Näin meni elämäni; 30 ja "neitsyt"
Sikäli kun siis mies voi olla neitsyt. Mutta kokematon kuitenkin.
Puhutaan jo ääritapauksesta, semminkin kun tarkastellaan "normaalijärkisen" kirjoissa olevaa väestönosaa.
Kommentit (316)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelän maissa poikaset laitetaan tädin oppiin että osaavat sitten itse. Menkäähän rohkeasti vaikka sihteeriopiston sivuille varaamaan vastaanottoaika, niin ei tarvitse joutavasta asiasta ruikuttaa.
Eihän se ole ollenkaan sama asia. Maksullisessa seksissä mies runkkaa naiseen eikä nainen halua seksiä seksuaalisista syistä. On täysin eri asia naida molempien yhteisestä himosta.
Niin paljon kun sä nyt jo pelkäät valtasi puolesta, pelkkien maksullisten takia...tiedä, että se loppuu miltei kokonaan kunhan robotit ja VR kehittyvät ja saadaan edulliseksi. No, se päivä ei ole ihan huomenna, että ehkä olet silloin muutenkin liian vanha jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo on edes mahdollista?
Ei siihen paljoa muuta vaadita kuin hiljainen luonne, joka vaikeuttaa ihmisiin tutustumista. Mies syrjäytyy tosi helposti naismarkkinoilta, jos ei ole supliikki ja sosiaalinen.
Tai jos on ruma. Silloin ei auta sosiaalisuus ja keskustelutaitoisuus
Mulla on opiskelukaverina uskomattoman ruma, lyhyt mies, joka on puhunut edellisen kolmen vuoden aikana minulle noin kolme sanaa, vaikka istuu monesti minun vieressä. Vaikuttaa ihan ystävälliseltä silti, ja naisystävänsä on aivan upea fitness-ilmestys. Ikää miehellä nyt 25 vuotta.
Ei se sitten ole uskomattoman ruma. Täälläkin on oppinut, että naisten mielestä rumat miehet (kuten se Pippan mies) ovat vähintään tavallisen näköisiä, usein komeita. Aika lailla kaikki rumiksi mieheksi mainitut ovat sellaisia, joissa ei mielestäni ole mitään vikaa ulkonäön osalta
Niin paitsi että monien naisten, kuten itseni, mielestä se Pippan mies on oikein hyvännäköinen. Kelpaisi milloin vain ja myös köyhänä kuin kirkonrotta. t. se 35v neitsyt
Siis mitä, onko av:lla haukuttu Pippan miestä? Mielestäni todella hyvännäköinen mies, ja sanoisin näin myös pelkän kuvan perusteella, tietämättä mitään varallisuudestaan tai muustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelän maissa poikaset laitetaan tädin oppiin että osaavat sitten itse. Menkäähän rohkeasti vaikka sihteeriopiston sivuille varaamaan vastaanottoaika, niin ei tarvitse joutavasta asiasta ruikuttaa.
Eihän se ole ollenkaan sama asia. Maksullisessa seksissä mies runkkaa naiseen eikä nainen halua seksiä seksuaalisista syistä. On täysin eri asia naida molempien yhteisestä himosta.
Niin paljon kun sä nyt jo pelkäät valtasi puolesta, pelkkien maksullisten takia...tiedä, että se loppuu miltei kokonaan kunhan robotit ja VR kehittyvät ja saadaan edulliseksi. No, se päivä ei ole ihan huomenna, että ehkä olet silloin muutenkin liian vanha jo.
Minkä ihmeen vallan?
Itse olen pahassa puutteessa oleva nainen ja etsin vakituista elämänkumppania ihan avioliittoon.
Seksissä on ihaninta molempien yhteinen himo siihen puuhaan.
AP voisi olla hyvä valinta jollekin neitsyt naiselle joka haluaa säästää itsensä sille oikealle. Ei ole varmaan huono asia että ei tarvitse pelätä saavansa kondylooman tai jonkun muun taudin:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen paljoa muuta vaadita kuin hiljainen luonne, joka vaikeuttaa ihmisiin tutustumista. Mies syrjäytyy tosi helposti naismarkkinoilta, jos ei ole supliikki ja sosiaalinen.
Mulla on opiskelukaverina uskomattoman ruma, lyhyt mies, joka on puhunut edellisen kolmen vuoden aikana minulle noin kolme sanaa, vaikka istuu monesti minun vieressä. Vaikuttaa ihan ystävälliseltä silti, ja naisystävänsä on aivan upea fitness-ilmestys. Ikää miehellä nyt 25 vuotta.
Ei se sitten ole uskomattoman ruma. Täälläkin on oppinut, että naisten mielestä rumat miehet (kuten se Pippan mies) ovat vähintään tavallisen näköisiä, usein komeita. Aika lailla kaikki rumiksi mieheksi mainitut ovat sellaisia, joissa ei mielestäni ole mitään vikaa ulkonäön osalta
Niin paitsi että monien naisten, kuten itseni, mielestä se Pippan mies on oikein hyvännäköinen. Kelpaisi milloin vain ja myös köyhänä kuin kirkonrotta. t. se 35v neitsyt
Siis mitä, onko av:lla haukuttu Pippan miestä? Mielestäni todella hyvännäköinen mies, ja sanoisin näin myös pelkän kuvan perusteella, tietämättä mitään varallisuudestaan tai muustakaan.
Naisten realistisuudesta kertoo paljon se että edes keskustellaan siitä onko kyseinen pitkä ja komea mies ruma.
Objektiivisesti 9/10.
http://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curve…
http://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curve…
Tässä näemme miksi nettitreffit eivät toimi ja miksi naisten usein sanovat "mieheni ei ollut ulkonäöllisesti tasoani, mutta rakastuin silti". Todellisuudessa mies oli ulkonäöllisesti _vähintäänkin_ naisen tasoa.
Tutkitusti homa menee näin:
- arvioi itsesi asteikolla 4-10 ja etsi mies joka on mielestäsi omaa tasoasi
- jos olet esim. seiska, tiputa tuosta -2. Se vitosen mies on sinun tasoasi
kts. yllä linkattu OKCupidin tutkimus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on eräs miespuolinen serkku, joka ei ehkä fyysisesti ole mikään jokanaisen unelma, eli n.170cm pitkä, reilusti ylipainoinen 100-110 kg, ja kaljuuntunut jo lukioiässä. Kasvoissa ei mitään erityisen komeaksi tekevää piirrettä. Ei ole koskaan ollut isopalkkaisessa työssä eikä missään johtavassa asemassa. Näistäkin "rajoitteista" huolimatta hän löysi itselleen hyvän puolison, meni naimisiin siinä 25-vuoden iässä, ja heillä on nykyisin pari lasta. Tämä johtuu siitä, että serkkuni on todella mukava, lämmin, ystävällinen ja huumorintajuinen persoona, jonka seurassa muut ihmiset viihtyvät.
Aina voi tarttua lillukanvarsiin ja rakennella kaikenlaisia olkiukkoja sen syyksi, miksi ihmissuhteet eivät onnistu, mutta kaikki on loppupeleissä kiinni sieltä omien korvin välistä.
Mie täytän syksyllä 40 ja oon "neitsyt". Pistääkö joku paremmaksi?;)
M vm. -77
Haluatteko te neitsytmiehet vain seksiä vai myös suhteen? Itse olen 27-v nainen ja kiinnostunut vakavasta elämänmittaisesta suhteesta. Neitsyt en itse olen, mutta miehen neitsyys ei haittaa.
12121212 kirjoitti:
Pari muistutusta keskustelijoille:
1. Seksin saaminen on huomattavasti helpompaa naisille. 7/10 nainen saa helposti Tinderistä vaikka kymmenen 9/10 miestä irtosuhteisiin/panosuhteisiin, kun taas 7/10 mies joutuu yrittämään tosissaan saadakseen seksiä 5/10 naiselta. _Suhteen_ saaminen on yhtä vaikeaa molemmille.
Tämä on yksi syy miksi niin moni mies pysyy neitsyenä, ainakin kunnes naisia alkaa lapset ja talot kiinnostamaan.
2. Naiset rutisevat siitä miksi panomiehiä arostetaan mutta panonaisia ei. Kuten Jim Jefferies sanoi: "it´s fuckin´ easy to be a slut, it´s fuckin hard to be a stud".
Miehet päättävät mitä miehet arvostavat, naiset päättävät mitä naiset arvostavat. Miehet arvostavat puhtautta ja viattomuutta, naiset itsevarmaa ja määrätietoista panomiestä joka tietää mitä tekee ja osaa viedä.
Oma suositukseni: maksulliselle mars. Seksimarkkinoilla miesten tilanne on "the rich get richer, the poor get poorer". Mitä enemmän ikää, sitä itsevarmempia ja määrätietoisempia otteita edellytetään. Ne harvat kokemattomat naiset, heitä tuskin tapaat missään - ja hekin saattavat edellyttää miehen vievän ja opettavan.
Toisekseen, valitse kohderyhmä ja funtsi mistä on pulaa?
Parikymppisillä on jo ympärillään kilttejä ja kunnollisia kamupoikia jotka olisivat hyviä miehiä sille jollekin naiselle. Pulaa on salaperäisistä pokausmestareista jotka tarjoavat heille seikkailuja ja elämyksiä.Kolmekymppisillä on jo seksiä tarjoavia bilettäjiksi jumittuneita miehiä. Biologinen kello tikittää. He haluavat lapsia ja asunnon. Keskiluokkaisen unelman. Mies on osa pakettia.
Kolmevitosilla on jo ruuhkavuosien väsyttämät betamiehet. Pulaa on energisistä, elämässä eteenpäin menevistä (rahaa ja statusta kohti menevistä) miehistä joilla on tavoitteita. Yhärit, kts. edellinen kohta.
Nelikymppisillä on jo kaljamahaisia, heikkokuntoisia miehiä joilla ei kaveri seiso kunnolla. Pelkällä hyvällä fyysisellä kunnolla ja keskustelutaidolla pääsee hyvin pitkälle puumamarkkinoilla.
Sitten vain peli auki.
Rumasta tai lyhyestä miehestä ei ole missään kohteessa pulaa tai kysyntää :( Eikai tässä muuta jää kun maksulliset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen vallan?
Itse olen pahassa puutteessa oleva nainen ja etsin vakituista elämänkumppania ihan avioliittoon.Seksissä on ihaninta molempien yhteinen himo siihen puuhaan.
Sen jonka koet uhatuksi maksullisten takia, tietenkin. Sen vallan, jolla saat miehen suhteeseen. Näin ollen tuo viestisi toimii todisteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset käy ammattilaisella?
Sehän varmasti auttaa paljon ja kohottaa itsetuntoa että on yhden kerran saanut, rahalla. Ennemmin ilman kuin maksullisiin.
Se auttaisi vähentämällä paineita, enkä siis tarkoita panetusta. Antaa varmuutta, joka tietenkin auttaa näennäisen itsetunnon kanssa.
Mut ei siinä, jatka vaan kärsimistä. Eiks neitsytmies tule velhoksi 40 vuotiaana, se on varmaan siistiä sekin.
Ehkä se on sitten miehille eri asia, mutta itse ainakin tuntisin vain olevani pahemman luokan luuseri jos maksaisin siitä että saan edes sen yhden kerran seksiä. Minulle kun se varsinainen seksin harrastaminen ei ole se pääasia, vaan se että joku on halunnut harrastaa seksiä minun kanssani. Se kohottaisi itsetuntoa ja saisi minut tuntemaan itseni normaaliksi.
Onneksi täällä näyttää olevan muitakin n. 30v ja sitä vanhempia neitsyt naisia, ei tunnu enää niin kovasti siltä että ite olisi joku pahemman luokan poikkeus kun ei ole kenellekkään kelvannut. :) Välillä menee tunteisiin se kuinka monet täällä väittävät että nainen kyllä saa seksiä jos vain tahtoo, se ei todellakaan ole niin, ihan yhtä hankalaa se on molemmille sukupuolille. Etenkin jos satut olemaan ujo ja vielä vähän iso kokoisempi niin miehet eivät huomaa olemassaoloasi lainkaan ja kun itse yrittää lähestyä niin saa kuulla vain pilkkaa.
On todella törkeää vähätellä miesten seksinsaantiongelmia väittämällä että se olisi aivan yhtä hankalaa. Sinä, naisena, saat seksiä TÄNÄÄN, jos niin vaan haluat. Pistät iskuriin, tinderiin, minne vaan ilmoituksen jossa lukee että haluat seksiä, ja miehiä tulee sinun luoksesi panemaan.
Niin, et sitä halua, haluat kaikkea muutakin. Joten LOPETA noi valheet, etteikö nainen saisi seksiä.
Jos tarkoitat "seksin saamisella" sitä, että nainen suostuu jonkun random haisevan moniongelmaisen juopon panoalustaksi, niin varmaan sitten olet oikeasssa. Mutta katsos kun useampi nainen kaipaa seksiltä jotain muutakin kuin mekaanista paritteluaktia tuntemattoman äijän kanssa.
Seksiä on oikeasti ihan hirveää ja äärimmäisen epätyydyttävää harrastaa, jos kumppanin kanssa ei ole luottamusta ja aitoa ihastumista. Naiset ovat evoluution tuloksena rakennettu sillä lailla, että sen ihastumisen olen lähdettävä paitsi fyysiseltä, myös psyykkiseltä tasolta, eli partnerin persoonassa täytyy olla jotain sellaista, mikä viehättää juuri sitä yksittäistä naista ja hänen henkilökohtaisia mieltymyksiään.
T. eri kuin kommentoimasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen vallan?
Itse olen pahassa puutteessa oleva nainen ja etsin vakituista elämänkumppania ihan avioliittoon.Seksissä on ihaninta molempien yhteinen himo siihen puuhaan.
Sen jonka koet uhatuksi maksullisten takia, tietenkin. Sen vallan, jolla saat miehen suhteeseen. Näin ollen tuo viestisi toimii todisteena.
Se, että sinä koet ihmssuhteet ja (naisten) seksuaalisuuden jotain ihmeellisenä vallankäyttönä, kertoo vain ja ainoastaa siitä, että sinulla itselläsi on normaaleihin ihmisiin verrattuna kieroutunut ajatusmaailma. Hanki itsellesi apua, jooko?
T. erikuin kommentoimasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä miestä AV:lla ei haukuttaisi.
Olisi erittäin mielenkiintoista nähdä millaisten miesten kanssa nämä aktiivi-mammat sitten harjoittavat lihallisia iloja. Jutut on ainakin sitä luokkaa, että epäilen harjoittavatko lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen vallan?
Haluan seksiä enemmän kuin moni mies, joten mitään valtaa minulla ei seksin avulla ole. En myöskään ajattele, että suhde perustuu millekään pelkälle seksille, vaan haen miehestä perheen päätä, kumppania yms :) Maksulliset eivät voi tarjota sitä mitä minä voin (elämänmittaisen kumppanuuden, uskollisuuden, molemmille osapuolille nautinnollisen seksin, josta ei tarvitse käydä kauppaa ja johon molemmat ryhtyvät vain seksuaalisita syistä). Maksulliset eivät ole minulle uhka. En kuitenkaan ota miestä, joka maksullisia käyttää, sillä en voi ottaa perheen pääksi miestä, joka KÄYTTÄÄ ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän varmasti auttaa paljon ja kohottaa itsetuntoa että on yhden kerran saanut, rahalla. Ennemmin ilman kuin maksullisiin.
Se auttaisi vähentämällä paineita, enkä siis tarkoita panetusta. Antaa varmuutta, joka tietenkin auttaa näennäisen itsetunnon kanssa.
Mut ei siinä, jatka vaan kärsimistä. Eiks neitsytmies tule velhoksi 40 vuotiaana, se on varmaan siistiä sekin.
Ehkä se on sitten miehille eri asia, mutta itse ainakin tuntisin vain olevani pahemman luokan luuseri jos maksaisin siitä että saan edes sen yhden kerran seksiä. Minulle kun se varsinainen seksin harrastaminen ei ole se pääasia, vaan se että joku on halunnut harrastaa seksiä minun kanssani. Se kohottaisi itsetuntoa ja saisi minut tuntemaan itseni normaaliksi.
Onneksi täällä näyttää olevan muitakin n. 30v ja sitä vanhempia neitsyt naisia, ei tunnu enää niin kovasti siltä että ite olisi joku pahemman luokan poikkeus kun ei ole kenellekkään kelvannut. :) Välillä menee tunteisiin se kuinka monet täällä väittävät että nainen kyllä saa seksiä jos vain tahtoo, se ei todellakaan ole niin, ihan yhtä hankalaa se on molemmille sukupuolille. Etenkin jos satut olemaan ujo ja vielä vähän iso kokoisempi niin miehet eivät huomaa olemassaoloasi lainkaan ja kun itse yrittää lähestyä niin saa kuulla vain pilkkaa.
On todella törkeää vähätellä miesten seksinsaantiongelmia väittämällä että se olisi aivan yhtä hankalaa. Sinä, naisena, saat seksiä TÄNÄÄN, jos niin vaan haluat. Pistät iskuriin, tinderiin, minne vaan ilmoituksen jossa lukee että haluat seksiä, ja miehiä tulee sinun luoksesi panemaan.
Niin, et sitä halua, haluat kaikkea muutakin. Joten LOPETA noi valheet, etteikö nainen saisi seksiä.
Jos tarkoitat "seksin saamisella" sitä, että nainen suostuu jonkun random haisevan moniongelmaisen juopon panoalustaksi, niin varmaan sitten olet oikeasssa. Mutta katsos kun useampi nainen kaipaa seksiltä jotain muutakin kuin mekaanista paritteluaktia tuntemattoman äijän kanssa.
Seksiä on oikeasti ihan hirveää ja äärimmäisen epätyydyttävää harrastaa, jos kumppanin kanssa ei ole luottamusta ja aitoa ihastumista. Naiset ovat evoluution tuloksena rakennettu sillä lailla, että sen ihastumisen olen lähdettävä paitsi fyysiseltä, myös psyykkiseltä tasolta, eli partnerin persoonassa täytyy olla jotain sellaista, mikä viehättää juuri sitä yksittäistä naista ja hänen henkilökohtaisia mieltymyksiään.
Ne henkilökohtaiset mieltymykset eivät ole henkilökohtaisia mieltymyksiä, koska ne ovat 99% naisille tismalleen samoja.
Se sema kokenut, pitkä, harteikas, vahvaleukainen ja matalaääninen mies joka ottaa seksissä itsevarmasti ja määrätietoisesti viejän roolin on just sopiva sinulle ja lähes kaikille muillekin naisille.
Enemmistö miehistä jotka eivät saa seksiä ilman betaelättäjän roolia (johon nykyaikana pääsee vasta lähemmäs kolmekymppisenä) eivät ole haisevia mt-ongelmaisia juoppoja vaan niitä tavallisen näköisiä mukavia kamupoikia jotka eivät sytytä erityisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin juuri, tuo nainen halusi siis aitoa ihastumista, ja sitten vasta seksiä. Joten kirjoittakoon ihastumisesta, eikä seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen vallan?
Haluan seksiä enemmän kuin moni mies, joten mitään valtaa minulla ei seksin avulla ole. En myöskään ajattele, että suhde perustuu millekään pelkälle seksille, vaan haen miehestä perheen päätä, kumppania yms :) Maksulliset eivät voi tarjota sitä mitä minä voin (elämänmittaisen kumppanuuden, uskollisuuden, molemmille osapuolille nautinnollisen seksin, josta ei tarvitse käydä kauppaa ja johon molemmat ryhtyvät vain seksuaalisita syistä). Maksulliset eivät ole minulle uhka. En kuitenkaan ota miestä, joka maksullisia käyttää, sillä en voi ottaa perheen pääksi miestä, joka KÄYTTÄÄ ihmistä.
Myöskään miehet jotka on työnantajan asemassa eivät kelpaa, koska käyttävät ihmisiä hyväkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pienestähän se voi olla kiinni oikeasti saako naista. Joku ulkonäöllinen vika tai lyhyys miehellä voi olla jo se syy. Mitään yleisempää naisen mielenkiinnon tappajaa ei varmaan ole kun lyhyys
Tai kaljuus. Etenkin nuorille naisille kaljuuntuminen on varmaan kaikille iso haitta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen vallan?
Se, että sinä koet ihmssuhteet ja (naisten) seksuaalisuuden jotain ihmeellisenä vallankäyttönä, kertoo vain ja ainoastaa siitä, että sinulla itselläsi on normaaleihin ihmisiin verrattuna kieroutunut ajatusmaailma. Hanki itsellesi apua, jooko?
T. erikuin kommentoimasi
Minä näen asiat kuten ne ovat, sinä peittelet totuutta ruusuisiin kiertoilmaisuihin. Mutta niinhän se on aina ollut, ainoastaan narri saa laukoa totuuksia, muiden pitää valehdella.