävänsä kaikesta kaiken ja puhuivat ihan läpiä päähänsä, mikä osoittaa enemmän tyhmyyttä kuin vaikeneminen.

Vierailija
55/178 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha sanonta:

Vakka kantensa valitsee!

Vierailija
56/178 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata opettaa fiksummaksi. Panet sitä niin kauan kun on hyvässä kunnossa, sitten vaihdat uuteen. Siinä vaiheessa naisesi on jo out of date, rupsahtanut ja tyhmä.

Vierailija
57/178 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se hyvä tekemään ruokaa? Jos on, voit onnitella itseäsi. Siis ajattele, tulet kotiin ja siellä odottaa hyvät pöperöt ja suihinotto. Ei sen juttuja ole pakko kuunnella.

Monet miehet on niin moraalittomia ja tyhmiä, että roikottaa jotain naista josta ei edes välitä ja jonka "tyhmää" seuraa ei voi sietää. Häpeäisitte edes, mutta kun olette siihenkin liian tyhmiä.

Vierailija
58/178 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata opettaa fiksummaksi. Panet sitä niin kauan kun on hyvässä kunnossa, sitten vaihdat uuteen. Siinä vaiheessa naisesi on jo out of date, rupsahtanut ja tyhmä.

Tulihan se naisvihaajakin paikalle. 

Vierailija
59/178 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa naiset: tällaisia miehet ovat. Lypsäkää näiltä pelleiltä viimeisetkin rahat niin käytätte edes molemmat toisianne.

Vierailija
60/178 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pimppi personal trainer?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi