Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystäväni on tyhmä kuin saapas

Vierailija
20.05.2017 |

Tyttöystäväväni on tyhmä kuin saapas, mutta todella kaunis ja hyvä sängyssä. Seksimme on loistavaa mutta kaveripariskuntien kanssa hävettää kun hän on niin ääliö ettei osaa keskustella mistään järkevästä. En haluaisi silti jättää häntä koska on niin hyvännäköinen. Voiko naista opettaa älykkäämmäksi? Onko kellään samoja kokemuksia? -mies 28 v

Kommentit (178)

Vierailija
101/178 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaa miettiä prinssi Charlesia. Nuori, kaunis vaimo, mutta tosi rakkaus olikin koko ajan ollut itsensä ikäinen, naimisissa oleva Camilla. Skandaalista huolimatta rakkaus oli suurempi. Pakko myöntää että oikea valinta.

Vierailija
102/178 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Saksalaisilla on sanonta: tyhmä nai hyvin. Näyttäis pitävän paikkansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/178 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet ymmärtävät mitä käyt läpi. Ei kannata paljastaa tyttöystävällesi että hän on tyhmä. Jos teette lapsia niin hän voi jäädä pienipalkkaisesta ruputyöstään kotiin. Muista välillä kertoa hänelle, että menestyksesi uralla on sen ansiota että hän jäi kotiin. Hän on ensin ymmällään, mutta uskoo pian koska on yksinkertainen ja alkaa toistamaan samaa ystävilleen, kuten kaikki muutkin naiset.

Vierailija
104/178 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

huu

Vierailija
105/178 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mies ja mietin usein samaa, että miksi ei voi olla yhtäaikaa kaunista ja älykästä naista, vaan kauniit naiset ovat aina vähän hitaita. Luulen että se johtuu siitä, että kauniiden naisten ei tarvi yrittää kehittää itseään mitenkään älyllisesti, vaan pienestä pitäen heille on riittänyt, että ovat vain nättejä. Pim pim pimpelipom.

Kyllä tässä on totuutta hiukan. Ystäväni, jotka ovat huippukauniita, kellään heistä ei ole minkäänmoista ammatillista ambitiota tai suuria älyllisiä saavutuksia. Ulkonäkö on riittänyt aina

Vierailija
106/178 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän olevani melko tyhmä nainen, mutta olen ollut mieheni kanssa ainakin 6 vuotta. Silti mieheni aina sanoo, että en ole tyhmä. En osaa keskustella asioista, vastaukset on tyyliin "en tiedä/juu"ei". Minulla on vain jokin vaikeus selittää/ilmaista asioita, ja tiedän sen itsekin olevan turhauttavaa. Kuitenkin olen sydämellinen, lojaali, kiltti ja ystävällinen ja sen takia mies ei kai ole jättänyt ja kaunis, niinkuin hän sanoo. En tiedä voiko kirjoja lukemalla tulla älykkääksi mutta harmittaa joskus mieheni puolesta. 

Vierailija
107/178 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

itelläkin nalkuttava kalkkuna

Vierailija
108/178 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, ettet erityisemmin välitä tyttöystävästäsi. Jos hänen yksinkertaisuutensa ärsyttää sinua noin kovasti jo nuorena, niin todennäköisesti tilanne vain pahenee ajan myötä. Kauneus kun on katoavaista, ja meistä jokainen rupsahtaa lopulta. Vaikka seksi nyt onkin hyvää, en usko että se yksistään riittää pitämään suhteen onnellisena, jos luonteet ja mielenkiinnon kohteet eivät lainkaan mene yksiin.

Parasta olisi päästää tyttöystäväsi vapaaksi etsimään mies joka ei häpeä häntä ja joka arvostaa häntä ihmisenä eikä pelkästään kauniina kasvoina ja sängynlämmittäjänä. Olisi julmaa ja epäreilua pitää tyttöystävääsi tämän parhaiden vuosien ajan ilman rakkautta tai aitoa välittämistä, ja sitten jättää tämä kun ruusun kaunein kukoistus on mennyttä. Mutta riittävätköhän omat rahkeesi saamaan naisen, joka on sekä kaunis että älykäs?

Ymmärsit sikäli väärin, että tykkään kyllä kovasti tyttöystävästäni, vituttaa vaan kun hän on niin tyhmä. Aiemmat pari tyttöystävääni ovat olleet ehkä vähän älykkäämpiä, mutta toisaalta joko rumia kuin saapas tai muuten rasittavia mäkättäjiä ja valittajia. Ja sängyssä lahnoja ja estyneitä. Sikäli nykyinen tyttöystävä on heitä parempi, vaikka onkin totaalinen imbesilli. -Ap

Kyllä oikein loistaa toisen kunnioitus apn tekstissä. Jos kauneus ja seksi ovat tärkeimmät kriteerit kumppanissa, niin ole tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen. Jos ottaa päähän noin paljon kuin tekstistäsi voi päätellä. Lopeta suhde ja etsi sopivampi kumppani. Itse toivon, että tyttöystäväsi löytää itselleen sopivamman kumppanin.

Vierailija
109/178 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sinun ei tarvitse hävetä tyttöystäväsi älykkyyttä, koska olet hänen kanssaan yhtä älykäs.

