Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystäväni on tyhmä kuin saapas

Vierailija
20.05.2017 |

Tyttöystäväväni on tyhmä kuin saapas, mutta todella kaunis ja hyvä sängyssä. Seksimme on loistavaa mutta kaveripariskuntien kanssa hävettää kun hän on niin ääliö ettei osaa keskustella mistään järkevästä. En haluaisi silti jättää häntä koska on niin hyvännäköinen. Voiko naista opettaa älykkäämmäksi? Onko kellään samoja kokemuksia? -mies 28 v

Kommentit (178)

Vierailija
161/178 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä taas älyn jättiläisten kokous! Puheenjohtajana aloittajapelle.. Huh huh!

Vierailija
162/178 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuuman ja kauniin lisäksi on iloinen, avoin ja seikkailunhaluinen, niin tyhmyydellä ei ole mitään väliä.

Älykkyydestä on vain haittaa, jos haluaa "elää elämänsä onnellisena loppuun asti".

Mikä on ylipäänsä älykästä, voisi kysyä taas. Tietysti nolot möläytykset seurassa, ovat noloja. Joskus se voi olla myös sosiaalista.

Ylipään fiksu käytös, omaa käytöstavat, on kohtelias, keskustellessa ottaa keskustelukumppanin huomioon jne. Vaikkei osaisi tai tietäisi paljon. Tyhmyyden voi oppia piilottamaan. Ei ainakaan möläyttele.

Vaikuttaa fiksummalta, kun on ihan vain hiljaa ellei ole mitään tähdellistä sanottavaa. Tällainen "kaunis, mutta tyhmä" edustusvaimo varmastikin kelpaisi useimmille. Ongelmaksi muodostuu vasta silloin, kun on äänessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/178 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen vakka kantensa valitsee, arvon AP.

Vierailija
164/178 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä on paljon totta. Ystäväni tapasi naisen, joka oli todella hyvä seksissä. Mies sitten totesi, "ettet ole tarpeeksi älykäs lasteni äidiksi". Se suhde oli sitten taputeltu.

Viisas mies, jos toivoo älykästä poikaa. Älykkyys periytyy X-kromosomissa joten älykäs nainen voi saada älykkäitä tyttöjä ja poikia puolison älystä riippumatta. Jos nainen on tyhmä ja mies fiksu, vain tyttäristä tulee fiksuja. Pojat saavat ainoan x-kromosominsa äidiltä.

Ei se nyt ihan noin mennyt. 1/5 hyvästä yrityksestä.

Miehillä on vain yksi X-(sukupuoli)kromosomi , jonka ne voi periyttää.

Jos mies on "tyhmä" se sen ainoa periytettävä X-kromosomikin on "tyhmä" ja toisinpäin.

Jos nainen on "tyhmä" sille on sattunut lottovoitto eli kaksi tyhmää sukupuolikromosomia.

Älykkäällä naisellakin voi olla resessiivinen tyhmä X-kromosomi, jonka puutteet se toinen fiksu X-kromosomi korjaa. Miehellä ei.

Palikaksi väännettynä älykäs nainen voi saada tyhmiä lapsia älykäs mies ei.

Tai ei se sitten kuitenkaan ihan niin yksinkertaista olekkaan, koska ihmisellä on 23 kromosomiparia.

Miehillä 45 X-kromosomia ja y-kromosomi ja naisilla 46 X-kromosomia.

No mutta jatketaas vielä vähän yleistettynä. :)

Totta tuo että älykkäältä äidiltä voi periytyä myös se toinen, "tyhmä" X-kromosomi, sitä en ottanut huomioon.

Mutta kyllä älykäs mies voi saada tyhmän lapsen, pojan, jos äidillä on vain tyhmiä X-kromosomeja tarjolla.

Fiksusta naisesta ei voi mennä sanomaan saako se fiksuja lapsia.

Riittää että toinen naisen X-kromosomeista on tyhmä ja sattuu periytymään.

Jos kyseessä on tyttölapsi, toinen X-kromosomi tulee aina isältä ja fiksun isän ainokainen X-kromosomi on aina "fiksu".

Palikaksi väännettynä fiksu mies voi saada siis vain fiksuja tai keskivertoja tyttölapsia, mutta kun se älykkyys ei periydy pelkästään sukupuolikromosomeissa. Ainoastaan sen verran, että se on "havaittavissa" sukupuolten älykkyyden jakautumisessa ääripäissä.

En ole viitsinyt perehtyä asiaan eli en tiedä lörpötteletkö vain lämpimiksesi, mutta omalle kohdalle tuo osuu.

Minä mensa-älykäs, lasteni äidillä laajoja puutteita oppimisessa, suoraan sanoen tyhmä kuin saapas, muttei aivan kehity svamm ainen. Ennen olisi puhuttu he ikkolah jaisesta. (sori välilyönneistä, mutta moderointi)

Poika lääkärin diagnoosilla he ikkolah jainen, tytär kympin oppilas.

Poika on isäänsä tullut

Vierailija
165/178 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daniel Anis kirjoitti:

On täällä taas älyn jättiläisten kokous! Puheenjohtajana aloittajapelle.. Huh huh!

Hulluilla halvat huvit, idiotismi on ilmaista!

Vierailija
166/178 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sinun ei tarvitse hävetä tyttöystäväsi älykkyyttä, koska olet hänen kanssaan yhtä älykäs.

Itse tykkään keskustella politiikasta ja filosofisista kysymyksistä, mutta tyttöystäväni vaan kavereistaan ja mitä tänään syötäisiin yms. Lisäksi olen korkeakoulutettu ja hän on käynyt vain amiksen, eli olen siis paljon älykkäämpi kuin hän. Monesti ärsyttää se tyhmyys niin paljon, että tekisi mieli tunkea sille joku suukapula. Lisäksi tekstiviesteissä hän ei käytä ollenkaan pilkkuja, vaan kaikki teksti tulee vain putkeen. Pieni asia, mutta sekin ärsyttää suuresti.

-ap

Itse teit puolisovalintasi muna edellä. En tiedä millaisen vaikutelman se sinulle ihmisestä antaa. Älykäs ei ole se sana, joka minulla tulee ensimmäisenä mieleen. 

Vierailija
167/178 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sinun ei tarvitse hävetä tyttöystäväsi älykkyyttä, koska olet hänen kanssaan yhtä älykäs.

Itse tykkään keskustella politiikasta ja filosofisista kysymyksistä, mutta tyttöystäväni vaan kavereistaan ja mitä tänään syötäisiin yms. Lisäksi olen korkeakoulutettu ja hän on käynyt vain amiksen, eli olen siis paljon älykkäämpi kuin hän. Monesti ärsyttää se tyhmyys niin paljon, että tekisi mieli tunkea sille joku suukapula. Lisäksi tekstiviesteissä hän ei käytä ollenkaan pilkkuja, vaan kaikki teksti tulee vain putkeen. Pieni asia, mutta sekin ärsyttää suuresti.

-ap

Itse teit puolisovalintasi muna edellä. En tiedä millaisen vaikutelman se sinulle ihmisestä antaa. Älykäs ei ole se sana, joka minulla tulee ensimmäisenä mieleen. 

Tyttis valitaan tärkeimpien juttujen perusteella ja tärkein on muna. 

Vierailija
168/178 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No semmosia ne sun ikäsen tyttöystävät tuppaa olemaan, ihan niinkuin sinäkin. Kyllä te ootte ihan toisenne ansainneet.

Vierailija
169/178 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tyhmää yhdessä.Sovitte hyvin toisillenne.

Vierailija
170/178 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Vierailija
171/178 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä toi teksti sille tyttöystävälle niin tietää jättää sut. Sitten voit jatkossa rynkyttää kättäsi.

Vierailija
172/178 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko teille Helsingin Sanomat? Jos sovitte tyttiksen kanssa, että luette joka päivä hesaria 15 min. Ja viikonloppuisin 30 min. Sivistää kummasti. Katsotte myös uutiset monta kertaa illassa. Näin tyttöystäväsi osaa keskustella ajankohtaisista asioista.

Shywakkilehden lukeminen ei lisää kenenkään älykkyyttä.

Vierailija
173/178 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Eiköhän sille sun tyttöystävällesi löydy ottajia aika paljonkin jos on kaunis ja hyvä sängyssä. Voithan sinä katsoa jonkun itsellesi sopivamman kurpan jonka kanssa saat jutella henkeviä.

Vierailija
174/178 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut nauttimaan tyhmän naisystäväni seurasta. Vaimo käy korkeakoulutettuna hyväpalkkaisessa työssä ja ylläpitää siten talouttamme. Tämä luo itselleni vapauksia, esimerkiksi minun ei tarvitse ottaa työtilauksia vastaan jos työn tilaaja tai itse työ ei miellytä. Lisäksi saan työttömyyskorvausta, joten yhteinen elintasomme on korkea. Naisystäväni on todella kaunis ja aina valmis kaikkeen sängyssä.

Otaksun, että soitit meille viime viikolla ja tarjosit viemäriputkien sukitusta. Jäi tilaus tekemättä ja siitä huono omatunto. Nyt kuitenkin helpotti, kun tiedän että pärjäätte kumminkin.

Ainoa sukitus, jota tarjoan on naisystävälleni ja silloinkin vain siinä tapauksessa, että onnettoman selkä on kipeytynyt rytyytyksessä ja vaimon kotiintuloaika alkaa uhkaavasti lähestyä.

Vierailija
175/178 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte olet AP tyhmä, ei sanota 'ruma kuin saapas'!

quote=Vierailija]

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, ettet erityisemmin välitä tyttöystävästäsi. Jos hänen yksinkertaisuutensa ärsyttää sinua noin kovasti jo nuorena, niin todennäköisesti tilanne vain pahenee ajan myötä. Kauneus kun on katoavaista, ja meistä jokainen rupsahtaa lopulta. Vaikka seksi nyt onkin hyvää, en usko että se yksistään riittää pitämään suhteen onnellisena, jos luonteet ja mielenkiinnon kohteet eivät lainkaan mene yksiin.

Parasta olisi päästää tyttöystäväsi vapaaksi etsimään mies joka ei häpeä häntä ja joka arvostaa häntä ihmisenä eikä pelkästään kauniina kasvoina ja sängynlämmittäjänä. Olisi julmaa ja epäreilua pitää tyttöystävääsi tämän parhaiden vuosien ajan ilman rakkautta tai aitoa välittämistä, ja sitten jättää tämä kun ruusun kaunein kukoistus on mennyttä. Mutta riittävätköhän omat rahkeesi saamaan naisen, joka on sekä kaunis että älykäs?

Ymmärsit sikäli väärin, että tykkään kyllä kovasti tyttöystävästäni, vituttaa vaan kun hän on niin tyhmä. Aiemmat pari tyttöystävääni ovat olleet ehkä vähän älykkäämpiä, mutta toisaalta joko rumia kuin saapas tai muuten rasittavia mäkättäjiä ja valittajia. Ja sängyssä lahnoja ja estyneitä. Sikäli nykyinen tyttöystävä on heitä parempi, vaikka onkin totaalinen imbesilli. -Ap

Vierailija
176/178 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä on paljon totta. Ystäväni tapasi naisen, joka oli todella hyvä seksissä. Mies sitten totesi, "ettet ole tarpeeksi älykäs lasteni äidiksi". Se suhde oli sitten taputeltu.

Viisas mies, jos toivoo älykästä poikaa. Älykkyys periytyy X-kromosomissa joten älykäs nainen voi saada älykkäitä tyttöjä ja poikia puolison älystä riippumatta. Jos nainen on tyhmä ja mies fiksu, vain tyttäristä tulee fiksuja. Pojat saavat ainoan x-kromosominsa äidiltä.

Ei se nyt ihan noin mennyt. 1/5 hyvästä yrityksestä.

Miehillä on vain yksi X-(sukupuoli)kromosomi , jonka ne voi periyttää.

Jos mies on "tyhmä" se sen ainoa periytettävä X-kromosomikin on "tyhmä" ja toisinpäin.

Jos nainen on "tyhmä" sille on sattunut lottovoitto eli kaksi tyhmää sukupuolikromosomia.

Älykkäällä naisellakin voi olla resessiivinen tyhmä X-kromosomi, jonka puutteet se toinen fiksu X-kromosomi korjaa. Miehellä ei.

Palikaksi väännettynä älykäs nainen voi saada tyhmiä lapsia älykäs mies ei.

Tai ei se sitten kuitenkaan ihan niin yksinkertaista olekkaan, koska ihmisellä on 23 kromosomiparia.

Miehillä 45 X-kromosomia ja y-kromosomi ja naisilla 46 X-kromosomia.

No mutta jatketaas vielä vähän yleistettynä. :)

Totta tuo että älykkäältä äidiltä voi periytyä myös se toinen, "tyhmä" X-kromosomi, sitä en ottanut huomioon.

Mutta kyllä älykäs mies voi saada tyhmän lapsen, pojan, jos äidillä on vain tyhmiä X-kromosomeja tarjolla.

Fiksusta naisesta ei voi mennä sanomaan saako se fiksuja lapsia.

Riittää että toinen naisen X-kromosomeista on tyhmä ja sattuu periytymään.

Jos kyseessä on tyttölapsi, toinen X-kromosomi tulee aina isältä ja fiksun isän ainokainen X-kromosomi on aina "fiksu".

Palikaksi väännettynä fiksu mies voi saada siis vain fiksuja tai keskivertoja tyttölapsia, mutta kun se älykkyys ei periydy pelkästään sukupuolikromosomeissa. Ainoastaan sen verran, että se on "havaittavissa" sukupuolten älykkyyden jakautumisessa ääripäissä.

En ole viitsinyt perehtyä asiaan eli en tiedä lörpötteletkö vain lämpimiksesi, mutta omalle kohdalle tuo osuu.

Minä mensa-älykäs, lasteni äidillä laajoja puutteita oppimisessa, suoraan sanoen tyhmä kuin saapas, muttei aivan kehity svamm ainen. Ennen olisi puhuttu he ikkolah jaisesta. (sori välilyönneistä, mutta moderointi)

Poika lääkärin diagnoosilla he ikkolah jainen, tytär kympin oppilas.

Poika on isäänsä tullut

Liian monimutkaisia lauseita? Vai välilyönnitkö sittenkin?

Vierailija
177/178 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä se muija tänne kyllä kelpais. 

Vierailija
178/178 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaikilla super rikkailla ja kuuluisilla ole juuri tällainen nainen, jokaisen miehen unelma, varsinkin jos on vielä selvästi nuorempi kuin sinä.

Opetat vain hänet pitämään suun kinni, niinhän ne muutkin tekee, nainen aina vain vilkuttelee vierellä, eikä sano mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi