Tyttöystäväni on tyhmä kuin saapas
Tyttöystäväväni on tyhmä kuin saapas, mutta todella kaunis ja hyvä sängyssä. Seksimme on loistavaa mutta kaveripariskuntien kanssa hävettää kun hän on niin ääliö ettei osaa keskustella mistään järkevästä. En haluaisi silti jättää häntä koska on niin hyvännäköinen. Voiko naista opettaa älykkäämmäksi? Onko kellään samoja kokemuksia? -mies 28 v
Kommentit (178)
Etsi uusi nainen, joka on vielä kauniimpi ja parempi sängyssä kuin nykyinen ja lisäksi vielä älykäs, niin ei tarvitse valittaa. Kaikki voi mahtua samaan pakettiin, eikä tarvitse valita tyhmän ja ilkeän välillä. Ja hänkin löytää jonkun omanlaisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinun ei tarvitse hävetä tyttöystäväsi älykkyyttä, koska olet hänen kanssaan yhtä älykäs.
Itse tykkään keskustella politiikasta ja filosofisista kysymyksistä, mutta tyttöystäväni vaan kavereistaan ja mitä tänään syötäisiin yms. Lisäksi olen korkeakoulutettu ja hän on käynyt vain amiksen, eli olen siis paljon älykkäämpi kuin hän. Monesti ärsyttää se tyhmyys niin paljon, että tekisi mieli tunkea sille joku suukapula. Lisäksi tekstiviesteissä hän ei käytä ollenkaan pilkkuja, vaan kaikki teksti tulee vain putkeen. Pieni asia, mutta sekin ärsyttää suuresti.
-ap
Jos olisit viisas tietäisit, että koulutuksen taso ei aina korreloi älykkyyden kanssa. Politiikasta ja filosofisista kysymyksistä keskusteleminen ei myöskään tee älykkääksi vaan kertoo vaan aihealueet, mistä itse olet kiinnostunut (tai haluat päteä seurassa).
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystäväväni on tyhmä kuin saapas, mutta todella kaunis ja hyvä sängyssä. Seksimme on loistavaa mutta kaveripariskuntien kanssa hävettää kun hän on niin ääliö ettei osaa keskustella mistään järkevästä. En haluaisi silti jättää häntä koska on niin hyvännäköinen. Voiko naista opettaa älykkäämmäksi? Onko kellään samoja kokemuksia? -mies 28 v
No tietysti alat säätämään älykkään salarakkaan kanssa. Ja puhutte yöt läpeensä politiikasta ja filosofiasta sekä uusimmista runoteoksista. Varo vaan, ettei Seiska narauta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, ettet erityisemmin välitä tyttöystävästäsi. Jos hänen yksinkertaisuutensa ärsyttää sinua noin kovasti jo nuorena, niin todennäköisesti tilanne vain pahenee ajan myötä. Kauneus kun on katoavaista, ja meistä jokainen rupsahtaa lopulta. Vaikka seksi nyt onkin hyvää, en usko että se yksistään riittää pitämään suhteen onnellisena, jos luonteet ja mielenkiinnon kohteet eivät lainkaan mene yksiin.
Parasta olisi päästää tyttöystäväsi vapaaksi etsimään mies joka ei häpeä häntä ja joka arvostaa häntä ihmisenä eikä pelkästään kauniina kasvoina ja sängynlämmittäjänä. Olisi julmaa ja epäreilua pitää tyttöystävääsi tämän parhaiden vuosien ajan ilman rakkautta tai aitoa välittämistä, ja sitten jättää tämä kun ruusun kaunein kukoistus on mennyttä. Mutta riittävätköhän omat rahkeesi saamaan naisen, joka on sekä kaunis että älykäs?
Ymmärsit sikäli väärin, että tykkään kyllä kovasti tyttöystävästäni, vituttaa vaan kun hän on niin tyhmä. Aiemmat pari tyttöystävääni ovat olleet ehkä vähän älykkäämpiä, mutta toisaalta joko rumia kuin saapas tai muuten rasittavia mäkättäjiä ja valittajia. Ja sängyssä lahnoja ja estyneitä. Sikäli nykyinen tyttöystävä on heitä parempi, vaikka onkin totaalinen imbesilli. -Ap
Kyllä minä luulen että sinä se imbesilli olet.
Tai tunnevammainen.
Törkeä nyt joka tapauksessa.
Suosittelen kaverisuhdetta älykkään naisen kanssa rinnalle. Ei kannata hylätä tyttöystävää, niin kauan kuin seksi luistaa.
Tässä mies jolla yksinäinen aivosolu vaeltaa aivoissa. Toinen aivosolu saapuu paikalle ja kysyy : miksi sinä täällä yksin olet? Tule tuonne alas , siellä me kaikki muut ollaan.
Sinä et anna itsestäsi kovin älykästä kuvaa. Oikeasti älykäs ihminen ei ole täysin viettiensä vietävissä vaan pystyy katsomaan vähän pidemmälle ja suurempaa kuvaa.
Ylimielisyys kyllä kostautuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinun ei tarvitse hävetä tyttöystäväsi älykkyyttä, koska olet hänen kanssaan yhtä älykäs.
Itse tykkään keskustella politiikasta ja filosofisista kysymyksistä, mutta tyttöystäväni vaan kavereistaan ja mitä tänään syötäisiin yms. Lisäksi olen korkeakoulutettu ja hän on käynyt vain amiksen, eli olen siis paljon älykkäämpi kuin hän. Monesti ärsyttää se tyhmyys niin paljon, että tekisi mieli tunkea sille joku suukapula. Lisäksi tekstiviesteissä hän ei käytä ollenkaan pilkkuja, vaan kaikki teksti tulee vain putkeen. Pieni asia, mutta sekin ärsyttää suuresti.
-apJos olisit viisas tietäisit, että koulutuksen taso ei aina korreloi älykkyyden kanssa. Politiikasta ja filosofisista kysymyksistä keskusteleminen ei myöskään tee älykkääksi vaan kertoo vaan aihealueet, mistä itse olet kiinnostunut (tai haluat päteä seurassa).
Haha! Minulla on hyvänä ystävänä (lapsuudesta asti) oikeustieteen kandidaatti, joka ei käyttänyt mitään välimerkkejä tekstareissaan moneen vuoteen, kun tekstarit tulivat käyttöön.
Syyksi sanoi sen, että töissä joutuu olemaan niin tarkka, ettei sitä tekstareissa enää jaksa. (Hänellä on taipumusta pikkutarkkuuteen.)
Hänen tekstareistaan oli todella vaikeaa saada selvää. Lopulta suostui alkaa käyttää pilkkuja lauseiden väleissä sentään, kun aloin tympääntyä viestien tulkitsemiseen.
Tyhmät on pitkän päälle rasittavia ja pyrkii rajoittaan sua, on kade ja vallankäytöllä kompensoi tota omaa heikkouttaan. Ei tyhmä suinkaan aina myönnä tyhmyyttään, vaan hänelle sun eriävät mielipiteet voi olla "tyhmiä".
Mites se vanhakansa sanoikaan älykkyydestä?
Jotenkin näin: Vakka kantensa valitsee.
Rakkaus on myötätuntoinen, joten se voidaan ruksata yli. Voisiko tässä olla kyse siitä, että haluat elämääsi jonkun jota tarvittaessa syyttää jottei tarvitse miettiä omia vaillinnaisuuksia? Tyttöystävä on tyhmä, selvä, se tuskin tulee kovin paljoa muuttumaan ellei nainen itse halua alkaa kehittää itseään (ihmiset harvemmin muuttuu). Miksi teet näin itsellesi? Miksi viettää aikaa ihmisen kanssa jonka suuhun tekisi mieli laittaa kapula? Yksin elämistä ei arvosteta riittävästi, mutta sitten kuitenkin katsomme elokuvia kuten Fight club ja haaveilemme siitä miten emme välitä yhteiskunnan asettamista paineista. Sinä pelkäät jotain.
Ei ap uskalla erota eli turhaan kyselee. Oli rohjennut jättää ex tyttöystävänsäkin vasta, kun oli jo iskenyt uuden.
Ketjusta tulee tunne, että olisi parempi erota ja olla hetki rehellisesti sinkkuna ja etsiä itseään vielä.
Saappaat ovat yleensä viisaita:)
Ap ei ole tajunnut erästä asiaa. Jos haluaa maitoa, ei tarvitse hankkia lehmää.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on myötätuntoinen, joten se voidaan ruksata yli. Voisiko tässä olla kyse siitä, että haluat elämääsi jonkun jota tarvittaessa syyttää jottei tarvitse miettiä omia vaillinnaisuuksia? Tyttöystävä on tyhmä, selvä, se tuskin tulee kovin paljoa muuttumaan ellei nainen itse halua alkaa kehittää itseään (ihmiset harvemmin muuttuu). Miksi teet näin itsellesi? Miksi viettää aikaa ihmisen kanssa jonka suuhun tekisi mieli laittaa kapula? Yksin elämistä ei arvosteta riittävästi, mutta sitten kuitenkin katsomme elokuvia kuten Fight club ja haaveilemme siitä miten emme välitä yhteiskunnan asettamista paineista. Sinä pelkäät jotain.
Tämä oli minusta hyvin summattu.
AP:n kirjoituksista on jo tähän mennessä tullut ilmi, ettei hän ainakaan osaa tai uskalla olla hetkeäkään yksin, vaan on pakko bongata uusi seurustelusuhde ennen kuin edellinen on edes päättynyt. Jatkuva tarve korostaa omaa, itse olettamaansa älykkyyttä suhteessa nykyiseen tyttöystävään. Edellisten tyttöystävien ulkonäön ja käytöksen mollaaminen.
AP kuulostaa jotenkin todella pieneltä ihmiseltä, ei terveellä itsetunnolla varustettu, oikeasti älykäs henkilö käyttäydy noin pikkumaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole tajunnut erästä asiaa. Jos haluaa maitoa, ei tarvitse hankkia lehmää.
Aivan. Kyllä se oma pieni karvainen kätönenkin lämmittää AP:ta.
Sori ap, mutta eihän se tyhmeliini oo edes kaunis!
Sen siitä saa, kun korkeakoulutettu alentuu deittailemaan amista. Ugh.
Haha onpa isolla miehellä pieni murhe 😂
Tosi mauton kuvan sain susta, koska et hyväksy erinlaisuutta! En itsekään ole sivistynyt että tietäisin kaikesta, mutta politiikka tai joku muu vastaava puheenaihe voi toista kiinnostaa ja toista ei. Miten se liittyy älykkyyteen? 😂
Yök... Taidan jättää vikaa sanaa sanomatta...