Tyttöystäväni on tyhmä kuin saapas
Tyttöystäväväni on tyhmä kuin saapas, mutta todella kaunis ja hyvä sängyssä. Seksimme on loistavaa mutta kaveripariskuntien kanssa hävettää kun hän on niin ääliö ettei osaa keskustella mistään järkevästä. En haluaisi silti jättää häntä koska on niin hyvännäköinen. Voiko naista opettaa älykkäämmäksi? Onko kellään samoja kokemuksia? -mies 28 v
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaa etsiä fiksumpi. Tyhmyys valitettavasti on periytyvä ominaisuus.
Tuskin kukaan fiksumpi suostuu ottamaan miestä, joka ajattelee alapäällään.
Kaikkihan ne ajattelee. Silti ihmissuku on säilynyt ja jopa lisääntynyt.
Naisen ansiosta!
kohta se on rupsahtanut ja tyhmä
Lentoemäntäkollegat puhui tätä kaverin selän takana hänen sairastaessaan vakavaa masennusta.
Tyhmä kuin saapas sanonta kertoo sanojasta aika paljon...
Vierailija kirjoitti:
Et voi opettaa, mutta yleensä tyhmät ymmärtävät itsekin olevansa tyhmiä eivätkä sen vuoksi paljon puhu seurassa. Kaikkea ei voi saada. Jos tyttöystäväsi on kaunis ja hyvä sängyssä niin se kuulostaa jo oikein hyvältä pakkaukselta. Jos hän on vielä kiltti, ystävällinen ja hyväntahtoinen sekä selviää edes auttavasti kodinhoidosta niin tuskin voit parempaa saada. Syvälliset keskustelut voit käydä tarvittaessa ystävien tai kollegoiden kanssa.
Minä pidän ystävällisistä kauniista ihmisistä.
Tiputan keskustelun tason siihen missä muut juttelijat pääsevät mukaan.
Juttelen silloin matkoista, ruuasta, musiikista, meikeistä ja vaatteista.
Lautapelit ja karaoke ovat myös kivaa tekemistä.
Meitä on kaikenlaisia..minusta sinä et ansaitse tyttöystävääsi.
Yleensä kaikkea ei saa samaan pakettiin. Tyttöystäväni on blondi isot tissit, hoikka vartalo, pyöreä perse mutta polkupyörään ei osaa ketjuja laittaa päälle 😄 Toki mukavaa kun saan auttaa vaativissa askareissa 😎
M35
Hän on ilmeisesti kiinnostunut eri asioista kuin sinä. Joten et voi syyttää häntä siitä.
Kiinnostuin
Olen ruma lihava ja rivo täti
Tykkään panna ja olen fiksu.
Ota yhteyttä niin keskustellaan vaikka suomen ja albanian kauppasuhteista ja
korona viruksen vaikutuksesta ihmisen sosiaalisuuteen .
Ja lopuks saat panna mua p.erseeseen
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kaikkea ei saa samaan pakettiin. Tyttöystäväni on blondi isot tissit, hoikka vartalo, pyöreä perse mutta polkupyörään ei osaa ketjuja laittaa päälle 😄 Toki mukavaa kun saan auttaa vaativissa askareissa 😎
M35
Kaiken lisäksi fiksu ja älykäs, kun osaa teettää tylsät työt muilla ja nämä tekee mielellään. Hyvän johtajan ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Kaiken lisäksi fiksu ja älykäs, kun osaa teettää tylsät työt muilla ja nämä tekee mielellään. Hyvän johtajan ominaisuus.
Juuri näin ..miespalvelija passaa kun neito huokailee ihastuneena vieressä:)
Vierailija kirjoitti:
Trolli
Hah, tää on joku työtön tai paljon todennäköisemmin parologinen työajallaan töidenvälttelijä trollipoju, jonka laadukkain
ja aikaavievin harrastus on vauvapalstalla aivopieruilu 🤭🤡 Harmi, kun ei kyvyt ole muuhun riittäneet...
Tyhmä ja kusipää harvoin sopivat yhteen.
Mitäs jos katsoisit peiliin? Ihan ajatuksella...
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät on pitkän päälle rasittavia ja pyrkii rajoittaan sua, on kade ja vallankäytöllä kompensoi tota omaa heikkouttaan. Ei tyhmä suinkaan aina myönnä tyhmyyttään, vaan hänelle sun eriävät mielipiteet voi olla "tyhmiä".
Tämä! Bingo! Touchee!
Vierailija kirjoitti:
Täällä jokainen kymppiluokan käynyt mamma kuvittelee olevansa joku ydinfyysikko.
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa 😆
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen on älykkäämpi kuin mies.
Muuten kaljan juonnista, kännisekoiluista ja tietokonepeleistä puhuminen ei ole äkykästä.
Olet oikeassa. Kaljan juonnista, kännisekoiluista ja tietokonepeleistä puhuminen ei ole äkykästä. Sen sijaan se on älykästä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä jokainen kymppiluokan käynyt mamma kuvittelee olevansa joku ydinfyysikko.
Oo, se on meidän ihmisoikeutemme!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen on älykkäämpi kuin mies.
Muuten kaljan juonnista, kännisekoiluista ja tietokonepeleistä puhuminen ei ole äkykästä.Olet oikeassa. Kaljan juonnista, kännisekoiluista ja tietokonepeleistä puhuminen ei ole äkykästä. Sen sijaan se on älykästä.
Ehkä roskasakin mielestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinun ei tarvitse hävetä tyttöystäväsi älykkyyttä, koska olet hänen kanssaan yhtä älykäs.
Itse tykkään keskustella politiikasta ja filosofisista kysymyksistä, mutta tyttöystäväni vaan kavereistaan ja mitä tänään syötäisiin yms. Lisäksi olen korkeakoulutettu ja hän on käynyt vain amiksen, eli olen siis paljon älykkäämpi kuin hän. Monesti ärsyttää se tyhmyys niin paljon, että tekisi mieli tunkea sille joku suukapula. Lisäksi tekstiviesteissä hän ei käytä ollenkaan pilkkuja, vaan kaikki teksti tulee vain putkeen. Pieni asia, mutta sekin ärsyttää suuresti.
-ap
Itse olen huomannut, että korkeakouluissa kävijät eivät osaa lukea. Jos roskiksessa lukee esim.metalli ja viereisessä sekajäte, niin kyllä metallin seassa kummasti vaan on sekajätteitä.
Roskia ei tietenkään nosteta lattialta, kun on niin surkea sihti, ettei osu roskikseen ja kaiken huipuksi vessat jätetään vetämättä.
Eli eipä monestikaan pidä paikkansa korkeakouluttettujen viisaus/älykkyys.
Terveisin siivooja
Ja mitä muuten tulee aapeen "fiksuuteen", niin paljon kertoo ihmisestä, jos on toisen kanssa vain ulkonäön ja seksin vuoksi.
Olet vähän pihalla, jos luulet että automaattisesti amiksen käyneet eivät voi olla älykkäitä. Älykkyystesti kertoo enemmän kuin se, mitä koulua on käynyt
Ole törmännyt joskus tosi tyhmään korkeakoulutettuun. Apinakin voi oppia