Itse tykkään keskustella politiikasta ja filosofisista kysymyksistä, mutta tyttöystäväni vaan kavereistaan ja mitä tänään syötäisiin yms. Lisäksi olen korkeakoulutettu ja hän on käynyt vain amiksen, eli olen siis paljon älykkäämpi kuin hän. Monesti ärsyttää se tyhmyys niin paljon, että tekisi mieli tunkea sille joku suukapula. Lisäksi tekstiviesteissä hän ei käytä ollenkaan pilkkuja, vaan kaikki teksti tulee vain putkeen. Pieni asia, mutta sekin ärsyttää suuresti.

-ap

Tyttöystäväsi on oikeilla jäljillä. Kotiin liittyvistä asioista, kuten mitä tänään syötäisiin, tuleekin keskustella. Se helpottaa arjen sujumista. Seurassa voit korkeakoulutettuna tulkata ystävillesi hänen puheitaan vaikka tähän malliin: Hän sanoi sitä, mutta tarkoitti tätä. Kun hajaannutte, menevät viisaat ystäväsi kotiin keskustelemaan esimerkiksi politiikasta ja filosofiasta, mutta teillä syödään hyvin ja siirrytään sänkyyn peuhaamaan. Pidä vaan kiinni siitä tytöstä. Seuraavalla kierroksella kaverisikin valitsevat toisin.

Vierailija
110/178 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävän koulutus: lähihoitaja:)

Vierailija
111/178 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyhmempi sukupuoli

Vierailija
112/178 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sinäkään mikään taivaan kirkkain tähti ole jos sellaisen olet tyttöystäväksi ottanut. Luonteet vetävät puoleensa.

Vierailija
113/178 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tiedän olevani melko tyhmä nainen, mutta olen ollut mieheni kanssa ainakin 6 vuotta. Silti mieheni aina sanoo, että en ole tyhmä. En osaa keskustella asioista, vastaukset on tyyliin "en tiedä/juu"ei". Minulla on vain jokin vaikeus selittää/ilmaista asioita, ja tiedän sen itsekin olevan turhauttavaa. Kuitenkin olen sydämellinen, lojaali, kiltti ja ystävällinen ja sen takia mies ei kai ole jättänyt ja kaunis, niinkuin hän sanoo. En tiedä voiko kirjoja lukemalla tulla älykkääksi mutta harmittaa joskus mieheni puolesta. 

Ei se välttämättä tyhmyyttä ole. Ehkä lapsuuden perheessäsi ei ole keskusteltu asioista, et ole saanut ääntäsi kuuluviin, on tullut tavaksi vaieta. Kun seuraavan kerran tulee mieleen vastata: ei, juu tai en tiedä, kuulostele ajatuksiasi ja tuntemuksiasi, pue ajatukset sanoiksi. Miehesi on jo huomannut, että ei järjessä ole vikaa. Opettele ilmaisemaan tuntemuksiasi. Kyllä se siitä.

Vierailija
114/178 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä on paljon totta. Ystäväni tapasi naisen, joka oli todella hyvä seksissä. Mies sitten totesi, "ettet ole tarpeeksi älykäs lasteni äidiksi". Se suhde oli sitten taputeltu.

Vierailija
115/178 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä on paljon totta. Ystäväni tapasi naisen, joka oli todella hyvä seksissä. Mies sitten totesi, "ettet ole tarpeeksi älykäs lasteni äidiksi". Se suhde oli sitten taputeltu.

Onhan tämä nyt arpapeliä. Sanotaan vaikka, että mainittu ystäväsi löytää riittävän älykkään naisen vaimoksi ja lastensa äidiksi, mutta sitten käykin niin ikävästi, että lapsi perii älynlahjat isältään. On siinä rouvalla kestämistä.

Vierailija
116/178 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypillinen koiraaivo. älä vie sitä mihinkään pidät kotona palkintovaimona ja nautit itte

Vierailija
117/178 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sinun ei tarvitse hävetä tyttöystäväsi älykkyyttä, koska olet hänen kanssaan yhtä älykäs.

Itse tykkään keskustella politiikasta ja filosofisista kysymyksistä, mutta tyttöystäväni vaan kavereistaan ja mitä tänään syötäisiin yms. Lisäksi olen korkeakoulutettu ja hän on käynyt vain amiksen, eli olen siis paljon älykkäämpi kuin hän. Monesti ärsyttää se tyhmyys niin paljon, että tekisi mieli tunkea sille joku suukapula. Lisäksi tekstiviesteissä hän ei käytä ollenkaan pilkkuja, vaan kaikki teksti tulee vain putkeen. Pieni asia, mutta sekin ärsyttää suuresti.

-ap

Vakka kantensa valinnut. Kuulostat kyllä melko yksinkertaiselta kerskurilta. Tämä ei ole tottakaan, ei noin tyhmiä kuin sinä voi olla olemassa. Ihme että tyttöystäväsi sietää sinua.

Vierailija
118/178 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä politiikkaan ja filosofiaan tulee, niin harvalla 28-vuotiaalla on yhteiskunnalle mitään kauhean järkevää sanottavaa

Vierailija
119/178 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistä häntä. Hanki fiksuja kirjoja ja käske lukea. Yleensä normaalit ihmiset viisastuvat lukemalla.

Vierailija
120/178 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväsi on ansainnut jotain parempaa seuraa. Ei teidän suhde voi onnistua millään, koska henkinen yhteys on tie rakkauteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä